DanielT, la 18 ianuarie 2018 - 16:07, a spus:
Perfect, a reusit Dorel ala sa o smulga din pamant, in consecinta poarta dinspre Circumvalatiunii a fost scoasa.
Si temerile celor de pe forum, carcotasilor si necunoscatorilor, cum am fost numiti in nenumarate randuri, legate de modul de prindere a portilor cu acele suruburi s-au adeverit.
Ala ce a dat cu tirul trebuia sa-si faca troaca bucati, nu sa se darame poarta.
...
Eu am fost unul dintre cei care a fost sceptic ca aceasta solutie o sa reziste la lovitura unui camion. Nu stiu ce formule matematice a folosit PROIECTANTUL ( nu EXECUTANTUL) de i-a rezultat ca un camion de 40 de tone care loveste o bara aflata la 4 metri de pamint nu o sa culce stilpul vertical care sustine aceasta bara de gabarit. Forta si bratul este fizica de scoala generala...

Am gresit un singur lucru, ma asteptam sa fie doborite celelalte bare, bare care nu sint incastrate intr-o parte intr-un zid si cu putin plagiat din Final Destination, ar cadea pe niste masini.
Barele de gabarit comuniste erau incastrate in zid.
ioio_viola, la 18 ianuarie 2018 - 17:22, a spus:
deci eu nu inteleg o treaba. avem supraveghere video. daca pe sub pasaj se poate trece, cand vezi ca unul s-a indreptat incolo ai anuntat politia si il opreste si ii da amenda. ce kkt atata tam tam cu un pasaj de parca noi am facut primul pasaj in lume si vin tiristii sa-l darame.
Ai dat solutia la problema, niste semafoare inainte de intrarea in pasaj, comandate de niste senzori si camere. Acest sistem este folosit in alte tari.
Florin.B RATT, la 18 ianuarie 2018 - 19:34, a spus:
Eu nu inteleg altceva: de ce trebuie rahaturile acelea de porti total inestetice, cand e clar pentru orice nespecialist ca pasajul in sine ar rezista la orice camion ce s-ar avanta pe acolo? Poarta oricum deterioreaza camionul, traficul oricum se blocheaza, deci care ar fi rostul lor?
Chiar daca podul are 200 de tone, au fost cazuri cind un camion de 40 de tone a reusit sa mute un pod pe o distanta suficienta pentru a provoca blocarea circulatiei feroviare.
The Mechanic, la 18 ianuarie 2018 - 21:00, a spus:
Nu era mai elegant daca faceau pasajul mai incapator? Trece unu cu tonaj depasit? Il opreste echipajul de politie dupaia. Acum, camionul ajunge pana la poarta si e obligat sa taie linia continua (manevra ilegala) ca sa intoarca, cu spatele nu poate sa dea caci nu e singur pe strada. Asa o sa tot carpeasca la poarta aia in fiecare saptamana. In jos nu se mai poate "scobi" caci este sistemul de degrivare. Cine a venit cu conceptul asta e prost rau.
Primaria trebuia sa ceara acest lucru. Nu s-a intimplat. Solutii existau, se putea cobori nivelul Bd. Republicii, Circumvalatiunii, str. Nera etc pentru ca sa se sape si mai mult sub pasaj. Am mai spus ca se probabil se putea alege si solutia unui tablier cu distanta dintre sina si partea inferioara mai
subtire. Autocarele cu etaj nu au loc pe sub pasaj si lovirea barei de gabarit de un autocar poate sa duca la moartea pasagerilor de la etaj.
La citeva ore dupa incident, un camion ratacit care era pedepsit exemplar de Politia Locala a reusit sa interfereze cu un troleibuz de scoala. Captatorii au atins camionul, curentul a fost intrerupt din retea.
Sint convins ca sirbul amendat s-a dus cu camionul la CEC sa plateasca amenda si apoi tot cu camion la un xerox si bineinteles la sediul PL sa depuna dovada ca a platit amenda.
Daca cineva din Primarie citeste forumul, cereti Comisiei de Circulatie ca pe Calea Sagului sa fie indicat Arad, Aeroport si A1 la dreapta pe Rebreanu. Nu avem nevoie de trafic de tranzit prin Centru. Acel indicator este cauza camioanelor ratacite care ajung la Pasajul Jiul.
Later Edit:
...
Din informaţiile PRESSALERT.ro, reprezentanții Primăriei Timișoara ar fi vrut să reducă înălţimea pasajului la sub 4 metri pentru a împiedica şoferii de TIR să intre în zonă. Însă, măsura care se dorea a fi implementată în timpul reabilitării Pasajului Jiul a fost contestată de ISU Timiş la Prefectură.
...
Citeste mai mult pe:
https://www.pressale...de-un-tir-foto/