Despre tramvaie in general
#821
Postat 27 decembrie 2009 - 19:29
#822
Postat 27 decembrie 2009 - 21:54
Opera a fost facuta de 2(sau 3 ) elevi de la facultatea de arta parca...
#823
Postat 28 decembrie 2009 - 09:50
Ei pai uite ca el a existat dar nu prea am stiut noi...

Poza lui cristi CFR
#825
Postat 29 decembrie 2009 - 16:33
#827
Postat 30 decembrie 2009 - 11:00


#828
Postat 04 ianuarie 2010 - 13:17
#830
Postat 04 ianuarie 2010 - 16:09

Aceasta postare a fost editata de fan: 04 ianuarie 2010 - 16:10
#831
Postat 04 ianuarie 2010 - 17:52
#832
Postat 04 ianuarie 2010 - 18:06
Din punctul lor de vedere, au dreptate. E scurt si la obiect ...
Conform terminologiei din ingineria materialului rulant insa, avem:
Tren tramvai = doua sau mai multe vagoane de tramvai.
Vagoanele pot fi: vagoane motor sau vagoane remorca.
In cele mai multe cazuri, un tren tramvai se compune dintr-un vagon motor si cel putin un vagon remorca.
Exista insa si trenuri compuse numai din vagoane motor: se definesc ca trenuri cu aderenta totala. Etc.
Cu stima,
Mihai Illes
fan, la 4 Jan 2010, 16:09, a spus:

#833
Postat 04 ianuarie 2010 - 18:29

#834
Postat 04 ianuarie 2010 - 18:34
Multumim domnul Illes pentru explicatie.
Atunci dragi colegi propun ca incepand de azi sa folosim o limba comuna si anume: Vagon (sau tramvai) + remorca...
#835
Postat 04 ianuarie 2010 - 18:48

Si mare mi-a fost surpriza astazi, cand in prima zi de lucru din an, l-am observat pe 3515 in prima lui zi fara vagon...

L-am vazut si pe 3559

#839
Postat 05 ianuarie 2010 - 19:44

#840
Postat 05 ianuarie 2010 - 21:44

Pacat ca doar o mana de tramvaie au acel afisaj, fata de cum erau toate Hansele cand au fost aduse. Ar fi bine daca s-ar insista, ar denota mai mult profesionalism si mai putina superficialitate. La fel si cu "N"-ul de la numar.
Aceasta postare a fost editata de NDY: 05 ianuarie 2010 - 21:45