Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)
#2001
Postat 02 august 2018 - 07:51
#2002
Postat 02 august 2018 - 08:22

#2003
Postat 02 august 2018 - 08:38
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 02 august 2018 - 08:49
#2004
Postat 02 august 2018 - 08:51
#2005
Postat 02 august 2018 - 08:52
Oare masinile ISU ca e la moda ISU acuma, adica macaraua aia a lor mare incape prin pasaj?
Am pus un link citeva pagini in spate cu o bara de gabarit care are drept amortizor de socuri un tampon de vagon. Puteau sa puna si aici ceba amortizoare, poate mai moderne si distrugerile erau mai mici.
Ar fi o solutie sa puna un indicator mare 1mx1m inainte de pasaj cu accesul interzis camioanelor, poate ca l-ar vedea soferii.
#2006
Postat 02 august 2018 - 09:45
Mi-am permis sa folosesc 2 poze de-a lui Doppler dintr-o postare mai veche (de cand s-au consolidat portile de gabarit) pentru face o schita. (mersi!)
Nu sunt expert in constructii metalice sau in statica asa ca rog un coleg de forum care lucreaza in domeniu sa ma corecteze daca este cazul.
In urma consolidarii portilor de gabarit, la cea de peste accesul dinspre nord s-a marit talpa stalpului, s-au pus niste ancore suplimentare care au dus la rigidizarea acestuia.
Suplimentar s-a montat si un tampon/grinda incastrat in pila podului si sudat in partea de sus a stalpului, rigidizand din nou stalpul. Practic impactul cu un camion/autocar/etc dinspre directia str. Bogdanestilor, stalpul ar suferi deformatii minime datorita acestor rigidizari. Se vede clar ca incidentul de acuma 2 zile nu a afectat stalpul sau tamponul.
Acest impact insa a dus la o deformare in camp a grinzii (logic) si la forfecarea suruburilor din nodul dintre stalp si grinda. Rigidizarea stalpului avut un efect suplimentar de forfecare pe suruburile de la nod.
Repet, nu ma prea pricep la constructii metalice dar cele 8 suruburi in care a fost fixata grinda de stalp par de fonta, genul de suruburi pe care le cumperi de la Ciclop/Dedeman/etc.
Un alt aspect este faptul ca eclisele metalice au fost sudate de stalp dar nu si de grinda. Acele 3 eclise metalice (daca erau sudate si de grinda si de stalp) ar fi ingreunat ruperea nodului.
Pericolul real la acest pasaj este insa poarta de gabarit de pe accesul sud (dinspre Bega). Aceasta ar putea pica direct pe carosabil.
Tragedia din toamna anului trecut cu poarta de intrare in oras de pe Lugojului care a omorat un tanar complet nevinovat ar trebui sa dea tuturor de gandit si in mod cert ar trebui sa facem tot posibilul ca asa ceva sa nu se mai intample.
#2007
Postat 02 august 2018 - 10:48
#2008
Postat 02 august 2018 - 15:15
Doppler, la 15 martie 2018 - 22:14, a spus:

S-ar parea ca intaritura nu a fost nu stiu ce.
Florin.B RATT, la 12 martie 2018 - 18:37, a spus:

Au tot fost discutii pe aici priivind calitatea lucrarilor.Pericolul vine de pe partea cealalta unde exista riscul ca portile de gabarit sa cada pe alte masini.
Adica grinda, care are slabiciunile evidentiate de Marcu.
#2009
Postat 02 august 2018 - 18:35

Grinda e calculata dupa principiul recunoscut in studiile de rezistenta a materialelor: "nu tine chiar daca e gros ca mana? Pui ca piciorul"

#2011
Postat 02 august 2018 - 23:05
#2012
Postat 25 decembrie 2018 - 14:07
Aceasta postare a fost editata de Janto A.: 25 decembrie 2018 - 18:00
#2013
Postat 25 decembrie 2018 - 16:51
#2014
Postat 25 decembrie 2018 - 17:35
#2015
Postat 25 decembrie 2018 - 19:46
ca si comparatie, podul nou de la Oradea are lungime de 80m , latime 18m (2 benzi) , pret 3.3 milioane euro din care 2.6 fonduri de la UE
#2016
Postat 26 decembrie 2018 - 10:26
Comparația asta este ca și cum ai spune ceva de genul "iPhone X 1000 € la liber vs. Samsung, orice model vrei tu, 500 € cu abonament".
Evident ca exagerez și comparatia trebuie tratată ca atare. Și iar deschidem discuția despre fonduri europene...în mod special "minunile" care se petrec la Oradea.
Te pricepi la detaliile tehnice și de execuție ale celor doua poduri, ai studiat proiectele și ai făcut o analiză cost-beneficiu în detaliu, ai luat în considerare piața muncii din cele doua zone plus enșpe mii de alte variabile care intra sub umbrela costurilor de construcție?!
Bănuiesc ca da, altfel nu văd de ce ai fi scris mesajul ăla, what's the point? Bănuiesc ca ai vrut sa faci o comparație "asa da" vs. "asa nu".
Tot așa ar trebui sa fim ultragiati de ce prețul pe mp al unui apartament este mai mare în Timișoara decât în Oradea (când este clar pentru toată de pe terra ca Oradea it's the place to be), de ce chiriile sunt mai mari(când știm cu toții cat de nasol e orașul nostru și cat de prost de circula...și totuși lumea vine în continuare) etc.
Bottom line, foarte bine ca se dă drumul la construcție, va fi o investiție utila pentru cetățeni, eu unul ma voi bucura să-l folosesc, chiar dacă va fi mai scump decât minunatul pod din centrul universului, de unde mai nou unii iau lumină, Oradea.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2017
Postat 26 decembrie 2018 - 11:48
Inteleg ca nu avem bani pentru contractele de salubritate si deratizare...dar investim la ambitie personala pe banii altora desigur. Daca nu s-a prezentat nici un operator de salubritate la licitatia organizata nu ar fi mai firesc sa mareasca pretul oferit si sa faca o noua licitatie?
In fine...oricum EL face ce vrea...cine va fi incantat sa ii foloseasca ctitoria...distractie placuta..Restul ramanem cu jegul mizeria gunoiul sobolanii si intunericul care ne face cu adevarat un oras unic.. in sens negativ desigur.
Pana si populismul ieftin cu transport gratuit si parcare gratuita in Timisoara pentru cei cu abonamente in Arad Oradea si Cluj nu am citit sa aiba parte de reciprocitate din partea celorlalte administratii. De pe plaja insorita din Miami iar aruncam cum pomeni electorale platite de fraieri. Sunt curios CUM si DACA va deconta catre STPT plimbarile gratuite ale vizitatorilor din Oradea Cluj si Arad..ca celelalte administratii nici macar nu au pomenit ca ar acorda asa facilitati timisorenilor. ..
#2018
Postat 26 decembrie 2018 - 12:45
#2019
Postat 26 decembrie 2018 - 12:56
BogdanTm, la 26 decembrie 2018 - 11:48, a spus:
In fine...oricum EL face ce vrea...cine va fi incantat sa ii foloseasca ctitoria...distractie placuta..Restul ramanem cu jegul mizeria gunoiul sobolanii si intunericul care ne face cu adevarat un oras unic.. in sens negativ desigur.
Pana si populismul ieftin cu transport gratuit si parcare gratuita in Timisoara pentru cei cu abonamente in Arad Oradea si Cluj nu am citit sa aiba parte de reciprocitate din partea celorlalte administratii. De pe plaja insorita din Miami iar aruncam cum pomeni electorale platite de fraieri. Sunt curios CUM si DACA va deconta catre STPT plimbarile gratuite ale vizitatorilor din Oradea Cluj si Arad..ca celelalte administratii nici macar nu au pomenit ca ar acorda asa facilitati timisorenilor. ..
Mulțumesc, va fi plăcerea mea sa trec peste acel pod!
Cat despre restul, ce sa zic, nu toată lumea trebuie sa fie fericită, unii chiar au o viață foarte tristă.
Sunt convins ca e foarte ușor sa lucrezi în administrația publica și e floare la ureche sa reinitiezi licitații/proiecte...NU!
Al doilea paragraf este pur și simplu fake news!
Asta pățești dacă citești mizeriile de ziare online...
Aceste facilități se vor acorda exclusiv în regim de reciprocitate și doar de la momentul adoptării unor masuri similare/echivalente și de către celelalte orașe. Doar ca Robu s-a mișcat mai repede. Ăilalți sunt mai puturoși, pardon, lenți!
Cat despre pomeni electorale, stai liniștit, plătești și acum la greu și nu te văd că te dai cu curul de pământ pentru asta. Nu e ca și cum, câteva mii de bilete sau locuri de parcare /an, în plus la subvențiile acordate de primărie acum ar face vreo diferența. Cum ar spune un corporatist, banii ăia sunt "peanuts".
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2020
Postat 27 decembrie 2018 - 10:01
eu nu sunt asa de fericit, pentru ca 4,9 milioane comparat cu 0.7 milioane ( dupa ce am scos banii europeni) nu mi se pare o suma care sa justifice o lucrare cu utilitate foarte limitata - evident e parerea mea personala legat de utilitatea acestui pod.
pe langa cel din zona Isho ( care va fi util in viitor cand zona respectiva va fi mult mai densa) , SINGURUL loc unde probabil ar fi util un pod NOU peste Bega este Solventul
dar sa ne bucuram ca se face ceva, nu ?
La Multi Ani !