Pasajul Solventul | Podul Solventul Pasaj: Sylc cons Trans & as - in constructie | (pod in elaborare)
#501
Postat 13 februarie 2022 - 12:19
Iar daca se demoleaza partial din cladire, atunci ea va fi demolata complet pentru ca n-ar avea nici un viitor, nici functional si nici estetic.
Asadar astept momentul cand va demara demolarea ei desi in aceasta faza a santierului demolarea ei nu prezinta nici o urgenta.
Vom vedea ce se va intampla in viitor.
#502
Postat 15 februarie 2022 - 13:20
#503
Postat 15 februarie 2022 - 22:30
#504
Postat 16 februarie 2022 - 18:25
Da, cladirea va fi in drum, o parte din ea. In rest nici o miscare fata de pozele postate mai sus de Gioco.
Distanta de la pasaj pana la sensul giratoriu locat in dreptul strazii Garii este sub semnul intrebarii. Ar fi vreo 90 de metri de panta/rampa ori nu stiu daca un tramvai poate urca o astfel de inclinatie mai ales pe ploaie sau ninsoare?
#505
Postat 17 februarie 2022 - 19:25
#506
Postat 18 februarie 2022 - 10:19
#507
Postat 18 februarie 2022 - 20:48
Citeaza
de întoarcere troleibuze și strada Nufăr, din cauza lucrărilor ce vor fi demarate la
Pasajul Solventul, în intervalul 21.02.2022 – august 2023. În aceste condiții,
troleibuzele de pe liniile 13 si 18 vor folosi ca stație de capăt de linie stația
„Gheorghe Barițiu”, iar stațiile „Gelu” și „Solventul” vor fi suspendate pe perioada
lucrărilor.
Luni vom avea si graficele pe site, dar orele de trecere nu se modifica, din cate imi spunea seful lor.
#508
Postat 19 februarie 2022 - 16:25
mile, la 16 februarie 2022 - 18:25, a spus:
Acest pasaj are 255-260 m lungime din care 87 m sunt acoperiti. rezulta rampe de circa 90 m. Doar daca lungimea rampelor insumate este de 259 m la care se adauga cei 87 m si avem lungimea totala de 346 m, atunci rezulta o rampa de circa 130 m. Dar asta presupune ca sensul giratoriu va fi destul de mult intrat in "curtea" Solventului.
Citeaza
M-am gandit sa fac o comparatie cu pasajul Michelangelo, respectiv lungimea rampelor acestuia. Acesta are o lungime totala de 455 m din care 125 m acoperiti. Rezulta rampe de 165 m fiecare (daca au acelasi unghi fata de orizontala).
Daca cifrele legate de Michelangelo sunt corecte, atunci cred ca vor fi probleme la Solventu legate de lungimea rampelor pe care va trebui sa urce si tramvaiul in conditii de ploaie sau ninsoare, dupa cum scriam mai sus, la rampe de 90 m lungime. In varianta de 130 m lungime situatia se mai indulceste.
Nu stiu cum sa interpretez cifrele din ziar.
https://www.opiniati...euro/17/09/2020
#510
Postat 21 februarie 2022 - 10:53
#511
Postat 04 martie 2022 - 22:32
Întotdeauna au fost semne de "civilizație" în zona liniilor de cale ferată, dar niciodată nu am văzut atâta mizerie câtă este acum. Poate la următoarea vizită în Timișoara, domnul Grindeanu îi scutură puțin pe subalternii de la CFR. Oricum am făcut mai multe poze pe care le voi transmite Gărzii de Mediu.
#512
Postat 05 martie 2022 - 11:22

Se asteapta oare primul ghiocel?
#513
Postat 05 martie 2022 - 13:25
#515
Postat 02 aprilie 2022 - 21:51
La capătul tramvaiului 5, în buclă, s-au tăiat stâlpii care susțineau firul de contact. De asemenea, pe partea cu Solventul, s-au dezafectat stâlpii și rețeaua de contact între fosta linie de cale ferată (care intra pe platforma combinatului) și bucla de întoarcere a troleibuzelor.
#516
Postat 03 aprilie 2022 - 01:03
Florin.B RATT, la 05 martie 2022 - 11:22, a spus:

Se asteapta oare primul ghiocel?
Pe surse, santierul o sa inceapa (serios, efectiv) peste 2 saptamini.
#517
Postat 03 aprilie 2022 - 08:54
#518
Postat 03 aprilie 2022 - 10:08
#519
Postat 03 aprilie 2022 - 14:40
Daca nu se demonteaza sau nu se repara acea pasarela, proprietarul ei ar trebui sa blocheze fizic urcarea pe ea sau primaria sa-i dea amenda pana intra intr-o oarecare legalitate. Dar care primarie?
#520
Postat 03 aprilie 2022 - 19:08
Pasarela aia ar trebui taiata si dusa la fier vechi, e o chestiune de timp pana cade cineva prin ea sau cade ea cu totul pe un tren
Aceasta postare a fost editata de Claudiu1212: 03 aprilie 2022 - 19:10