Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)
#321
Postat 09 aprilie 2016 - 12:39
#322
Postat 12 aprilie 2016 - 21:03
Citeaza


Din Tion
Chiar sunt curios daca-l vor inchide inainte de Paste sau mai asteapta sa treaca.

#323
Postat 13 aprilie 2016 - 06:31
Aceasta postare a fost editata de MHN: 14 aprilie 2016 - 08:39
#324
Postat 13 aprilie 2016 - 07:32
Pe oriunde o sa ocoleasca Ratt zona santierului, pe acolo o sa ocoleasca toti, deci...

#329
Postat 13 aprilie 2016 - 21:12
#330
Postat 13 aprilie 2016 - 21:45
#332
Postat 14 aprilie 2016 - 01:10
Apoi se doreste si descurajarea venirii mașinilor în zona dinspre Titulescu către pasaj prin ocolire...
Mă întreb însă în ce moment se vor apuca de lărgirea străzii Jiul. Sper ca nu dupa ce termină pasajul ci în paralel cumva astfel ca ambele lucrări să fie gata deodată...
#334
Postat 14 aprilie 2016 - 19:42
mile, la 14 aprilie 2016 - 01:10, a spus:
Pai, sunt o gramada de masini ce vin dinspre regina Maria si vor sa ajunga in Iosefin, pe Titulescu. De ce nu ai permite circulatia pe varianta asta, mai ales ca lucrarile la Jiul nu au cum sa dureze cat cele de la pasaj.

#335
Postat 14 aprilie 2016 - 20:59

Aceasta postare a fost editata de MHN: 15 aprilie 2016 - 09:09
#336
Postat 16 iunie 2016 - 14:09

A venit avizul de la CFR pentru Pasajul Jiul, dar lucrarile tot nu pot incepe imediat
De Roxana Deaconescu
la 16. iunie 2016 11:54 Reactualizat la: 16. iunie 2016 12:05
1Comentariu
A venit avizul de la CFR pentru Pasajul Jiul, dar lucrarile tot nu pot incepe imediat © TION: A venit avizul de la CFR pentru Pasajul Jiul, dar lucrarile tot nu pot incepe imediat
Mult-așteptatul aviz de la CFR, pentru lărgirea Pasajului Jiul, a venit încă de acum câteva zile, însă firma care a câștigat licitația contractată de primărie tot nu poate începe lucrările. Mai e nevoie de un acord de la AFER – Autoritatea Feroviară Română. Nicolae Robu crede că șantierul poate începe în… două săptămâni.
Deși amplasamentul Pasajului Jiul a fost predat încă din luna aprilie, muncitorii de la Porr Construct nu se pot apuca de treabă până nu au în față ultimele avize.
„Am primit săptămâna trecută avizul de la CFR pentru Pasajul Jiul, așteptăm acum să vină și de la AFER, de la Autoritatea Feroviară. După aceea vom începe lucrările, în mod normal ar trebui să vină foarte repede. Aștept să vină, pentru că îmi doresc să lucrăm din plin în perioada de vară, când sunt mult mai puțini cetățeni în oraș și mult mai puține mașini. Estimarea mea este că în cel mult două săptămâni va veni și avizul de la AFER”, a explicat, pentru tion.ro, primarul Nicolae Robu.
Șoferii trebuie să se pregătească oricum, pentru că nu se va putea circula deloc prin pasaj câteva zile, iar strada Jiul va fi închisă de tot.
„Noi începem imediat când vine avizul, sunt anumite lucruri pregătitoare, nu de la început va fi perturbarea mare. Este nevoie să se închidă și câteva zile completamente traficul, pe strada Jiul va fi organizare de șantier, acolo se va închide complet. Pe parcurs vor fi lucrări de intervenție mai mari, pentru că se umblă și la rețeaua de utilități”, ne-a mai spus Robu.
Licitația pentru lărgirea pasajului a fost lansată la începutul lunii septembrie a anului trecut. Valoarea estimată a contractului era de 28 de milioane de lei, fără TVA, adică peste 7,6 milioane de euro, însă firma Porr Construct s-a angajat, la licitație, că efectuează lucrările cu 4,7 milioane de euro, cu tot cu TVA, adică 17.693.552 de lei, fără TVA, din care 1,57 milioane de lei fără TVA reprezintă lucrări diverse și neprevăzute. Durata de execuție este de 14 luni, conform contractului, lucrările urmând să fie efectuate cu bani de la bugetul local.
Cât despre Pasajul Popa Șapcă, acesta nu va intra prea curând în șantier. Din toate avizele și aprobările care trebuie obținute, s-a făcut rost doar de un aviz de la CFR Regional. Primăria Timișoara și constructorul vor trimite acum toate documentele la București, la CFR, pentru a primi și restul documentelor.
„Conform ordinului, lucrările de execuție pot începe după obținerea autorizației de construire CFR, emisă de SRCF Timișoara, în baza unei documentații tehnice; după avizarea și aprobarea caietelor de sarcini, de către AFER și CFR, pentru lucrările cu specific feroviar, care vor trata protejarea sau devierea cablurilor CFR existente, lucrări de linii cf., etc. și după obținerea autorizației de construire, emisă de autoritățile locale”, se arată într-un răspuns al Serviciului Mass-Media și Marketing al CFR S.A., transmis către tion.ro.
#337
Postat 25 iunie 2016 - 10:03
Citeaza
nu cumva trebuia blocat si pietonizat centrul DUPA ce se termina naibii cu lucrari dinastea majore? capete seci...
#338
Postat 25 iunie 2016 - 13:32
#339
Postat 25 iunie 2016 - 16:53