Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)
#621
Postat 30 septembrie 2016 - 14:23
#622
Postat 30 septembrie 2016 - 14:23

#623
Postat 30 septembrie 2016 - 14:35
sbogdan, la 30 septembrie 2016 - 14:23, a spus:
Citeaza
„Urmeza sa se efectueze operatiile cele mai delicate. Se sapa la 4 metri adancime in dreapta, cum se sta cu fata spre Incuboxx, unde se va realiza trecerea, pentru a se face o fundatie, un radier, care va avea 24 de metri lungime. In ce scop? Pe acest radier o sa se construiasca o caseta ca un ‘U’ rasturnat, care va fi impinsa apoi cu ajutorul unui utilaj care i se ataseaza, si care va disloca pamant de sub calea ferata, va fi impinsa pana in pozitia in care va ramane sub linii. Asta inseamna ca perturbarea pe calea ferata va fi una de scurta durata. Se incearca intreruperea pe calea ferata doar 48 de ore. Dislocarea nu se poate face din avans cu presiune foarte mare. Se apreciaza ca se va ajunge la mutarea acelei casete pana in pozitia finala in acest interval de cel mult 48 de ore„, a declarat primarul Nicolae Robu
...
opinia timisoarei
#624
Postat 30 septembrie 2016 - 20:44
Citeaza
La CFR nu cred ca tine ca la noi soferii... Ălora trebuie sa le spui exact cat timp le inchizi circulatia, nu ce speri sa se intample.
#625
Postat 30 septembrie 2016 - 21:20
Dar ce te faci cu marfarele?... si asa, rutate pe la noi din cauza lucrarilor la Coridor. Linia prin Buzias nu cred ca face fata la tonaj.
Aceasta postare a fost editata de MNU: 30 septembrie 2016 - 21:21
#626
Postat 30 septembrie 2016 - 22:18
MNU, la 30 septembrie 2016 - 21:20, a spus:
In cazurile in care tonajul trenului e prea mare pentru sectia pe unde trebuie sa circule garnitura se inparte in 2 garnituri mai mici.
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 30 septembrie 2016 - 22:19
#627
Postat 30 septembrie 2016 - 22:38
Deci pina la urma varianta din clipul postat de Bobby este tehnologia clasica de largire a viaductelor de cale ferata: constructia la locatie, intreruperea circulatiei feroviare, mutarea si apoi montarea sinelor.
#629
Postat 02 octombrie 2016 - 05:27
Aceasta postare a fost editata de MNU: 02 octombrie 2016 - 05:27
#630
Postat 02 octombrie 2016 - 15:43
Linia 916 a fost reparata de curind are chiar VS 80km/h spre deosebire de 900 care are pina la Lugoj 70 km/h e posibil sa aiba si capacitate in privinta tonajului. Am vazut vineri in Buzias 2 linii ocupate de Tads ale DB in care incarcau cereale
Comparatia pe termen lung cu situatia Arad-Aradul Nou iarasi nu e viabila deoarece trenurile dinspre Bucuresti Nord care ajung la Est trebuie salubrizate, sint trenuri de lung parcurs 1695 1696 are WLAB si AcBc(dormitoare si cusete) in compunere pe care le roteste cu 1765/6 1837/8 deci nu e chiar atit de simplu cum era la Aradul Nou unde unele trenuri erau limitate la Arad pentru salubrizare si compunere, altele au fost deviate prin Radna, ca sa nu mai spun ca pentru lucrarile de la statie pina deunazi erau trenuri de Timisoara Nord limitate in Aradul Nou
#633
Postat 03 octombrie 2016 - 10:00
voi chiar va luati dupa ce "declara" primaru' ?


#635
Postat 06 octombrie 2016 - 23:10
Citeaza
Sper ca aceasta operatie sa nu se faca ca in clipul din UK intre Craciun si anul nou, nu pentru ca atunci la noi ar fi impactul mai mare asupra traficului, ci pentru ca ma astept sa se poata face mai repede, pentru ca lucrarea finala sa fie terminata cit mai repede.
#637
Postat 09 octombrie 2016 - 09:13
#638
Postat 10 octombrie 2016 - 10:13
Florin.B RATT, la 09 octombrie 2016 - 09:13, a spus:
Emit 2 ipoteze:
- CFR permite intreruperea traficului peste mult timp, poate chiar intre Craciun si anul nou si de aceea constructorul nu se grabeste
- daca primaria trebuie sa plateasca constructorul in momentul finalizarii si are bani alocati doar in momentul termenului limita, constructorul nu doreste sa isi blocheze banii platind furnizorii pentru a astepta 6 luni sa primeasca banii de la beneficiar
Duminica 9 octombrie:
#640
Postat 11 octombrie 2016 - 16:14
