STP Timișoara Forum: Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)

#1901 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 20 ianuarie 2018 - 09:26

Talpa portii are 8 gauri si a fost prinsa doar in doua suruburi? normal ca a smuls-o de pe pozitie, dar celelalte porti sint mai departe de pasaj, sa inteleg ca daca era una din ele smulsa era aruncata inainte posibil pe o masina care statea la coada spre pasaj?


Chiar se fac lucrari in bataie de joc.

@florin B ratt

intra pe saitul AGIFER (Agentia de investigatii feroviare) sa vezi ce inseamna sa escaladeze o roata de tren ciupeca sinei, apoi gindeste-te ce ar insemna ca un tir sa loveasca si sa deplaseze podul citiva cm.
1

#1902 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 20 ianuarie 2018 - 11:27

Totusi ceva e ciudat. Pe poarta e semn de max 4m inaltime. Tirurile fara gabarit depasit au max 4 m si totusi multe ( toate ) ating acele porti. Deci cineva isi bate joc.
1

#1903 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 ianuarie 2018 - 12:45

Vezi postareatimis2, la 20 ianuarie 2018 - 09:26, a spus:

... ce ar insemna ca un tir sa loveasca si sa deplaseze podul citiva cm.

N-are cum.
0

#1904 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 20 ianuarie 2018 - 23:16

Atunci pentru ce se pun la viaducte porti de gabarit?
0

#1905 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 ianuarie 2018 - 00:03

Ca sa nu fie deteriorata constructia, dar nu pentru a nu fi mutata din loc. Avem pasaje care nu au porti de gabarit, cum nu au nici cele de pe autostrada, chiar daca mai trece pe acolo cate un nebun cu bena auto-basculantei ridicata. (vezi clipuri pe youtube)
0

#1906 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 21 ianuarie 2018 - 00:31

Eu am auzit de un asemenea incident intimplat la Munchen cind un turc a reusit sa afecteze circulatia feroviara luni de zile. Limba mea germana si google distrus de reclame platite nu ma ajuta sa gasesc stirea.

Revenind la Pasajul Jiul zilnic vad politisti locali care incearca sa pazeasca pasajul in locul barii de gabarit.
0

#1907 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 21 ianuarie 2018 - 21:22

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 21 ianuarie 2018 - 00:03, a spus:

Ca sa nu fie deteriorata constructia, dar nu pentru a nu fi mutata din loc. Avem pasaje care nu au porti de gabarit, cum nu au nici cele de pe autostrada, chiar daca mai trece pe acolo cate un nebun cu bena auto-basculantei ridicata. (vezi clipuri pe youtube)


Adica vrei sa spui ca toate portile de gabarit se pun doar pentru ca un camion sa nu atinga si sa nu zgirie, eventual sa nu strimbe o nervura a uneui tablier metalic?
Cred ca te inseli, un tir care loveste un tablier risca sa il deplaseze astfel incit sa deplaseze intr-un fel sau altul sinele.

Aceasta postare a fost editata de timis2: 21 ianuarie 2018 - 21:24

1

#1908 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 21 ianuarie 2018 - 21:36

https://www.motor1.c...nts-statistics/

https://www.thescott...k-smash-police/

http://www.thejakart...ail-bridge.html
0

#1909 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 21 ianuarie 2018 - 22:19

Dupa demontarea barei de gabarit intrarea dinspre str. Nera este pazita 24 de ore din 24 de catre un politist local care sta in masina cu motorul pornit. Este o solutie eficienta? Daca un camion vine cu 50km/h, pina il vede politistul, pina coboara din masina, camionul deja a trecut. Nu este mai simplu sa verifice daca un camion poate trece?
0

#1910 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 ianuarie 2018 - 23:22

Vezi postareatimis2, la 21 ianuarie 2018 - 21:22, a spus:

Adica vrei sa spui ca toate portile de gabarit se pun doar pentru ca un camion sa nu atinga si sa nu zgirie, eventual sa nu strimbe o nervura a uneui tablier metalic?
Cred ca te inseli, un tir care loveste un tablier risca sa il deplaseze astfel incit sa deplaseze intr-un fel sau altul sinele.

Chiar spuneam ca se poate, dar nu la viteza cu care se poate trece pe la Jiul. Pe de alta parte, daca cineva crede ca o poarta din asta rezista la un camion ce vine cu 90 km/h sa zicem, are glume in program.
Concluzia mea: la viteze mici poarta nu isi are rostul (se va deteriora doar ea punand in pericol vehiculele ce trec in momentul acela pe sub ele), la viteze mari iar sunt degeaba, neoprind camionul in a deteriora pasajul/tablierul.
0

#1911 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 22 ianuarie 2018 - 08:51

E destul de ciudat cum te incrincenezi pe tema asta portilor de gabarit.
0

#1912 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 22 ianuarie 2018 - 13:16

Exista o diferenta de rezistenta intre tipurile de semiremorci. Cele moderne cu prelate se desfac pe 4 parti, spate, lateral si sus, pentru a facilita incarcarea/descarcarea in mai multe feluri si evident sint fragile fata de o semiremorca frigorifica.
0

#1913 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 22 ianuarie 2018 - 14:25

portile de gabarit sint prevazute de Ordinul 1186/2001 si trebuie montate la distanta minima de 15 m.

Este destul de logic ca daca un tir loveste un pod rutier, masinile care circula pe el, pot opri mai usor sau pot evita zona, ori pot trece direct peste denivelare mult mai usor decit un tren caruia daca i se modifica geometria caii poate deraia ducind la oprirea circulatiei cu repercursiuni in cascada pina departe de zona afectata. Idem daca pe podul afectat ar fi si un stilp al catenarei si i se modifica geometria.

Cred ca acesta este motivul pentru care la podurile ferovire se prevad porti de gabarit.
1

#1914 Useril este offline   Andu 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 192
  • Inregistrat: 22 iunie 17

Postat 22 ianuarie 2018 - 14:33

Vezi postareatimis2, la 22 ianuarie 2018 - 14:25, a spus:

portile de gabarit sint prevazute de Ordinul 1186/2001 si trebuie montate la distanta minima de 15 m.



Sa inteleg ca au montat gresit/ilegal poarta de gabarit de pe Circumvalatiunii?

Imi poate spune cineva unde pot face sesizari in legatura cu acest aspect? :)
0

#1915 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 ianuarie 2018 - 20:28

Vezi postareatimis2, la 22 ianuarie 2018 - 08:51, a spus:

E destul de ciudat cum te incrincenezi pe tema asta portilor de gabarit.

O! Da! Am un camion si vreau neaparat sa ma plimb cu el pe sub fabulosul pasaj. :) Lasand gluma, incerc doar sa-mi explic de ce le-au pus, eu ramanand la parerea sincera ca sunt degeaba, mai ales in varianta firava de acum, reprezentand in varianta actuala un real pericol pentru cei ce trec pe sub ele simultan cu un camion mai inalt decat prevede "stasul".
Cred ca esti de acord cu mine ca mai bine sa le faca camionul varza liniile celor de la CFR decat sa omoare poarta de gabarit chiar si un singur sofer ce nu are nicio vina ca s-a nimerit sa treaca pe acolo odata cu "tiristul contravenient".
Liniile se repara pe RCA-ul soferului (parca suma maxima acoperita e undeva la 400.000 de euro), dar pe soferul mort nu-l mai repara nimeni.

Asa cum s-au cheltuit banii degeaba pe radarele de la pasajul Michelangelo, se putea investi si aici (de data asta cu folos) intr-un sistem electronic ce sa masoare vehiculele ce se apropie de pasaj si sa afiseze pe un display de mari dimensiuni un mesaj de genul "Ati depasit gabaritul! Intoarceti!", sa emita un semnal acustic sau chiar sa aprinda un semafor rosu pe sensul pe care vine camionagiul. Cred ca ar fi costat mai putin decat portile actuale fixate cu dibluri de plastic si suruburi de 12. -_-
3

#1916 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 22 ianuarie 2018 - 21:08

Aceste porti de gabarit trebuie montate daca asa prevede legislatia. Ca ele sint doar sprijinite de asfalt si bagat acolo un singur surub cum pare ca a fost asta de s-a desprins, la fel ca poarta de pe Lugojului este treaba autoritatilor.
Sint de acord ca ele nu ar trebui sa poata fi impinse de tir spre inainte si sa cada pe alta masina, dar probabil la un alt pasaj in parcurs nu in oras, un tir ar putea lovi un tablier si sa il deplaseze cu un tren pe el.

Aceasta postare a fost editata de timis2: 22 ianuarie 2018 - 21:13

0

#1917 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 23 ianuarie 2018 - 00:05

Imagine postata

Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 47.jpg Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 144.jpg

Pasajul inainte de a fi instalata reteaua de degivrare care in mod sifgur nu o sa fie folosita in viitor:

Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.06.07 - 13.jpg Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.06.28 - 01.jpg Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.06.28 - 10.jpg Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.06.28 - 11.jpg

Nu ar fi mai simplu sa faci un pasaj pe sub care poate sa treaca orice camion? Noroc ca primaria timisoara nu face caiete de sarcini pentru autostrazi.
4

#1918 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 ianuarie 2018 - 19:54

Observ (multumita lui Doppler) ca poarta afectata recent are piciorul vertical cel mai scurt, deci probabil e cea mai rezistenta. Teroare va fi cand celalalte, inalte de 4 metri, vor fi agatate de un camion, asta daca sunt fixate tot atat de firav (ceea ce nu cred)
Cred ca daca era un pieton acolo exact cand s-a smuls poarta, ar fi fost nevoit sa isi schimbe lenjeria urgent.
1

#1919 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 ianuarie 2018 - 22:12

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 23 ianuarie 2018 - 19:54, a spus:

Teroare va fi cand celalalte, inalte de 4 metri, vor fi agatate de un camion, asta daca sunt fixate tot atat de firav (ceea ce nu cred)



Aceeași soluție firava (copilăroasă) este aplicata și la celelalte două porți de pe Republicii. Cel puțin așa se vede de la o oarecare distanță...
Deci ne putem aștepta la evenimente nedorite...
2

#1920 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 24 ianuarie 2018 - 01:13

Pai pana nu cedeaza una cate una, nu e nevoie sa le intareasca... :Facepalm_emote_gif:
2

Arata acest topic


  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi