STP Timișoara Forum: Pasajul Solventul | Podul Solventul - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (50 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Pasajul Solventul | Podul Solventul Pasaj: Sylc cons Trans & as - in constructie | (pod in elaborare)

#101 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 22 noiembrie 2015 - 23:10

Da tin minte ca,vazand strada pe harta, am vrut intr-o zi sa merg cu masina de la capatul lui 18 pe strada Sacului. Apoi vazusem un semn la intrarea pe Sacului, ceva despre curent sau asa ceva, dar a fost destul cat sa ma sperie :). Dar nu ar fi mai ieftin sa faca legatura intre Sacului si ciotul acela care iese din Carpenului? Si vad pe harta ca de pe Carpenului se poate ajunge in Ronat putin ocolit. De ce nu este buna varianta?

Aceasta postare a fost editata de Fantoma Tramvaiului 3: 22 noiembrie 2015 - 23:11

0

#102 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10598
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 23 noiembrie 2015 - 01:24

Vezi postareamile, la 21 noiembrie 2015 - 13:43, a spus:

Ha, ha, ha... :Facepalm_emote_gif:

Am uitat sa postez si harta (mea) desi o facusem...Este vorba de un drum (mai ieftin si "rapid") facut in paralel cu linia ferata...Nici nu stiu daca acel segment de cale ferata mai este folosit din cand in cand sau nu...

Poate ne spun colegii care au tangenta cu CFR-ul...


Atasament str Sacului 01.jpg


Strazile sint cam inguste pentru un drum de tranzit:

Imagine atasata: Strada Sacului - g00gle streetview 1.jpg Imagine atasata: Strada Sacului - g00gle streetview 2.jpg

Daca strada noua o sa mearga paralel cu calea ferata o sa ajunga la podul Modos, unde exista o subtraversare:

Imagine atasata: Strada Sacului - g00gle earth.jpg

Zona nu imi pare prea sigura pentru o vizita pe teren, de documentare...:popa:
0

#103 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 noiembrie 2015 - 10:32

Vezi postareaDoppler, la 23 noiembrie 2015 - 01:24, a spus:

Atasament Triaj Gara de Nord - 2015.11.17 - 11.jpg

Strazile sint cam inguste pentru un drum de tranzit:

Nici nu se pune problema...

Zona nu imi pare prea sigura pentru o vizita pe teren, de documentare...:popa:


Te referi la caini sau ...

0

#104 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 23 noiembrie 2015 - 10:48

Cum pot sa imi gasesc toate postarile? ca am scris undeva de un traseu asemnator cu asta.

Poza cu traseul fiind rotita nu mi-am dat seama exact unde este insa acuma inteleg.

Deci de la poarta statiei de epurare drumul continua pe linga rambleul caii ferate, apoi trece intre calea ferata si gardul fostei fabrici de oase mergind paralel cu racordul Modos-Ronat.
In zona la macazul racordului cu dubla II Cruceni la cabina de acar este o familie de boschetari, apoi in triunghiul format de caile ferate pe linga muntii de gunoaie stau mai multi boschetari, desi in mod ciudat acolo este si o casa la care s-a tras curent, se ajunge in strada Sacului si la bariera de la Banul Udrea.

Dupa cum se vede si pe harta daca se mai face un drum de la sctia LC prin triunghi si apoi o alta trecere la nivel peste racord se poate ajunge in strada Sacului si de la capatul troleibuzului de la Solventul, cum de altfel am crezut la prima vedere a pozei.
1

#105 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 24 noiembrie 2015 - 01:22

De exemplu, faci click pe profilul tău, apoi pe link-ul Find My Conntent, ce apare sub locul în care ar trebui să fie avatarul tău.
După ce se încarcă pagina respectivă, pe partea dreapta va apărea un combobox de unde se poate selecta tipul de conținut: topics sau posts
0

#106 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10598
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 29 noiembrie 2015 - 21:57

Citeaza

4668/26.11.2015
DIRECTIA TEHNICA, BIROUL DRUMURI SI PODURI

CALEA BOGDANESTILOR - STR. GARII
Obtinere AC - Lucrari de tip c). - Retele edilitare - Cai de comunicatie.- Construire pasaj inferior Solventul, tronson Calea Bogdanestilor - str. Garii

cu primaria tm
3

#107 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10598
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 02 decembrie 2015 - 11:30

Oare forumul ratt nu este sursa de inspiratie pentru ziaristi? :hooray:

Citeaza

Inca de acum un an Primaria Timisoara punea la cale un plan prin care sa creeze o scurtatura care sa faca mai usoara trecerea dinspre Gara spre Calea Bogdanestilor. Aceasta in special in perspectiva deschiderii santierului pentru largirea pasajului de cale ferata Jiul, care va sufoca traficul in zona pentru o perioada insemnata. La inceputul anului 2015, Primaria identificase o solutie pentru amenajarea unei treceri peste calea ferata, cu bariera, in zona Solventul. Tot acolo ar urma, intr-un viitor incert, sa se construiasca si un pod nou, peste liniile de tren.

Iata insa ca lunile au trecut, iar Nicolae Robu a dezvaluit ca solutia gasita de primarie nu e viabila, astfel ca specialistii au fost pusi la treaba sa identifice una noua, prin care soferii sa poata intra de pe strada Garii in zona Bogdanestilor, ajungand astfel mai usor in Blascovici, in Mehala, pe Cetatii, spre Calea Torontalului, Circumvalatiunii, Iulius Mall si, de ce nu, Lipovei.

Primarul Nicolae Robu a explicat pentru opiniatimisoarei.ro ca prima optiune nu a fost buna, intrucat in acel loc din apropiere de Solventul sunt nu mai putin de 9 linii de cale ferata ce ar trebui traversate.

...
Intre timp, angajatii de la Directia Tehnica a Primariei au identificat, nu departe, o alta varianta. Au gasit un drumeag ce ajunge in dreptul liniilor de cale ferata si pe acesta va putea fi amenajata o trecere temporara care va fi o gura de oxigen in perioada in care va fi deschis santierul de la Pasajul Jiul unde se va proceda la largirea soselei care face legatura intre bulevardul Republicii si Calea Circumvalatiunii.Locul identificat, care nu e departe de cel initial, este studiat acum de specialistii din Primaria Timisoara pentru a se vedea daca este cea mai buna solutie. Acesta este in vecinatatea cartierului Ronat, in dreptul strazii Sacului, dupa statia de epurare a Aquatim.

Edilul spune ca operatiunea de amenajare a traversarii nu va dura prea mult din momentul in care porneste, intrucat lucrarile nu vor fi la fel ca pentru o sosea obisnuita. Aceasta, intrucat este vorba de o amenajare temporara.

In Primarie se lucreaza la pregatire si amenajarea propriu-zisa nu o sa dureze asa de mult, pentru ca va fi un drum cu fundatie de pamant si piatra sparta. Nu va fi un drum cu beton. Asfaltat va fi, dar fundatia va fi de pamant si piatra sparta, ceea ce presupune un timp mai executie mult mai scurt decat daca s-ar face pe fundatie de beton„, a spus pentru opiniatimisoarei.ro primarul Nicolae Robu.


opinia timisoarei
0

#108 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 02 decembrie 2015 - 12:57

Mai mult ca sigur ca este...
0

#109 Useril este offline   gmtro 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 01 august 14

Postat 19 ianuarie 2016 - 14:36

Vezi postareaDoppler, la 23 noiembrie 2015 - 01:24, a spus:

Atasament Triaj Gara de Nord - 2015.11.17 - 11.jpg

Strazile sint cam inguste pentru un drum de tranzit:

Atasament Strada Sacului - g00gle streetview 1.jpg Atasament Strada Sacului - g00gle streetview 2.jpg

Daca strada noua o sa mearga paralel cu calea ferata o sa ajunga la podul Modos, unde exista o subtraversare:

Atasament Strada Sacului - g00gle earth.jpg

Zona nu imi pare prea sigura pentru o vizita pe teren, de documentare...:popa:


In 2012 sau 2013 am înaintat o propunere pentru soluţia cu Sacului-Titulescu la PMT, dat fiind că terenul e al statului şi se poate amenaja destul de uşor!
Răspunsul a fost că "nu se poate, acolo lucrăm la Solventul..." Binenţeles formulată în termeni mai plicticoşi!
1

#110 Useril este offline   gmtro 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 01 august 14

Postat 19 ianuarie 2016 - 14:48

Vezi postareaDoppler, la 02 decembrie 2015 - 11:30, a spus:

Intre timp, angajatii de la Directia Tehnica a Primariei au identificat, nu departe, o alta varianta. Au gasit un drumeag ce ajunge in dreptul liniilor de cale ferata si pe acesta va putea fi amenajata o trecere temporara care va fi o gura de oxigen in perioada in care va fi deschis santierul de la Pasajul Jiul unde se va proceda la largirea soselei care face legatura intre bulevardul Republicii si Calea Circumvalatiunii.Locul identificat, care nu e departe de cel initial, este studiat acum de specialistii din Primaria Timisoara pentru a se vedea daca este cea mai buna solutie. Acesta este in vecinatatea cartierului Ronat, in dreptul strazii Sacului, dupa statia de epurare a Aquatim.


Da ce repede s-au mişcat! In octombrie, după ce au lansat licitaţia la Jiul, cică umbla primarul cu cei de la tehnic cu ruleta în mână prin triaj să găsească "căi ocolitoare"... :ph34r:
Se simţeau probabil prost că au uitat să anunţe public că 60% din lucrările de la Jiul se vor face cu pasajul închis. Complet!
Hm...cred că nici acum n-au anuţat chestia asta... :popa:
3

#111 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10598
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 19 ianuarie 2016 - 18:08

Dupa ce am citit posturile de astazi m-am hotarit sa fac o vizita de documentare. Daca privind cu google earth si cu streetview totul pare realizabil, de la volan ghidon aceasta ocolire pare imposibil de folosit.



Traseul este prea serpuit. Strazile sint prea inguste. Nici macar Calea Bogdanestilor nu ar putea prelua traficul de pe str. Circumvalatiunii. Pe strada Sacului, in configuratia actuala, cu indulgenta este realizabila o singura banda de circulatie. In viitor o sa iau cu mine si telemetrul pentru ca sa masor latimea. Nu am putut sa merg mai mult pe strada maidanul Sacului pentru ca o haita de ciini deja ma intimpinau cu bucurie.

Cea mai ieftina solutie: o bariera la capatul liniei de tramvai. Sa mearga cineva de la primarie direct la Ministrul Transporturilor pentru autorizare, numarul de linii nu sint motiv de refuz, sint doar 2 magistrale circulate mult mai rar decit pe vremuri. Problema: indiscilplina soferilor. Coloana de asteptare la bariere ar bloca in mod sigur linia de tramvai.

Cea mai inteleapta solutie: sa se faca mai intii Pasajul Solventul. Pentru utilizarea lui trebuia latita si Calea Bogdanestilor.

Pasajul Jiul nu poate fi ocolit pe coclauri.

Administratia Ciuhandu a avut noroc pentru ca multe proiecte care au implicat inchiderea unor artere importante au fost facute inainte de boomul creditelor pentru cumpararea de autoturisme. Pe acea vreme inchiderea unui bulevard nu avea efecte majore asupra traficului.


5

#112 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30198
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 ianuarie 2016 - 22:00

Doamne, daca cineva din conducere chiar crede ca asta (cea prezentata de tine in video) e o varianta viabila de ocolire are sigur ceva probleme cu caputu'
0

#113 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 ianuarie 2016 - 22:47

@Doppler: Am ratat articolul in care se discuta chestiunea. Poti face, te rog, o mini-harta cu traseul pe care ai mers, si eventual dupa ce-ai urcat-o online sa pui link la ea din descrierea videoclipului? Eventual si link la stirea cu discutiile pe tema..

Multumesc :)
0

#114 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 20 ianuarie 2016 - 11:00

:up_arow: Pai exista in susul paginii o harta care reprezinta bucata lipsa din aceasta "varianta ocolitoare" care va fi binevenita DOAR pentru locuitorii din zona si ATAT...in sensul ca ar avea o optiune mai rapida de-a ajunge in Iosefin si in sudul orasului...


Insa pentru a se ocoli pe aici Pasajul Jiul, nici vorba...


Am impresia ca abia acum a inteles Robu ca inchiderea pasajului Jiul va crea probleme foarte mari, de neimaginat chiar, de trafic...
1

#115 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10598
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 20 ianuarie 2016 - 11:12

Nu prea ma pricep deocamdata (si nici nu stiu cum e cu privacy-ul share-ului) cu incarcarea de harti dar am facut o captura de ecran:

Imagine atasata: Ocolire Pasaj Jiul - g00gle earth.jpg
0

#116 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30198
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 ianuarie 2016 - 20:26

Vezi postareamile, la 20 ianuarie 2016 - 11:00, a spus:

... abia acum a inteles Robu ca inchiderea pasajului Jiul va crea probleme foarte mari, de neimaginat chiar, de trafic...

Daca a inteles e foarte bine! :uh: Nu conteaza ca e un pic mai tarziu.
0

#117 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 20 ianuarie 2016 - 21:16

Timisoara nu poate sa faca nimic sa isi construiasca ubn pasaj?

Am citit ca Oradea s-a descurcat pentru doua si inca nul peste calea ferata urmeaza sa fie dat in uz.



http://www.agerpres....ropene-15-59-54

Nu stim care e statului terenurilor de linga calea ferata acolo la cartierul de dupa calea ferata, unde s-au extins tot felul de maghernite.
De altfel chiar si de la capatul tramvaiului 5 paralel cu calea ferata ar fi loc macar de o banda. Daca avem in vedere distanta la care se monteaza panoutile antifonice, probabil ca ar mai ramine loc de o banda ca nu intre drumul in gabarit.

Asa ar putea face o banda pe linga calea ferata si cealalta pe strada Sacului.

..vad pe geoportalul ANCPI ca intre CF si sosea pe Sacului e intabulat CFR pina la casele cu numere impare, problema e mai jos paralel cu racordul pina la fabrica de oase, nu prea mai e loc ca e intabulat altcineva pina la calea ferata.poate e terenul fostei unitati militare de acolo din cimp.

Daca linia 900 oricum intra in refactie cu dublare, pasajul Jiul nu se poate face mai lat, adica grinzile sa fie din start mai lungi fara sprijinirea aia pe care am vazut-o pe undeva pentru a trece trotuarul?
0

#118 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 20 ianuarie 2016 - 22:36

Vezi postareaDoppler, la 19 ianuarie 2016 - 18:08, a spus:




Nu am putut sa merg mai mult pe strada maidanul Sacului pentru ca o haita de ciini deja ma intimpinau cu bucurie.

Mare curaj! Eu dupa ce am citit pe forum postarea aceea mai veche despre ocolire pe acolo am fost pana acolo (doar pana pe unde erai la 02:25), dar cand am vazut ce era (pe) strada aceea m-am carabanit terifiat! Ce-i drept, eu am incercat inainte de asta sa intru prin capatul de la Solventul al strazii Sacului, dar dupa cum am scris mai sus, era o placa pe care scria ceva despre pericol si curent, moment in care am facut cale intoarsa, eu fiind mai fricos de felul meu. Si totusi, oare la ce s-o fi referit placa? Ca firele nu prea ar avea ce sa caute pe jos
0

#119 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30198
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 ianuarie 2016 - 22:57

De obicei se scrie: "Nu atingeti stalpii, nici firele, chiar cazute la pamant". Probabil ca un fir de inalta tensiune cazut la pamant ar decupla o protectie undeva, dar totusi nu e indicat sa le atingi, ca poate protectia are o problema. Cam asta vrea sa spuna mesajul. :)
0

#120 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10598
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 20 ianuarie 2016 - 23:12

Am ratat capatul dinspre statia de tratare a apelor uzate, m-am intors pentru ca se terminase acumulatorul la sapuniera si pentru ca nu am vazut curba, am crezut ca drumul este infundat... :crazy:

Oricum drumul din boscheti ar putea fi previzualizat doar cu drona. Eu din păcate încă nu am dronă...

Ora de timis a preluat informatia de pe forum. Sper ca si primaria sa se documenteze mai aprofundat despre situatia de la fata locului. Asta nu inseamna ca acea strada sa nu fie realizata, dar pentru cei din zona, sa nu mai aglomereze si ei traficul pe la Pasajul Jiul.

Dupa experienta cu Pasajul Michelangelo sper ca sa aiba in vedere realizarea de pasaje supraterane. :eusa_think:
1

Arata acest topic


  • (50 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi