STP Timișoara Forum: Despre troleibuze in general - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (55 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • Ultima »

Despre troleibuze in general Evaluare topic: ****- 8 Voturi

#1001 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 aprilie 2017 - 18:34

Vezi postareabrioti, la 22 aprilie 2017 - 02:58, a spus:

Faceti o vizita la Brasov,si alte orase.


Bati campii ca de deja au ajuns sa fie netezi si cu gropi de cand ai fixul asta. Prietene Brasovul a avut o singura linie de tramvai, care avea traseu comun in mare parte cu una de firobuz. Cand s-a scos tramvaiul nu a avut nimeni de suferit prea mult, pentru ca alternativa era deja acolo.
1

#1002 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 aprilie 2017 - 07:52

Cu o singura chestie sunt de acord in mesajul lui Brioti : chiar avem manageri prosti la transportul in comun.

Sincer, si pe mine ma doare uneori inima sa vad Rebreanu cu 5000 de semafoare, de ajungi sa faci cu tramvaiul 9 o ora dintr-un capat in altul (exagerez, da). Si cum circula si din ani in pasti, o cursa la 15 minute sau mai rau, practic banda dedicata liniei de tramvai e goala 95% din timp.

Evident, solutia nu este sa scoti tramvaiul, ci sa-i maresti frecventa astfel incat sa-l faci folositor oamenilor ... dar, *again*, cu manageri si sefi gen Goia ... Imagine postata
0

#1003 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 aprilie 2017 - 09:36

Ai inteles oarecum gresit, "colegu'" doreste ca banda tramvaiului sa fie deschisa oricum, fie ca e eficient fie ca nu. Si-a mai exprimat si in trecut aceasta... dorinta, doar ca atunci nu mergeau lucrurile chiar asa prost si nu trancaneam chiar toti despre asta, acum are si scuza asta. Eu am zis in trecut, ca suntem un butoi cu pulbere, cu cutitul adanc in rana, dar noroc de Armonii ca altfel...
0

#1004 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 aprilie 2017 - 20:46

Astazi am luat un M14 de la Mall spre P-ta 700 (45). O data cu mine a urcat si un grup de 5 - 6 persoane care mergeau la gara si au dorit sa-si valideze biletele, insa acest trolebuz nu are validator care "composteaza" bilete asa acest grup a ramas cu biletele imaculate. Si nu e singura masina in aceasta situatie. (03 e prima care imi vine in minte)

Sa inteleg ca cine isi ia bilete si prinde un astfel de trolebuz merge pe gratis ?

Desi panourile anunta cat e ziua de lunga sa se urce pe la usa 1 in MTC-uri si se valideze titlurile de calatorie se pare ca sunt masini in care nu se pot composta bilete. Din moment ce inca se mai vand bilete de hartie de ce avem in trafic masini care nu au validator pt ele? Atata timp cat masinile planificate pe liniile M opresc si oras si se permite urcarea calatorilor logic ar fi sa fie prezent si un validator "mixt" pt compostarea biletelor.
2

#1005 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30173
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 aprilie 2017 - 21:40

Nu. Pentru liniile M11 si M14, plata se poate face doar din portofelul electronic.
0

#1006 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 28 aprilie 2017 - 21:45

Si mai nou pe unele linii de autobuze, unde circula `ale mici, tot numai cu cardul.
0

#1007 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30173
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 aprilie 2017 - 21:49

Bineinteles. Noile validatoare nu mai au imprimanta pentru bilete.
0

#1008 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 28 aprilie 2017 - 21:54

Nu m-as mira daca Timisoara ar fi primul oras ce renunta la biletele pt. transport. Sigurat asta se si doreste.
0

#1009 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 aprilie 2017 - 00:50

Cum ramane cu "biletele cumparate sunt valabile pana la epuizare" ? Degeaba ai bilet pe hartie, daca nu ai unde sa-l compostezi Imagine postata Am vazut si eu o faza similara astazi, pe M11, o doamna tare agitata care a urcat in Marasti si s-a dus la sofer sa-l intrebe EA UNDE COMPOSTEAZA BILETUL ? Voia sa fie in legalitate, da' nu avea cum.

(si in subsidiar, remarc ca M11 nu apare deloc in lista de tarife de pe sait ... )
1

#1010 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 30 aprilie 2017 - 05:13

Linia 11 are o frecventa mai redusa, asa ca explicabil oamenii mai apeleaza la M11. Daca dorea sa fie 100 % in legalitate astepta troleibuzul 11, nu lua metropolitanul. Am observat ca linia 11 M urile vin intercalate mai des decat la linia 14 unde mai mereu le vad in "caravana", si autotmat toti pasagerii se inghesuie in primul vehicul ajuns in statie desi vad ca celalalt e la 5 metri in urma lui..si merge gol.
Anyway..daca se va renunta de tot la validoatoarele cu imprimanta de bilete solutia pana la epuizarea stocului ar fi metoda cinematograf...urcarea pe la usa 1 si soferul sa rupa un colt al biletului care astfel il putem considera "validat' si nu va mai putea fi folosit pentru inca o calatorie... :rolleyes:
1

#1011 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30173
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 aprilie 2017 - 09:53

Vezi postareadAImon, la 30 aprilie 2017 - 00:50, a spus:

