Biletele STPT
#222
Postat 17 martie 2012 - 21:03
Ar fi o prostie daca (si) sunt la acelasi pret ....
#223
Postat 19 martie 2012 - 21:11
Aceasta postare a fost editata de weg_mann4ratt: 19 martie 2012 - 21:12
#224
Postat 19 martie 2012 - 21:35
Numai ciudatenii avem in oras...
As dori si eu sa aud cum suna explicatia pentru aceste bilete de tramvai... oare or fi valabile si la firobuze sau autobuze?...habar n-am, ne spune si noua cineva cum sta treaba de fapt...Nu stie stanga ce face dreapta si invers....ce se intampla la RATT?
Pe vremuri exista la fiecare ziar un "cap limpede", un controlor final,...la RATT nu exista asa ceva?...sau se vor introduce din nou bilete dedicate?...Intreb si eu...
#225
Postat 19 martie 2012 - 22:05
Apropo cat e valabil un bilet? eu inca mai am unul din acela cu o calatorie anulata dar nu l-am folosit inca, il tin pana in caz ca imi expira abonamentul.
#226
Postat 19 martie 2012 - 22:47
Gygyman6, la 19 martie 2012 - 22:05, a spus:
In '89 tariful si ... culoarea biletelor erau urmatoarele:
la tramvaie ...culoare rosie = 1 leu
la firobuze ...culoare verde = 1.25 lei
la autobuze ...culoare albastra = 1.50 lei
Acum, daca tariful este acelasi iar banii intra intr-un singur buzunar (Ratt), biletele dedicate nu-si au rostul, decat daca se urmaresc alte chestiuni sau urmeaza separarea sectiilor, fiecare sectie cu incasarile ei, lucru de nedorit, dupa mine ...
#227
Postat 19 martie 2012 - 22:54
mile, la 19 martie 2012 - 22:47, a spus:
Varianta asta ma sperie pe mine, si cred ca se doreste inca inderpartarea calatorilor de transportul cu tramvaiul. Inainte se merita ca biletul sa fie mai scump la tramvaie, pentru ca existau conditii si erau multe linii, dar acum e invers, conditii mai bune sunt la autobuze, la linii au intrecut si tramvaiele si troleibuzele, iar omul de rand va da mereu tramvaiul vechi si mare pe autobuzul nou dar mic.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 19 martie 2012 - 22:56
#228
Postat 19 martie 2012 - 23:06
#229
Postat 20 martie 2012 - 18:37
#230
Postat 20 martie 2012 - 19:08

#231
Postat 20 martie 2012 - 19:46
#232
Postat 20 martie 2012 - 22:03

Aceasta postare a fost editata de mile: 20 martie 2012 - 22:04
#233
Postat 20 martie 2012 - 23:44

#234
Postat 21 martie 2012 - 00:05
mile, la 19 martie 2012 - 22:47, a spus:
la tramvaie ...culoare rosie = 1 leu
la firobuze ...culoare verde = 1.25 lei
la autobuze ...culoare albastra = 1.50 lei
Acum, daca tariful este acelasi iar banii intra intr-un singur buzunar (Ratt), biletele dedicate nu-si au rostul, decat daca se urmaresc alte chestiuni sau urmeaza separarea sectiilor, fiecare sectie cu incasarile ei, lucru de nedorit, dupa mine ...
Din cite imi aduc aminte, prin 1981, pina la scumpirea care nu stiu exact cind a avut loc, costau 0.65, 1.00 si 1.25
Aceasta postare a fost editata de Doppler: 21 martie 2012 - 00:07
#235
Postat 21 martie 2012 - 19:59
Doppler, la 21 martie 2012 - 00:05, a spus:
Nu-mi aduc aminte de varianta aceasta insa cea din '89 era cea postata mai sus ...
Cand eram liceean, prin '76 - '80, aveam abonament cu 30 lei valabil pe toate liniile de tramvaie si firobuze, deci transport electric. Un abonament general costa 66 lei, in care erau incluse si toate liniile de autobuze,... Nu ma intrebati daca erau incluse si cele "metropolitane" pentru ca nu stiu...
#236
Postat 02 aprilie 2012 - 19:20
In Arad automatele sunt in statii si biletul are acelasi pret ca si la punctul de vanzare 1.60 LEI.
Pe langa asta sunt la automat bilete valabile 60 minute pe un numar nelimitat de mijloace de transport de la compostare.
Aceasta postare a fost editata de cristi CFR: 02 aprilie 2012 - 19:23
#237
Postat 02 aprilie 2012 - 19:30

Oricand se poate cumpara un bilet de la chiosc sau de la terti, la pret normal. (sau se poate face un "portofel")
#238
Postat 03 aprilie 2012 - 22:37
CFR practica suprataxa mult sub 100% din pretul biletului.
#239
Postat 03 aprilie 2012 - 23:03
P.S. Sa nu uitam si ca CFR-ul a fost scutit chiar azi de plata a unui miliard catre stat.

#240
Postat 03 aprilie 2012 - 23:06
Eu zic ca merita sa comparam procente ale "pedepsei", nu pretul in sine. Pentru ca aceste lucruri se agrega si pentru calator si pentru emitatorul titlului, iar la finele unui an o diferenta de cateva procente in sus sau in jos poate insemna mult

Similar, alimentara de cartier pune adaos 0,5RON la orice produs pe care-l cumpara de la supermarketul din zona, pe ideea ca "nu se vede" la cumparaturi mici. Dar cand trag linie la finele unui semestru si vad ca am 100 de produse cumparate de la ei, deci o risipa de 50 RON .. similar cand ma gandesc ce profit scoate patronul .. practic si asta e o suprataxa (pe lenea de a merge la supermarket
