cseh_17, la 24 ianuarie 2018 - 01:13, a spus:
Pai pana nu cedeaza una cate una, nu e nevoie sa le intareasca...

Vinovat este considerat soferul camionului pentru ca a intrat in zona unde nu avea ce sa caute, nu proiectarea gresita a structurii metalice a portii de gabarit, Acelasi lucru o sa se spuna si cind celelalte porti o sa fie trintite de camioane care au intrat ilegal in capitala culturala.
POLI™2012, la 24 ianuarie 2018 - 02:14, a spus:
Faceti putin o simulare cu varianta: Verde pentru tiruri pe sub Pasajul Jiul.
Automat toate tirurile care au treaba pe Calea Sagului vor trece prin Torontalului/Aradului - Circumvalatiunii - Gara - zona Iosefin - intersectia Iuliu Maniu - Calea Sagului.
Circulatia este destul de infernala la orele de varf acum, dar cum ar fi cu inca vreo 100 de tiruri care vor trece pe acolo ? Ce sa mai vorbim de problemele care vor aparea la partea carosabila... exemplu Bv. Liviu Rebreanu.
Este treaba politiei sa amendeze soferii contravenienti de camion, nu restrictionarea traficului cu porti de gabarit. In Ungaria nu se coboara porti de gabarit pe autostrazi in perioada cind camioanele nu au voie sa circule. O solutie similara - stilpii metalici
superbi - s-a folosit pentru blocarea bizonilor sa urce pe trotuare.