Extindere pasaj Popa Sapca (finalizat) Constructor: Sylc Cons Trans SRL - din bugetul local
#544
Postat 24 august 2017 - 22:28


#546
Postat 24 august 2017 - 23:20
DanielT, la 24 august 2017 - 22:28, a spus:


Sent from my Pixel using Tapatalk
#547
Postat 24 august 2017 - 23:29
alinuxsh, la 24 august 2017 - 23:20, a spus:
Sent from my Pixel using Tapatalk
Nicolae Robu a spus:
AU FOST NECESARE PENTRU DEMOLAREA VECHIULUI PASAJ POPA ȘAPCĂ ȘI CONSTRUIREA SCHELETULUI NOULUI PASAJ -ADICĂ: A PASAJULUI PROPRIU-ZIS, FĂRĂ FINISAJE-!
Dați, vă rog, Share! Merită din plin!
Iată noul pasaj, în toată splendoarea lui, realizat în timp record, de o firmă excepțională, SC SYLC CON TRANS SRL -o firmă 100% românească!-, firmă care a dat dovadă nu numai de profesionalism, ci și de implicare sufletească, de entuziasm în sensul cel mai propriu al termenului, de dorință ardentă, exemplară, de afirmare!
Bravo Sylc Con Trans, bravo Culiță Chiș și echipa sa din Primăria Timișoara!
Mai avem mult, dar ce-a fost greu a trecut! Încă puțintică răbdare, stimați timișoreni și vom sări la alt nivel de infrastructură urbană!
P.S. Vă tot spuneam, dragi prieteni, că veți avea o mare surpriză plăcută la acest pasaj! Ei bine, iat-o: pasajul va avea lățimea de 6 benzi carosabile (da, ați citit bine: 6!!!), la care se adaugă două tuneluri de câte 3 m lățime fiecare, dedicate pietonilor și bicicliștilor! Comparați cu ce-am avut: 2 benzi carosabile la lățimea minimă prevăzută de standarde și 2 trotuare, minimale și ele! Cele 6 benzi carosabile vor funcționa 4 spre înainte -2 într-un sens, 2 în celălalt-, una pentru încadrare pentru viraj stânga, a șasea pentru încadrare pentru viraj dreapta, ultimele două pe sensul dinspre Punctele Cardinale spre Iulius Mall. Tare, nu?!

Aceasta postare a fost editata de POLI™2012: 24 august 2017 - 23:33
#548
Postat 25 august 2017 - 00:08
PS: Drona care apare in poze e angajata de constructor.
#549
Postat 25 august 2017 - 00:24
#550
Postat 25 august 2017 - 10:06
DanielT, la 24 august 2017 - 22:28, a spus:


O sa fie distractiv la receptie. Comisia va trebui sa receptioneze o lucrare care va fi diferita fata de proiectul tehnic si caietul de sarcini. Nu stiu cat de legal este acest aspect.
#551
Postat 25 august 2017 - 10:33
Sunt curios de latimea spatiului pentru carosabil. Nu cred ca e sigur/ok pt Doppler sa intre cu masuratorul lui asa ca....iara cu aproximari ochiometrice.
25 de metri lungimea totala a podului. Are 8 segmente egale. La capete cred ca podul este asimetric, taiat la unghi ca sa fie paralele liniile de capat si daca se monteaza un pic oblic peste pasaj, sau unul mai scurt (cam 1/3-1/2 dintr-un segment normal) si unul mai lung (vreo 2/3 dintr-un segment normal). Rotunjim la 9 segmente.
25/9 = 2.77. Cam 8 segmente, poate 8 si un pic sunt deschiderea (e la unghi, nu pot sa imi dau seama cat pierdem) => 22 de metri....si avem nevoie de 21 ca sa avem 6 benzi de 3.5. E foarte posibil sa nu fie 6 benzi ingustate.
#552
Postat 25 august 2017 - 11:17
apropo, la Jiul benzile sunt de 3 metri, deci cred ca e suficient loc pentru 6 benzi
#554
Postat 25 august 2017 - 12:47
#555
Postat 25 august 2017 - 13:16
#556
Postat 25 august 2017 - 13:23

#557
Postat 25 august 2017 - 15:34
http://adevarul.ro/l...088d/index.html
#558
Postat 25 august 2017 - 16:59
in plus, daca se prevede o extindere a CF la 2 linii clar vor fi alte cote
Aceasta postare a fost editata de Elphax: 25 august 2017 - 16:59