Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)
#843
Postat 11 martie 2017 - 23:13

#845
Postat 14 martie 2017 - 09:03
Văd că e mai mică ca înălțime decât calea ferată. Pare că rămâne undeva la 1-1.5 metri între șine și grindă. Cum o să facă, o înalță ?
#846
Postat 14 martie 2017 - 12:48
#848
Postat 18 martie 2017 - 18:10

#849
Postat 19 martie 2017 - 00:22
#850
Postat 19 martie 2017 - 11:56
Florin.B RATT, la 18 martie 2017 - 18:10, a spus:

Ma mir ca nu ai observat ca toate comentariile (90-95 %) sunt negative la orice initiativa a lui Robu...
Am incercat in cateva randuri sa justific necesitatea acestui pod (necesitatea si nu prioritatea!) desi initial am fost si eu total impotriva "nevazandu-i rostul"...
Insa cum este prezentat noul pod in filmulet, da, apare o problema pe malul stang, respectiv pe splaiul Vladimirescu, problema legata de descarcare...In mod cert o banda de pe pod trebuia sa se descarce spre Miron Costin...
#851
Postat 19 martie 2017 - 17:34
Pod cu patru benzi care va da direct intr-un drum cu sens unic, pare un proiect negandit la prima vedere.
#852
Postat 19 martie 2017 - 19:38
Ingrijorarea mea provine din faptul ca nicaieri pana acum n-am vazut vreo abordare in sensul celor descrise (si propuse) de mine, respectiv folosirea strazii Miron Costin pentru descarcarea benzii 1 de pe pod din sensul spre Tudor Vladimirescu...
Celalalt sens de pe pod se va incarca astfel; banda I dinspre podul Traian (vor fi 3 benzi intre Spitalul CFR si Medicina II - doua benzi catre pod si una dinspre pod) iar banda II de pe pod se va incarca de pe Tudor Vladimirescu venind dinspre Dragalina...
Personal am sustinut podul si pasajul Solventu ca obiective prioritare inca de cand s-a anuntat largirea pasajului Jiul dar daca acolo au fost (si sunt) diferite probleme legate de teren si alte cele, este bine ca se actioneaza si pe inelul II...
Primele discutii despre inelele orasului si inchiderea lor le-am auzit cu peste 40 de ani in urma si iata ca de-a lungul timpului nu s-a materializat mai nimic legat de ele mai ales in punctele forte, adica traversarea canalului BEGA si a caii ferate in ambele parti (capete) ale orasului....Acum suntem cel mai aproape ca, cateva puncte forte sa se si realizeze, pod pe inelul II peste Bega, pasaj si pod pe inelul IV la Solventu...Si daca dupa 40-50 de ani aceste obiective se vor materializa, cum as putea fi gica-contra acum precum sunt destui in jurul nostru fara a se gandi mai profund macar o secunda...
#854
Postat 20 martie 2017 - 10:12
Chagall, la 19 martie 2017 - 17:34, a spus:
Pod cu patru benzi care va da direct intr-un drum cu sens unic, pare un proiect negandit la prima vedere.
De cand urmaresc forumuri de infrastructura am auzit de Chagall, ai posturi si topicuri peste tot, te-am vazut ca o autoritate, ca "dumnezeul" forumistilor" de pe partea asta de infrastructura. Da' cand am vazut comentul asta al tau, nu stiu ce sa zic, am mai zis asta, parca citesc commenturi de pe Tion.
Si ma explic, normal ca era mai util ala de la Solventul dar cele doua proiecte nu se exclud unul pe altul , nu se pune problema ca ambele se puteau face dar era bani doar de unul si s-a ales gresit cel de la Jiul. La ce bun era sa se faca acum un pod peste Bega in Zona Solventul, in the middle of nowhere, acolo trebuie si pasaj si drum intre cele 2, altfel ai un pot si poti sta pe el atat:)
Nu e ca ai bani sau de frigider sau de aragaz si desi mananci doar in oras iti iei aragaz, e ca frigiderul nu e pe stoc, cam asa se pune problema.
Legat de utilitatea lui vi-a explicat Mile de nu stiu cate ori, da tot apare obsesiv parerea ca nu e util, bine nu e util, daca-mi dati o bere aia de considerati ca nu-i util de fiecare data cand il veti traversa eu as fi multumit:)
#855
Postat 20 martie 2017 - 11:10
#856
Postat 20 martie 2017 - 13:43
#857
Postat 20 martie 2017 - 15:12
Parca la Timisoara se incerca un 30% din bugetul anual al orasului: http://www.tion.ro/t...romania/1403625
#858
Postat 22 martie 2017 - 15:31
dAImon, la 20 martie 2017 - 15:12, a spus:
Parca la Timisoara se incerca un 30% din bugetul anual al orasului: http://www.tion.ro/t...romania/1403625
Da punem pariu ca daca-i voie (ca pt moment cica e ilegal) bani pt Poli exista, si inca multi?