Pasajul Solventul | Podul Solventul Pasaj: Sylc cons Trans & as - in constructie | (pod in elaborare)
#181
Postat 24 octombrie 2016 - 22:02
#182
Postat 24 octombrie 2016 - 22:27
#183
Postat 25 octombrie 2016 - 06:44
Mai e ceva in plus?
Aceasta postare a fost editata de MNU: 25 octombrie 2016 - 06:46
#184
Postat 18 noiembrie 2016 - 14:48
http://www.opiniatim...a-fi/18/11/2016
#185
Postat 18 noiembrie 2016 - 15:58
Cred ca au inteles gresit sau s-a exprimat gresit primarul.
"Vor fi 4 benzi pe sens plus linii dedicate pentru tramvai, dar concepute astfel incat peste ani sa fie carosabile acele linii, sa existe posibilitatea sa se faca 3 benzi pe sens."
De aici inteleg 2+1+1+2 care are mult mai mult sens decat 4+1+1+4.
Nu uit ca suntem inainte de parlamentare si desi planurile de a face sunt, sunt sigur ca sunt muuuuuult mai indepartate decat se lasa inteles.
#186
Postat 19 noiembrie 2016 - 11:08
Oricum logica este ok, dar nu vad cum poti scoate liniile de tramvai din pasaj decat daca se va introduce mai la vest o linie de metrou usor de suprafata pe actualul traseu CFR in relatia Nord- Sud
#188
Postat 19 noiembrie 2016 - 14:06



#189
Postat 19 noiembrie 2016 - 15:11
In alta ordine de idei, cele "maxim 6 benzi" (3 benzi pe sens) nu s-ar gatui niciunde pentru ca fluxul s-ar imparti intre Centru si Sud (Dambovita). Oricum, pana termina ei pasajul, pod peste Bega si strada Bogdanestilor largita la 4 benzi, sunt ani-lumina.
Aceasta postare a fost editata de MNU: 19 noiembrie 2016 - 15:12
#190
Postat 19 noiembrie 2016 - 20:41

Intreb asta considerand ca podul s-ar vrea o continuare a bulevardului, totusi.

#191
Postat 19 noiembrie 2016 - 21:21
Despre pod nu a spus nimeni nimic (nici un termen avansat daramite cate benzi va avea) si nici nu va fi vorba prea curand pentru ca, din cate stiu, sunt mari probleme cu dreptul de proprietate asupra terenului fostului Combinat Solventul. Fara drumul de legatura intre pasaj si Canalul Bega, nici vorba de pod.
Oricum asa cum azi avem un drum foarte ingust pe Bogdanestilor care urmeaza sa fie largit (e cam neclar cand va fi asta)... asa se va reconfigura si B-dul Dambovita atunci cand va fi cazul.
Aceasta postare a fost editata de MNU: 19 noiembrie 2016 - 21:24
#192
Postat 19 noiembrie 2016 - 21:29

Clar ca nu vom vedea asa ceva degraba.
#193
Postat 19 noiembrie 2016 - 22:53
#194
Postat 20 noiembrie 2016 - 06:14
1. In anii '90 s-a prioritizat contorizarea agentului termic. Daca va aduceti aminte, prin '99 cred ca era deja finalizata contorizarea la nivel de bransament. Timisoara fiind singurul oras din tara care a procedat astfel pentru ca fiecare asociatie sa plateasca exact cat consuma. Bucurestiul instala contoare de caldura pe banii abonatilor NUMAI daca acestia plateau (instalarea unuia nu erau ieftina).
2. Un un alt domeniu in care s-au dirijat multi bani a fost refacerea infrastructurii pentru tramvaie in zona centrala. Fara aceasta refacere, tramvaiele nemtesti n-ar fi putut circula pe multe linii din oras. Atunci s-au cheltuit sume foarte mari cu refacerea liniilor (imprumut extern) si refacerea integrala a "gospodariei subterane" (buget local si alte surse).
3. Inlocuirea mijloacelor de transport public care nu sunt putine, si unde iarasi s-au dus sume importante. Timisoara, prin optiuni si numar de autobuze/trolebuze cumparate e una dintre putinele municipalitati care nu si-a batut joc de calatori. Alte municilalitati au facut-o, cumparand de la companii "no name", sau cumparand autobuze "chele" (fara climatizare, afisaj "dot-matrix", si altele).
4. Peste tot unde s-a investit in infrastructura, s-au facut lucrari serioase NUMAI DUPA refacerea infrastructurii subterane a utilitatilor, si asta este un alt motiv pentru care nu se refac strazi asa de rapid.
5. In fine, orasul este asa de mare, situatia lui dupa anii de comunism era asa de proasta, astfel incat necesitatile sunt uriase. Erau cartiere intregi de case care nu aveau apa, canalizare si asfalt.
Ce am enumerat mai sus sunt constatarile mele personale si daca cineva crede ca tot ce s-a facut a fost rau si putea fi facut altfel, ma poate contrazice.
Aceasta postare a fost editata de MNU: 20 noiembrie 2016 - 07:01
#195
Postat 20 noiembrie 2016 - 08:55
Oricum e clar ca vor mai trece multi ani (zeci de ani) pana sa avem un inel 4 complet si pe deplin utilizabil.
#196
Postat 20 noiembrie 2016 - 10:44
Daca primaria nu intra in proprietate terenului finantarea pe fonduri europene nu este posibila.
In concluzie pasajul fara pod si legatura cu Bv.Dambovita este aproape inutil
Aceasta postare a fost editata de corco: 20 noiembrie 2016 - 10:45
#197
Postat 20 noiembrie 2016 - 10:56
Cum ar fi ca venind dinspre Sagului sa nu trebuiasca sa faci undeva stanga pe Circumvalatiunii sau sa ajungi pana la Mall ca sa treci spre Torontalului?
Aceasta postare a fost editata de MNU: 20 noiembrie 2016 - 10:57
#198
Postat 20 noiembrie 2016 - 11:47
Dace vei dori sa iesi spre Jimbolia, Cenad, Arad, Lipova, nu va mai fii nevoie sa mergi pe la pasajul Jiu.
Chiar doar cu pasaj peste CF si refacerea strazii, fara pod de legatura cu Dambovita, va fi mai fluenta circulatia. Dar e doar parerea mea.
#199
Postat 20 noiembrie 2016 - 11:54
#200
Postat 20 noiembrie 2016 - 12:20
Cetatii si Bogdanestilor prima alternativa mai directa pentru Calea Sagului la Circumvalatiunii, iar Alexandrescu a 2-a varianta pentru tranzitul de pe Lipovei si Aradului.
Revin la afirmatia initiala si confirm beneficiile chiar si pe jumate, e atat de important pasajul ca si pe 1 banda provizorie este binevenit.
Aceasta postare a fost editata de corco: 20 noiembrie 2016 - 12:26