Despre tramvaie in general
#2701
Postat 13 iunie 2016 - 16:47
#2703
Postat 30 iunie 2016 - 21:45
sau poate pe fata lui 3435 scrie 3453?

Aceasta postare a fost editata de weg_mann4ratt: 30 iunie 2016 - 23:50
#2704
Postat 01 iulie 2016 - 12:03
Aceasta postare a fost editata de Fantoma Tramvaiului 3: 01 iulie 2016 - 12:03
#2705
Postat 01 iulie 2016 - 20:12
L.E.: Linia 2.
Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 01 iulie 2016 - 20:12
#2706
Postat 02 iulie 2016 - 09:18

#2707
Postat 02 iulie 2016 - 09:23
#2708
Postat 02 iulie 2016 - 15:39
Aceasta postare a fost editata de weg_mann4ratt: 02 iulie 2016 - 15:40
#2711
Postat 06 iulie 2016 - 19:23

#2712
Postat 06 iulie 2016 - 19:28
#2713
Postat 06 iulie 2016 - 19:38
Poate s-a mai raspuns, care este dificultatea tehnica pentru ca tramvaiele sa aiba semnalul pentru schimbarea directiei cu lumina intermitenta, cum este normal (si legal)?
#2714
Postat 06 iulie 2016 - 20:18

#2715
Postat 17 iulie 2016 - 15:19
Doppler, la 06 iulie 2016 - 19:38, a spus:
Poate s-a mai raspuns, care este dificultatea tehnica pentru ca tramvaiele sa aiba semnalul pentru schimbarea directiei cu lumina intermitenta, cum este normal (si legal)?
Observ ca n-ai primit un raspuns corect la intrebarea ta.
Nu este vorba de o dificultate tehnica ci de o delasare mare de tot...
De cand tin (eu) minte (adica de prin 1970), in Timisoara, in speta la ITCVTT, IJTL si apoi RATT, a fost "o problema" functionarea intermitenta a semnalizarii schimbarii directiei de mers...
Doar la TIMIS-urile 2 cand ieseau pe poarta fabricii functiona corespunzator semnalizarea directiei de mers insa nici la acestea nu pe o perioada lunga ci doar cateva luni, maxim un an de zile iar apoi se trecea pe direct sau de cele mai multe ori pe "deloc" din lipsa de becuri "lipsa"...
Militia de pe acea vreme inchidea ochii pentru ca atat militienii cat si tramvaistii erau angajati de acelasi "patron", de statul roman si deci era un soi de solidaritate...
Acum si Politia Rutiera (romana) inchide ochii la aceste aspecte de parca ar fi absolut normal ca tramvaiele sa nu semnalizeze corespunzator...
Pana si la tramvaiele germane li s-a "defectat" sistemul de semnalizare intermitenta desi au sosit in oras cu sistemul functional...Nu stiu exact la cate tramvaie germane semnalizarea corecta functioneaza dar in mod cert nu la toate...
Daca Politia Rutiera ar aplica amenzi RATT-ului pentru aceste aspecte, in mod sigur lucrurile s-ar indrepta insa se pare ca treaba merge asa cum merge, adica prost, si din oarecare inertie si apucaturi venite din vremurile usor indepartate chiar...
#2716
Postat 21 iulie 2016 - 06:59
Care e rostul acestei coborari daca intr-un minut ma urc din nou?
#2717
Postat 21 iulie 2016 - 09:28
Bogdi94, la 21 iulie 2016 - 06:59, a spus:
Care e rostul acestei coborari daca intr-un minut ma urc din nou?
pentru ca in bucla de intoarcere raspunderea RATT pt ce se intampla cu calatorii devine zero, si se incearca eviterea unei astfel de situatii (de parca s-ar putea intampla cine stie ce).
detalii se pot obtine de la domnul consiliu local care a stabilit aceasta regula intr-o hotarare a sa (din 2007).
#2718
Postat 21 iulie 2016 - 09:33
#2719
Postat 21 iulie 2016 - 11:45

Si vorba ta, daca tot urci dupa 2 minute din nou, nu inteleg ce cauti tu in directia buclei, daca tu defapt ai treaba in cealalta directie. Tramvaiele nu au clima, deci comfort nu e, ba chiar e mai comod sa astepti afara...
Singurul motiv plauzibil, este: "las ca le arat eu fraierilor care se inghesuie in statie" Ei, ghinion. Legislatia interzice asa ceva, ba mai mult eu am prins si comunitari care dadeau amenzi in bucla la Torontal.
#2720
Postat 21 iulie 2016 - 12:01

Aceasta postare a fost editata de weg_mann4ratt: 21 iulie 2016 - 12:01