
Extindere pasaj Popa Sapca (finalizat) Constructor: Sylc Cons Trans SRL - din bugetul local
#102
Postat 29 ianuarie 2016 - 18:17
BogdanTm, la 29 ianuarie 2016 - 15:46, a spus:
Eu stiam tot din auzite ca respectivul imobil a "evoluat" din garaj(e) si ca este chiar locuit (nu ca ar fi de uz comun al locatarilor de la bloc). Oricum la ce se vede din Google Maps, pare mai mult decat un loc de gratar.
#103
Postat 29 ianuarie 2016 - 18:44
Florin.B RATT, la 28 ianuarie 2016 - 23:07, a spus:
Sunt "povesti" diferite...ca de la cer ... la pamant!

Intr-una ii vorba de apa de ploaie iar in cealalta de panza freatica...

#104
Postat 29 ianuarie 2016 - 20:49


#105
Postat 30 ianuarie 2016 - 08:36
Florin.B RATT, la 29 ianuarie 2016 - 20:49, a spus:


Parca ii si vad pe dolofanii comunitari cum sterg cu mopul si aduna cu caldarusa apa ...pentru ca obiectivul sa fie uscat...mai putin si dau si cu foen ul pe perete...sa il usuce...pentru ca ..nu-i asa ..nimeni sa nu poata critica "inteleapta realizare".



mio, la 29 ianuarie 2016 - 18:17, a spus:
DA . e foarte posibil sa fie asa cum zici tu. Imi amintesc ca la un moment dat a fost si un garaj acolo...si probabil usa pe care o vedem la strada acum e a proprietarului care vrea sa intre lejer cand isi ia masina. Ideea e ca TOT ce s-a facut acolo e COMPLET ilegal..dar cu "inalta protectie". Atat timp cat nici o institutie nu verifica si nu cauta...ramane asa cum e... Plus ca fiind ingradit din toate partile si acoperit de vegetatie..e aproape ca un buncar militar...perfect camuflat. Doar cu o drona ai putea deslusi ce se intampla acolo...ff interesant ca tot ce s-a facut a fost sub ochii paznicilor penitenciarului de vis a vis..turnul de paza e chiar in colt langa linia ferata...deci DACA SE DOREA aveau de unde sa adune informatii..paza fiind 24 din 24. Dar cetatenii ce locuiesc in acel bloc sunt fosti militari fosti judecatori fosti procurori fosti securisti...si sa nu uitam ca si tov Oancea ..primarul Timisoarei pana in 1996 a fost cadru Mapn...nu m-ar mira sa fie facute si niste hartii acoperitoare in primarie...precum cu retrocedarile catre tigani....daca pana la urma intreaba cineva...descoperim ca de fapt totul e legal..chiar daca hartiile sunt post-datate.........

#106
Postat 30 ianuarie 2016 - 11:32
#107
Postat 30 ianuarie 2016 - 11:44
#108
Postat 30 ianuarie 2016 - 12:05
#109
Postat 30 ianuarie 2016 - 16:11
Cumva ei au mers inainte CFR SA(infrastructura) i-a tolerat insa in cazul unor lucrari va e destul de clar ca dispare toata sandramaua.
Oare primaria isi coreleaza planurile de sub pasaj cu cele ale CFR de pe pasaj? ca urmeaza Arad-Caransebes la refactie si ar fi pacat sa se trezeasca primaria ca nu mai pot interveni o vreme la lucrari finantate de UE. Plus ca acolo la coltul Practikerului era o cladire unde se vindeau masini, e destul de interesant cum primaria zice ca largeste pasajele dar aproape de ele lasa ssa se construiasca.(cu e incuboxul dincolo la Jiul)
#110
Postat 30 ianuarie 2016 - 17:03
timis2, la 30 ianuarie 2016 - 16:11, a spus:
e destul de interesant cum primaria zice ca largeste pasajele dar aproape de ele lasa ssa se construiasca.(cu e incuboxul dincolo la Jiul)
La faza asta chiar e cinstita. Face exact si punctual ceea ce spune l a r g e s t e pasajele. Ca la 5 metri de pasaj totul e gatuit...alta mancare de peste si alte treburi.. Ar fi chiar funny sa se apuce sa darame incuboxx ul pentru care si asa nu are clienti ca sa largeasca pasajul Jiul ...asta chiar ar fi de "no comment " la CNN...
#111
Postat 30 ianuarie 2016 - 19:26
Pasajul Jiul:
Presemnalizarea:










Masuratori, de la grinda de gabarit dinspre Bogdanestilor spre Bd. Republicii:













Latime:















Pasajul Brediceanu:




Masuratori:
Latime trotuar + partea carosabila:

Inaltime partea carosasbila:


Linia de tramvai:






Pasaj Gh. Lazar:




Masuratori inaltime - latime:

Sensul Circumvalatiunii - Piata 700:


Sensul Piata 700 - Circumvalatiunii:










Pasaj Calea Aradului:




Masuratori:
Trotuar spre Popa Sapca:





Trotuar spre Parcul Botanic



Partea carosabilla:



Conducte agent termic:

















Pasaj Popa Sapca:
Presemnalizarea gabaritului este doar spre Mall dar... au omis structura metalica care nu mai este utilizata:








Masuratori:


Latime:


Pentru ca traficul nu mi-a permis sa masor, masuratoare din 2 bucati:


Deci 4.32


Deci: 4.33
Trotuare:









Telemetrul are precizie foarte ridicata dar au putut sa apara erori din cauza unghiului daca nu a fost de 90 de grade.
#112
Postat 30 ianuarie 2016 - 23:42

#114
Postat 30 ianuarie 2016 - 23:50
Pasajul de pe Calea Aradului a fost largit prin mutarea trotuarelor de pe lateral prin 2 pasaje laterale. Si pasajul de pe Brediceanu era initial doar unul, o linie simpla de tramvai impreuna cu trotuarele si circulatia auto.
Ar putea sa faca 2 pasarele de pietoni peste calea ferata, ca sa fie atractive sa aiba si scari rulante dar oricum proiectul e facut, solutia este deja aleasa...
CE INALTIME are un camion cu semiremorca numit de romani TIR?

#115
Postat 30 ianuarie 2016 - 23:53

Aceasta postare a fost editata de dan.s: 30 ianuarie 2016 - 23:55
#116
Postat 31 ianuarie 2016 - 00:27






Pana acuma nu am vazut niciodata acel semn NOKIA...

#119
Postat 31 ianuarie 2016 - 01:10
#120
Postat 31 ianuarie 2016 - 09:12
Nokia cumpara Alcatel - Lucent cu peste 15 MLD. euro, in cea mai mare tranzactie din industrie din ultimii 16 ani
Preluarea a fost oficializată în data de 14 Ianuarie 2016, când logo-urile de la unitățile Alcatel-Lucent au fost schimbate cu cele de Nokia:
Nokia celebrates first day of combined operations with Alcatel-Lucent