STP Timișoara Forum: Pasajul Solventul | Podul Solventul - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (50 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Pasajul Solventul | Podul Solventul Pasaj: Sylc cons Trans & as - in constructie | (pod in elaborare)

#921 Useril este offline   MRP 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 04 iulie 24

Postat 04 martie 2025 - 13:06

Imagine postata


Imagine postata


Imagine postata


Imagine postata


Imagine postata


Powered by API/PUM imgur uploader
10

#922 Useril este offline   ccos_77 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 07 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 martie 2025 - 18:38

Deci urmeaza o pauza la impins pana se intareste betonul. Avand in vedere latimea betonului nou si cat mai e de impins cred ca va mai fi o pauza de impingere, dar atunci varful va fi deja iesit.
2

#923 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 06 martie 2025 - 14:25

cam tarziu...in sfarsit se fac pasi inainte pentru LINIE NOUĂ DE TRAMVAI SOLVENTUL – GARA DE NORD

Citeaza

Proiect HCL din 2025-03-06
aprobarea documentației tehnico-economice faza Proiect Tehnic și a indicatorilor tehnico-economici aferenți obiectivului de investiție „Linie nouă de tramvai Solventul – Gara de Nord”, propus spre finanțare prin Programul Regional Vest 2021-2027, Apelul de proiecte PRV/4.1/2 Mobilitate urbană sustenabilă


Urmeaza apelul pentru obtinere finantare, approx. 20mil Euro

link

Aceasta postare a fost editata de The Mechanic: 06 martie 2025 - 14:37

5

#924 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 06 martie 2025 - 14:34

S-a aprobat si documentatia pentru podul peste Bega
Tronson 1 (Intersecţie Str. Ion Barac – Bd. Dâmboviţa ÷ Splai N. Titulescu,
inclusiv pod Bega), lungime traseu 514ml

Citeaza

Proiect HCL din 2025-03-05
privind aprobarea documentației tehnico-economice faza Proiect Tehnic și a indicatorilor tehnico-economici aferenți obiectivului de investiție „Inelul IV vest: conexiunea Str. Gării - Bd. Dâmbovița”, propus spre finanțare prin Programul Regional Vest 2021-2027, Apelul de proiecte PRV/4.1/2 Mobilitate urbană sustenabilă


urmeaza si aici apelul pentru obtinere finantare, total approx. 48mil euro

link

Aceasta postare a fost editata de corco: 06 martie 2025 - 15:59

5

#925 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3413
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 07 martie 2025 - 06:19

36 de milioane de euro, pentru un pod construit de la zero și pentru reabilitarea altuia! Primăria Timișoara vrea fonduri europene, pentru Podul Solventul și Podul Muncii

Citeaza

Primăria Timișoara pregătește noi cereri de finanțare europeană pentru construirea podului Solventul și reabilitarea podului Iuliu Maniu

Investițiile, estimate la peste 36 de milioane de euro, vor fluidiza traficul, vor îmbunătăți siguranța și vor oferi timișorenilor alternative moderne și sustenabile de transport.

Cererile de finanțare vor fi depuse pe Programul Regional Vest 2021 – 2027 și se ridică la aproximativ 29 de milioane de euro.

„Ambele proiecte sunt esențiale pentru îmbunătățirea mobilității în Timișoara și reprezintă o investiție strategică, pentru care contăm pe finanțare europeană. Vrem să demarăm lucrările cât mai repede, chiar în acest an. Practic, construim două noi poduri care vor îmbunătăți legăturile între cartierele orașului. Va fi un efort serios, dar experiența gestionării pasajului Solventul ne-a demonstrat că putem duce la bun sfârșit proiecte complexe, cu impact real asupra orașului”, transmit reprezentanții Primăriei Municipiului Timișoara.

Pentru Podul Iuliu Maniu, Primăria a lansat licitația pentru execuție, iar investiția prevede demolarea și refacerea suprastructurii, precum și consolidarea picioarelor podului.

La final, podul va avea 2 benzi pe sens, trotuare, pistele de biciclete. Pentru siguranță vor fi întărite malurile, vor fi montate elemente speciale antiseismice și parapete de protecție. În plus, Primăria impune constructorului care va câștiga licitația să transplanteze 16 arbori, iar la finalul investiției să planteze alți 20.

Noul Pod Solventul va lega nordul de sudul orașului și va avea patru benzi pentru mașini, trotuare largi, piste de biciclete și o linie dublă de tramvai.

Construcția a fost gândită astfel încât să faciliteze conexiunile cu rețeaua de piste pentru biciclete de pe malul Begăi. În plus, proiectul include reconfigurarea a două intersecții majore, cea cu strada Gării și cea cu bulevardul Dâmbovița, din apropierea depoului de tramvaie.

0

#926 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1276
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 09 martie 2025 - 20:12

Poza de pe pagina de fb a viceprimarului
Imagine atasata: luminitasolventul.jpg
9

#927 Useril este offline   POLI™2012 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 06 martie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 martie 2025 - 14:19

Chesonul de la Pasajul Solventul în poziția finală - 10.03.2025 Timișoara



Sursa: frameD Future PRODUCTIONS
6

#928 Useril este offline   ccos_77 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 07 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 martie 2025 - 15:05

Am fost pe la pranz pe acolo dupa evenimentul oficial.
O sa incerc sa trec si mai pe seara sa fac niste poze, acum era multa lume pe acolo.
Pe scurt: primele 3 linii inchise sunt scufundate bine fata de nivelul normal si deplasate vreo jumatate de metru inspre unde a iesit pasajul. Cred ca asta e motivul pentru care sunt inchise. La singurul fir deschis pre Arad au refacut stratul de piatra si acum linia e si mai sus decat era inainte sa se apuce, dar pare la nivel. Cred ca acum se apuca sa le aduca la nivel si pe cele 3 ca era plin de muncitori acolo si aveau nivela laser si buldoexcavatoare sus pe linii. Tot acum s-au apucat de asfaltat drumul in fata blocurilor.
Cum spuneam plin de muncitori in zona.
Trenurile se taraie practic in zona pe un singur fir.
2

#929 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1530
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 10 martie 2025 - 16:52

Foarte repede "l-au infipt", ma gandeam ca dureaza mai mult gandidu-ma la Jiul care e mult mai mic si parca tot vreo 2 luni a durat. Sper sa nu se fasaie constructorul acum ca au bagat chesonul si sa traga tare in continuare, sa-l termine macar pe la sfarsitul anului.

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 10 martie 2025 - 16:52

0

#930 Useril este offline   ccos_77 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 07 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 martie 2025 - 19:18

Pozele de acum.
Imagine atasata: 20250310_182900.jpgImagine atasata: 20250310_182825.jpgImagine atasata: 20250310_182819.jpgImagine atasata: 20250310_182809.jpgImagine atasata: 20250310_182344.jpgImagine atasata: 20250310_182313.jpgImagine atasata: 20250310_182239.jpgImagine atasata: 20250310_182225.jpg
Intre timp prima linie care era cea mai afectata de alunecare a fost demontata complet.
Imagine atasata: 20250310_182207.jpg

Aceasta postare a fost editata de ccos_77: 10 martie 2025 - 19:21

8

#931 Useril este offline   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1414
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 martie 2025 - 19:50

10.03.2025

Se lucra și pe la 6 pm.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20250310_174158.jpg
  • Imagine atasata: 20250310_174202.jpg
  • Imagine atasata: 20250310_174205.jpg

7

#932 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 11 martie 2025 - 14:53

Apropo ca a iesit Luminta, ce am putea vedea peste cativa ani invers cand traficul din toate cele 4 directii majore de trafic se va concentra in sensul giratoriu dupa supratraversare, unde se vorbeste deja ca va deveni si un nod pentru tramvaie, stim deja ce coloane se formeaza la Balta Verde, acolo este o joaca de copii pe langa ce va fi aici...
Peste traficul de pe inelul IV care va fi principal se suprapune inclusiv cel de pe radiala Vest care va fi cel mai scurt drum de access de pe Centura catre centrul orasului si invers
De nodul asta nu s-a interesat nimeni din pacate, seamana cu cel din Freidorf care va avea acelasi deznodamant, chiar nu deranjeaza pe nimeni ambuteiajele dupa atatia ani in care ne tot plangem?, daca ramane asa va fi o treaba facuta romaneste pana la capat cu toate investitiile de peste 100mil de Euro la final, nu mai poti spune ca nu sunt bani cand ai avut tot timpul din Lume si s-a facut totul de la zero, pe scurt tot traficul de la Solventu se va filtra printre tramvaie in acest sens giratoriu amarat, incredibil... :Facepalm_emote_gif:

Aceasta postare a fost editata de corco: 11 martie 2025 - 14:58

1

#933 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 11 martie 2025 - 23:40

Nu cred ca traficul va fi mai mare decat e acum in sensul giratoriu de la AEM sa zicem. Da, idealmente ar fi luate niste masuri pentru fluidizare, insa cum deocamdata nu avem inca nicio "directie" din cele 4 finalizata, e foarte greu sa stabilim care sunt fluxurile cele mai importante de circulatie. Cred ca ar fi util ca mai intai sa fie deschise toate directiile (sau macar 3 din ele) ca sa vedem intre ce directii se circula mai intens si ce s-ar putea face. Bineinteles ca am putea avea o intersectie trifoi acolo (sau chiar turbina, e si mai eficienta), insa acestea nu sunt foarte prietenoase cu nimic in afara de masini
4

#934 Useril este offline   Janto A. 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 578
  • Inregistrat: 24 iunie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 12 martie 2025 - 07:03

Ca model, as lua acest sens giratoriu din Szeged, in care intra tramvaiele tot din 3 directii:
https://www.google.c...SoASAFQAw%3D%3D

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: szeged.JPG

2

#935 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 12 martie 2025 - 08:41

Stau in fiecare dimineata la ora de varf prin coloana de masini care se formeaza in intersectia Balta Verde unde traficul este generat de cartierele Mehala, Ronat, Blascovici si nu este un trafic major. Am prins si 15-20min in coloana pe Bulevardul Cetatii pentru virajul stanga spre Centru sau inainte spre Jiul, aceasi poveste.
Cauza ambuteiajelor este ca se sta dupa tramvaie, traficul principal deocamdata este cel de pe Cetatii, in momentul in care se vor introduce linii noi pe sub Solventu va fi blocaj total acolo.
In intersectia Solventu se va descarca o parte din traficul de la Jiul si o data deschis podul in Dambovita traficul de pe inelul IV va aglomera major intersectia.
Plus radiala Vest in approx 2ani cat este contractul pe Centura de Vest va deveni realitate, ok podul peste liniile CFR va fi probabil in constructie si se va circula pe Titulescu, dar cand podul va fi deschis un nou aflux se va deschide in relatia cu Centura trafic care va sufoca efectiv orice directie de deplasare.
In conditiile astea cu linii de tramvai in 3 directii principale, Gara-Centru-Zona de Sud nu este nevoie de nici o simulare sa fie clar ca acolo vor fi ambuteiaje majore aplificate si mai mult de circulatia tramvaielor.
Solutia corecta ar fi fost intersectia cu str Garii sa ramana in subteran cu continuitate pe sub Str Garii pe directia catre podul peste Bega si Str Garii sa supratraverseze intersectia pe directia Radialei Vest separand astfel fluxurile de trafic.
Este nevoie sa fie clarificata din timp care va fi solutia finala acolo, nu poate sa ramana un sens giratoriu sa filtreze traficul auto si cel pentru tramvaie unde toate directiile vor deveni principale, e imposibil asa ceva

Aceasta postare a fost editata de corco: 12 martie 2025 - 09:08

0

#936 Useril este offline   ccos_77 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 07 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 martie 2025 - 09:16

Si eu trec zilnic prin intersectia Balta Verde de mai multe ori. Singurul moment din zi cand e nebunie e dimineata in jurul orei 8. In restul zilei toata lumea trece la primul verde. Dar dimineata la ora 8 asa e in fiecare intersectie si e clar legat de inceputul scolii la ora 8 si de faptul ca unele institutii incep la ora 8.30.
Nebunia de la ora 8 nu poate fi rezolvata atata timp cat elevii nu sunt pusi in cadrul aceleiasi scoli sa inceapa la ore diferite.
1

#937 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 12 martie 2025 - 10:08

:up_arow: asta e idea
De aici autoritatile pot sa inteleaga ca inevitabil va fi problema acolo, daca intersectia de la Balta Verde se blocheaza la orele de varf cu cateva sute de masini, la Solventu unde vor circula mii de masini suprapus peste un trafic intens de tramvaie se va circula non stop in ambuteiaje, plus in orele de varf posibil sa apara zilnic blocaje si pe cine ajuta...
Ce vreau sa evidentiez este ca daca intersectia se limiteaza la un sens giratoriu inca mai este timp sa se mai corecteze ceva, altfel urmeaza alti cativa ani pana se construieste un nou pasaj mult mai complicat sau ce stiu ce varianta care putea fi inclusa cu responsabilitate din timp la inceputul proiectului
0

#938 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1276
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 12 martie 2025 - 10:38

Eu nu cred ca o sa fie asa catastrofal cum zici. O sa fie comparabil cu ce avem in Calea Sagului intre pod si Profi. La cat de "des" circla tramvaiele, nu cred ca ele incurca cu ceva.
Se mai poate face un pasaj subteran ca la Michelangelo pe strada Garii inainte si dupa acest sens/intersectie de la Solventul. Daca vii de pe centura si vrei sa ajungi in centru sau invers treci prin pasaj si nu mai ai treaba cu acordarea de prioritate sau semafoarele => timp castigat, cozi mai mici.
0

#939 Useril este offline   ccos_77 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 07 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 martie 2025 - 12:09

Dupa parerea mea sensul giratoriu de la Solventul va si similar cu sensul de la AEM. Recunosc ca nu stiu dimineata cum e situatia in sensul de la AEM pentru ca nu am drum pe acolo, dar pe timpul zilei am trecut de mai multe ori si pot spune ca e decent. O diferenta ar fi ca de pe centura traficul care ar veni spre Solventul ar fi mai mic decat cel de la Mosnita in cel de a AEM. Cred ca putem conclude de acum ca cea mai circulata directie va fi Bogdanestilor Dambovita pt ca treci de liniile de tren si Bega in linie dreapta.
Daca ai treaba N-S pe aici va fi cel mai repede.
0

#940 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 12 martie 2025 - 13:26

La sensul de la AEM se fac cozi din cauza ca pietonii la orele de varf nu au semafor si atunci se sta mult la trecerile de pietoni.
traficul in sine nu ar fi asa grav daca ar exista fluidizare.
oricum si dupa ce treci de sens traficul se blocheaza la urmatorul semafor/intersectie.
asa ca si daca rezolvi o intersectie, doar muti blocajul in urmatoarea.
solutia e un transport in comun mai eficient, adaptat la noile cartiere sau aglomerari de blocuri si prioritizat in trafic.
3

Arata acest topic


  • (50 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi