STP Timișoara Forum: Extindere pasaj Popa Sapca - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (52 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extindere pasaj Popa Sapca (finalizat) Constructor: Sylc Cons Trans SRL - din bugetul local

#801 Useril este offline   lionking 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 10 noiembrie 17

Postat 03 decembrie 2017 - 16:08

Vezi postareaDoppler, la 03 decembrie 2017 - 15:36, a spus:

Turnul Eiffel a fost considerat oribil si trebuia demolat dupa citiva ani. :eusa_think:


Turnul Eiffel a fost considerat urat de catre cei care considera pasajele Jiul si Popa Sapca frumoase, si ca ...bine ca s-au facut, cum bine zice cineva. Altfel, turnul ala a fost orgasm la prima vedere pentru cei care apreciaza sexul...arhitectural. Ghici cine s-a opus demolarii!

Aceasta postare a fost editata de lionking: 03 decembrie 2017 - 16:22

0

#802 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 decembrie 2017 - 18:30

Trebuie sa fii :naughty1: sa compari sub orice forma Turnul Eiffel cu un pasaj...
1

#803 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 03 decembrie 2017 - 19:24

Era o exagerare intentionata iar uritenia pasajelor comuniste (Gh. Lazar, Brediceanu, Calea Aradului) nu constituie o consolare.

PS: Se pot masca cu reclame
0

#804 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 06 decembrie 2017 - 14:39

Deci avem: sosea cu valuri, 2 culori de asfalt, care incep si se termina brusc, stalpi ba in mijlocul trotuarului, ba langa gard, ba in gard, trotuare ba late, ba inguste, trepte + pante abrupte, trotuarele adiacente nu au (inca) legatura cu cel principal...
Trenurile nu mai au limitare de viteza peste pasaj.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: opv,popas-06.dec.2017-041.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas-06.dec.2017-042.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas-06.dec.2017-043.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas-06.dec.2017-044.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas-06.dec.2017-045.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas-06.dec.2017-046.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas-06.dec.2017-047.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas-06.dec.2017-048.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas-06.dec.2017-049.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas-06.dec.2017-050.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas-06.dec.2017-051.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas-06.dec.2017-052.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas-06.dec.2017-053.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas-06.dec.2017-054.jpg

10

#805 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 decembrie 2017 - 18:34

Nu cred ca pot intelege, de ce pe partea opusa penitenciarului, ai ridicat trotuarul, ca mai apoi sa il coboare la loc in pasaj... :Facepalm_emote_gif:
5

#806 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 decembrie 2017 - 19:13

Valuri, valurele, trepte, rampe, carpeala... :plemplem:
4

#807 Useril este offline   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1431
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 decembrie 2017 - 19:30

Nu stiu ce se (mai) poate cosmetiza la primavara dar acum imi vine in minte un singur cuvant...hidos.

Aceasta postare a fost editata de Gioco: 06 decembrie 2017 - 19:30

5

#808 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2364
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 06 decembrie 2017 - 20:44

Vaai cat de hater-i putem fi! Cei sondati pe facebook sunt ultra fericiti de minunata dezvoltare in forta! Noi cum de nu putem admira aceasta splendoare? :rad_masa: :rad_masa:
5

#809 Useril este offline   TM90CBA 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 215
  • Inregistrat: 25 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 decembrie 2017 - 22:07

:up: :up: :up:
Asa este. Zic sa nu mai cautam nod in papura. Acum cativa ani cand discutam cu prietenii despre largirea ce urma sa aiba loc pe Popa Sapca, imi spuneau ca nu se poate... Uite acum s-a finalizat, avem doua benzi pe sens. Sigur, se putea si mai bine, dar totusi suntem in Romania...
Eu consider ca Timisoara se misca intr-o directie buna. :coolspeak:
In ziua de azi, tot prostu posteaza pe facebook si blameaza investitiile din oras. Nu e bine ca se face, daca nu se face, iar nu e bine. :Facepalm_emote_gif:
Sa ne bucuram de cat mai multe investitii, proiecte si schimbari. :so pe iei:

(tot prostu - nu faceam referire la voi)
0

#810 Useril este offline   radutm 

  • Membru Senior ***
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 518
  • Inregistrat: 09 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 07 decembrie 2017 - 22:33

Daca ne raportam la Occident, unde un mic oras german de 80-100.000 locuitori are mai multa industrie si infrastructura, mai moderna si mai dezvoltata decat Timisoara, atunci da, ce se intampla acum este inapoiat si nesatisfacator. Suntem prinsi intre doua lumi, aspiram la occident si il vrem acum, dar mijloacele de care dispunem sunt inca demne de o tara in curs de dezvoltare. Sa nu uitam ca pentru multe investitii am primit bani gratis de la europeni pentru ca noi nici acum nu ni le permitem...

#811 Useril este offline   Ivan 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 24 octombrie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Solingen, DE

Postat 08 decembrie 2017 - 19:07

eu sunt curios pe cand va functiona iluminatul stradal. vad slaptii, unele au corpurile de iluminat instalate, vad cablurile la baza stalpilor. este oare asa de greu de conectat totul?
0

#812 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 decembrie 2017 - 19:44

Vezi postareaTM90CBA, la 07 decembrie 2017 - 22:07, a spus:

Nu e bine ca se face, daca nu se face, iar nu e bine. :Facepalm_emote_gif:

Pai si nu ar fi bine sa se faca, dar atat de bine incat sa nu mai aiba nimeni ce comenta? :eusa_think:
5

#813 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 decembrie 2017 - 20:18

Vezi postarearadutm, la 07 decembrie 2017 - 22:33, a spus:

Daca ne raportam la Occident, unde un mic oras german de 80-100.000 locuitori are mai multa industrie si infrastructura, mai moderna si mai dezvoltata decat Timisoara, atunci da, ce se intampla acum este inapoiat si nesatisfacator. Suntem prinsi intre doua lumi, aspiram la occident si il vrem acum, dar mijloacele de care dispunem sunt inca demne de o tara in curs de dezvoltare. Sa nu uitam ca pentru multe investitii am primit bani gratis de la europeni pentru ca noi nici acum nu ni le permitem...


Sunt de aceeasi parere insa nu pot nici intelege si nici accepta faptul ca nu suntem in stare sa facem obiective frumoase, atractive, estetice, cu functionalitate deplina si mai ales pe banii primiti de la altii in mod gratuit sau aproape gratuit...

In cea mai mare parte avem de-a face cu proiecte urate sau cu executii de proasta calitate care-ti sparg retina. De executia corecta a detaliilor ce sa mai spun?...

Astazi am observat ca pista de biciclete de pe Republicii pe partea cu Electromotor-Facultatea veche de Constructii nu are continuitate in intersectia de la Jiul, respectiv nu poti traversa direct in linie dreapta pe un singur semafor ci trebuie sa treci pe la 3 semafoare facand o bucla in forma literei U. Asta daca esti hotarat sa respecti marcajul insa m-as mira sa existe biciclisti atat de hotarati...Iata un "detaliu" ignorat total...

Dar ma intorc on-topic si repostez cateva poze de-ale unor colegi in care putem vedea sau revedea niste executii uluitoare in sens negativ... grotesti de-a dreptul...

Buturugi de ... beton pe trotuare...Banuiesc (doar) ca pe aceste buturugi va fi pusa o bara de gabarit caci altfel nu-mi dau seama care ar putea fi rostul lor...Dar si daca aceasta este menirea buturugilor, trebuiau gasite alte solutii mai elegante...Le am in cap dar n-am timp (si chef) sa le descriu...


Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2017.11.28 - 08.jpgImagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2017.11.28 - 10.jpg



Aceste trepte sunt oribile (cel putin) din doua puncte de vedere: unghiul la care sunt executate treptele fata de tunelul pietonal al pasajului si faptul ca nu se ingusteaza/scurteaza cand te apropii de tunel



Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2017.11.28 - 11.jpg



Si mai sunt foarte multe alte lucruri pomenite pe aici...

Ne vom obisnui cu ele si asa urate ca n-avem incotro insa nu este normal sa se intample asa...
6

#814 Useril este offline   radutm 

  • Membru Senior ***
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 518
  • Inregistrat: 09 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 08 decembrie 2017 - 21:44

^^
In primul rand asta e clasica problema a pozelor de santier: prezinta niste lucruri din culise, care trebuie luate ca atare, nu ca niste lucruri finisate. E ca si cum cineva te fotografiaza in timp ce iti schimbi pantofii si trage concluzia ca esti un om al strazii care umbla descult. Nu degeaba multi antrepenori sunt foarte reticenti cand vine vorba despre fotografierea/filmarea pe santiere, pentru ca imaginile pot fi interpretate negativ: gen muncitori care sunt in pauza de masa dati drept trantori sau stalp in mijlocul drumului care la final va fi dat jos dar nu a fost relocat de compania de elctricitate din lipsa unor avize intarziate prin biroul unui functionar. Deocamdata acolo este un santier si in lipsa finisajelor e greu de tras concluzii definitive asupra detaliilor, despre care, de fapt, nu stim mai nimic.

In al doilea rand vorbim despre un banal pasaj de cale ferata, pentru care nu am auzit, cel putin pana la aceste discutii pe forum, sa fi avut cineva pretentia sa aiba calitati estetice deosebite. Nu s-a pus niciodata problema sa fie un proiect futurist, nu s-a dat prin concurs catre un arhitect de renume ca sa iasa ceva unic, nu s-a pus vreodata problema ca municipalitatea sa aloce sume mari de bani ca sa iasa ceva deosebit. Functionalitatea a fost si este singurul criteriu in joc pentru toate pasajele (Michelangelo/Jiul/Popa Sapca), si cred ca la fel va fi si pentru viitoarele, pentru ca formula este simpla: ieftin + rapid + eficace.

#815 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 decembrie 2017 - 21:48

Vezi postarearadutm, la 08 decembrie 2017 - 21:44, a spus:

...formula este simpla: ieftin + rapid + eficace.

Eficace nu putem contesta ca ar fi (rezultatul final desigur), cat despre rapid sau ieftin, sa fim seriosi. -_-
0

#816 Useril este offline   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1431
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 decembrie 2017 - 22:05

@TM90CBA

Citeaza

Sigur, se putea si mai bine, dar totusi suntem in Romania...


De ce să nu facem/avem lucruri de calitate și în România?! Oriunde în România!
Nu te supăra pe mine dar asta e o mentalitate nepotrivită și de-a dreptul paguboasă pentru toți. Chiar dacă suntem în România…și aici trebuie să existe și să se facă lucruri și investiții (publice și private) de calitate. Cred că pentru o persoană care realizează/produce efectiv un lucru, pentru autoritățile publice locale și centrale care dispun de puterea politică și/sau economică de a realiza o investiție, produsul final trebuie să reprezinte în primul rând o formă de autorespect și implicit o formă de respect pentru beneficiar.
Vreau să spun un lucru care m-a marcat în adolescență și la care mă gândesc periodic. Imediat după Revoluție (eram la liceu) d-na dirigintă a invitat la ora de dirigenție un lector de la Politehnică. Omul a punctat un lucru pe care mi-l aduc aminte perfect: Noi, am fost generațiile lui fiecum, nu contează cum, conta doar să fie făcut. De acum voi trebuie să fiți generațiile altfel! Apoi a detaliat ce înțelege el prin altfel…orice vom face, indiferent de poziția și domeniul în care vom ajunge să profesăm …să fie facut bine, să fie de calitate. Cred că bine și calitate înseamnă și frumos/estetic.
6

#817 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 08 decembrie 2017 - 22:27

Vezi postarearadutm, la 08 decembrie 2017 - 21:44, a spus:

...

In al doilea rand vorbim despre un banal pasaj de cale ferata, pentru care nu am auzit, cel putin pana la aceste discutii pe forum, sa fi avut cineva pretentia sa aiba calitati estetice deosebite. ...


Daca se doreste, poate sa fie si estetic. Primul gind care imi trece este podul Saligny spre comparatie cu podul ceausescu:

Imagine atasata: pod_dunare_-_pod_cernavoda_pod_saligni_ziua de constanta.jpg
© ziua de constanta

Cit despre insula misterioasa, doar daca acest topuic are ecouri la primarie o sa fie schimbata solutia ieftina (bara de gabarit de dimensiune minima) vs bara lunga sprijinita in exterior.
4

#818 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 09 decembrie 2017 - 00:03

Vezi postarearadutm, la 08 decembrie 2017 - 21:44, a spus:

^^
In primul rand asta e clasica problema a pozelor de santier: prezinta niste lucruri din culise, care trebuie luate ca atare, nu ca niste lucruri finisate. E ca si cum cineva te fotografiaza in timp ce iti schimbi pantofii si trage concluzia ca esti un om al strazii care umbla descult. Nu degeaba multi antrepenori sunt foarte reticenti cand vine vorba despre fotografierea/filmarea pe santiere, pentru ca imaginile pot fi interpretate negativ: gen muncitori care sunt in pauza de masa dati drept trantori sau stalp in mijlocul drumului care la final va fi dat jos dar nu a fost relocat de compania de elctricitate din lipsa unor avize intarziate prin biroul unui functionar. Deocamdata acolo este un santier si in lipsa finisajelor e greu de tras concluzii definitive asupra detaliilor, despre care, de fapt, nu stim mai nimic.


Eu cel putin vad dincolo de pozele de santier...vad deja cum vor arata lucrurile finalizate, deci nu pozele de santier m-au facut sa scriu cele de mai sus....
Pomeneam de unghiul incorect intre trepte si tunel (pe partea cu puscaria)...Acel unghi nu are cum sa se corecteze in urma finisarilor, va ramane in veci-pururi abatut. Doar daca intervine vreo autoritate (beneficiarul in speta) si ordona refacerea treptelor la un unghi corect, abia atunci lucrarea va fi OK...Deasemenea treptele se pot scurta prin turnarea unui brau de beton si acoperirea surplusului de trepte. Dar acest lucru (ca si unghiul de altfel) se puteau rezolva din prima, inca de la confectionarea cofrajelor si nu prin interventii ulterioare daca ele vor exista...
Pozitionarea burlanelor, de doua culori (aspect pomenit si de altii) si la vedere este oribila...Astea vor ramane asa cum se vad si acuma, deci nu pozele premature sunt vinovate de acest aspect...


In al doilea rand vorbim despre un banal pasaj de cale ferata (pai nu este unul banal ci este unul situat in apropierea centrului orasului si sub care vor trece mii de masini pe zi, respectiv zeci de mii de ochi), pentru care nu am auzit, cel putin pana la aceste discutii pe forum, sa fi avut cineva pretentia sa aiba calitati estetice deosebite (orice se construieste trebuie sa aiba si aspect estetic placut, respectiv partea vizibila din constructie). Nu s-a pus niciodata problema sa fie un proiect futurist (pai din observatiile mele (si ale altora) ai dedus ca imi doream un pasaj futurist?) , nu s-a dat prin concurs catre un arhitect de renume ca sa iasa ceva unic, nu s-a pus vreodata problema ca municipalitatea sa aloce sume mari de bani ca sa iasa ceva deosebit (nu sunt necesare sume mai mari ca sa iasa ceva mai frumos, cu aceeasi suma de bani putea iesi ceva mai frumos cu conditia ca vreo minte sa se fi ocupat de acest lucru). Functionalitatea a fost si este singurul criteriu in joc pentru toate pasajele (Michelangelo/Jiul/Popa Sapca), si cred ca la fel va fi si pentru viitoarele, pentru ca formula este simpla: ieftin + rapid + eficace.(???!!!)


Ma mir foarte tare ca nu dai un ban pe aspecte estetice...Fara lucruri frumoase in jurul nostru ne moare sufletul din noi...De cand exista omenirea s-a pus mereu accent (si) pe frumos...




LE Iata o poza facuta in aceasta seara de Doppler...apropo de aspecte estetice...

Imagine atasata: Gh. Lazar - 2017.12.08 - 01.jpg


Mi-a sarit imediat in ochi modul oribil in care a fost pus ultimul segment de gard...El trebuia pus pe orizontala exact ca si celelalte chiar daca terenul urca. Ultimul picior trebuia ingropat mai mult astfel incat gardul sa stea pe orizontala si nu inclinat...Este o chestiune de detaliu care spune multe despre mesterii care au lucrat acolo...care sunt zero barat din punctul meu de vedere.... Si sunt extrem de numeroase asemenea exemple prin oras...
10

#819 Useril este offline   TM90CBA 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 215
  • Inregistrat: 25 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 decembrie 2017 - 16:29

Vezi postarearadutm, la 07 decembrie 2017 - 22:33, a spus:

Daca ne raportam la Occident, unde un mic oras german de 80-100.000 locuitori are mai multa industrie si infrastructura, mai moderna si mai dezvoltata decat Timisoara, atunci da, ce se intampla acum este inapoiat si nesatisfacator. Suntem prinsi intre doua lumi, aspiram la occident si il vrem acum, dar mijloacele de care dispunem sunt inca demne de o tara in curs de dezvoltare. Sa nu uitam ca pentru multe investitii am primit bani gratis de la europeni pentru ca noi nici acum nu ni le permitem...


Aici ai dreptate, dar e Germania, alti oameni cu alta gandire, alte resurse deci alte rezultate.

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 08 decembrie 2017 - 19:44, a spus:

Pai si nu ar fi bine sa se faca, dar atat de bine incat sa nu mai aiba nimeni ce comenta? :eusa_think:



Vezi postareaGioco, la 08 decembrie 2017 - 22:05, a spus:

@TM90CBA


De ce să nu facem/avem lucruri de calitate și în România?! Oriunde în România!
Nu te supăra pe mine dar asta e o mentalitate nepotrivită și de-a dreptul paguboasă pentru toți. Chiar dacă suntem în România…și aici trebuie să existe și să se facă lucruri și investiții (publice și private) de calitate. Cred că pentru o persoană care realizează/produce efectiv un lucru, pentru autoritățile publice locale și centrale care dispun de puterea politică și/sau economică de a realiza o investiție, produsul final trebuie să reprezinte în primul rând o formă de autorespect și implicit o formă de respect pentru beneficiar.
Vreau să spun un lucru care m-a marcat în adolescență și la care mă gândesc periodic. Imediat după Revoluție (eram la liceu) d-na dirigintă a invitat la ora de dirigenție un lector de la Politehnică. Omul a punctat un lucru pe care mi-l aduc aminte perfect: Noi, am fost generațiile lui fiecum, nu contează cum, conta doar să fie făcut. De acum voi trebuie să fiți generațiile altfel! Apoi a detaliat ce înțelege el prin altfel…orice vom face, indiferent de poziția și domeniul în care vom ajunge să profesăm …să fie facut bine, să fie de calitate. Cred că bine și calitate înseamnă și frumos/estetic.

Ar fi perfect. Dar inca sunt oameni in tabara autoritatilor sau a celor privati, care lucreaza cu autoritatile, care spun "lasa ca merge si asa"
Consider ca autoritatile sunt cel mai vinovate in aceasta problema, a lucrarilor prost facute, sau pe fuga. cine ar trebui sa urmareasca lucrarile si modul in care se fac ele, nu isi face datoria. Nu se pedepseste constructorul pentru greseli.
Cu "dar totusi suntem in Romania..." nu am dorit sa va spun ca e ok si ca ar trebui sa ne consolam cu asta, dar la ce va asteptati? Pe bune! Stim toti cum se fac lucrurile la noi, cat de "rapid" sau "calitativ"
Suntem prea mici si prea binevoitori ca sa avem loc acolo unde am putea lua decizii bune pentru oras/tara sau unde am avea un cuvant de spus.

Pana avem o tara ca afara, ne bucuram de putinul pe care il primim.
0

#820 Useril este offline   RB93 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 298
  • Inregistrat: 16 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 decembrie 2017 - 16:53

Vezi postareaTM90CBA, la 09 decembrie 2017 - 16:29, a spus:

Suntem prea mici si prea binevoitori ca sa avem loc acolo unde am putea lua decizii bune pentru oras/tara sau unde am avea un cuvant de spus.

Nu e chiar asa. Sunt cateva exemple de organizatii la nivel local sau national care reusesc sa se faca auzite si au convins autoritatile sa tina cont de punctul lor de vedere intr-o anumita masura.
Cati dintre voi ati fi dispusi sa infiintam un ONG pentru Timisoara (in special, dar nu numai pe partea de infrastructura) si sa ne implicam pe bune? Campanii media, urmarirea fiecarui pas din proiectele actuale sau viitoare, strangeri de fonduri ca sa fie bani pentru activitate, apelarea la persoane de specialitate (platite din donatiile ong-ului) pentru a formula ideile/nemultumirile/proiectele noastre intr-un concept fezabil. Adica nu doar sa se dea un comunicat de presa ca solutia adoptata de primarie nu e in regula ci sa se vina cu o alternativa bine documentata. Nu mai zic de partea legala si multe altele ...
5

Arata acest topic


  • (52 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi