Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)
#241
Postat 20 septembrie 2015 - 17:22
#242
Postat 22 septembrie 2015 - 21:58
mio, la 18 septembrie 2015 - 19:54, a spus:
cstm, la 19 septembrie 2015 - 09:13, a spus:
Se va largi si strada Jiul.

#243
Postat 22 septembrie 2015 - 22:02
#244
Postat 22 septembrie 2015 - 22:06
La licitatie a fost o singura oferta, iar oferta firmei (Aksa Management Caransebes) de XXX.YZ lei a fost exact cit a fost estimat de primarie (adica tot XXX.YZ lei).
Tot firma asta a primit si contractul pentru dirigentie pentru inelul 4 Constructorilor - Macin, dar acolo au fost doua oferte si au castigat cu 1/3 din pret.
Umbla vorba deja ca a fost cu dedicatie si ca vor intra autoritatile pe fir.
Ma mir ca inca nu am vazut titluri timpite de la """"""""""" jurnalistii sau jurnalistele """""""""""""""" (cu multe ghilimele) de la ziarele locale online despre subiect, dar poate nu au aflat inca.
Aceasta postare a fost editata de McLane: 22 septembrie 2015 - 22:18
#245
Postat 26 septembrie 2015 - 20:09
McLane, la 15 septembrie 2015 - 22:33, a spus:
L-am auzit pe primar spunand "sa fim linistiti, vor fi trotuare pe ambele parti, vor fi si piste de biciclete pe ambele parti, etc". Am citat aproximativ vorbele lui.
Iata ca nici in "schita" postata si nici in desenele postate ceva mai in sus nu se vede nicicum pista de pe partea garii iar trotuarul de pe acea parte este si el extrem de ingust. Practic se perpetua situatia existenta pana acum si anume se da prioritate trotuarului dinspre INCUBOXX iar celalalt trotuar ramane si ingust si fara pista, adica vorbim de o lucrare facuta pe jumatate.
Este inadmisibil acest lucru. Daca in urma cu 15 ani aproximativ s-au adus niste "imbunatatiri" pasajului prin crearea a 3 benzi si desfiintarea trotuarului de pe partea garii, acum, cu multi bani se fac alte imbunatatiri, prin crearea a 5 benzi, un trotuar si o pista generoase pe partea INCUBOXX si un semi-trotuar fara pista pe partea garii...Peste 30 de ani mai revenim odata si facem lucrurile cum ar trebui facute acum, la aproape 100 de ani de cand ii construit pasajul...
De ce lucram mereu cu jumatati de masura? De ce carpim mereu lucrurile in loc ca sa le facem cum trebuie de la inceput? Per total costa mai mult carpelile decat lucrarile facute de la inceput cum trebuie...
Iar parerea mea expusa pe forum de nenumerate ori este ca erau suficiente doua "tuneluri" pentru pietoni dincolo de piloni astfel obtinandu-se spatiu pentru 4 benzi, suficiente in momentul cand vor fi gata podul si pasajul de la Solventu si podul centurii de vest de la Kromberg&Schubert...
Am pornit doar de la postarea ta binevenita ca sa intaresc aceste lipsuri serioase (zic eu) de la proiectul acestei investitii...
In rest astept si alte informatii de la tine, fie pe surse, fie oficiale!...
#247
Postat 27 septembrie 2015 - 12:45

#248
Postat 28 septembrie 2015 - 23:59
mile, la 26 septembrie 2015 - 20:09, a spus:
Iata ca nici in "schita" postata si nici in desenele postate ceva mai in sus nu se vede nicicum pista de pe partea garii iar trotuarul de pe acea parte este si el extrem de ingust.
Uite o alta "schita".


#250
Postat 29 septembrie 2015 - 10:31
McLane, la 28 septembrie 2015 - 23:59, a spus:

Multumesc mult ca ne ajuti cu aceste schite oficiale. Astfel ne putem exprima parerea in cunostiinta de cauza...
Iata, se poate vedea foarte limpede ca pe o parte avem un spatiu de trecere (pietonal si ciclistic) de 3 metri ceea ce este foarte bine insa pe partea garii avem un spatiu de trecere de 1 m, ceea ce este inadmisibil...
Probabil ca se are in vedere ca peste alti 20-30 de ani sa se rezolve si aceasta parte in oglinda cu cealalta, adica sa avem o lucrare simetrica...
Si aseara am trecut prin pasaj si impresia mea este ca pilonul dinspre gara ar fi mai in drum decat cel de la INCUBOXX, care in urma "mutarii" va crea o imagine si mai ciudata a pozitionarii pasajului...
#251
Postat 29 septembrie 2015 - 14:25
#253
Postat 14 octombrie 2015 - 18:33



incep si eu sa cred ca mai bine se face pasaj si pod la solventul decat pasajul din centru.
#254
Postat 14 octombrie 2015 - 20:52
2) seara după ora 20 și pana la 22 când se închide Mall-ul și pleacă lumea de la lucru către partea de sud a orașului si se formează cozi asemănătoare pe Popa Șapcă, ce i-ar ajuta mai mult, pasajul Popa Șapcă sau Solventul?
3) eu, ca sa ajung din Lipovei pana în zona Soarelui ce voi folosi, Popa Șapcă sau Solventul?
4) ambulantele care pleacă de la Județean spre nordul orașului, ce ruta folosesc?
Din punctul meu de vedere, Primăria face foarte bine ca începe lucrările la Jiul și Popa Șapcă simultan. Pasajul Solventul mi se pare, sa nu spun inutil, ca prezintă un eventual beneficiu net inferior modernizării celorlalte două. Plus ca, la Solventul lucrarile sunt mult mai complexe și mai costisitoare (pod peste cale ferata/Bega)... Fără modernizarea și lărgirea str Bogdanestilor și a străzilor dincolo de Bega, în zona Dâmbovița, pasajul Solventul devine inutil.
Părerea mea este ca, oricate investiții de modernizare s-ar face la periferia orașului, zona centrala va fi tot timpul aglomerata și tocmai de aceea cred ca se procedează corect prin concentrarea în prima faza asupra șantierelor Jiul, Popa Șapcă, Inel 1.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#255
Postat 14 octombrie 2015 - 20:57

#256
Postat 14 octombrie 2015 - 21:03
Poate ca de fapt ar fi mai buna o trecere peste Bega undeva dupa statia de epurare si rezolvat pe acolo cumva traficul si peste Bega si peste caile ferate.Gindit in perspectiva.
#257
Postat 14 octombrie 2015 - 21:31
TM90CBA, la 14 octombrie 2015 - 20:57, a spus:

Nu ma refeream strict la ce ai spus tu. Mi-am expus punctul de vedere pt ca am observat in toate forumurile pe care la urmăresc (ratt/peundemerg/skyscrapercity) o idee falsă după părerea mea, și anume ca Solventul ar rezolva aglomeratia din Centru ... Cel puțin pe skyscrapercity sunt niște indivizi care au ceva cu Jiul și Popa Șapcă doar pt ca e Robu primar, și o dau înainte cu Solventul. În fine, sper sa înceapă lucrările cat mai curând, și sunt convins ca la finalizarea lor, situația se va îmbunătăți simțitor.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#258
Postat 14 octombrie 2015 - 22:21
CataM, la 14 octombrie 2015 - 20:52, a spus:
2) seara după ora 20 și pana la 22 când se închide Mall-ul și pleacă lumea de la lucru către partea de sud a orașului si se formează cozi asemănătoare pe Popa Șapcă, ce i-ar ajuta mai mult, pasajul Popa Șapcă sau Solventul?
3) eu, ca sa ajung din Lipovei pana în zona Soarelui ce voi folosi, Popa Șapcă sau Solventul?
4) ambulantele care pleacă de la Județean spre nordul orașului, ce ruta folosesc?
1. nici Jiul nici Solventul
2. Popa Sapca cei car merg Soarelui/Girocului si Solventul cei care merg Sagului
3. poti merge pe la Continental
4. pot trece pe la Solventul pana in Torontal/Aradului/Lipovei dar de obicei in nord vin de la Municipal
acum parerea mea:
5. nu intotdeauna drumul cel mai scurt e cel mai rapid
6. Solventul nu rezolva mare lucru daca nu se face pod peste Bega care sa-l lege direct de Liviu Rebreanu si o strada cu 4 benzi pana la Cetatii
7. am mai spus, ideea e sa nu duci toate drumurile prin centru ci sa oferi alternative mai rapide prin alte parti
#259
Postat 14 octombrie 2015 - 22:30
CataM, la 14 octombrie 2015 - 20:52, a spus:
2) seara după ora 20 și pana la 22 când se închide Mall-ul și pleacă lumea de la lucru către partea de sud a orașului si se formează cozi asemănătoare pe Popa Șapcă, ce i-ar ajuta mai mult, pasajul Popa Șapcă sau Solventul?
Situatia de pe Popa Sapca se va rezolva cand fiecare zona a orasului va avea cate un mall. O sa fie interesant de urmarit dupa deschiderea Shopping City din Sagului, daca pe Popa Sapca vor mai aparea astfel de ambuteiaje la 10 seara.
#260
Postat 14 octombrie 2015 - 22:40
ioio_viola, la 14 octombrie 2015 - 22:21, a spus:
2. Popa Sapca cei car merg Soarelui/Girocului si Solventul cei care merg Sagului
3. poti merge pe la Continental
4. pot trece pe la Solventul pana in Torontal/Aradului/Lipovei dar de obicei in nord vin de la Municipal
acum parerea mea:
5. nu intotdeauna drumul cel mai scurt e cel mai rapid
6. Solventul nu rezolva mare lucru daca nu se face pod peste Bega care sa-l lege direct de Liviu Rebreanu si o strada cu 4 benzi pana la Cetatii
7. am mai spus, ideea e sa nu duci toate drumurile prin centru ci sa oferi alternative mai rapide prin alte parti
1. Adevărat...i-ar ajuta Mos Crăciun
3. Nu toți au mașina de firma cu, care de combustibil nelimitat ca și mine, ca sa folosească un traseu de 3 ori mai lung
4. Sper ca glumești :|
5. De acord, dar nu despre asta este vorba
6. De acord, tocmai ce spuneam ca ar fi niște costuri foarte mari
7. Culmea, centrul orașului este în Centru, Tribunalul, posta, Liceele de tradiție, parcurile,Piețele, clădiri de birouri, locurile de promenada sunt în centru...etc.
Circulație intensă în centru va fi tot timpul și tocmai de aceea susțin ideea începerii lucrărilor la șantierele adiacente lui, și ulterior în alte zone ale orașului.
Sent from my iPhone using Tapatalk