Pasajul Solventul | Podul Solventul Pasaj: Sylc cons Trans & as - in constructie | (pod in elaborare)
#381
Postat 22 septembrie 2020 - 18:37
#382
Postat 22 septembrie 2020 - 18:55
Kristofer
#385
Postat 05 octombrie 2020 - 15:25
DanielT, la 22 septembrie 2020 - 14:05, a spus:

Daca gaseste cineva ceva detalii, sau cum arata cel de la Bacau ar fain sa aruncam un ochi, sa vedem ce au facut acolo. Eu am cautat un pic dar nu ma gasit nimic.
https://www.opiniati...onat/22/09/2020
#386
Postat 01 decembrie 2020 - 20:23
Pasajul Solventul are diriginte de șantier: o firmă din Caransebeș
O societate cu sediul în Caransebeș va supraveghea construcția Pasajului Solventul, al cărui șantier ar urma să fie deschis, cel mai probabil, la primăvară. Amplasamentul a fost predat de fostul primar, înainte de alegerile locale, iar vreme de două luni ar fi trebuit să se lucreze la proiect.
Primăria a semnat în ultimele zile din noiembrie contractul pentru dirigenția de șantier cu societatea AKSA Management SRL din Caransebeș. Are o valoare de 471.240 de lei cu tot cu TVA, echivalentul a aproape 97.000 de euro. Durata acestuia este de 24 de luni, calculate de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor, pe toată perioada de execuție stabilită în contractul de execuție.
AKSA Management a luat ca subcontractant firma Longhersin SRL din Timișoara, aceeași societate care se ocupă de execuția noii linii de tramvai care va lega viitorul pasaj Solventul de Gara de Nord.
Firma din Caransebeș a fost înființată în anul 1993, iar anul trecut a avut patru angajați, o cifră de afaceri de puțin peste 1 milion de lei, un profit de 1 milion de lei, dar și datorii de aproape peste 450.000 de lei. AKSA Management asigură dirigenția de șantier și la lucrările de lărgire la patru benzi a drumului de legătură Dumbrăvița – Giarmata – Autostrada 1.
O investiție de 23 de milioane de euro
Primăria Timișoara a predat în 22 septembrie 2020 amplasamentul pentru șantierul Solventul, o investiție despre care se vorbește de mai bine de opt ani. Contractul a fost câștigat de singura ofertă de la licitație, depusă de o asociere formată din Spic Internazionale (lider/ Italia) – Pod-Proiect (Iași) – Sylc Con Trans (Arad). Cele trei firme vor să lucreze cu doi terți: Arcada Company (Galați) și Conextrust (Bacău) și cinci subcontractanți: Teoval & Co (Iași), FDF Electric Grup SRL (Iași), ISPCF (București), Radaria (Galați) și SC Yda Proiect Consulting SRL (Iași). Valoarea contractului este de 111,6 milioane de lei cu tot cu TVA, echivalentul a aproape 23 de milioane de euro. Planul era ca lucrările să înceapă cu bani din bugetul local, iar apoi să fie mutate pe fonduri europene.
Nu se știe însă când va începe șantierul propriu-zis. Durata contractului este de 26 de luni, din care două pentru actualizarea proiectului tehnic și doi ani pentru execuție. Teoretic, proiectul ar trebui să fie gata, dar acesta are nevoie și de votul consilierilor locali pentru ca investiția să treacă la pasul următor.
Pasajul Solventul va fi amenajat pe sub zece linii de cale ferată și va lega Calea Bogdăneștilor de strada Gării. Va avea câte două benzi pe sens și o linie dublă de tramvai, care va putea fi folosită și ca bandă de circulație, câte una pe sens, conform celor din primărie, precum și trotuare și piste de biciclete integrate în trotuare.
Potrivit documentației, pasajul va avea o lungime de 87,09 metri, vor fi modernizați 726 de metri de stradă, rampele vor avea 259 de metri, linia de tramvai dublă va avea 424 de metri, pistele de bicicliști se vor întinde pe 1.355 metri, trotuarele pe 1.877 de metri, iar spațiile verzi pe 5.534 mp. Va fi amenajat și un sens giratoriu, înspre Bega.
#387
Postat 01 ianuarie 2021 - 16:28
#388
Postat 01 ianuarie 2021 - 22:42
Nu spui rău. S-a vorbit de pasaj, drum nou și pod, dar nu și despre extinderea străzii după pod spre Dâmbovița.
#389
Postat 01 ianuarie 2021 - 23:07
De la pasaj liniile merg spre gara, la stânga.
Fritz trebuie să treacă la munca și să muște lucruri pentru acest pod și alte proiecte moarte: reabilitarea liniei 3 de ex, bazine de înot vorbite, astea după ce termină curățenia și ordinea în oraș de urgență.
#390
Postat 02 ianuarie 2021 - 11:05
Infra, la 01 ianuarie 2021 - 16:28, a spus:
Configuratia actuala, ce pare (si chiar este) cretina si aici ma refer la liniile de tramvai ce traverseaza total idiot carosabilul in diagonala, are ca motiv un canal de mari dimensiuni pe deasupra caruia nu poate trece tramvaiul, din cate spun inginerii nostri specialisti in infrastructura (pe care i-am intrebat despre asta cu mult timp in urma), deci nu va fi simplu de modificat zona respectiva pentru a avea 4 benzi plus linia de tramvai. Parerea mea, desigur.
Nu spun ca e imposibil, dar costurile vor fi cu mult mai mari decat cele ce par a fi necesare la prima vedere, plus ca lucrarea se va complica mult.(automat si durata, care oricum la noi e exagerata in cazul oricarui astfel de santier (a se vedea str C.Prezan, unde e parfum fata de ce va fi aici))
#391
Postat 02 ianuarie 2021 - 11:36
Aceasta postare a fost editata de Infra: 02 ianuarie 2021 - 11:44
#392
Postat 02 ianuarie 2021 - 11:57
Citeaza
Posibil să fie un canal colector care să meargă spre stația de epurare de la Podul Modoș.
Un canal similar a fost construit prin anii '85-'86 pe mijlocul Căii Bogdăneștilor. Proiectul de modernizare (cu contract de execuție semnat în vara anului trecut) prevede ca linia de tramvai să fie dublată și mutată pe mijlocul străzii. Dacă este același tip de canal/magistrală este puțin ciudat ca pe o stradă să poată circula tramvaiele pe deasupra (Bogdăneștilor) și pe alta să nu poată circula.
Cu certitudine, ce se poate și ce nu, știu doar specialiștii de la STPT și Aquatim.
#393
Postat 04 ianuarie 2021 - 18:32
E ca si cum nu-ti iei apartament pana nu ai banii cash
#394
Postat 04 ianuarie 2021 - 21:36
Mai bine faci 2 proiecte care le duci la capat in termenul stabilit, decat sa incepi 10 si sa nu termini niciunul la timp ca si in era Robu.
Aceasta postare a fost editata de ioio_viola: 04 ianuarie 2021 - 21:36
#395
Postat 05 ianuarie 2021 - 09:41
In mod normal banii ar trebui sa fie existenti intr-un cont, acel audit anuntat de noua administratie va lamuri situatia
Cred mai degraba ca se doreste finantarea prin planul national de redresare si rezilienta prin fonduri europene, in momentul in care va exista un contract de finantare semnat atunci se poate anunta ca exista fonduri disponibile si demararea lucrarilor.
Aceasta postare a fost editata de corco: 05 ianuarie 2021 - 09:44
#397
Postat 25 ianuarie 2021 - 21:15
#398
Postat 25 ianuarie 2021 - 21:35
#399
Postat 25 ianuarie 2021 - 21:39
Sa nu uitam ca acelasi constructor ce realizeaza toate cele 3 proiecte a schimbat si la pasajul P. Sapca proiectul care prevedea 4 benzi si pasaje pietonale impinse.
#400
Postat 25 ianuarie 2021 - 21:41
Elphax, la 25 ianuarie 2021 - 21:35, a spus:
Imediat dupa iesirea din pasaj spre str. Garii, tramvaiul avand bucla pe exteriorul giratiei. Plansele sunt postate in ordinea intrare Bogdanestilor - pasaj (2 propuneri) - iesire giratie solventul