STP Timișoara Forum: Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)

#901 Useril este offline   nabucodonosor19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 11 mai 16

Postat 12 aprilie 2017 - 21:29

Vezi postareaudar, la 11 aprilie 2017 - 23:28, a spus:

Cam asta cred ca vor face



super tare, acum am inteles si eu, merci!
0

#902 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10596
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 17 aprilie 2017 - 00:04

10 - 15 aprilie:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.10 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.10 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.10 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.10 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.10 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.10 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.10 - 07.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.10 - 08.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.11 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.11 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.11 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.11 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.11 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.11 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.11 - 07.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.11 - 08.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.11 - 09.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.11 - 10.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.11 - 11.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.12 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.12 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.12 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.12 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.12 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.12 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.13 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.13 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.13 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.13 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.13 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.13 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.13 - 07.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.14 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 07.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 08.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 09.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 10.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 11.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 12.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 13.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 14.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 15.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 16.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 17.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 18.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 19.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 20.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 21.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 22.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 23.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 24.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 25.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 26.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 27.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 28.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 29.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.04.15 - 30.jpg

9

#903 Useril este offline   R16 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 23 ianuarie 17

Postat 18 aprilie 2017 - 10:17

bună ziua

Nu știu dacă s-a mai postat acest clip, în caz că da, îmi cer scuze pentru repetarea informației, dar așa ar trebui să arate produsul final Pasaj Jiul:

3

#904 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10596
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 18 aprilie 2017 - 15:04

Nu stiu ce surse de informatii are Primarul dar Agentia de biltete CFR habar nu are cind o sa fie intrerupta circulatia la Pasajul Jiul si nici daca solutia o sa fie plecarea/sosirea din Gara de Est sau devierea traficului prin Buzias. Tinind cont de durata maxima de cumparare in avans a biletelor, 21 de zile sau 30 in cazul grupurilor putem sa fim pesimisti in privinta datei la care cula o sa fie impinsa pe pozitia finala.
0

#905 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2366
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 18 aprilie 2017 - 20:05

Sau putem fi optimisti si miza pe nesimtirea si miserupismul specific cfr..care are mereu scris cu litere ffff marunte la toate anunturile "calatorii sunt obligati sa se informeze inainte de inceperea calatoriei asupra eventualelor modificari survenite"...
5

#906 Useril este offline   Lupul 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 106
  • Inregistrat: 22 iunie 16

Postat 25 aprilie 2017 - 11:50

Acum este lejer de trecut pasajul. Sunt copiii in vacanta si este inchisa strada Jiul. Dupa 2-3 zile "s-au trezit" si au eliminat timpul nefolosit catre/spre strada Jiul. Ma gandesc cu groaza cum o sa fie dupa ce redeschid strada Jiul.

Mi se pare mie s-au se misca cam incet la pasajul Jiul ? Trec zilnic pe acolo si nu prea se vede multa activitate. Mai au 3 luni si jumatate pana in 15 August.

Sper sa nu inceapa peste o 1-2 luni cu "greaua mostenire", "vremea nefavorabila", ca nu sunt de ajuns 16 luni etc.
Vedeti in cateva luni cate se pot face: exemple Openville, Vox, Electromotor.

Aceasta postare a fost editata de Lupul: 25 aprilie 2017 - 11:52

2

#907 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 25 aprilie 2017 - 12:53

sincer, am un feeling ca nu va fi o mare imbunatatire dupa ce termina tot santierul
vom avea mai departe cozi, si pe republicii ( ambele sensuri intre gara si pasaj), si pe jiul
3

#908 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 aprilie 2017 - 15:09

Exact asa se spunea si despre pasajul de la BRD si uite ce fluenta e circulatia acum.
1

#909 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 25 aprilie 2017 - 16:49

Vezi postareaPelbartus, la 25 aprilie 2017 - 15:09, a spus:

Exact asa se spunea si despre pasajul de la BRD si uite ce fluenta e circulatia acum.


da , dar acolo vorbim despre un pasaj nou unde capacitatea de trafic pe ora cred ca s-a triplat (cel putin) , s-au creat efectiv fire noi de circulatie plus largit celelalte
aici va fi largirea pasajului doar pentru a-l aduce la o apropiere cu numarul de benzi de trafic conectate
2

#910 Useril este offline   Lupul 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 106
  • Inregistrat: 22 iunie 16

Postat 26 aprilie 2017 - 12:14

Va fi o imbunatatire in mod sigur.

Principala "gatuire" venind dispre Gara de Nord este legata de singura banda la stanga. Si desigur de cei care "dubleaza" de pe banda a 2-a (spre stanga) si incetinesc traficul. Problema pe care Politia nu reuseste sa o rezolve cu toate ca s-au dat multe amenzi acolo.

Dinspre Circumvalatiunii probabil imbunatatirea nu va fi asa mare (crestere de la 2 la 3 benzi), dar se va simti si acolo.
0

#911 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 26 aprilie 2017 - 12:32

pai ... "singura" banda la stanga va ramane la fel, nu se schimba nimic pentru cei care vin dinspre gara
se stie asta de la inceput

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: pasaj jiul.png

Aceasta postare a fost editata de Elphax: 26 aprilie 2017 - 12:33

0

#912 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1533
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 26 aprilie 2017 - 12:39

Vezi postareaElphax, la 26 aprilie 2017 - 12:32, a spus:

pai ... "singura" banda la stanga va ramane la fel, nu se schimba nimic pentru cei care vin dinspre gara
se stie asta de la inceput



E prima data cand vad asta si daca e ca in imagine, atunci s-au chinuit degeaba, puteau sa ia banii aia, sa le dea foc si sa-i arunce-n Bega, era acelasi lucru. :jos:
Sper totusi sa fie doua benzi pentru la stanga si sa fie o greseala in desenul ala. Pana la urma nu vad de ce nu ar fi doua benzi pentru la stanga daca sunt doua benzi si sub pasaj, adica intri de pe una si ajungi pe doua? Fiindca nu cred ca aia ce vin de pe Jiul spre Circumvalatiunii o sa aiba si ei verde in acelasi timp cu cei ce fac stanga de la Gara, ar fi absurd.

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 26 aprilie 2017 - 12:42

0

#913 Useril este offline   nabucodonosor19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 11 mai 16

Postat 26 aprilie 2017 - 12:41

Vezi postareaElphax, la 26 aprilie 2017 - 12:32, a spus:

pai ... "singura" banda la stanga va ramane la fel, nu se schimba nimic pentru cei care vin dinspre gara
se stie asta de la inceput


Sagetile alea se pot modifica, asa ar fi logic
1

#914 Useril este offline   sbogdan 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 386
  • Inregistrat: 11 august 11

Postat 26 aprilie 2017 - 12:54

N-ar mai face poliția bani din amenzi :)
-1

#915 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 aprilie 2017 - 18:43

Un articol mai .. temperat:

http://radiotimisoar...vazuta-din-aer/

Nu prea inteleg ce vrea sa demonstreze ...
0

#916 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 26 aprilie 2017 - 21:07

ca podul ala nu e o prioritate. si ca daca vrei sa fluidizezi traficul trebuie sa creezi multe legaturi spre exterior, nu in centru.
1

#917 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 27 aprilie 2017 - 09:01

dar cine nu e de acord ca acel pod aduce foarte putine imbunatatiri? pentru vestul orasului singura solutie reala e pasaj + pod in zona solventul

Aceasta postare a fost editata de Elphax: 27 aprilie 2017 - 09:03

0

#918 Useril este offline   radutm 

  • Membru Senior ***
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 518
  • Inregistrat: 09 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 27 aprilie 2017 - 16:45

Vezi postareaElphax, la 27 aprilie 2017 - 09:01, a spus:

dar cine nu e de acord ca acel pod aduce foarte putine imbunatatiri? pentru vestul orasului singura solutie reala e pasaj + pod in zona solventul

acel pod e aur curat in traficul actual. nu contesta nimeni ca sunt si alte necesitati, dar ca sa spui ca nu aduce imbunatatiri trebuie sa ai o doza mare de subiectivism. acel articol de pe radio timisora e foarte subiectiv, nu e o analiza specializata. nu se face nicio referire la capacitatea de trafic unde lucrurile sunt matematic in favoarea oricarui pod nou peste bega. nici argumentele de oportunitate nu prea stau in picioare. in zonele aglomerate, orice infrastructura noua aduce imbunatatiri, iar ideea ca doar zona solventul este o solutie este eronata, pentru ca cele doua nu se exclud reciproc si nici nu inseamna ca automat solventul rezolva problema traficului prin zona jiul. asta ca sa nu intram in detalii de gen efect multiplicator in trafic, impactul asupra rutelor folosite de soferi, proiectiile de dezvoltare in acea zona in urmatorii 10-20 de ani etc etc...

Vezi postareaioio_viola, la 26 aprilie 2017 - 21:07, a spus:

ca podul ala nu e o prioritate. si ca daca vrei sa fluidizezi traficul trebuie sa creezi multe legaturi spre exterior, nu in centru.

traficul nu se va mai fluidiza in Timisoara, asa cum ne imaginam noi, probabil niciodata. pentru ca, in actualul ritm de crestere, toate investitiile in infrastructura noua vor fi depasite intr-o perioada mai scurta sau mai lunga de timp. este o axioma faptul ca odata cu sporirea capacitatii infrastructura creste si intensitatea traficului.

mai pe scurt, intr-un scenariu ideal, in care in urmatorii 5 ani s-ar face si centura sud, si podul de la solventul si inchiderea completa a inelelor, intr-o perioada de 5-10-15 ani, s-ar reveni probabil la acelasi grad de congestionare, daca economia orasului isi mentine trendul actual.

Aceasta postare a fost editata de radutm: 27 aprilie 2017 - 16:52


#919 Useril este offline   sbogdan 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 386
  • Inregistrat: 11 august 11

Postat 27 aprilie 2017 - 19:40

Sporul natural e negativ, se estimează că în 20-25 ani populația României va ajunge la 15-16 milioane locuitori.
Sunt curios cum va arată populația Timișoarei peste 20 ani dar sunt șanse să fie identică dacă nu chiar mai mică decât azi.
0

#920 Useril este offline   Ivan Kolovoz 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 07 decembrie 14

Postat 27 aprilie 2017 - 21:00

Era si mai util podul daca ar fi fost proiectat asemanator cu Podul Muncii, adica sa treaca peste Splaiul N. Titulescu, iar trotuarele si pistele de biciclisti de pe malurile Begai sa nu fie intrerupte in dreptul lui.

De asemenea pe partea sudica, podul ar fi trebuit sa coboare direct in Splaiul Tudor Vladimirescu (undeva inainte de facultatea de farmacie), in asa fel incat sa se evite virajul la 90 de grade si impresia ca un pod nou-nout cu 4 benzi se inchide intr-o straduta cu sens unic si masini parcate pe ambele parti.
2

Arata acest topic


  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi