Despre tramvaie in general
#2781
Postat 24 noiembrie 2016 - 15:50
Mersi! Acum o sa putem sa depistam toate Armoniile.
#2782
Postat 24 noiembrie 2016 - 19:28
#2783
Postat 03 decembrie 2016 - 22:13
Aceasta postare a fost editata de brioti: 03 decembrie 2016 - 22:14
#2784
Postat 05 decembrie 2016 - 22:22
Citeaza
Este vorba de intersecția de la Catedrala Mitropolitană. Cei care vin dinspre Sinaia sau Iosefin pot vira la stânga spre Spitalul de Copii de pe două benzi, una fiind pe linia de tramvai.
sursa: http://www.tion.ro/b...i/1744060#forum
Circulau atat de


Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 05 decembrie 2016 - 22:23
#2785
Postat 06 decembrie 2016 - 00:04
Ca sa fim hateri, putem spune ca este un test pentru Rebreanu, daca rezultatele o sa fie pozitive (pentru masini), solutia o sa fie implementata si pe Rebreanu.

#2786
Postat 06 decembrie 2016 - 01:52
In seara asta pe L4 l-am prins pe 3449 & 3632. Desi garnitura arata bine, find cosmetizata recent (revopsire interior exterior, bandaje noi) la capitolul incalzire nu s-a facut nimic. Nu e prima data cand circul cu ea.
Chiar daca aerotermele nemtesti originale sunt KO, chiar nu gasim pe nimeni sa le repare sau se se adapteze ceva din comert ?
#2787
Postat 06 decembrie 2016 - 12:35
3447+3623
3449+3632
3453+3638
3465+3648
3471+3635
3476+3646
3478+3627
la care se adauga cele 3 Rathgeber si 5 Wegmann.
#2788
Postat 06 decembrie 2016 - 19:27
Cate vagoane disponibile ar mai fi?
#2789
Postat 06 decembrie 2016 - 20:16
#3420
#3432
#3434
#3443
#3448
#3450
#3451
#3454
#3461
#3466
#3474
#3475
#3477
#3479
Nu stiu sigur de
#3452 si
#3455
#2791
Postat 06 decembrie 2016 - 23:29
cseh_17, la 06 decembrie 2016 - 19:27, a spus:
Cate vagoane disponibile ar mai fi?
Fata de anul trecut suntem chiar intr-o situatie de +3: remorcile 3638, 3648 si 3632 au aparut anul acesta. Dar daca Wegmann-urile care acum au remorca vor fi trimise la modernizat, chiar e nevoie de aceste Hanse cu remorca.
Nu stiu ce remorci ar mai fi functionale. Poate vre-una-2 din astea 8 ar mai putea fi folosita: 3609, 3621, 3622, 3626, 3631, 3637, 3640, 3645.
Fantoma Tramvaiului 3, la 06 decembrie 2016 - 20:16, a spus:
#3420
#3432
#3434
#3443
#3448
#3450
#3451
#3454
#3461
#3466
#3474
#3475
#3477
#3479
Nu stiu sigur de
#3452 si
#3455
Mai exista si
#3426
#3435
#3457
#3472
#3452 nu mai circula de cativa ani,
in schimb #3455 circula.
In total sunt 26 de Hanse, din care 7 cu remorca si 19 fara.
#2792
Postat 21 decembrie 2016 - 01:18

Daca afisajul inca rezista de ce se mai pune foaie cu linia 2 peste el ?
#2794
Postat 21 decembrie 2016 - 20:20
Florin.B RATT, la 21 decembrie 2016 - 09:28, a spus:
Afisajul frontal si cel lateral nu merg, doar cel din spate merge si tot timpul afiseaza 2. In cazurile cand tramvaiul e planificat pe linia 2 logic ar fi sa nu se mai puna coala A4 peste...
#2796
Postat 02 ianuarie 2017 - 10:23
Pentru ca folosesc (ocazional) linia 4, ma intereseaza, cat de bine stam la tramvaie cu remorca? Dar nu ma intereseaza ca numar absolut, ci daca la ora de varf exista rezerva 2-3 tramvaie.
De asemenea, daca se reabiliteaza toate cele 30 de tramvaie din contractul cadru, ce inseamna asta ca ordin de marime? Cate tramvaie capabile de tras remorca se "pierd" dupa reabilitari?
Ar fi fezabila trecerea pe una din liniile 4 sau 8 la tramvaie simple si frecventa dubla?
#2797
Postat 03 ianuarie 2017 - 14:04
Pe lina 4 sunt 5 trenuri (nu exista varfuri), pe linia 8 sunt parca 4, iar pe linia 9 ar fi 6 (dar dintre acestea, cateva au fost oricum inlocuite cu Armonii deja).
Cel mai probabil, dupa modernizarea tuturor vagoanelor, pe linia 4 vor ramane doar tramvaie cu remorca, iar pe 8 si pe 9 vor fi combinate (o parte cu remorca, o parte fara), insa nu cred ca se va mari frecventa (poate se va adauga un tren in plus, avand in vedere ca dupa modernizare se vor castiga cateva tramvaie care inainte stateau trase pe dreapta in depou, dar de dublat frecventa, asta nu cred).
#2798
Postat 06 ianuarie 2017 - 21:54

#2799
Postat 06 ianuarie 2017 - 23:50
#2800
Postat 18 ianuarie 2017 - 01:08
