Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)
#1901
Postat 20 ianuarie 2018 - 09:26
Chiar se fac lucrari in bataie de joc.
@florin B ratt
intra pe saitul AGIFER (Agentia de investigatii feroviare) sa vezi ce inseamna sa escaladeze o roata de tren ciupeca sinei, apoi gindeste-te ce ar insemna ca un tir sa loveasca si sa deplaseze podul citiva cm.
#1902
Postat 20 ianuarie 2018 - 11:27
#1905
Postat 21 ianuarie 2018 - 00:03
#1906
Postat 21 ianuarie 2018 - 00:31
Revenind la Pasajul Jiul zilnic vad politisti locali care incearca sa pazeasca pasajul in locul barii de gabarit.
#1907
Postat 21 ianuarie 2018 - 21:22
Florin.B RATT, la 21 ianuarie 2018 - 00:03, a spus:
Adica vrei sa spui ca toate portile de gabarit se pun doar pentru ca un camion sa nu atinga si sa nu zgirie, eventual sa nu strimbe o nervura a uneui tablier metalic?
Cred ca te inseli, un tir care loveste un tablier risca sa il deplaseze astfel incit sa deplaseze intr-un fel sau altul sinele.
Aceasta postare a fost editata de timis2: 21 ianuarie 2018 - 21:24
#1909
Postat 21 ianuarie 2018 - 22:19
#1910
Postat 21 ianuarie 2018 - 23:22
timis2, la 21 ianuarie 2018 - 21:22, a spus:
Cred ca te inseli, un tir care loveste un tablier risca sa il deplaseze astfel incit sa deplaseze intr-un fel sau altul sinele.
Chiar spuneam ca se poate, dar nu la viteza cu care se poate trece pe la Jiul. Pe de alta parte, daca cineva crede ca o poarta din asta rezista la un camion ce vine cu 90 km/h sa zicem, are glume in program.
Concluzia mea: la viteze mici poarta nu isi are rostul (se va deteriora doar ea punand in pericol vehiculele ce trec in momentul acela pe sub ele), la viteze mari iar sunt degeaba, neoprind camionul in a deteriora pasajul/tablierul.
#1911
Postat 22 ianuarie 2018 - 08:51
#1912
Postat 22 ianuarie 2018 - 13:16
#1913
Postat 22 ianuarie 2018 - 14:25
Este destul de logic ca daca un tir loveste un pod rutier, masinile care circula pe el, pot opri mai usor sau pot evita zona, ori pot trece direct peste denivelare mult mai usor decit un tren caruia daca i se modifica geometria caii poate deraia ducind la oprirea circulatiei cu repercursiuni in cascada pina departe de zona afectata. Idem daca pe podul afectat ar fi si un stilp al catenarei si i se modifica geometria.
Cred ca acesta este motivul pentru care la podurile ferovire se prevad porti de gabarit.
#1914
Postat 22 ianuarie 2018 - 14:33
timis2, la 22 ianuarie 2018 - 14:25, a spus:
Sa inteleg ca au montat gresit/ilegal poarta de gabarit de pe Circumvalatiunii?
Imi poate spune cineva unde pot face sesizari in legatura cu acest aspect?

#1915
Postat 22 ianuarie 2018 - 20:28
timis2, la 22 ianuarie 2018 - 08:51, a spus:
O! Da! Am un camion si vreau neaparat sa ma plimb cu el pe sub fabulosul pasaj.

Cred ca esti de acord cu mine ca mai bine sa le faca camionul varza liniile celor de la CFR decat sa omoare poarta de gabarit chiar si un singur sofer ce nu are nicio vina ca s-a nimerit sa treaca pe acolo odata cu "tiristul contravenient".
Liniile se repara pe RCA-ul soferului (parca suma maxima acoperita e undeva la 400.000 de euro), dar pe soferul mort nu-l mai repara nimeni.
Asa cum s-au cheltuit banii degeaba pe radarele de la pasajul Michelangelo, se putea investi si aici (de data asta cu folos) intr-un sistem electronic ce sa masoare vehiculele ce se apropie de pasaj si sa afiseze pe un display de mari dimensiuni un mesaj de genul "Ati depasit gabaritul! Intoarceti!", sa emita un semnal acustic sau chiar sa aprinda un semafor rosu pe sensul pe care vine camionagiul. Cred ca ar fi costat mai putin decat portile actuale fixate cu dibluri de plastic si suruburi de 12.

#1916
Postat 22 ianuarie 2018 - 21:08
Sint de acord ca ele nu ar trebui sa poata fi impinse de tir spre inainte si sa cada pe alta masina, dar probabil la un alt pasaj in parcurs nu in oras, un tir ar putea lovi un tablier si sa il deplaseze cu un tren pe el.
Aceasta postare a fost editata de timis2: 22 ianuarie 2018 - 21:13
#1918
Postat 23 ianuarie 2018 - 19:54
Cred ca daca era un pieton acolo exact cand s-a smuls poarta, ar fi fost nevoit sa isi schimbe lenjeria urgent.
#1919
Postat 23 ianuarie 2018 - 22:12
Florin.B RATT, la 23 ianuarie 2018 - 19:54, a spus:
Aceeași soluție firava (copilăroasă) este aplicata și la celelalte două porți de pe Republicii. Cel puțin așa se vede de la o oarecare distanță...
Deci ne putem aștepta la evenimente nedorite...
#1920
Postat 24 ianuarie 2018 - 01:13
