Extindere pasaj Popa Sapca (finalizat) Constructor: Sylc Cons Trans SRL - din bugetul local
#881
Postat 04 mai 2018 - 16:28
#882
Postat 08 mai 2018 - 14:41
O surpriza ar putea sa fie gabaritul permis, pe placa este trecut 4.40 metri.

#887
Postat 11 mai 2018 - 14:43
#888
Postat 11 mai 2018 - 15:01
Data viitoare poate ar trebui să-ți deschizi tu o firmă de proiectare/construcții, sa participi la licitații, sa câștigi proiecte și sa faci lucruri minunate, incredibile,cu materiale cat mai bune și sa reușești sa obții un profit rezonabil încât să-ți plătești angajații și să-ți dezvolți afacerea, în condițiile în care criteriul de atribuire este "prețul cel mai mic".
Hai ca nu e foarte greu, e aproape la fel de ușor cum ai scrie un comentariu aici...
Sent from my iPhone using Tapatalk
#889
Postat 11 mai 2018 - 17:02
Marea problemă este legată de cerința legala referitoare la criteriile de atribuire. Din păcate criteriul cu ponderea cea mai mare în ofertă, este, așa cum ai precizat, "prețul cel mai mic". Nu contează portofoliul de lucrări al executantului sau eventualele scrisori de bună execuție din partea altor beneficiari. (Criteriul "prețul cel mai mic" este valabil și la achizițiile de servicii sau bunuri/produse.) Aici autoritatea publică locală, în speță Primăria Timișoara, nu are pârghii de control.
Dar, înainte de proiect mai există ceva. Există caietul de sarcini. Iar caietul de sarcini este întocmit de beneficiar. În caietul de sarcini beneficiarul (poate) cere cu lux de amănunte tot ce trebuie să cuprindă investiția pe care dorește să o implementeze/realizeze. În Primăria Timișoara de partea de investiții probabil că se ocupă Direcția Dezvoltare. În Direcția Dezvoltare e foarte important să fie angajați care să știe despre ce e vorba în propoziție, atât în funcțiile de execuție cât și în funcțiile de conducere. Rolul primăriei este extrem de important la întocmirea caietului de sarcini. Și mai e o responsabilitate mare tot din partea primăriei: dirigintele de șantier (DS). Dirigintele de șantier răspunde de modul de execuție a lucrărilor. El trebuie să fie periodic pe șantier, să urmărească etapele de execuție, să facă rapoarte pe etape, în urma rapoartelor lui se dau dispozițiile de plată, etc.
Nu lua personal observațiile sau criticile colegilor de forum la adresa d-lui Robu. Dânsul și-a asumat în mod voit titlul de unic comunicator pentru investițiile publice din Timișoara. Prin atitudinea aceasta, autoasumată, e un fel de paratrăznet care atrage asupra lui toate nemulțumirile și/sau laudele. Dar tot dânsul ar trebui să îi "scuture" cumva pe cei din subordine...de exemplu domnii Chiș și Ganciov.
E foarte bine că sunt investiții publice în Timișoara, dar e păcat că se ratează ocazii...și rămânem cu lucrări urâte și prost executate.
Opinia mea (și nu trebuie să fi de acord cu ea) este că orice investiție publică sau privată, trebuie să corespundă nevoilor beneficiarilor din punct de vedere al utilității dar și din punct de vedere estetic. Ponderea costurilor estetice nu este foarte mare dar impactul vizual/estetic de multe ori acoperă utilitatea investiției.
#890
Postat 11 mai 2018 - 18:42
Robu își poate purta singur de grijă, nu am niciun dubiu. Însă, de la faptul ca mai acu' 2 ani pe acolo nu puteau trece 2 mașini în paralel fără riscul sa se atingă, trotuarele nu mai spun cum erau și cum mergeau pietonii/bicicliștii, plus aspectul în sine al zonei, sa nu uităm de inundațiile frecvente sa vii acum și sa zici ca nimic nu-ți convine...prietene, scuză-mă dar hai sa ne vedem lungul nasului puțin. Totuși suntem în România, suntem plătiți cu salarii de România, lucrările sunt făcute de români cu materiale, probabil, în majoritate românești, la costuri de România!
Știu ca noi suntem cei mai deștepți și buni la toate, și noi am face lucrurile mult mai bine din fața calculatorului dar aruncăm gunoaie la colț de stradă și parcam ca idioții.
Una peste alta, dacă vreun extraterestru citește forumul ăsta, probabil ar rămâne cu impresia ca, clădirea BRD este pe jumătate scufundata ca prin pasajul Michelangelo se circula cu barca ca prin pasajul Jiul nu au cum sa încapă 5 benzi de circulație decente ca liniile de pe asfalt, tot de acolo, ii încurcă grav pe șoferi...
Critica în sine nu este folositoare nimănui dacă nu este în spirit constructiv.
Am sa fac un pronostic acum și spun ca, marea majoritate a cetățenilor beneficiari ai acestei lucrări se vor declara mulțumiți sau foarte mulțumiți de rezultat...cu trambulina sau fără, cu trotuar cu panta sau fără și cu pistele asa cum vor ieși.
Și, în definitiv, asta contează, că de Gica Contra nu vom scăpa niciodată!
PS : asta nu scuză absolut deloc bâlbâielile birocratice din primărie și neajunsurile unor funcționari publici care ori sunt incompetenți ori nesimțiți ori ii doare în c** de rezultatele muncii lor (vezi comisia de circulație din PMT)
Sent from my iPhone using Tapatalk
#892
Postat 12 mai 2018 - 07:51
#893
Postat 12 mai 2018 - 11:31

Glumesc, desigur.
#895
Postat 12 mai 2018 - 18:09
Cat despre acel semafor, o sa fie probleme la pornirea de pe panta. Multe persoane cu masini pe benzina si cu motorizare slaba, vor intampina dificultati in acel loc. Recomand tuturor sa pastrati distanta fata de cel din fata voastra, daca veti prinde rosu sub pasaj.
#896
Postat 13 mai 2018 - 00:12
#897
Postat 13 mai 2018 - 22:39
Ivan, la 12 mai 2018 - 16:30, a spus:


Nu ar fi vizibile decit daca ar fi mai coborite decit tablierul.

Solutia ar fi sa fie instalate semafoare (si) inainte de pod, cum era si inainte de modernizare:

Duminica 13 mai:




#898
Postat 15 mai 2018 - 00:59

#899
Postat 15 mai 2018 - 07:21
#900
Postat 15 mai 2018 - 10:01