STP Timișoara Forum: Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)

#2001 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1533
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 02 august 2018 - 07:51

E bine ca a durat doar cateva ore, ca in comunicat spuneau ca incepe repararea si ca ne anunta ei cand se termina, candva, de-aia ma gandeam ca o sa dureze macar vreo zi, doua. Toate problemele astea doar pt ca nu au sapat 50 de cm in plus....
0

#2002 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 02 august 2018 - 08:22

din ce s-a scris pe aici, eu inteleg ca se poate trece pe sub pasaj, doar barile de gabarit sunt sub limita. Toata agitatia asta e pentru ca incompetentii astia de la semnalizarea rutiera a orasului nu-si fac treaba. :machine-gun:
0

#2003 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1533
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 02 august 2018 - 08:38

Daca e asa cum zici, e si mai stupid, lasa-i ma nene sa treaca, asta este, nici soferii profesionisit nu mai sunt ce-au fost, toti stau cu nasul in gps si nu se mai uita nimeni dupa semne, dar daca tot a ajuns aiurea la pasaj, da-i posibilitatea sa treaca, mai rau incurca circulatia daca se infinge in bara aia de gabarit. In fine, dar daca nu se schimba ceva, asta nu va fi ultima situatie de genul asta, tirurile vor vontinua sa treaca pe la pasaj.

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 02 august 2018 - 08:49

0

#2004 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 august 2018 - 08:51

Azi dimineata l-a oprit politia locala pe unul ratacit in dreptul terasei Flora.
0

#2005 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 02 august 2018 - 08:52

Corect asa ar fi sa poata trece si apoi sa fei oprit si amendat.

Oare masinile ISU ca e la moda ISU acuma, adica macaraua aia a lor mare incape prin pasaj?

Am pus un link citeva pagini in spate cu o bara de gabarit care are drept amortizor de socuri un tampon de vagon. Puteau sa puna si aici ceba amortizoare, poate mai moderne si distrugerile erau mai mici.

Ar fi o solutie sa puna un indicator mare 1mx1m inainte de pasaj cu accesul interzis camioanelor, poate ca l-ar vedea soferii.
0

#2006 Useril este offline   Marcu 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 18 mai 17

Postat 02 august 2018 - 09:45

Incidentul cu grinda portii de gabarit este , dupa parerea mea, unul foarte grav. Scoate la iveala probleme de proiectare si faptul ca s-au folosit materiale proaste.

Mi-am permis sa folosesc 2 poze de-a lui Doppler dintr-o postare mai veche (de cand s-au consolidat portile de gabarit) pentru face o schita. (mersi!)

Nu sunt expert in constructii metalice sau in statica asa ca rog un coleg de forum care lucreaza in domeniu sa ma corecteze daca este cazul.

In urma consolidarii portilor de gabarit, la cea de peste accesul dinspre nord s-a marit talpa stalpului, s-au pus niste ancore suplimentare care au dus la rigidizarea acestuia.
Suplimentar s-a montat si un tampon/grinda incastrat in pila podului si sudat in partea de sus a stalpului, rigidizand din nou stalpul. Practic impactul cu un camion/autocar/etc dinspre directia str. Bogdanestilor, stalpul ar suferi deformatii minime datorita acestor rigidizari. Se vede clar ca incidentul de acuma 2 zile nu a afectat stalpul sau tamponul.
Acest impact insa a dus la o deformare in camp a grinzii (logic) si la forfecarea suruburilor din nodul dintre stalp si grinda. Rigidizarea stalpului avut un efect suplimentar de forfecare pe suruburile de la nod.

Repet, nu ma prea pricep la constructii metalice dar cele 8 suruburi in care a fost fixata grinda de stalp par de fonta, genul de suruburi pe care le cumperi de la Ciclop/Dedeman/etc.

Un alt aspect este faptul ca eclisele metalice au fost sudate de stalp dar nu si de grinda. Acele 3 eclise metalice (daca erau sudate si de grinda si de stalp) ar fi ingreunat ruperea nodului.

Pericolul real la acest pasaj este insa poarta de gabarit de pe accesul sud (dinspre Bega). Aceasta ar putea pica direct pe carosabil.

Tragedia din toamna anului trecut cu poarta de intrare in oras de pe Lugojului care a omorat un tanar complet nevinovat ar trebui sa dea tuturor de gandit si in mod cert ar trebui sa facem tot posibilul ca asa ceva sa nu se mai intample.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.03.15 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.03.15 - 06.jpg

2

#2007 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 august 2018 - 10:48

Nu sunt suruburi de fonta, ci din OL (otel laminat), dar asta nu inseamna ca nu se foarfeca usor, mai ales la diametrul folosit.
1

#2008 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 02 august 2018 - 15:15

Vezi postareaDoppler, la 15 martie 2018 - 22:14, a spus:

Bara de gabarit dinspre Nera este intarita, peste 28 de zile pot sa vina camioanele in viteza sa vedem cine cedeaza. Imagine postata




S-ar parea ca intaritura nu a fost nu stiu ce.

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 12 martie 2018 - 18:37, a spus:

Surubelele acelea nu au mari sanse in fata unui camionagiu nervos... :(


Au tot fost discutii pe aici priivind calitatea lucrarilor.Pericolul vine de pe partea cealalta unde exista riscul ca portile de gabarit sa cada pe alte masini.
Adica grinda, care are slabiciunile evidentiate de Marcu.
0

#2009 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 august 2018 - 18:35

Pai, noi astia mai nepriceputi, chiar de acasa, din fata PC-ului ne-am dat seama ca lucrarea aceea e fix-pix, nu stiu cum adevaratii meseriasi nu si-au dat seama de asta... :eusa_think:
Grinda e calculata dupa principiul recunoscut in studiile de rezistenta a materialelor: "nu tine chiar daca e gros ca mana? Pui ca piciorul" :rad_masa: , fiind clar supradimensionata, in detrimentul fixarii care e clar subdimensionata. Si nu, grinda nu s-a indoit din cauza ca e subdimensionata, ci din cauza ca e prost proiectata.
1

#2010 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 02 august 2018 - 20:34

Partea haiosa e ca au intarit stilpii, nu grinda.
0

#2011 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 02 august 2018 - 23:05

O veste buna si una proasta... Vestea buna, in seara asta s-a sudat bara de gabarit de stilp, surubuile nu o sa mai cedeze nicioadata. Vestea proasta, nici bara strimba nu o sa mai poata fi schimbata (asa usor).
2

#2012 Useril este offline   Janto A. 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 578
  • Inregistrat: 24 iunie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 25 decembrie 2018 - 14:07

Lucrările la Podul Jiul încep la anul,şi vor dura 1 an jumătate.

Aceasta postare a fost editata de Janto A.: 25 decembrie 2018 - 18:00

0

#2013 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 25 decembrie 2018 - 16:51

5 milioane de euro cheltuiti de la buget inutil, cel putin in acest moment sunt alte proiecte mai importante dpmdv.
3

#2014 Useril este offline   freeflow77 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 373
  • Inregistrat: 24 iulie 12

Postat 25 decembrie 2018 - 17:35

Pe langa faptul ca e inutil, din 2 reabilitari de poduri si un proiect de pod nou, niciciunul nu are subtraversare macar pe O parte...#macarfaceceva
4

#2015 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 25 decembrie 2018 - 19:46

lungime 40m, latime 25m, ( 4 benzi) pret 4.9 mil euro de la bugetul local

ca si comparatie, podul nou de la Oradea are lungime de 80m , latime 18m (2 benzi) , pret 3.3 milioane euro din care 2.6 fonduri de la UE
0

#2016 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 26 decembrie 2018 - 10:26

Așa...și? Care este legătura?
Comparația asta este ca și cum ai spune ceva de genul "iPhone X 1000 € la liber vs. Samsung, orice model vrei tu, 500 € cu abonament".
Evident ca exagerez și comparatia trebuie tratată ca atare. Și iar deschidem discuția despre fonduri europene...în mod special "minunile" care se petrec la Oradea.

Te pricepi la detaliile tehnice și de execuție ale celor doua poduri, ai studiat proiectele și ai făcut o analiză cost-beneficiu în detaliu, ai luat în considerare piața muncii din cele doua zone plus enșpe mii de alte variabile care intra sub umbrela costurilor de construcție?!
Bănuiesc ca da, altfel nu văd de ce ai fi scris mesajul ăla, what's the point? Bănuiesc ca ai vrut sa faci o comparație "asa da" vs. "asa nu".

Tot așa ar trebui sa fim ultragiati de ce prețul pe mp al unui apartament este mai mare în Timișoara decât în Oradea (când este clar pentru toată de pe terra ca Oradea it's the place to be), de ce chiriile sunt mai mari(când știm cu toții cat de nasol e orașul nostru și cat de prost de circula...și totuși lumea vine în continuare) etc.

Bottom line, foarte bine ca se dă drumul la construcție, va fi o investiție utila pentru cetățeni, eu unul ma voi bucura să-l folosesc, chiar dacă va fi mai scump decât minunatul pod din centrul universului, de unde mai nou unii iau lumină, Oradea.






Sent from my iPhone using Tapatalk
4

#2017 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2364
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 26 decembrie 2018 - 11:48

Va fi inca o investitie "utila" dupa modelul patentat in anii actualei administratii. Sa pui un pod cu multe benzi de circulatie spre o strada cu sens unic si o banda e chiar inteligent nu? Ca sa nu mai zic ca pentru a respecta regimul de inaltime care sa permita navigatia partea de strada de pe splaiul Vladimirescu va trebui inaltata cu cel putin 2 metri...misto pentru locatarii carora le vor trece masinile efectiv pe langa pervaz...daca nu rateaza si le face o vizita direct in casa. O zona istorica cu cladiri vechi numai buna de "modernizat in forta" cu utilitate..pe masura. Dar na..ispita celor 5 milioane de euro e puternica...vin vremuri grele si ceva banuti la saltea nu le strica...
Inteleg ca nu avem bani pentru contractele de salubritate si deratizare...dar investim la ambitie personala pe banii altora desigur. Daca nu s-a prezentat nici un operator de salubritate la licitatia organizata nu ar fi mai firesc sa mareasca pretul oferit si sa faca o noua licitatie?

In fine...oricum EL face ce vrea...cine va fi incantat sa ii foloseasca ctitoria...distractie placuta..Restul ramanem cu jegul mizeria gunoiul sobolanii si intunericul care ne face cu adevarat un oras unic.. in sens negativ desigur.

Pana si populismul ieftin cu transport gratuit si parcare gratuita in Timisoara pentru cei cu abonamente in Arad Oradea si Cluj nu am citit sa aiba parte de reciprocitate din partea celorlalte administratii. De pe plaja insorita din Miami iar aruncam cum pomeni electorale platite de fraieri. Sunt curios CUM si DACA va deconta catre STPT plimbarile gratuite ale vizitatorilor din Oradea Cluj si Arad..ca celelalte administratii nici macar nu au pomenit ca ar acorda asa facilitati timisorenilor. ..
8

#2018 Useril este offline   octav1an 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 07 martie 15

Postat 26 decembrie 2018 - 12:45

Sa nu uitam de componenta vizuala, care aparent e "imprumutata" de la un alt pod de nu-stiu-unde. In arhitectura/design esti ultimul boschetar cand copiezi ce au facut altii din breasla; asta sau iti bati joc de client.
0

#2019 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 26 decembrie 2018 - 12:56

Vezi postareaBogdanTm, la 26 decembrie 2018 - 11:48, a spus:


In fine...oricum EL face ce vrea...cine va fi incantat sa ii foloseasca ctitoria...distractie placuta..Restul ramanem cu jegul mizeria gunoiul sobolanii si intunericul care ne face cu adevarat un oras unic.. in sens negativ desigur.

Pana si populismul ieftin cu transport gratuit si parcare gratuita in Timisoara pentru cei cu abonamente in Arad Oradea si Cluj nu am citit sa aiba parte de reciprocitate din partea celorlalte administratii. De pe plaja insorita din Miami iar aruncam cum pomeni electorale platite de fraieri. Sunt curios CUM si DACA va deconta catre STPT plimbarile gratuite ale vizitatorilor din Oradea Cluj si Arad..ca celelalte administratii nici macar nu au pomenit ca ar acorda asa facilitati timisorenilor. ..


Mulțumesc, va fi plăcerea mea sa trec peste acel pod!
Cat despre restul, ce sa zic, nu toată lumea trebuie sa fie fericită, unii chiar au o viață foarte tristă.
Sunt convins ca e foarte ușor sa lucrezi în administrația publica și e floare la ureche sa reinitiezi licitații/proiecte...NU!

Al doilea paragraf este pur și simplu fake news!
Asta pățești dacă citești mizeriile de ziare online...

Aceste facilități se vor acorda exclusiv în regim de reciprocitate și doar de la momentul adoptării unor masuri similare/echivalente și de către celelalte orașe. Doar ca Robu s-a mișcat mai repede. Ăilalți sunt mai puturoși, pardon, lenți!

Cat despre pomeni electorale, stai liniștit, plătești și acum la greu și nu te văd că te dai cu curul de pământ pentru asta. Nu e ca și cum, câteva mii de bilete sau locuri de parcare /an, în plus la subvențiile acordate de primărie acum ar face vreo diferența. Cum ar spune un corporatist, banii ăia sunt "peanuts".




Sent from my iPhone using Tapatalk
4

#2020 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 27 decembrie 2018 - 10:01

ne bucuram si noi ca tu vei foarte fericit sa folosesti acel pod, macar de ati fi mai multi fericiti

eu nu sunt asa de fericit, pentru ca 4,9 milioane comparat cu 0.7 milioane ( dupa ce am scos banii europeni) nu mi se pare o suma care sa justifice o lucrare cu utilitate foarte limitata - evident e parerea mea personala legat de utilitatea acestui pod.
pe langa cel din zona Isho ( care va fi util in viitor cand zona respectiva va fi mult mai densa) , SINGURUL loc unde probabil ar fi util un pod NOU peste Bega este Solventul

dar sa ne bucuram ca se face ceva, nu ?

La Multi Ani !
3

Arata acest topic


  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi