Pasajul Solventul | Podul Solventul Pasaj: Sylc cons Trans & as - in constructie | (pod in elaborare)
#162
Postat 26 august 2016 - 10:17
McLane, la 24 august 2016 - 21:14, a spus:
In citeva saptamini incepe licitatia pentru lucrari pentru constructia pasajului inferior Solventul.
Multumim de aceasta informatie pe surse...
In ceea ce ma priveste, cu un ochi rad (ma bucur) iar cu celalalt plang...
Daca pana in 2012 pasajul Solventu era un subiect permanent de campanie electorala si intotdeauna se vorbea de el ca un pasaj suprateran, brusc odata cu venirea lui Robu la fotoliul de primar s-a vorbit de un pasaj subteran, la inceput ca o idee iar apoi ca decizie finala, batuta in cuie...
Initial ma gandeam ca va fi doar un joc politic, de vorbe aruncate aiurea in eter...Vad ca m-am inselat si ma intreb de ce aceasta schimbare brusca de macaz, mai ales ca varianta subterana este mult mai scumpa, necesita si timp mai mare de executie si cel mai grav dintre toate, sistemul de evacuare a apei din pasaj va trebui sa fie mereu in stare perfecta de functionare iar apa sa ajunga direct in Bega precum la Michelangelo pentru ca daca va fi trimisa in canalizare, canalizarea fiind plina intotdeauna in momentele critice, circulatia prin pasaj va fi blocata...Ori, cum noi in general avem probleme mari in intretinerea lucrurilor, se poate deduce ce disfunctionalitati vom avea in viitor...
Dupa atatea si atatea neplaceri (si injuraturi) cauzate de pasajele inundate din Timisoara, iata tot o solutie tampita (zic eu) se alege si in cazul acestui pasaj, Pasajul Solventu...
Daca s-ar fi ales varianta unui pasaj suprateran, nu aveam absolut nici o problema din acest punct de vedere...Ca sa nu mai pomenesc ca pasajul in varianta supraterana putea fi prelungit pana dincolo de strada Garii si astfel aveam si un pasaj suprateran rutier peste aceasta strada in ideea ca, candva strada Garii se va prelungi macar pana la Centura de Vest, astfel realizandu-se inca o intrare in oras dinspre centura, idee prevazuta in master plan...
Oricum, e mult pana departe...
PS Va reamintesc ca acest pasaj (suprateran) era programat a se realiza prin '78-80 insa cutremurul din '77 l-a tot "amanat"... cel putin 40 de ani...

#164
Postat 26 august 2016 - 16:50
colinb73, la 25 august 2016 - 20:52, a spus:
1. Pe fonduri europene nu are ce licitatie sa porneasca, pt ca nu e depus inca proiectul, deni nu e aprobat etc. Minim un an pana la licitatii etc deci vreo 2 ani pana la lucrari.
2. Pe fonduri de la primarie nici la 20 mil euro nici vorba, abia face Jiul si Popa Sapca.
3. Pe alte fonduri guvern etc nu prea cred.
O sa vedem deci.
Nu mai raspund ca nu are rost. Cum ziceai, o sa vedem in curind.
#165
Postat 29 august 2016 - 11:02
#166
Postat 29 august 2016 - 22:45
#167
Postat 04 septembrie 2016 - 21:13
Acum ca e 'subpasaj' si nu 'suprapasaj' prea putin ma intereseaza, pb vrea sa fie consecvent sa fie aceeasi abordare cu Popa Sapca si Jiul. Parca si la padurea verde va fi tot pe sub...
#168
Postat 06 septembrie 2016 - 09:08
sper ca studiul de fezabilitate sa fie bine facut
intrebarea cea mai importanta - fonduri europene sau de la buget ?
Aceasta postare a fost editata de Elphax: 06 septembrie 2016 - 09:15
#169
Postat 09 septembrie 2016 - 13:41
opiniatimisoarei a spus:
Vom avea un nou pasaj pe sub calea ferata! Timisoara va fi orasul din Europa in care se va circula cel mai bine in 2018!
Nicolae Robu a anuntat din nou ca se va realiza un nou pasaj pe sub calea ferata in Timisoara. Este vorba de cel care ar trece pe sub liniile de la Solventul. Proiectul final va fi dezvaluit in cateva zile.„Saptamana viitoare primim forma finala a proiectului Solventul. Am spus ca am demarat cvasi simultan toate cele 3 proiecte referitoare la pasajele conexe caii ferate, Jiul pentru largire la 5 benzi, Popa Sapca la 4 benzi si Solventul pentru realizarea unui nou pasaj al Timisoarei acolo. Acesta e de mai mare anvergura, comporta costuri mai mari, de aceea nu am inceput cu el, pentru ca vrem sa obtinem fonduri europene pentru acest proiect. O trecere in zona Solventul e de mare utilitate. Vrem sa facem un pasaj pe sub liniile de cale ferata si va fi destul de lung, acolo sunt 9 linii, si prin pasaj vrem sa ducem si Calea Bogdanestilor si linia de tramvai de pe Bogdanestilor, sa facem trotuare, piste de biciclete si ajungem la racordul cu strada Garii. Pe strada Garii va fi un alt proiect care va duce linia pana in fata garii si vom avea si un nou pod peste Bega. Si mai adaug unul, mai tarziu prevazut, de realizare a unui subpasaj si in partea de est a orasului. Atunci Timisoara va fi altfel”, sustine primarul Nicolae Robu
#170
Postat 09 septembrie 2016 - 13:46


Cred ca e o gluma proasta. In primul rand in 2 ani, nu va fii realizat nici 20% din ce scrie in articol. In al II-lea rand, pana sa avem si noi apa calda ca si alte tari, mai e mult...
#171
Postat 09 septembrie 2016 - 13:54

#172
Postat 09 septembrie 2016 - 23:53
McLane, la 26 august 2016 - 16:50, a spus:
Acu te-ai lamurit varianta 1:1. Pe fonduri europene nu are ce licitatie sa porneasca, pt ca nu e depus inca proiectul, deci nu e aprobat etc. Minim un an pana la licitatii etc deci vreo 2 ani pana la lucrari.
#173
Postat 18 septembrie 2016 - 12:21
Pasajul Bogdanestilor ar suna mai bine decit numele chimic, toxic si mort de Solventul, in plus ar ghida pe cei care nu sint din Timisoara spre el.
#174
Postat 18 septembrie 2016 - 12:58
Doppler, la 18 septembrie 2016 - 12:21, a spus:
Pai DA, insa cum toata lumea pedaleaza pe "solventu", inclusiv si autoritatile, respectiv Robu, nu-i mare lucru sa-i ramana asa numele si cand va fi gata. Atat pasajului cat si viitorului pod de peste Bega din aceeasi zona...Podul Solventu si Pasajul Solventu...
Situatia este cumva asemanatoare cu denumirea Pasajului Michelangelo unde s-a si incetatenit aceasta denumire desi el se afla in Piata Leonardo da Vinci...
#177
Postat 12 octombrie 2016 - 11:05
#178
Postat 17 octombrie 2016 - 11:19
Aceasta postare a fost editata de The Mechanic: 17 octombrie 2016 - 11:20
#180
Postat 24 octombrie 2016 - 21:58
