STP Timișoara Forum: Extindere pasaj Popa Sapca - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (52 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extindere pasaj Popa Sapca (finalizat) Constructor: Sylc Cons Trans SRL - din bugetul local

#81 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 29 septembrie 2015 - 17:10

Eu sunt mai curios de sensul giratoriu din P-ta Europei. Ce si cum vor face, si daca se vor gandi la un posibil pasaj subteran, dinspre Aradului. :eusa_think:
Stiu ca nu apare pe aceste planse, insa schimbari pot aparea.
0

#82 Useril este offline   TM90CBA 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 215
  • Inregistrat: 25 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 septembrie 2015 - 22:07

Vezi postareaDoppler, la 28 septembrie 2015 - 23:04, a spus:


PS: acele conducte de agent termic in prezent nu exista dar apar in randari pe linga pasajul de cale ferata.


conductele inca sunt acolo. eu ma intreb daca ele mai sunt functionale, sau nu?!

Citeaza

Eu sunt mai curios de sensul giratoriu din P-ta Europei. Ce si cum vor face, si daca se vor gandi la un posibil pasaj subteran, dinspre Aradului. :eusa_think:
Stiu ca nu apare pe aceste planse, insa schimbari pot aparea.


din pozele postate de Doppler, eu asa inteleg. ca se unesc cele doua

p.s. bine v-am gasit, si aici! :pace:

Aceasta postare a fost editata de TM90CBA: 29 septembrie 2015 - 22:19

0

#83 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 29 septembrie 2015 - 22:34

< Conductele sunt functionale 100%. Ele alimenteaza/alimentau depozitele si fabricele cu apa calda/agent termic.

Aceasta postare a fost editata de dan.s: 29 septembrie 2015 - 22:36

0

#84 Useril este offline   mio 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 19 decembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 septembrie 2015 - 22:58

Vezi postareacseh_17, la 29 septembrie 2015 - 17:10, a spus:

Eu sunt mai curios de sensul giratoriu din P-ta Europei. Ce si cum vor face, si daca se vor gandi la un posibil pasaj subteran, dinspre Aradului. :eusa_think:
Stiu ca nu apare pe aceste planse, insa schimbari pot aparea.


Daca tot suntem la "idei nastrusnice": ce parere aveti de un pasaj subteran pe ruta Popa Sapca - Martin Luther (spre hotel Continental) ?

Chiar daca vom avea doua benzi pe sens la pasajul Popa Sapca, pe directia N-S probabil coada de la semafoarele "Punctele Cardinale" tot se va forma, avand in vedere plusul de trafic generat de Open Ville.
3

#85 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 septembrie 2015 - 21:20

...plus ca ar fi realizabila, nefiind deloc SF. Totusi, la noi, ar dura probabil cinci ani sa construiasca asa ceva.
0

#86 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 01 octombrie 2015 - 11:50

Daca inelul 1 se va face (vreodata) cu sens unic nu stiu cat de relevant ar mai fi acest pasaj.

Eventual cu o continuare pe sub parc pana in fata Muzeului Banatului, ca legatura la celalalt sub-pasaj, pentru a taia inelul. Asta daca tot vrem SFuri.

Ma gandesc ca, decizia de a face inelul 1 sens unic, ar trebui sa insemne un inel2 (sau 1.5 pe demetriade, zaicu, centrum, catedrala, loga etc..) in sens unic invers.
0

#87 Useril este offline   cstm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 14 ianuarie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 octombrie 2015 - 17:05

Ar fi interesant un pasaj dinspre Aradului, oricum mi se pare benefic sa se faca un adevarat sens girator in P-ta Europei, desi as fi tare curios cum va face fata traficului.

Inelele sunt totusi rute principale in oras. Cu exceptia inelului 1 care ar inconjura practic o zona fara trafic rutier, mi se pare o alegere total nepotrivita ca oricare inel (chiar daca ar fi inelul 1.5) sa fie cu sens unic.
0

#88 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 20 noiembrie 2015 - 14:23

Nu mai putin de 6 societati si-au depus ofertele pentru a prelua complexa lucrare programata pentru anul viitor in Timisoara.

„S-a incheiat perioada de depunere a ofertelor pentru lucrarea Popa Sapca, s-au deschis ofertele, sunt 6 la numar. Am fost informat ca sunt asocieri de firme, firme cu diversi parteneri cu subcontractari, par oferte serioase toate„, a dezvaluit primarul Nicolae Robu.

OpiniaTM
2

#89 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 27 ianuarie 2016 - 20:11

TION a spus:

modernizarea pasajelor Jiul și Popa Șapcă, care sunt programate să intre în sfârșit în execuție, licitațiile fiind în plină desfășurare. Pentru cele două pasaje sunt prevăzute în buget câte 15 milioane de lei.
3,4 milioane de lei pentru amenajarea drumurilor de legătură în perimetrul Popa Șapcă – Calea Aradului – str. Oituz


Pregatiti-va pentru ce-i mai rau Imagine postata : trafic de-ti vine sa Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de dan.s: 27 ianuarie 2016 - 20:39

0

#90 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 27 ianuarie 2016 - 22:51

Tot raul...spre bine! :rolleyes:
1

#91 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 27 ianuarie 2016 - 23:07

Speranta nu moare, never! Doar sa nu-l faca "asa de bine" ca pasajul Michelangelo.

Aceasta postare a fost editata de dan.s: 28 ianuarie 2016 - 15:15

0

#92 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 28 ianuarie 2016 - 09:24

Dar s-a întâplat ceva cu podul Michelangelo?!
0

#93 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 28 ianuarie 2016 - 15:19

Nu podul, ci pajajul, pe ai carui pereti se prelinge apa. Numai ca aicea (Popa Sapca/Jiul) , daca nu vor fi facute de calitate, la prima ploaie -> "bazin olimpic".
0

#94 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 ianuarie 2016 - 18:12

La Jiul nu va fi bazin olimpic deoarece va fi folosita aceeasi metoda ca la Michelangelo, respectiv apa adunata va fi pompata in Bega, fiind o distanta relativ mica pana la Bega (vreo 250 m)...

Dincolo, la Popa Sapca, apa meteorica va fi pompata in marele canal colector al orasului care trece pe acolo...

Important este ca lucrarile sa fie de calitate, fara rabat...
0

#95 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 ianuarie 2016 - 23:07

In actualul pasaj nu e "bazin olimpic", dar zici ca are propria clima, una foarte ploioasa. Oricand trec pe acolo (ultima data am trecut azi) e ud asfaltul de zici ca a plouat cu galeata.
0

#96 Useril este offline   rockrider 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 18 noiembrie 15

Postat 29 ianuarie 2016 - 00:03

Sunt curios ce se va intampla cu aceasta casa cand vor incepe largirea pasajului.

https://goo.gl/maps/U1dAPy9uEmK2
https://www.google.r...m/data=!3m1!1e3


La cat este de bine ascunsa si de aproape de calea ferata, ma gandesc ca sigur e in regula cu toate autorizatiile de urbanism. Mai ales ca avea nevoie si de avizul CFR si al Ministerului Transporturilor pentru a construi in zona de siguranta si de protectie a caii ferate.

Aceasta postare a fost editata de rockrider: 29 ianuarie 2016 - 00:28

0

#97 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 29 ianuarie 2016 - 00:06

Cu siguranta dispare ( i se va restrange proprietatea ).
0

#98 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 ianuarie 2016 - 00:21

Nu prea vad cum ar fi in regula cu actele, fiind extrem de aproape de linia CF. (ca doar nu e canton al CFR)
0

#99 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 29 ianuarie 2016 - 15:20

A fost prin anii '90 un articol pe tema acelei imprejmuri si constructii dar... am uitat amanuntele. :crazy:

Oricum pe latimea pasajului modernizat este doar o curte.

Imagine atasata: Pasas Popa Sapca - 2016.01.29 - 02.jpg Imagine atasata: Pasas Popa Sapca - 2016.01.29 - 01.jpg Imagine atasata: Pasas Popa Sapca - 2016.01.29 - 03.jpg Imagine atasata: Pasas Popa Sapca - 2016.01.29 - 04.jpg

Constructia pare o magazie - garaj.
0

#100 Userul este online   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2364
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 29 ianuarie 2016 - 15:46

Cat de cat stiu istoria acelei constructii, eu am locuit in urmatorul bloc paralel cu linia ferata...asadar acolo ne jucam si pe acolo treceam de 10 ori pe zi. Initial pe langa rambleu a fost doar spatiu verde pana la coltul blocului..gazon ma rog iarba..si gard viu. Prin anii 1980-1981...in special muncitorii de la santierul de constructii de vis a vis...statia de betoane...care se "strecurau" in timpul programului la alimentara din zona dupa bautura...au rupt gardul viu..si asa s-a nascut o alee batatorita pe care puteai urca imediat pe langa rambleu si ieseai in parcarea din spatele blocurilor sau la terenul de sport fara sa mai ocolesti pe Vasile Lucaci.... drum folosit cu drag si din plin de toata lumea pana prin 1990. In anii de dupa revolutie locatarii din acel prim bloc..si-au amenajat acolo o platforma betonata un loc de gratar un umbrar...au plantat din nou iarba...si au imprejmuit cu acel gard. Din cate cunosc totul facut fara autorizatii..asa cum altii mai jos si-au ridicat garaje pe terenul de sport. A intrat in obiceiul locului ca acea constructie exista...si asa a ramas. Ba mai mult intre timp si au pus si stalp de iluminat alimentat de la reteaua stradala...asa ca vara stau acolo pana seara tarziu la racoare si gratare... Cam asta e "istoria vorbita" a acelui loc...
3

Arata acest topic


  • (52 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi