STP Timișoara Forum: Despre tramvaie in general - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (153 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Despre tramvaie in general Evaluare topic: ***** 4 Voturi

#2721 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 21 iulie 2016 - 21:57

Sincer mie nu mi se pare ca s-ar crea probleme, cat despre motivul pentru care ar urca cineva in bucla, daca are treaba in sensul opus: Daca, sa zicem ploua afara si vreau sa iau tramvaiul 9 de la Bv. Sudului spre Dambovita, eu stiu ca il astept pe cel ce merge spre AEM, de ce ar trebui sa stau sa ma ud tot in statie pana vine, cand as putea sta uscat in tramvai?
-1

#2722 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 iulie 2016 - 22:05

Vezi postareaFantoma Tramvaiului 3, la 21 iulie 2016 - 21:57, a spus:

de ce ar trebui sa stau sa ma ud tot in statie pana vine, cand as putea sta uscat in tramvai?


Pentru ca asa e regula de aia... in ideea astea, de ce trebe sa fac bilet daca nu vreau sa cheltui bani? de ce nu ma pot c*&^ in tramvai daca nu ma pot abtine pana acasa? In bucla (sau la capat de linie) conducatorul verifica si starea salonului de obicei, cel putin eu asta am vazut, daca nu se dorea o astfel de regula nu exista la capat statie de coborare si statie de urcare, punct. E mai civilizat ca la un capat aglomerat al unei linii sa ai loc unde se debarca si loc unde se imbarca, nu sa sari ca salbaticul peste aia care coboara asa cum am mai prins pe 9 la AEM de mai multe ori, de parca sa faci bucla iti asigura vreun statut sau te aduce mai repede acasa...
3

#2723 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 29 iulie 2016 - 20:51

Imi place că toate tramvaiele dau căldura vara dar "ele circula corespunzând din punct de vedere tehnica".Ma lesi???Azi toate care le am vazut aveau usa de la vatman deschisa.Unde sa te duci la un interviu sau la o întâlnire cu 2 din Dâmbovița pana in centru????Ca putin ca un dihor cand ai coborât.
2

#2724 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 30 iulie 2016 - 09:28

Taman aceste tramvaie au fost aduse din Germania. Unde circulau ca și aici, fără climă.
Cum naiba de n-au murit nemții de căldură?
-1

#2725 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 iulie 2016 - 09:45

Sa nu uitam ca bucurestenii si-au luat nu de mult 1000 de autobuze noi fara clima, sau ca Cristi (cseh_17) ne-a dat exemple de MTC-uri proaspat achizitionate de nemti, care nu au clima nici in 2016.
A nu se intelege gresit! Nu spun ca nu ar fi bine ca toate vehiculele sa fie echipate cu asa ceva, dar montarea pe aceste tramvaie vechi, ar costa enorm si stiu ce vorbesc cand spun asta (tocmai s-a montat o clima noua, similara cu cele de troleibuz, pe vagonul restaurant, unde cele patru clime de stationare pentru camioane nu faceau fata deloc)
1

#2726 Useril este offline   tm 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 126
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 iulie 2016 - 10:33

Vezi postareaemilut, la 30 iulie 2016 - 09:28, a spus:

Taman aceste tramvaie au fost aduse din Germania. Unde circulau ca și aici, fără climă.
Cum naiba de n-au murit nemții de căldură?



In Germania mijlocele de transport nu circula incarcate la limita capacitatii unde nu are loc aerul sa circule si sa nu uitam ca in Germania media temperaturilor e diferita fata de cea din Romania.
1

#2727 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 30 iulie 2016 - 11:25

În Germania transportul în comun este subvenționat de către stat (primării) în proporție de 90%. Și asta, fără acoperirea gratuităților.
Astfel încât își permit să trimită pe traseu suficiente mtc-uri bine întreținute.
Aș putea să-ți povestesc despre cum arată niște autobuze Setra achiziționate la mâna a doua din Austria, având peste 800.000 de km la bord. Zici că-s nou nouțe !!!!

Aceasta postare a fost editata de emilut: 30 iulie 2016 - 11:47

1

#2728 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 iulie 2016 - 11:31

Vezi postareatm, la 30 iulie 2016 - 10:33, a spus:

... in Germania media temperaturilor e diferita fata de cea din Romania...

Asta e cam un mit dupa cum se dovedeste in ultimul timp. Eu ascult frecvent Bayern 3 pe internet si aproape ca aceleasi temperaturi ca la noi sunt si acolo. Ce spui o fi valabil prin nord, dar nu si in sudul Germaniei. Munchen e de fapt la aceasi latitudine cu Suceava, Satu-Mare.
1

#2729 Useril este offline   tm 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 126
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 iulie 2016 - 12:29

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 30 iulie 2016 - 11:31, a spus:

Asta e cam un mit dupa cum se dovedeste in ultimul timp. Eu ascult frecvent Bayern 3 pe internet si aproape ca aceleasi temperaturi ca la noi sunt si acolo. Ce spui o fi valabil prin nord, dar nu si in sudul Germaniei. Munchen e de fapt la aceasi latitudine cu Suceava, Satu-Mare.


Exact. Numai ca Munchen e la poalele Alpilor care stopeaza in mare parte curentii calzi dinspre Mediterana si N Africii; iar aici discutam de problemele din Timisoara, nu din Suceava sau Satu Mare.

Ideea e ca sistemul nu merge sau merge din inertie. Sunt probleme majore la care se incearca sa se dea doar explicatii sau sa devieze ideea de la problemele existente, in loc sa se gaseasca solutii si sa se urmeze un plan pe termen mediu-lung pentru aducerea sistemului la normal. Comparam merele cu perele si iasa ceea ce avem pe strazi.
3

#2730 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 30 iulie 2016 - 12:36

Pina sa fie dotare standard nemtii nu alegeau optiunea aer conditionat la autoturism pentru ca la ei nu este cu adevarat necesar decit maxim 2 saptamini pe an. Nici cladirile vechi de birouri nu au aer conditionat. La ei vara trebuie sa inchizi noaptea fereastrea dormitorului pentru ca altfel risti sa racesti.

La nemti impozitul pe locuinta nu este 20 de euro ca la noi si atunci primaria are bani pentru subventii. Si nici pensionarii nu am auzit sa aiba gratuitate pentru ca sa se plimbe aiurea prin oras cautind mincare mai ieftina cu citiva centi.
4

#2731 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 30 iulie 2016 - 14:05

Vezi postareaemilut, la 30 iulie 2016 - 09:28, a spus:

Taman aceste tramvaie au fost aduse din Germania. Unde circulau ca și aici, fără climă.
Cum naiba de n-au murit nemții de căldură?



In primul rand la nemti, nu tramvaiele circulau cu remorca, si in stare tehnica impecabila. Ma putina inghesuiala, circulatia aerului mai buna. Pe langa asta, tramvaiele au acele ventilatoare in tavan, care aveau scopul sa miste aerul. Acestea la majoritatea numai functioneaza. Nu aveau folii pe geam, care creeaza un fel de efect de sera, si cel mai important, nu aveau componente care sa se supraincalzeasca si sa emane caldura non-stop.
0

#2732 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 30 iulie 2016 - 14:38

Păi, ce spuneam eu despre starea tehnică? Apoi, ventilatoarele din tavan suflă aerul în sus, spre exterior. Au menirea de a elibera vagonul de mirosurile neplăcute. Foliile reduc temperatura din interior cu cca 3-4 grade.
1

#2733 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 iulie 2016 - 18:42

Vezi postareatm, la 30 iulie 2016 - 12:29, a spus:

Sunt probleme majore la care se incearca sa se dea doar explicatii sau sa devieze ideea de la problemele existente, in loc sa se gaseasca solutii...

Stai putin! Daca tu crezi ca cineva asteapta sa vada cum se termina discutia noastra de pe forum ca sa ia masuri sau sa caute solutii, e total gresit. Nu incerc sa dau nici explicatii (nu e treaba mea) nici sa "deviez ideea de la problemele existente". E pur si simplu o discutie intre noi, pe forum.
0

#2734 Useril este offline   tm 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 126
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 iulie 2016 - 19:24

Stau, nu fug nicaieri. :) Nu am zis ca trebuie sa vada cineva cum se termina discutia si nici nu am cerut explicatii. Am zis doar ca sunt probleme majore in sistemul de transport cu tramvaiul, care e la pamant, si trebuie cumva rezolvate. (Nu am zis ca trebuie sa le rezolvi tu) 7-8 tramvaie de mica capacitate ce pot fi folosite doar pe linii secundare nu e rezolvare. (e pur si simplu discutie si parere intre noi pe forum). Comparatia cu sistemele din Germania a fost una fortata si nu am inteles punctul comun intre noi si ei. Ei au planuri si viziune pentru dezvoltare, nu mai mentionez de mentenanta, achizitii, automate bilete (care chiar ar fi un lucru bun), etc. La noi mi se pare ca totul merge cum bate vantul, cel putin eu asa vad ca si calator care deja ocolesc sa ma mai deplasez cu tramvaiul. Nu cred ca sunt singurul, iar motivele le stim toti.
3

#2735 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 iulie 2016 - 20:08

A, nu. Comparatia a pornit de la faptul ca aceste vehicule au fost utilizate acolo zeci de ani fara clima. La noi incep sa vina reclamatii cand temperatura afara a depasit 20 de grade, cum ca clima in vehicule (la cele dotate cu asa ceva ma refer) nu e pornita. Am si postat un astfel de specimen de reclamatie ce se referea la troleibuze.
In rest, sigur ca situatia lor nu se compara cu a noastra, din niciun punct de vedere.
1

#2736 Useril este offline   qew 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 31 iulie 2016 - 12:07

Florin , acela e un specimen,nu reprezinta majoritatea calatorilor. Totusi in momentul in care astazi la ora 12:00 m-am dat jos din tramvai si era mai racoare afara atunci inseamna ca este o problema. Cum bine a observat si userul tm, la noi ce e rau se ascunde sub pres si se prezinta doar cele bune (gen 2 tramvaie modernizat, ba chiar a zis de 12, si ca avem transport naval in Timisoara - asa s-a laudat primarul in campanie, atentie nu a zis ca vor fi ci ca sunt. Unde sunt ca eu nu le vad?)
1

#2737 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 31 iulie 2016 - 12:13

Ca vagoanele reabilitate vor avea clima e clar, dar pe cele vechi nu vom avea asa ceva (parerea mea). Pur si simplu costa prea mult, mult prea mult fata de cat si-ar permite RATT.
1

#2738 Useril este offline   qew 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 31 iulie 2016 - 12:39

Nici nu trebuie clima pe cele vechi. Cele vechi trebuiesc inlocuite/modernizate cat mai repede. De tramvaie noi s-a tot vorbit din 2010 incoace si nimic. Ba chair Robu era mare in gura in campania din 2012 legat de tramvaie. Cu reabilitarea lor sa fim seriosi, se misca lucrurile mult prea incet. Noi nu suntem Oradea sa se simta ceva cu 10 tramvaie noi/reabilitatea, care nici alea nu le avem.

Eu m-am saturat de promisiuni si asa mai departe. Toata primavar asi vara s-a dat in sus is in jos (in presa, aici , primarul) despre vapoarese , cand colo problema e alta dar e lasata la o parte. Culmea nici vaporasele nu sunt puse in functiune :)). Si sa nu uitam ca s-au tot dat termene peste termene care au fost depasite.
6

#2739 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 august 2016 - 19:32

Remorca 3021 (L4) - toate validatoarele stinse - cine a urcat azi in ea a mers pe gratis.

Acum o saptamana si ceva remorca asta avea aceasi problema - sa inteleg ca de cateva zile bune remorca asta circula cu validatoarele stinse si cine urca merge pe gratis ?
0

#2740 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 august 2016 - 19:53

Posibil. Sunt mari probleme cu conectarea intre vagon si remorca.
0

Arata acest topic


  • (153 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi