
Despre troleibuze in general
#402
Postat 27 decembrie 2010 - 10:14
BogdanTm, la 26 decembrie 2010 - 22:32, a spus:
In 40min traversezi orasul pe jos,chiar nu-i inteleg pe lenosii din ziua de azi care merg 1 statie cu troleul (ex.Piata Marasti-Iulius Mall)stau ingesuiti acolo,afara era cald si frumos ,pe jos ajungeai in 5 min iar cu troleul faceai 10-15 min.
Aceasta postare a fost editata de Goldmember: 27 decembrie 2010 - 10:14
#403
Postat 27 decembrie 2010 - 10:31
#404
Postat 27 decembrie 2010 - 11:23
#405
Postat 27 decembrie 2010 - 19:34
BogdanTm, la 27 decembrie 2010 - 10:31, a spus:
Mare adevar! Chiar de la ora 12, chiar daca scolile tin pana la orele 14 - 15, deja multi plozi sunt satui de invatare si la 700, apoi Marasti, troleibuzul 14 este plin ochi, mai si imping acei adolescenti, cu bucurie, fiind un fel de distractie pentru ei, dar la persoanele care n-au varsta lor nu se gandesc... Evident, nu numai la ora 12, de la 12 pana-n 15, toti, "obositi" de la scoala, exact cu 14-le pana la Mall. Asta e sigur: culmea de cand s-a facut Mall-ul e full troleibuzul din centru, iar la Mall se goleste. Chiar niciun asa-zis "elev" nu mai merge acasa dupa scoala? Scuze, elevii pleaca de la scoala acasa, doar plozii au o a doua casa dupa orele scolii, probabil au reducere si la Mall, la fel ca la transportul in comun.
Culmea, toti in 14 din 700 si Marasti, chiar daca 18-le vine peste 2-3 minute. Poate reducerea din Mall e cu limita de timp, fiind distanta mare la traversarea dintre statia L18 si statia L14 la P-ta C. Europei.
dAImon, la 27 decembrie 2010 - 09:47, a spus:

Doamne fereste! Am circulat o data cu un troleibuz condus de un tanar cu acest gen de muzica la maxim, stateam la mijloc. Abia asteptam sa cobor. Daca ii place asa ceva, dupa cum a spus Wegmann: Keep it for your self! Ma refer si la soferi si la calatori si la oameni de pe strada/din parcuri!
#406
Postat 27 decembrie 2010 - 21:50

V-aş sugera să nu vorbiţi despre elevi prea urât având în vedere că sunt literalmente ZECI de bătrânei care iau tramvaiul fix o staţie din centru până în 700 la orele prânzului. Mai repede le-ar fi să meargă pe jos decât să traverseze până în staţie.
#407
Postat 27 decembrie 2010 - 21:51
Aceasta postare a fost editata de Goldmember: 27 decembrie 2010 - 21:52
#408
Postat 28 decembrie 2010 - 21:52
Cand incepe scoala o sa mai repet experienta.
Uneori cand merg acasa mai iau 18 pana la mall si uneori am norocul sa prind autobuzul E2, dar am citit nu de mult ca nu se considera validare pe linie comuna daca linia comuna e expres.
Sunt de acord cu ce zice dAImon in legatura cu pensionarii. In 14 90% din calatori cred ca sunt pensionari. Am mers si miercuri, prima zi de vacanta pt elevi, cu firobuzul 14 pe la ora 13 si era plin. Din pacate circula foarte multi oameni bolnavi. Eu cred ca e bine sa aibe gratuitate pensionarii, unii nu isi permit sa mearga cu taxi, dar numai in anumite ore, de exemplu: intre 8:30- 13:30, cand majoritatea oamenilor sunt la servici, intre orele 15:30- 17:45, cand elevii au ajuns acasa si dupa ora 19, deoarece majoritatea oamenilor ies de la serviciu la ora 18.
Am o intrebare pentru domnul Florin: Cu ajutorul sistemului de validare, se pot urmarii si categoriile de calatori care circula cu un mijloc de transport in comun?
#409
Postat 28 decembrie 2010 - 22:38
#410
Postat 28 decembrie 2010 - 23:29


La urma urmei, fiecare e liber sa circule cum vrea, nu cred ca e corect sa ne luam de nimeni

#411
Postat 29 decembrie 2010 - 11:03

#412
Postat 30 decembrie 2010 - 09:48
Daca si-asa numarul calatoriilor este mic, si 90% din aia putini circula gratis, hai sa facem in altfel! Din cei care circula gratis, sa-i taxam pe cei mai multi, iar din cei care nu circula deloc, sa-i atragem prin gratuitati!
Si anume. RATT ar putea depista foarte usor care sunt zonele(firmele) care atrag un numar mare de potentiali calatori. Sa faca un fel de contract cu acele firme prin care angajatii au gratuit sa zicem 2 calatorii pe zi, adica de acasa la servici, si retur, acesta fiind platit de firma. Din toti cei angajati, garantat 60% vor renunta la masina!
Iar acum gratuitii... Pensionarii sub 70 platesc, iar peste 70 intre acele ore amintite mai sus, in rest platesc. La fel si cu elevii... Clasa a 8-a gratis. Tot ce e sub gratis, tot ce e peste plateste. SI desigur categoriile speciale gratis. Si asa am relansa incetul cu incetul transportul in comun...
Asta e parerea mea!
#413
Postat 06 ianuarie 2011 - 01:03
Wegmann, la 26 decembrie 2010 - 21:09, a spus:

Eu da... numai că radioul e în căşti



---
@cseh17: nu ştiu cum e la Timişoara, dar în Bucureşti şi studenţii au gratuit. De fapt, ei plătesc către RATB, apoi facultatea le decontează abonamentele.
În ceea ce priveşte gratuităţile, din partea mea să circule toţi gratis, câtă vreme RATT-ul îşi primeşte banii pe călătorii. Abonamentele pentru elevi şi studenţi sunt plătite de Ministerul Educaţiei, cele pentru pensionari ar trebui să fie plătite (sunt?) de Casa de Pensii ş.a.md.. Desigur, toată discuţia despre gratuităţi nu prea are legătură cu troleibuzele.
Citeaza
Vreau şi eu nr. lui (de inventar) să ştiu cu ce troleu mă plimb când mai ajung pe la voi

#414
Postat 06 ianuarie 2011 - 14:50

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 06 ianuarie 2011 - 15:00
#415
Postat 06 ianuarie 2011 - 15:24
Aceasta postare a fost editata de George1000: 06 ianuarie 2011 - 15:25
#416
Postat 06 ianuarie 2011 - 15:31
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 06 ianuarie 2011 - 15:32
#417
Postat 06 ianuarie 2011 - 15:44
George1000, la 06 ianuarie 2011 - 15:24, a spus:
Transportul în comun este un serviciu ca oricare altul. În consecinţă, trebuie plătit, mai ales că investiţiile în el nu sunt chiar de lepădat.
Chiar şi în ţările cu PIB enorm, ţări în care statul subvenţionează transporul în comun cu până la 90%, călătorii sunt plătitori. Şi, la urma urmei, nu este obligatorie folosirea lui.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 06 ianuarie 2011 - 15:45
#418
Postat 05 februarie 2011 - 21:24
#419
Postat 05 februarie 2011 - 22:13
#420
Postat 05 februarie 2011 - 22:17

Bun, eu defapt la unul care sastea de muult timp ma refeream? De exemplu cel care a avut accidentul anul trecut...