STP Timișoara Forum: Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)

#261 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 14 octombrie 2015 - 22:41

Vezi postareaioio_viola, la 14 octombrie 2015 - 22:21, a spus:

5. nu intotdeauna drumul cel mai scurt e cel mai rapid...

Cel mai scurt drum e acela in linie dreapta! (dovedit matematic) In oras, pe langa aceasta, mai conteaza traficul, timpii la semafor si viteza medie.

Vezi postareaioio_viola, la 14 octombrie 2015 - 22:21, a spus:

6. Solventul nu rezolva mare lucru...

La Solventul ar trebui un pod si un drum de legatura intre Aradului, Torontal si Sagului (ca o continuare la centura).
PS: Daca se si inchide Popa Sapca si Jiul, si se si mai construieste Openville, Centrum mall si pasajul pietei Victoria, atunci ce drum vom alege, ca tot orasul va fi un haos.
0

#262 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 octombrie 2015 - 23:26

Vezi postareaCataM, la 14 octombrie 2015 - 20:52, a spus:

...ce i-ar ajuta mai mult, pasajul Popa Șapcă sau Solventul?

Nu i-ar ajuta cu nimic largirea pasajului Jiul, (din contra, mai multe masini ajungand in ambuteiajele din poza si mult mai rapid, pasajul actionand ca un filtru in prezent :D ) la fel cum nu te ajuta pasajul Michelangelo (sens spre fac. Electro, Flora), circulatia gatuindu-se la intersectia cu M.Viteazu si idiotenia de semafoare din intersectie, semafoare ce tin doua minute pe rosu si 20 de secunde verde. -_-
0

#263 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 14 octombrie 2015 - 23:47

Cine a zis ca trebuie sa alegem intre Popa Sapca si Solventul? E vorba mai degraba de o alegere intre Jiul si Solventul. Su Solventul finalizat, o parte din coada de la Gara pe Republicii si mai departe pe Circumvalatiunii s-ar reduce. Asta chiar si fara pod peste Bega sau 4 benzi pana in Closca/Torontalului/Aradului - desigur impactul va fi mai mare cu ele. Deci nu cred ca are cineva ceva de comentat daca Solventul si Popa Sapca sunt facute deodata. Cu Jiul finalizat, doar vom aduce mai multe masini in zona fotografiata.

Problema cu santierele nu este daca sa le facem, e clar ca trebuie toate. Important este sa avem o strategie pe termen lung si sa avem siguranta ca vorbim de 1 an nu de 3 ani de haos. Si fara scuze ca au plecat muncitorii la cules fanul/capsuni sau ca ploua sau ca nu sunt 5 grade afara.

Cat despre traficul din poze, ar putea ajuta giratoriul din piata Consiliul Europei, inelul 4 la 4 benzi, 2 si 1.5, bulevardul din locul sinelor de tren, inelul 1 cu sens unic si multe benzi, precum si malluri/atractii in partea sudica. E clar ca exista o concentrare de obiective in partea de nord a Begai si solutiile sunt temporare.
Parerea mea este ca traficul din poze este generat de oamenii care merg acasa si mai putin de cei care merg la mall. Si e normal ca, la inchiderea mallului, sa existe un trafic intens. Plecarea deodata a unei bune parti din clientii mallului intotdeauna va genera trafic. Nu cred ca aceasta situatie necesita solutii.
1

#264 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 octombrie 2015 - 23:59

Vezi postareaShhhh, la 14 octombrie 2015 - 23:47, a spus:

Cu Jiul finalizat, doar vom aduce mai multe masini in zona fotografiata.

Important este sa avem o strategie pe termen lung si sa avem siguranta ca vorbim de 1 an nu de 3 ani de haos. Si fara scuze ca au plecat muncitorii la cules fanul/capsuni sau ca ploua sau ca nu sunt 5 grade afara.

Perfect adevarat. Asta e si parerea mea. Din pacate, mai mult ca sigur vom avea doar Jiul si poate Popa Sapca finalizate si astea dupa "3 ani de haos" (sau mai mult)
1

#265 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 15 octombrie 2015 - 08:12

Popa Sapca va fi finalizat repede. acolo sunt alte interese si finantari ;)
0

#266 Useril este offline   cstm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 14 ianuarie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 octombrie 2015 - 18:23

E gresita abordarea, de a alege intre Solventul si Popa Sapca.
Nu are cum sa inlocuiasca una pe cealalta.

In schimb Solventul-Jiul se pot gandii la pachet.
0

#267 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 17 octombrie 2015 - 20:28

Am citit mai sus multe comparatii intre Solventul-Jiul-Popa Sapca. INDISCUTABIL, avem nevoie de toate trei; aici cred ca nimeni nu poate spune altceva. Problema este prioritizarea lor. Cum le prioritizezi? In functie de costul lor, de beneficiul adus comunitatii, de stadiul in care se afla "hartiile" lor, de timpul de exexutie, etc Daca puneti pe o hartie plusurile si minusurile celor trei pasaje veti observa ca pasajul Solventul are cele mai multe minusuri:
- documentatie - 0
- pe langa pasaj, trebuie si un pod peste Bega + Bogdanestilor reabilitat complet pentru ca investitia sa merite cu adevarat
- pret foarte mare (o estimare initiala era undeva la 25 mil euro subpasaj CF + pod peste Bega)
- primaria nu este proprietara pe tot terenul (trebuie sa se inteleaga cu cei care detin platforma Solventul pentru o fasie din terenul lor)
- beneficiul adus este clar mai mic decat celelalte doua pasaje
etc

Sa nu credeti ca sunt impotriva acestei investitii, dar momentan sunt mai importante celelalte doua. Mai mult decat atat, zicea primarul ca incearca sa-l faca pe fonduri europene. Ar fi extraordinar acest lucru, deoarece costul acestei investitii este putin cam mare fata de "puterile" orasului nostru. Sincer, eu sunt foarte multumit daca s-ar face Jiul si Popa Sapca!

Aceasta postare a fost editata de marius2002: 17 octombrie 2015 - 20:29

2

#268 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 18 octombrie 2015 - 22:20

Vorbesti de prioritizare. E clar ca ea nu a fost facuta din faza documentatiilor, iar acum e probabil deja tarziu.

Intrebarea mea e simpla: pe unde vor trece toate masinile care sunt acum la Jiul, pe perioada in care va fi inchis - 1-3 ani? Si ce anume va rezolva acest pasaj odata facut? Mutam coada de pe Republicii pe Circumvalatiunii?

PS: primarul zice de fonduri europene cam la orice proiect pe care stie sigur ca nu il (poate) face.
2

#269 Useril este offline   Ivan Kolovoz 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 07 decembrie 14

Postat 18 octombrie 2015 - 22:50

Vezi postareaShhhh, la 18 octombrie 2015 - 22:20, a spus:


Intrebarea mea e simpla: pe unde vor trece toate masinile care sunt acum la Jiul, pe perioada in care va fi inchis - 1-3 ani? Si ce anume va rezolva acest pasaj odata facut? Mutam coada de pe Republicii pe Circumvalatiunii?



Eu nu cred ca Jiul va fi inchis complet, probabil sa va circula cu restrictii asa cum au facut si pe Lipovei pe parcursul largirii. Si da, in lipsa unei alternative viabile din Sagului spre partea de nord a orasului, cozile vor reaparea. Sa speram ca mai scurte decat acum si doar la ora de varf...
0

#270 Useril este offline   gmtro 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 01 august 14

Postat 22 octombrie 2015 - 16:59

Am citit atent toate postările şi am câteva comentarii
- Solventul are proiectul făcut(din nou!) cu pasaj subteran(sau varianta Robu "subpasaj")cu 2 linii de tramvai mediane, 2 benzi auto pe sens, o întoarcere auto pe capăt la Bogdăneştilor şi un sens giratoriu în faţă la fostul Solventul(Strada Gării) Costurile estimate sunt la 50.000.000eur. Ţinând cont că ultimul control al Curţii de conturi pe cei 3 ani de "domnie" a lui Robu au scos la iveală sume de peste 30.000.000eur cheltuite aiurea, eu zic că bani pentru Solventul ar fi fost, în condiţiile unei gestiuni financiare corecte...
- Solventul, plus podul aferent de peste Bega ar fi eliberat puternic presiunea pe Jiul şi principial pe zona centrală. Se pare că "noi" mergem în contra-timp, după idei urbanistice din anii 80, de a fluidiza circulaţia pe zonele centrale... Chiar şi fără pod ar fi o legătură rapidă spre Dragalina, Maniu, etc...
- Revenind la Jiul, pentru cine vrea detalii pt Jiul, documentaţia întreagă e pe SEAP... (câţiva giga ;) ) PMT nu s-a deranjat nici la o minimă prezentare(să nu pomenesc de o dezbatere publică, că deja vorbim de lucruri sfinte!)

Ce probleme văd eu:
- accesul de pe Nera, rămâne cu exact aceleaşi probleme ca şi acum
- am dubii la soluţia propusă cu culeea cea nouă ce se toarnă separat şi apoi se înfinge sub linia de CF... asta în condiţiile in care pânza freatică e la 2m. Dar mă rog, încă n-am citit totul ;)

Alte detalii:
- durata de execuţie e de 14 luni. Oficială! Poate depăşii 2 ani lejer, dacă mă uit la Michelangelo...
- preţul estimat bate spre 7.000.000 eur
- în teorie câştigătorul licitaţiei se află până la sfârşitul lunii... probabil vor urma contestaţiile
- pe ce scrie în proiect, constructorul trebuie să ţină deschise două sensuri prin pasaj. Probabil va fi sensul dinspre Republicii spre Circumvalaţiunii şi banda a doua în sens invers
- acum vine partea tricky : deschiderea asta rămâne activă doar până la introducerea culeei noi în poziţie. Cel mai probabil odată finalizată plasarea în poziţie, prin pasaj se va închide circulaţia rutieră pentru a face lucrările la CF.
(Jihad! :ph34r: )
- Am un dubiu aici pe legislaţia SSM. Legal, executantul poartă răspunderea pe tot ce se întâmplă pe şantier, deci după ce-i este predat amplasamentul, putem avea ipoteza unei închideri totale a traficului auto prin pasaj

- partea cea mai urâtă : PMT nu are soluţii alternative de deviere a traficului şi pasează "chestiunea" în sarcina excutantului.
Primarele vorbea în şedinţa de săptămâna trecută a CL, că a umblat cu ruleta în mână să măsoare "trecerile" de peste CF. Bănuiesc că s-a uitat şi la fostul pasaj pietonal, căci după măsurătorile lui ar intra o maşină acolo(n-am înţeles dacă ar şi ieşi ;) ) Mai pomenea de eventuale bariere la Solventul. Dar... deocamdată PMT se comportă ca "meseriaşii" ce-şi depozitează materialele de construcţii în curtea vecinului

Aceasta postare a fost editata de gmtro: 22 octombrie 2015 - 20:17

5

#271 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 22 octombrie 2015 - 20:18

Vezi postareaIvan Kolovoz, la 18 octombrie 2015 - 22:50, a spus:

Eu nu cred ca Jiul va fi inchis complet, probabil sa va circula cu restrictii asa cum au facut si pe Lipovei pe parcursul largirii. Si da, in lipsa unei alternative viabile din Sagului spre partea de nord a orasului, cozile vor reaparea. Sa speram ca mai scurte decat acum si doar la ora de varf...



Si la Michelangelo, in prima faza, vreo doua-trei luni de zile primarul sustinea ca pasajul va fi facut in doua etape. Jumate de pasaj in prima etapa si apoi se muta santierul pe jumatatea dinspre BRD-Termal...Era evident pentru oricine gandeste ca o asemenea abordare a lucrarii era imposibila insa primarul a castigat ceva timp linistiind cumva populatia ca lucrurile sunt sub control sa ca se va circula pe langa santier...

Asa se va intampla si la Jiul, la un moment dat se va inchide complet traficul pentru o perioada oarecare de timp. Avem si niste explicatii pertinente (zic eu) in postarea de deasupra in care se spune ca constructorul poate lua o asemenea decizie invocand chiar motive obiective...
1

#272 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 octombrie 2015 - 12:25

Vezi postareagmtro, la 22 octombrie 2015 - 16:59, a spus:

- Solventul are proiectul făcut(din nou!) cu pasaj subteran(sau varianta Robu "subpasaj")cu 2 linii de tramvai mediane, 2 benzi auto pe sens, o întoarcere auto pe capăt la Bogdăneştilor şi un sens giratoriu în faţă la fostul Solventul(Strada Gării) Costurile estimate sunt la 50.000.000eur. Ţinând cont că ultimul control al Curţii de conturi pe cei 3 ani de "domnie" a lui Robu au scos la iveală sume de peste 30.000.000eur cheltuite aiurea, eu zic că bani pentru Solventul ar fi fost, în condiţiile unei gestiuni financiare corecte...
- Solventul, plus podul aferent de peste Bega ar fi eliberat puternic presiunea pe Jiul şi principial pe zona centrală. Se pare că "noi" mergem în contra-timp, după idei urbanistice din anii 80, de a fluidiza circulaţia pe zonele centrale... Chiar şi fără pod ar fi o legătură rapidă spre Dragalina, Maniu, etc...


Interesant, multam de precizari. Cum vad ca esti destul de informat, ai vreo idee care e situatia terenului de la Solventul pe unde ar urma sa treaca strada ce leaga pasajul de podul peste Bega? Daca e in litigiu pe la vreo instanta de judecata, nici nu stii pe cine sa despagubesti daca vrei sa incepi constructia strazii sau poate nici nu poti.

Inainte de a face pasajul sau in timp ce se face, trebuie extinsa si Bogdanestilor la 4 benzi + linii de tramvai altfel nu rezolvi nimic. O lucrare costisitoare si asta.

Aceasta postare a fost editata de Pelbartus: 23 octombrie 2015 - 12:26

0

#273 Useril este offline   gmtro 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 01 august 14

Postat 23 octombrie 2015 - 14:55

Vezi postareaPelbartus, la 23 octombrie 2015 - 12:25, a spus:

...ai vreo idee care e situatia terenului de la Solventul pe unde ar urma sa treaca strada ce leaga pasajul de podul peste Bega? Daca e in litigiu pe la vreo instanta de judecata, nici nu stii pe cine sa despagubesti daca vrei sa incepi constructia strazii sau poate nici nu poti.

E incă ceaţă... Din ce am înţeles proprietarul se cunoaşte... dar acum se judecă cum să-şi împartă banii obţinuţi din "modernizările" făcute cu flexul...
(ceva detalii aici)

Vezi postareaPelbartus, la 23 octombrie 2015 - 12:25, a spus:

Inainte de a face pasajul sau in timp ce se face, trebuie extinsa si Bogdanestilor la 4 benzi + linii de tramvai altfel nu rezolvi nimic.

Extinderea la 4 benzi se poate face şi după... nu-i musai să-l extinzi în acelaşi timp...
0

#274 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1285
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 08 ianuarie 2016 - 14:38

http://www.opiniatim...timp/08/01/2016
am lasat si un comentariu la articol
0

#275 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 ianuarie 2016 - 15:21

N-as zice ca ar fi "cel mai inutil pod" cum ai zis tu in comentariu. As spune ca ar fi pe locul 3-4 ca prioritate...


Eram si eu total impotriva acestui pod insa "l-am analizat" in urma cu ceva vreme si am ajuns la concluzia ca ar ajuta in procent destul de insemnat traficul din zona. Insa nu este prioritatea numarul 1...Daca din diferite motive (proprietate asupra terenului, etc) nu se poate face momentan legatura intre Dambovita si Calea Bogdanestilor (pod si pasaj la Solventu), atunci este binevenit si acest pod daca se executa in regim de urgenta (maxim 6-10 luni)...
2

#276 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1285
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 08 ianuarie 2016 - 15:56

zona centrala e ca partea ingusta de la o palnie in acest moment fara pod la solventul si la bobalna.
2

#277 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 08 ianuarie 2016 - 16:32

Unicul avantaj, o sa fie mai putine masini care efectueaza viraj la stinga dupa Podul Traian (spre Flora) si acum blocheaza tramvaiele.

Cei care o vor lua pe scurtatura noua spre Sinaia o sa fie blocati de semaforul nou. :Facepalm_emote_gif:

Acum putin timp se discuta ca podul de la Autogara este expirat si trebuie inlocuit. Si podul de Dragalina ar trebui largit.

Oricum cineva face ce ii taie capul si nu tine cont de parerea altora sau chiar a Comisiei de Circulatie, SF-urile au concluzia trasa inainte de angajarea firmei care le face.

Sistemul de vot este cea mai mare cacialma a societatii actuale, un vot nu poate sa fie argument in a pune pe cineva pe un post, indiferent ca acela este de primar, consilier, parlamentar sau presedinte. Functionarii trebuie angajati si concediati daca sint incapabili!
1

#278 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 ianuarie 2016 - 14:48

Primarul nu este functionar public, asemenea altor oameni din cadrul Primariei.

Concediati de catre cine? De catre altii care au fost numiti si care la randul lor pot fi concediati de catre cine?

Functia de primar nu este doar un post, inseamna mult mai mult. Daca distrugi ideea de vot, distrugi ideea de democratie si ajungi ca inainte de 1989, cand primarul era numit de secretarul PCR sau mai stiu eu cine, sau inainte de razboi, cand primarul era numit de prefect parca.
2

#279 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 12 februarie 2016 - 11:18

Citeaza

Va fi mai greu o vreme cu traficul, dar apoi va fi mult mai bine! E promisiunea primăriei pentru șoferii exasperați de haosul din zona Pasajului Jiul. Licitația pentru reamenajarea zonei este în faza ultimelor clarificări și foarte curând va fi anunțată firma câștigătoare. Primarul Nicolae Robu e convins că în martie vor putea începe lucrările.
...
În câteva zile urmează să fie anunțată firma care va lucra în zona Pasajului Jiul. „Licitația electronică s-a încheiat, inclusiv etapa ulterioară prin care firma câștigătoare trebuie să-și asume noile prețuri. Firma cu cel mai mic preț trebuie să-și asume în scris că face tot ce prevede caietul de sarcini la noul preț. Mai curge de acum o perioadă de contestații, dar când firmele acceptă să intre în licitația electronică înseamnă că nu mai prea au nimic de contestat. Eu spun că avem firma care lărgește Pasajul Jiul, dar nu o putem anunța încă”, a spus, pentru deBanat.ro, primarul Nicolae Robu.


Citeste mai mult pe: Soferi, atentie: in martie se deschide santierul in zona Jiul! | deBanat.ro - spune realitatea! http://debanat.ro/20...l#ixzz3zwZRgTVz

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 12 februarie 2016 - 21:24
Motiv editare: Mutat din topicul despre Popa Sapca

0

#280 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 februarie 2016 - 21:27

Cand lucrarea va fi gata, lumea va fi atat de fericita ca se poate circula normal, incat nu-si va da seama ca de fapt e un mare fas, circulatia imbunatatindu-se prea putin.
1

Arata acest topic


  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi