STP Timișoara Forum: Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)

#1881 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 11 ianuarie 2018 - 16:31

Vezi postareaCataM, la 11 ianuarie 2018 - 14:36, a spus:


Mai sunt pe aici pe forum niște colegi care sar de cur in sus, tot timpul, cu scosul traficului din oraș...și noi vrem acum sa permitem traficul greu prin zona centrală?!



mai citeste odata ce se scrie, nimeni nu vrea trafic greu in oras, DAR DACA UNUL RATACIT o ia pe acolo sa nu se blocheze tot traficul din cauza lui. si lucrarile la pasaj nu au fost doar de largire, s-a lucrat la tot pasajul, s-au schimbat cai de rulare a trenurilor deci nu poti sa zici ca s-au spart niste pereti sa fie mai larg pasajul.
0

#1882 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 11 ianuarie 2018 - 18:15

Ca doar de ce sa impusti doi iepuri deodata... Se trezeste careva peste 3 ani ca trebuie inaltat din vre-un motiv anume, si o luam de la capat. Halal viziune. Dar bine ca s-a facut ceva! :so pe iei:
Sa fim seriosi! 2 ani, si cateva milioane mai tarziu, suntem cam tot acolo unde am fost si pana acuma. Camioanele sunt dirijate (prin table) sa intre prin centru, ca mai apoi sa ramana blocate pe sub pasaj. :plemplem:
Traim in Romania, si asta ne cam ocupa tot timpul...
3

#1883 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 11 ianuarie 2018 - 18:20

Colegul, ușor cu pianul pe scări, nu te impacienta!
Nu ma refeream la comentariul tău, altfel te-aș fi citat :)
Însă, nu cred ca există zi în care sa nu văd ori în ziarele online ori aici pe forum, cate un TIR care încearcă sa treacă pe acolo...deci clar nu este vorba despre vreun rătăcit.
Și acum sa ma refer la ce scrii tu mai sus, cam asta s-a făcut la suprafață, s-au spart niște pereți și s-au montat niște poduri noi pentru CF.


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#1884 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 12 ianuarie 2018 - 09:05

inaltimea pasajului este mai mare cu cel putin un metru, si este normal sa fie asa, in caz ca vreodata va fi nevoie sa treaca chestii mari pe acolo.
limitarea se face prin acele porti, care sunt mai usor de modificat si de reparat - poate au fost puse putin mai sus, sau asfaltul/betonul sunt putin mai jos
deoarece in pasaj exista pante pentru scurgerea apei, e normal ca inaltimea sa nu fie aceeasi peste tot si sa mai treaca unii cu camioane sau alte animale
ce nu e normal e sa iti dai seama dupa 2 luni ca ceva nu e ok
0

#1885 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 15 ianuarie 2018 - 14:08

11 ianuarie:

Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.11 - 01.jpg Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.11 - 02.jpg Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.11 - 03.jpg
Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.11 - 04.jpg Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.11 - 05.jpg

13 ianuarie:

Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.13 - 01.jpg Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.13 - 02.jpg

Comanda sistemului de degivrare alaturi de comanda pompelor sint instalate in acel container. Apa este pompata in separatoarele instalate pe splai, de unde dupa epurare (separarea uleiurilor si decantarea namolului) este varsata in Bega. In container este instalat si un generator diesel care are inclusiv un sistem de incalzire a lichidului de racire, pentru ca de la pornire sa functioneze fara probleme. Sistemul de degivrare este automatizat, serpentinele sint grupate pe cele 5 benzi, Exista senzori de temperatura, umiditate si sistemul functioneaza automat (daca este activat).

15 ianuarie, dupa ce noaptea a nins (anemic e drept) sistemul cel mai probabil a functionat. Nu am putut sa verific temperatura, termometrul IR nu era disponbil pentru masuratori.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 07.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 08.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 09.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 10.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 11.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 12.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 13.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 14.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 15.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 16.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 17.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 18.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 19.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 20.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 21.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 22.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 23.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 24.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 25.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 26.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 27.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 28.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 29.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 30.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 31.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 32.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 33.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 34.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 35.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 36.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 37.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 38.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 39.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 40.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 41.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 42.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 43.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 44.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 45.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 46.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 47.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 48.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 49.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.15 - 50.jpg

8

#1886 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 ianuarie 2018 - 07:19

Ieri incă o "victima" a pasajului...


http://www.opiniatim...erva/15/01/2018
0

#1887 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 18 ianuarie 2018 - 15:13

On-topic și nu prea...Este oare o premiera?...O fi prima amenda?...


tion
0

#1888 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1533
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 18 ianuarie 2018 - 16:07

Perfect, a reusit Dorel ala sa o smulga din pamant, in consecinta poarta dinspre Circumvalatiunii a fost scoasa.
Si temerile celor de pe forum, carcotasilor si necunoscatorilor, cum am fost numiti in nenumarate randuri, legate de modul de prindere a portilor cu acele suruburi s-au adeverit.
Ala ce a dat cu tirul trebuia sa-si faca troaca bucati, nu sa se darame poarta.

Imagine postata

Imagine postata

https://www.pressale...de-un-tir-foto/

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 18 ianuarie 2018 - 16:10

6

#1889 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 18 ianuarie 2018 - 17:22

deci eu nu inteleg o treaba. avem supraveghere video. daca pe sub pasaj se poate trece, cand vezi ca unul s-a indreptat incolo ai anuntat politia si il opreste si ii da amenda. ce kkt atata tam tam cu un pasaj de parca noi am facut primul pasaj in lume si vin tiristii sa-l darame.
2

#1890 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 18 ianuarie 2018 - 19:33

Vezi postareamile, la 18 ianuarie 2018 - 15:13, a spus:

On-topic și nu prea...Este oare o premiera?...


http://mobil.tion.ro.../detail/1969952


Linkul fiind de pe mobil, nu duce nicaieri :)
0

#1891 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 ianuarie 2018 - 19:34

Eu nu inteleg altceva: de ce trebuie rahaturile acelea de porti total inestetice, cand e clar pentru orice nespecialist ca pasajul in sine ar rezista la orice camion ce s-ar avanta pe acolo? Poarta oricum deterioreaza camionul, traficul oricum se blocheaza, deci care ar fi rostul lor?
3

#1892 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 18 ianuarie 2018 - 20:12

Vezi postareacseh_17, la 18 ianuarie 2018 - 19:33, a spus:

Linkul fiind de pe mobil, nu duce nicaieri :)



Nici n-am stiut ca nu apare direct articolul...Am corectat in postarea mea....



0

#1893 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1285
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 18 ianuarie 2018 - 21:00

Nu era mai elegant daca faceau pasajul mai incapator? Trece unu cu tonaj depasit? Il opreste echipajul de politie dupaia. Acum, camionul ajunge pana la poarta si e obligat sa taie linia continua (manevra ilegala) ca sa intoarca, cu spatele nu poate sa dea caci nu e singur pe strada. Asa o sa tot carpeasca la poarta aia in fiecare saptamana. In jos nu se mai poate "scobi" caci este sistemul de degrivare. Cine a venit cu conceptul asta e prost rau.
7

#1894 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 18 ianuarie 2018 - 21:13

Sau e baiat destept...in acceptiunea romaneasca din pacate. O lucrare bine facuta nici nu aduce bani in viitor pentru "modernizari" nici nu cere fonduri de "reabilitari". In acceptiunea baietilor "destepti" paguba dubla..ca doar banii de la un proiect se duc rapid pe o vacanta in Dubai si ceva shopping...Imi place ca din nou citesc articole despre fantana urlatoare in presa...dar nici o silaba despre plata muncii celor din STPT. Cu adevarat atitudine care arata unde sunt interesele reale de fapt..
1

#1895 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 18 ianuarie 2018 - 22:08

Vezi postareaDanielT, la 18 ianuarie 2018 - 16:07, a spus:

Perfect, a reusit Dorel ala sa o smulga din pamant, in consecinta poarta dinspre Circumvalatiunii a fost scoasa.
Si temerile celor de pe forum, carcotasilor si necunoscatorilor, cum am fost numiti in nenumarate randuri, legate de modul de prindere a portilor cu acele suruburi s-au adeverit.
Ala ce a dat cu tirul trebuia sa-si faca troaca bucati, nu sa se darame poarta.
...


Eu am fost unul dintre cei care a fost sceptic ca aceasta solutie o sa reziste la lovitura unui camion. Nu stiu ce formule matematice a folosit PROIECTANTUL ( nu EXECUTANTUL) de i-a rezultat ca un camion de 40 de tone care loveste o bara aflata la 4 metri de pamint nu o sa culce stilpul vertical care sustine aceasta bara de gabarit. Forta si bratul este fizica de scoala generala... Imagine postata
Am gresit un singur lucru, ma asteptam sa fie doborite celelalte bare, bare care nu sint incastrate intr-o parte intr-un zid si cu putin plagiat din Final Destination, ar cadea pe niste masini. Imagine postata

Barele de gabarit comuniste erau incastrate in zid.

Vezi postareaioio_viola, la 18 ianuarie 2018 - 17:22, a spus:

deci eu nu inteleg o treaba. avem supraveghere video. daca pe sub pasaj se poate trece, cand vezi ca unul s-a indreptat incolo ai anuntat politia si il opreste si ii da amenda. ce kkt atata tam tam cu un pasaj de parca noi am facut primul pasaj in lume si vin tiristii sa-l darame.


Ai dat solutia la problema, niste semafoare inainte de intrarea in pasaj, comandate de niste senzori si camere. Acest sistem este folosit in alte tari.

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 18 ianuarie 2018 - 19:34, a spus:

Eu nu inteleg altceva: de ce trebuie rahaturile acelea de porti total inestetice, cand e clar pentru orice nespecialist ca pasajul in sine ar rezista la orice camion ce s-ar avanta pe acolo? Poarta oricum deterioreaza camionul, traficul oricum se blocheaza, deci care ar fi rostul lor?


Chiar daca podul are 200 de tone, au fost cazuri cind un camion de 40 de tone a reusit sa mute un pod pe o distanta suficienta pentru a provoca blocarea circulatiei feroviare.

Vezi postareaThe Mechanic, la 18 ianuarie 2018 - 21:00, a spus:

Nu era mai elegant daca faceau pasajul mai incapator? Trece unu cu tonaj depasit? Il opreste echipajul de politie dupaia. Acum, camionul ajunge pana la poarta si e obligat sa taie linia continua (manevra ilegala) ca sa intoarca, cu spatele nu poate sa dea caci nu e singur pe strada. Asa o sa tot carpeasca la poarta aia in fiecare saptamana. In jos nu se mai poate "scobi" caci este sistemul de degrivare. Cine a venit cu conceptul asta e prost rau.


Primaria trebuia sa ceara acest lucru. Nu s-a intimplat. Solutii existau, se putea cobori nivelul Bd. Republicii, Circumvalatiunii, str. Nera etc pentru ca sa se sape si mai mult sub pasaj. Am mai spus ca se probabil se putea alege si solutia unui tablier cu distanta dintre sina si partea inferioara mai subtire. Autocarele cu etaj nu au loc pe sub pasaj si lovirea barei de gabarit de un autocar poate sa duca la moartea pasagerilor de la etaj. Imagine postata


Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.18 - 01.jpg Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.18 - 02.jpg Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.18 - 03.jpg Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.18 - 04.jpg Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.18 - 05.jpg
Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.18 - 06.jpg Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.18 - 07.jpg Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.18 - 08.jpg Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.18 - 09.jpg Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.18 - 10.jpg

La citeva ore dupa incident, un camion ratacit care era pedepsit exemplar de Politia Locala a reusit sa interfereze cu un troleibuz de scoala. Captatorii au atins camionul, curentul a fost intrerupt din retea.

Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.18 - 11.jpg Imagine atasata: Pasaj Jiul - 2018.01.18 - 12.jpg

Sint convins ca sirbul amendat s-a dus cu camionul la CEC sa plateasca amenda si apoi tot cu camion la un xerox si bineinteles la sediul PL sa depuna dovada ca a platit amenda. Imagine postata

Daca cineva din Primarie citeste forumul, cereti Comisiei de Circulatie ca pe Calea Sagului sa fie indicat Arad, Aeroport si A1 la dreapta pe Rebreanu. Nu avem nevoie de trafic de tranzit prin Centru. Acel indicator este cauza camioanelor ratacite care ajung la Pasajul Jiul.

Later Edit:

...
Din informaţiile PRESSALERT.ro, reprezentanții Primăriei Timișoara ar fi vrut să reducă înălţimea pasajului la sub 4 metri pentru a împiedica şoferii de TIR să intre în zonă. Însă, măsura care se dorea a fi implementată în timpul reabilitării Pasajului Jiul a fost contestată de ISU Timiş la Prefectură.
...
Citeste mai mult pe: https://www.pressale...de-un-tir-foto/
8

#1896 Useril este offline   gabi80 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 30 august 17

Postat 19 ianuarie 2018 - 11:44

cat de sigur esti ca daca intra un tir cu viteza in pod nu il afecteaza? Dar daca se infing in pod 10- 20 de tiruri?

pe sub pasaj trebuie sa poata trece masinile de interventie de la pompieri. din aceasta cauza portile de gabarit nu au fost coborate mai jos
0

#1897 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 19 ianuarie 2018 - 12:11

Deci chiar daca nu s-a inteles sustin ca daca un camion de 40 de tone care loveste un pod poate sa il deplaseze cu toate ca are peste 100 de tone (s-au intimplat aceste incidente in lume) in mod sigur o sa rupa o bara de gabarit suspendata pe 2 stilpi metalici.

In acest clip se vede ca stilpii care sustin bara de gabarit au propte: Dupa accidentul nefericit de la uragan proiectantii ar trebui sa sufle si in iaurt.



Cautind un incident cu un pod deplasat de lovitura aplicata de un camion am gasit clipul urmator in care se dezbate chiar problema de ce camioanele ajung la aceste poduri cu gabarit limitat si de ce soferii ignora semnele de circulatie:


2

#1898 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 19 ianuarie 2018 - 16:19

Din punctul meu de vedere totul a funcționat perfect :
TIR-ul a încercat sa treacă pe acolo, deși accesul îi este interzis, a lovit poarta de gabarit, s-a proptit în ea, a deplasat-o din loc, toate bune! Poarta se înlocuiește, podurile pasajului rămân intacte, plata pagubei o suportă șoferul/compania de transport.
Case closed...după cum zicea faimosul Șorici.


Sent from my iPhone using Tapatalk
-2

#1899 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 ianuarie 2018 - 00:05

Raman la parerea ca un camion nu va putea misca sub nicio forma podul din loc. A, da, daca podul este deasupra unei autostrazi si camionul vine cu 90km/h, da, dar nu in conditiile de acolo, unde viteza ar putea fi de 20-30km/h, orice sofer venind putin ezitant daca nu e sigur de inaltimea camionului pe care-l conduce.
Cand ne vom pomenii cu o poarta cazuta pe vehicule si poate chiar cu victime, atunci probabil ca ne vom trezi, dar va fi prea tarziu. :(
4

#1900 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 20 ianuarie 2018 - 00:47

Inainte portile de gabarit erau prins in culee. Si nu au fost de cind a fost construit pasajul.

Cind poarta o sa cada pe pietoni sau masini Primaria o sa fie strinsa de c**** ca nu a dorit ca spatiul pe sub pasaj sa fie suficient pentru a trece camioane, NU pentru ca e normal ca camioanele sa treaca prin centru ci pentru ca este necesar ca spatiul sa fie suficient in caz de necesitate si pentru ca nici acum autocarele inalte care transporta turisti nu incap pe acolo.

Portile de gabarit trebuie consolidate pina cind nu o sa omoare pe cineva. Imagine postata
2

Arata acest topic


  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi