STP Timișoara Forum: Pasajul Solventul | Podul Solventul - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (50 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Pasajul Solventul | Podul Solventul Pasaj: Sylc cons Trans & as - in constructie | (pod in elaborare)

#181 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 octombrie 2016 - 22:02

Modificarea de care vorbeam eu, se refera la doua linii de autobuz. Daca or fi si modificari ale unor trasee de tramvai, nu stiu.
0

#182 Useril este offline   McLane 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 30 iulie 15
  • Sexul:masculin

Postat 24 octombrie 2016 - 22:27

E vorba de construire de linii noi (fizice, deci nu ma refer la trasee).
1

#183 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 25 octombrie 2016 - 06:44

Din cate stiu, proiectul pasajului subteran Solventul include linie de tramvai (deci nimic nou aici) si se dorecte conectarea ei la linia de la Gara de Nord. Adica C9a plus C10 de aici... am citit undeva ca vor fi propuse impreuna.

Mai e ceva in plus?

Aceasta postare a fost editata de MNU: 25 octombrie 2016 - 06:46


#184 Useril este offline   CristiPC 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 368
  • Inregistrat: 26 septembrie 16

Postat 18 noiembrie 2016 - 14:48

Conform spuselor lui Robu, ar fi finalizata licitatia pentru proiectarea pasajului.

http://www.opiniatim...a-fi/18/11/2016
0

#185 Useril este offline   th3lurker 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 487
  • Inregistrat: 11 decembrie 13

Postat 18 noiembrie 2016 - 15:58

4 benzi pe sens + linie tramvai cu banda dedicate....wow....recunosc ca sunt pro previziune.....dar 4 benzi pe sens stie ceva ce nu stim noi...?

Cred ca au inteles gresit sau s-a exprimat gresit primarul.
"Vor fi 4 benzi pe sens plus linii dedicate pentru tramvai, dar concepute astfel incat peste ani sa fie carosabile acele linii, sa existe posibilitatea sa se faca 3 benzi pe sens."
De aici inteleg 2+1+1+2 care are mult mai mult sens decat 4+1+1+4.

Nu uit ca suntem inainte de parlamentare si desi planurile de a face sunt, sunt sigur ca sunt muuuuuult mai indepartate decat se lasa inteles.
1

#186 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 19 noiembrie 2016 - 11:08

4 benzi in total 2x2 si linie de tramvai dublata, dar din proiect se aloca 3m pe fiecare sens de circulatie al tramvaiului pentru a face posibila transformarea intr-o banda de circulatie rutiera, deci a 3-a banda pe sens daca se desfinteaza linia de tramvai.
Oricum logica este ok, dar nu vad cum poti scoate liniile de tramvai din pasaj decat daca se va introduce mai la vest o linie de metrou usor de suprafata pe actualul traseu CFR in relatia Nord- Sud
0

#187 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 19 noiembrie 2016 - 13:27

Sau institui o banda asfaltata cu linie in carosabil.

#188 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 noiembrie 2016 - 14:06

:up: Aha! Si acele 4 benzi (pe sens! :crazy: ) se vor gatui in sicana din fata sediului regiei de pe bl. Dambovita si mai apoi la Aurora (Ana Ipatescu). -_-
0

#189 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 19 noiembrie 2016 - 15:11

Cred ca e clar ca acele "4 benzi pe sens" sunt doar in mintea autorului articolului.

In alta ordine de idei, cele "maxim 6 benzi" (3 benzi pe sens) nu s-ar gatui niciunde pentru ca fluxul s-ar imparti intre Centru si Sud (Dambovita). Oricum, pana termina ei pasajul, pod peste Bega si strada Bogdanestilor largita la 4 benzi, sunt ani-lumina.

Aceasta postare a fost editata de MNU: 19 noiembrie 2016 - 15:12


#190 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 noiembrie 2016 - 20:41

Atentie! Pe bulevardul Dambovita, in dreptul lui T3 si al regiei, drumul are doar o banda pe sens. Sa inteleg ca voi ziceti ca e ok sa descarci un pod cu 6 benzi (am mai redus una, ca nu cred ca vom avea 4 pe sens) pe un "bulevard" cu doua benzi? :eusa_think:
Intreb asta considerand ca podul s-ar vrea o continuare a bulevardului, totusi. -_- Nu zic ca podul ar fi prea lat, ci ca geometria drumului in zona aceea e complet aiurea, justificarea fiind o magistrala subterana ce trece prin mijlocul bulevardului, aceasta fiind motivatia mutarii liniei pe o parte a drumului. (si probabil asa va ramane multi ani de acum incolo)
0

#191 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 19 noiembrie 2016 - 21:21

Pasajul va avea 2+2 benzi plus 1+1 linii de tramvai, care, la nevoie pot fi incluse in carosabil.

Despre pod nu a spus nimeni nimic (nici un termen avansat daramite cate benzi va avea) si nici nu va fi vorba prea curand pentru ca, din cate stiu, sunt mari probleme cu dreptul de proprietate asupra terenului fostului Combinat Solventul. Fara drumul de legatura intre pasaj si Canalul Bega, nici vorba de pod.

Oricum asa cum azi avem un drum foarte ingust pe Bogdanestilor care urmeaza sa fie largit (e cam neclar cand va fi asta)... asa se va reconfigura si B-dul Dambovita atunci cand va fi cazul.

Aceasta postare a fost editata de MNU: 19 noiembrie 2016 - 21:24


#192 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 noiembrie 2016 - 21:29

Eu ma gandeam ca au inclus si ideea unui pod ca urmare fireasca a acestui pasaj si la pod ma refeream, nu la pasaj. Nu stiu de ce am inteles eu ca au aparut detalii despre un pod in continuarea pasajului. (la fel ca in cazul Jiul) :Facepalm_emote_gif: Deci nu bagati in seama ce am scris mai sus.
Clar ca nu vom vedea asa ceva degraba.
0

#193 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 19 noiembrie 2016 - 22:53

Si uite asa au trecut 27 ani si in afara de Rebreanu...nici un bulevard nou...ba da Ripensia si Podeanu
0

#194 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 20 noiembrie 2016 - 06:14

Nu-i "caut in coarne" lui Ciuhandu sau predecesorilor lui Robu, dar sunt cateva motive pentru care Timisoara nu a putut dezvolta masiv infrastructura rutiera in ultimii 27 de ani.

1. In anii '90 s-a prioritizat contorizarea agentului termic. Daca va aduceti aminte, prin '99 cred ca era deja finalizata contorizarea la nivel de bransament. Timisoara fiind singurul oras din tara care a procedat astfel pentru ca fiecare asociatie sa plateasca exact cat consuma. Bucurestiul instala contoare de caldura pe banii abonatilor NUMAI daca acestia plateau (instalarea unuia nu erau ieftina).
2. Un un alt domeniu in care s-au dirijat multi bani a fost refacerea infrastructurii pentru tramvaie in zona centrala. Fara aceasta refacere, tramvaiele nemtesti n-ar fi putut circula pe multe linii din oras. Atunci s-au cheltuit sume foarte mari cu refacerea liniilor (imprumut extern) si refacerea integrala a "gospodariei subterane" (buget local si alte surse).
3. Inlocuirea mijloacelor de transport public care nu sunt putine, si unde iarasi s-au dus sume importante. Timisoara, prin optiuni si numar de autobuze/trolebuze cumparate e una dintre putinele municipalitati care nu si-a batut joc de calatori. Alte municilalitati au facut-o, cumparand de la companii "no name", sau cumparand autobuze "chele" (fara climatizare, afisaj "dot-matrix", si altele).
4. Peste tot unde s-a investit in infrastructura, s-au facut lucrari serioase NUMAI DUPA refacerea infrastructurii subterane a utilitatilor, si asta este un alt motiv pentru care nu se refac strazi asa de rapid.
5. In fine, orasul este asa de mare, situatia lui dupa anii de comunism era asa de proasta, astfel incat necesitatile sunt uriase. Erau cartiere intregi de case care nu aveau apa, canalizare si asfalt.

Ce am enumerat mai sus sunt constatarile mele personale si daca cineva crede ca tot ce s-a facut a fost rau si putea fi facut altfel, ma poate contrazice.

Aceasta postare a fost editata de MNU: 20 noiembrie 2016 - 07:01


#195 Useril este offline   cstm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 14 ianuarie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 noiembrie 2016 - 08:55

E clar ca zona Solventul (pasaj, pod) vor fi intotalitate utile cand Bogdanestilor si bv Dambovita vor fi si ele refacute la 2x2.
Oricum e clar ca vor mai trece multi ani (zeci de ani) pana sa avem un inel 4 complet si pe deplin utilizabil.
2

#196 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 20 noiembrie 2016 - 10:44

Bv. Cetatii si Bogdanestilor vor intra in modernizare impreuna cu linia de tramvai,pe fonduri europene. Pasajul v-a primi si el finantare, dar despre pod si legatura cu Dambovita exista doar planuri.
Daca primaria nu intra in proprietate terenului finantarea pe fonduri europene nu este posibila.
In concluzie pasajul fara pod si legatura cu Bv.Dambovita este aproape inutil

Aceasta postare a fost editata de corco: 20 noiembrie 2016 - 10:45

0

#197 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 20 noiembrie 2016 - 10:56

Deloc... Daca se face pasajul, traficul de pe semi-cercul de NV va avea trei alternative (Circumvalatiunii, Cetatii, Gr. Alexandrescu) cu doua variante de traversare a CF (Solventul si Jiul). In prezent, doua alternative (Cetatii si Gr. Alexandrescu) sunt aproape "pustii" in timp ce Circumvalatiunii e in blocaj permanent.

Cum ar fi ca venind dinspre Sagului sa nu trebuiasca sa faci undeva stanga pe Circumvalatiunii sau sa ajungi pana la Mall ca sa treci spre Torontalului?

Aceasta postare a fost editata de MNU: 20 noiembrie 2016 - 10:57


#198 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 829
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 20 noiembrie 2016 - 11:47

Eu zic ca nu va fii inutil. Ma refer aici la postarea lui corco.
Dace vei dori sa iesi spre Jimbolia, Cenad, Arad, Lipova, nu va mai fii nevoie sa mergi pe la pasajul Jiu.

Chiar doar cu pasaj peste CF si refacerea strazii, fara pod de legatura cu Dambovita, va fi mai fluenta circulatia. Dar e doar parerea mea.
0

#199 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 noiembrie 2016 - 11:54

Nu e inutil, dar nici nu-si va arata adevaratul potential fara un pod in continuare.
0

#200 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 20 noiembrie 2016 - 12:20

Da, corect, eu eram cu ochii doar pe tramvai si legatura cu Bv. Dambovita. Pentru traficul auto este aur pasajul Solventul,aduce doua alternative in plus fata de una in prezent cum a spus @MNU
Cetatii si Bogdanestilor prima alternativa mai directa pentru Calea Sagului la Circumvalatiunii, iar Alexandrescu a 2-a varianta pentru tranzitul de pe Lipovei si Aradului.
Revin la afirmatia initiala si confirm beneficiile chiar si pe jumate, e atat de important pasajul ca si pe 1 banda provizorie este binevenit.

Aceasta postare a fost editata de corco: 20 noiembrie 2016 - 12:26

2

Arata acest topic


  • (50 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi