Despre troleibuze in general
#241
Postat 22 iulie 2009 - 20:51
#242
Postat 22 iulie 2009 - 22:40
#243
Postat 04 august 2009 - 23:26
#244
Postat 04 august 2009 - 23:54
#245
Postat 05 august 2009 - 00:05
Si da este programat din fabrica sa se deschida o usa sau amandoua.
Butonu incercuit e acela.

Aceasta postare a fost editata de Vali: 05 august 2009 - 00:06
#246
Postat 05 august 2009 - 07:13
#247
Postat 05 august 2009 - 23:33
Vali, la 5 Aug 2009, 01:05, a spus:
Si da este programat din fabrica sa se deschida o usa sau amandoua.
Butonu incercuit e acela.
Foarte tare


#248
Postat 06 august 2009 - 18:58
Vali, la 5 Aug 2009, 01:05, a spus:
Si da este programat din fabrica sa se deschida o usa sau amandoua.
Butonu incercuit e acela.

Acel buton este prezent si pe Citarourile bucurestene,de fapt acea parte a bordului este destul de asemanatoare.
#249 Guest_zofei.2006_*
Postat 07 august 2009 - 12:04
#250
Postat 07 august 2009 - 22:45

Fisiere atasate
-
20090713___212556.avi (300.7K)
Number of downloads: 214
#252
Postat 07 august 2009 - 23:32

#254
Postat 08 august 2009 - 09:23

#255
Postat 08 august 2009 - 09:31

#256
Postat 20 august 2009 - 17:19
Vali, la 20 Aug 2009, 15:17, a spus:
http://agenda.ro/news/news/22038/troleibuz...la-sacalaz.html
Nu stiam ca avem troleibuze Mercedes la Timisoara... Halal documentare jurnalistica!
#258
Postat 23 august 2009 - 20:11

Cu tot respectul fata de proiectul achizitiei troleibuzelor Skoda - care, nu contest, erau necesare - cred insa ca orasul are o cu totul alta fata atunci cand avem si troleibuze articulate.
#259
Postat 23 august 2009 - 20:15
garcon, la 23 Aug 2009, 21:11, a spus:
Da, un oras vizitat prima oara de un pasionat al transportului, care are numai vehicule nearticulate, inseamna un oras mic, unde transportul public nu e foarte important, ori nu sunt multi calatori.

Felicitari, Viktor!
#260
Postat 23 august 2009 - 20:30