1 Cum ramane cu "biletele cumparate sunt valabile pana la epuizare" ?
2 (si in subsidiar, remarc ca M11 nu apare deloc in lista de tarife de pe sait ... )

1. Ramane... cum era. Adica pentru M11 nu am avut niciodata bilete de hartie dedicate acestei linii, adica sa fi avut pe spate o stampila de personalizare.
2. Lista actuala e cea de aici. Link-ul din pagina de taxare fiind vechi si scapand update-ului. (o sa-l corectez, sa duca spre acelasi fisier) Oricum, tarifele sunt identice cu a celorlalte linii de troleibuz si nu ar mai trebui sa apara separat. (parerea mea)
Pe aceasi logica au fost scoase de aici (la cererea serviciului vanzari) celalalte metropolitane.
2

#1012 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 aprilie 2017 - 12:42

2. Am ajuns la linkul respectiv dand clic pe "Sistemul de taxare" de pe pagina principala, iar in pagina cu taxarea apare in stanga link catre oferta tarifara. Se pare ca de-a lungul timpului a ramas in urma pagina asta :)
0

#1013 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30173
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 aprilie 2017 - 17:43

Da, ai dreptate. Nici nu are rost sa fie doua, ca e clar ca uit de ele cand fac update. :)
0

#1014 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 01 mai 2017 - 00:06

Vezi postareaGygyman6, la 22 aprilie 2017 - 18:34, a spus:

Bati campii ca de deja au ajuns sa fie netezi si cu gropi de cand ai fixul asta. Prietene Brasovul a avut o singura linie de tramvai, care avea traseu comun in mare parte cu una de firobuz. Cand s-a scos tramvaiul nu a avut nimeni de suferit prea mult, pentru ca alternativa era deja acolo.

Cu tot respectul Gygyman fara sa batem.campii ca nu ne cunostem,e o parere respecto daca nu nu jigni.In Brasov toata linia care era ocupa loc acum se circula degajat.Londra cat o vezi de mare(3 milioane de oameni)nu are nici un tramvai pe unde e aglomeratia mai mare si pe unde circula el circula si masini....Eu nu vreau eradicarea lui dar pe bune????Sa am asa tramvaie si bulevarde intregi pe care nu este decat o banda sau nimic...prefer autobuzul si masina.Ps luam Bucurestiul ca de acolo sunt si clar e de 6 ori mai mare ca Timisoara ....acolo sunt linii de tramvai la greu dar circula masinile si pe ele...sunt bulevarde intregi pe care nu sunt tramvaiw...au autobuze.daca poti sa faci in asa fel infrastructura sa le ai,da le vreau.

Aceasta postare a fost editata de brioti: 01 mai 2017 - 00:08

-3

#1015 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 01 mai 2017 - 12:10

Mdea... cum vede romanul treaba...
Neamtul pe de alta parte, incepand din anii '80, si-a dat seama de problema, si ce a facut? A inceput sa ingroape in centru liniile. Astfel s-a ajuns (in Köln si Düsseldorf, cazuri care le urmaresc) sa se ajunga la un nivel de incarcare a liniilor care solicita trenuri compuse din 3 vagoane, nu numai 2, cum se circula normal. Chiar citisem zilele trecute un articol legat de linia 1, 16 si 18 din Köln, care au ajuns la capacitatea maxima de incarcare. Aka, tramvaiele circula la orele de varf, atat de des, incat NU se mai poate adauga nici un tren in plus. (frecventa ajungand sa fie si 3 min)...

Deci eu zic ca ar trebuii sa mai deschidem ochii si in jurul nostru. Daca scoaterea tramvaiului era solutia, orase precum Köln, Düsseldorf, Berlin, nu extindeau reteaua, ci o micsorau/desfintau.
Ultimul exemplu pentru a baga tramvaiele in subteran, este Stuttgart, care odata cu manevra asta a trecut de la 1000mm la 1435mm. Si la ei nu e bas campie...
1

#1016 Useril este offline   denisa.d. 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 610
  • Inregistrat: 26 februarie 14
  • Sexul:feminin
  • Locatia:Timisoara, Romania

Postat 05 mai 2017 - 21:00

... :smilie_les_006:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Untitled.jpg

0

#1017 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30173
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 mai 2017 - 22:37

Nasol. O precizare insa, fara legatura cu evenimentul: ce a pozat el acolo e troleibuz, nu autobuz. -_- Observ in ultimul timp tot mai des confuzia asta...
1

#1018 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 mai 2017 - 22:38

Totusi, nici gesturi de-astea extreme nu-s ok sa faci. Eu sa fiu sofer, l-as pofti pe un calator de genul asta sa coboare jos, daca nu se da din usa.
1

#1019 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 05 mai 2017 - 23:01

Mdea... Practica asta este una extrem de cunoscuta aici in DE; si pana acuma nu a murit nici un sofer/vatman ca a asteptat -_-
Sunt cesturi de omenie. Stiu, dupa MTC se asteapta nu se alearga, cu toate astea... sa fim seriosi...
0

#1020 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 06 mai 2017 - 13:47

Hi, hi, hi !!! După tine, ar fi trebuit să moară cineva pt a se reglementa situația.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 06 mai 2017 - 13:48

0

Arata acest topic


  • (55 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi