Extindere pasaj Popa Sapca (finalizat) Constructor: Sylc Cons Trans SRL - din bugetul local
#161
Postat 25 martie 2016 - 21:07
#162
Postat 04 aprilie 2016 - 22:07
McLane, la 25 martie 2016 - 19:24, a spus:
McLane, la 25 februarie 2016 - 23:43, a spus:
Aceeasi firma a contestat si aici.
Cand 2 se cearta, al 3-lea cistiga.

Veti avea o surpriza de la Arad.

Aceasta postare a fost editata de McLane: 04 aprilie 2016 - 22:08
#163
Postat 22 aprilie 2016 - 21:09
Citeaza
18 martie, primarul Nicolae Robu anunța că avem un câștigător la licitația organizată pentru execuția Pasajului Popa Șapcă, dar că nu poate fi anunțat, pentru că nu a expirat perioada de contestații. Licitația a fost însă contestată în ultimul moment de două firme – Moni Impex și Procom, așa că s-a așteptat după decizia Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor. CNSC a decis că primăria are dreptate. Șase firme voiau să lărgească pasajul.
Primarul Nicolae Robu a confirmat veștile bune și susține că în curând va începe și la Popa Șapcă organizarea de șantier.
„Mă bucur că am câștigat și această contestație, că s-a dovedit că la Primăria Timișoara toate licitațiile sunt cinstite și că și această încercare de boicot a PSD a eșuat și, prin urmare, vom putea să predăm și acolo amplasamentul în vederea organizării de șantier și începerii lucrării de lărgire a pasajului și a străzii. Este o lucrare la fel de importantă ca și cea de la Pasajul Jiul. Iată că ambele lărgiri de treceri pe sub calea ferată devin realități. Ne-am luptat mult pentru asta, a trebuit să facem față nu numai birocrației, ci și continuului boicot din partea PSD”, a declarat, pentru tion.ro, primarul Nicolae Robu.
Licitația a fost câștigată de firma SC Sylc Cons Trans SRL, care va lărgi pasajul și străzile Popa Șapcă și Bd. Antenei.
Vom avea, așadar, două șantiere mari în centrul Timișoarei, unul pentru lărgirea Pasajului Jiul, altul pentru lărgirea Pasajului Popa Șapcă. Șantierul de la Pasajul Jiul nu poate începe până când nu vine un aviz de la CFR.
Practic, strada Popa Șapcă ar urma să aibă 14 metri pe partea carosabilă, mai exact patru benzi de circulație, câte două pe sens, de la Punctele Cardinale până la intersecția cu Cimitirul Eroilor, se arată în proiect, dar și piste de biciclete și trotuare moderne. Va fi lărgit atât pasajul Căilor Ferate, cât și Bd. Antenei.
Lucrarea a fost estimată la 44,2 milioane de lei, fără TVA, adică 12,3 milioane de euro, cu tot cu TVA, însă prețul a scăzut în urma licitației. Firma a venit cu o ofertă mai mică cu aproape 40%, așa că lucrările vor costa peste 20 de milioane de lei. Vom reveni cu informații de îndată ce le vom obține de la reprezentanții primăriei.
sursa tion
Aceasta postare a fost editata de InF3rNO0o: 22 aprilie 2016 - 21:10
#164
Postat 22 aprilie 2016 - 23:01
McLane, la 04 aprilie 2016 - 22:07, a spus:

V-am spus deja de acum 2 saptamani ca veti avea o surpriza de la Arad.

Si am uitat sa va zic mai devreme de informatia venita astazi in primarie ca Procom a pierdut procesul, dar vad ca a trecut repede Robu sa va zica.
Aceasta postare a fost editata de McLane: 22 aprilie 2016 - 23:03
#165
Postat 24 aprilie 2016 - 00:30
Citeaza
Cam liniste pe acest aspect... Sper ca nu asistam la un Sagului ver 2.0

#166
Postat 24 aprilie 2016 - 09:30

#167
Postat 24 aprilie 2016 - 10:05

#168
Postat 25 aprilie 2016 - 13:05
tion
Oferta depusă de Sylc Cons Trans a fost de 23,99 de milioane de lei, cu tot cu TVA, deși toate lucrările prevăzute pentru lărgirea Pasajului Popa Șapcă erau estimate la 44,2 milioane de lei, ne-au declarat reprezentanții primăriei. Așadar, lărgirea pasajului și a străzilor Popa Șapcă și Bd. Antenei costă Primăria Timișoara, 5,36 milioane de euro.
#169
Postat 25 aprilie 2016 - 15:29
cam ieftin fata de estimare. sper sa puna presiune astia cu Iulius mall sa termine repede.
Legat de diferenta mare intre pretul estimat si cel adjudecat sunt doua posibilitati:
1. Fie au ofertat cu un pret de dumping si pe parcursul lucrarilor vor solicita efectuarea unor plati suplimentare.
2. Fie pretul ofertat a fost apreciat corect si atunci problema este la estimarea din caietul de sarcini.
#170
Postat 25 aprilie 2016 - 15:46
Aceasta postare a fost editata de Pelbartus: 25 aprilie 2016 - 15:47
#171
Postat 25 aprilie 2016 - 15:52
cseh_17, la 24 aprilie 2016 - 00:30, a spus:

Parca a mai fost tam tam ca CFR nu dadea nu stiu ce aviz si apoi CFR a venit si a zis ,,pai noi am dat avizul"
http://www.tion.ro/r...-o-luna/1404452
„Compania Nationala de Cai Ferate CFR a transmis Primariei Timisoara in data de 3 martie avizele pentru urmatoarele lucrari: Studiu de fezabilitate – modernizare, reabilitare pasaj Jiul si trama stradala pe tronsonul str. Nera – Splaiul Nicolae Titulescu, retele edilitare – cai de comunicatie; Pasaj Popa Sapca. De asemenea, mentionam faptul ca CFR SA a intocmit si avizul pentru lucrarea Construire pasaj inferior pe tronson Calea Bogdanestilor – strada Garii (pasaj Solventul), intravilan, insa beneficiarul nu a achitat factura pentru acordarea avizului (factura emisa in data de 10.03.2014)”, se arata intr-un comunicat trimis redactiei opiniatimisoarei.ro de catre Serviciul Relatii Mass-Media al CFR.
http://www.opiniatim...luna/09/04/2014
Normal nu poti sa predai amplasamentul pina nu e liber de sarcini, sau cum ? il poti preda cu sarcini?
Circuitul documentelor parca stiu ca e asa: solicitare certificat de urbanism in certificat sint trecute toate conditiile care trebuie sa le indeplineasca o constructie in functie de reglementarile urbanistice ale zonei si de destinatia constructiei. de asemenea in urbanism sint trecute avizele necesare de la alte entitati pentru respectiva constructie.
Cu toate astea se trece la proiectare si apoi se cere autorizatie de construire.
Acuma cum s-a proiectat, cum s-a estimat pretul, necesarul de lucrari, timpul de executie, solutia constructiva aleasa daca nu s-au facut consultari cu CFR SA? in fapt si CFR este beneficiar al lucrarii.
Toate operatiunile de mai sus nu se puteau face fara a fi parte in proiectare si CFR sa spuna ca are nevoie de un viaduct care sa sustina un tonaj de X tone in mers, in stationare, in mers si stationare pe liniile alaturate, de atita deschidere, de gabarit de electrificare, de posibilitatea de montare a macazurilor cu tangeta 1:X de posibilitatea dublarii linie etc etc, iar pentru toate astea CFR trebuia sa stie ce cauta topografii aia pe acolo care fac masuratori la linii, la virfurile macazurilor existente, la calciiele macazurilor, la stilpii de electrificare, la axul caii, la culee etc.
Doar nu ne trezim la urma ca CFR nu stia ca trebuie sa inchida o linie sau ca trebuie sa compuna trenurile cu manevrare doar pe celalalt cap?
Ca sa nu mai spunem ca fiind o cale ferata magistrala nu linia de Giera in mod sigur trebuie sa stie si armata de existenta unor inchideri de linie cita vreme si dincolo pein Arad sint santiere la linii sau de modificarea fluxurilor de circulatie in oras, de noul gabarit de trecere pe sub viaduct.
Dar mai sti poate ca nimic nu e asa cum cred eu...sau nu stie dreapta de stinga
#172
Postat 25 aprilie 2016 - 17:45
Sursa www.portal.cnsc.ro
Fisiere atasate
-
Decizie_659.pdf (82.71K)
Number of downloads: 269
#173
Postat 06 mai 2016 - 09:22
Citeaza
DIRECTIA TEHNICA-BIROUL DRUMURI SI PODURI
ANTENEI - A.DEMETRIADE
obtinere A.C. - Lucrari de tip c) - Constructii pentru cai de comunicatie - Amenajare Inel de circulatie II, tronson BD. ANTENEI-STR. ARISTIDE DEMETRIADE
CU primaria tm
#176
Postat 13 mai 2016 - 23:05
#177
Postat 13 mai 2016 - 23:36
#178
Postat 14 mai 2016 - 08:25
Aceasta postare a fost editata de ioio_viola: 14 mai 2016 - 08:26
#180
Postat 14 mai 2016 - 18:31

