STP Timișoara Forum: Despre tramvaie in general - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (153 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Despre tramvaie in general Evaluare topic: ***** 4 Voturi

#2581 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 22 ianuarie 2016 - 19:03

Azi pe la ora 14 fara ceva eram in statie la Sinaia, cand vad un 5 (3475) mergand spre Dambovita/Gara. Peste vreo 5 minute trece si un 4 Rathgeber cu doua vagoane tot intr-acolo. Ma urc in 7 (cred ca 3435) spre Balcescu. Pe la parcul de langa Balcescu am vazut trecand in sens opus 2 de 7 unul dupa altul. (3420 urmat de 3434). Cobor la intersectia cu Liviu Rebreanu unde vad pe linia tramvaiului 9, mergand spre Dambovita un alt 4 cu 2 vagoane (2042). Cam prea multe lucruri ca sa fie simple coincidente :eusa_think:

Aceasta postare a fost editata de Fantoma Tramvaiului 3: 22 ianuarie 2016 - 19:04

0

#2582 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 22 ianuarie 2016 - 19:29

Eh coincidente. Probabil s-a intamplat ceva in oras, iar liniile respective au fost redirectionate.
0

#2583 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 22 ianuarie 2016 - 21:02

Cursurile gratuite se pare ca dau roade Imagine postata:
Imagine atasata: din oras - 22.ian.16 - 006.jpg Imagine atasata: din oras - 22.ian.16 - 005.jpg

1

#2584 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 27 ianuarie 2016 - 15:09

Mai inainte l-am vazut pe 3453 CU REMORCA! (3638). Oare incepem sa primim remorcile inapoi? :eusa_think:
1

#2585 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 27 ianuarie 2016 - 17:43

Sa speram ca da, multe linii au nevoie de garnituri intregi.
1

#2586 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 28 ianuarie 2016 - 21:08

Si iata ca placuta surprindere a fost contracarata! Astazi a circulat 3465 fara remorca pe Linia 7. Nu cred ca au mutat remorca de la unul la altul, parca 3646, nu 3638 ii apartinea lui 3465 sau? Dar ce-i drept acesta de abia mai tragea remorca, ultima data cand m-am plimbat cu el!
1

#2587 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 02 februarie 2016 - 19:25

O amintire din germania. Harta transportului din Bremen (probabil anul 2002/4). Se poate gasi deasupre usii 3 a vagonului 3527:


Imagine atasata: UBC 2 oras - 2.feb.16 - 001.jpg Imagine atasata: UBC 2 oras - 2.feb.16 - 002.jpg

0

#2588 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 februarie 2016 - 21:17

Cu toate ca m-am chinuit sa fac o astfel de harta, adica transportul electric, nu si-a batut nimeni capul sa o printeze pe un autocolant si sa o lipeasca prin tramvaie/troleibuze. De multe ori am senzatia ca lucrez in zadar. :(
6

#2589 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 februarie 2016 - 10:49

De ani de zile vorbesc/vorbim de nepasarea conducerii RATT la o sumedenie de aspecte relativ minore, care nu cer multi bani dar care sunt ignorate cu desavarsire...

Iar daca mai pui ca (mai) sunt persoane din interior care fac cu sufletul ceea ce fac, chiar dezinteresati financiar, si nu sunt "bagati in seama", atunci avem imaginea si mai completa a acestei nepasari...
4

#2590 Userul este online   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 03 februarie 2016 - 18:28

Vezi postareamile, la 03 februarie 2016 - 10:49, a spus:

De ani de zile vorbesc/vorbim de nepasarea conducerii RATT la o sumedenie de aspecte relativ minore, care nu cer multi bani dar care sunt ignorate cu desavarsire...

Iar daca mai pui ca (mai) sunt persoane din interior care fac cu sufletul ceea ce fac, chiar dezinteresati financiar, si nu sunt "bagati in seama", atunci avem imaginea si mai completa a acestei nepasari...

Din pacate regiile de transport sunt urmasele directe ale fostelor intreprinderi de stat de transport public. Mentalitatea a ramas adanc inradacinata...noi ne facem ca lucram ei se fac ca ne platesc.. Prea putini oameni constiinciosi si harnici...restul stiu ca e un salariu mizerabil dar "traiesc" de la locul de munca...mai un ciubuc mai o pierdere organizata de vreme...bani oricum nu sunt vechimea cat de cat merge...si in asteptarea pensiei nimeni nu ii poate certa ca nu lucreaza eficient...directorii isi fac afacerile lor cu terenuri si cladiri...cei mici mai sudeaza mai repara o masina mai asteapta sa vina ora 16 sa rupa usa....in drum spre casa...
Cum ziceam putini oameni constiinciosi si sufletisti care chiar doresc sa fie bine. Dar si ei sunt franati maxim de indiferenta generala si de senzatia ca oricum barca se scufunda si doar subventia primariei o tine. deci ce sens are sa ne batem prea tare capul? sistemul merge si asa....si asta e rugina care il distruge din interior..din pacate...in Resita cand primaria a avut interes a desfiintat tramvaiul...tramvai ce fusese introdus doar in ultimii ani inainte de 1989...in Constanta Mazare si-a luat banul din comisioane....la noi s-a vazut ca nu pot brusc cu dube...dar ma doare ca usor usor pentru tramvai nu sunt bani..linia 3 PROMISA acum 4 ani tot nefunctionala si desfiintata este...aducem in schimb midi mini microbuze in loc sa platim munca soferului care isi f..te nervii si psihicul intr-un trafic aglomerat si nebunesc...aducem vaporase turistice in loc sa reparam depoul si sa terminam cu reabilitarea liniilor de tramvai.....si mai dam teren si din depou pentru business uri private pe banii statului...... :eusa_think:
5

#2591 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 04 februarie 2016 - 10:50

Citeaza

...aducem vaporase turistice in loc sa reparam depoul si sa terminam cu reabilitarea liniilor de tramvai.....



Se puteau aduce si vaporasele si in paralel se puteau reabilita liniile de tramvai sau se putea moderniza depoul...

Reabilitarea liniilor de tramvai s-a oprit pentru ca ASA S-A DORIT si nu pentru ca s-au comandat vaporasele. Atentie!...Sunt proiecte paralele!
0

#2592 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 martie 2016 - 21:39

Si iata ca avem primul tramvai (nereabilitat) echipat cu camere de supraveghere:


Imagine atasata: 20160304_133140.jpg Imagine atasata: 20160304_133147.jpg Imagine atasata: dvr.jpg

Capturi mai detaliate nu postez, nici o poza din care sa reiese clar (pentru cei ce nu cunosc vagonul, desigur) amplasarea echipamentului de inregistrare.
DVR-ul are 8 porturi, pentru a putea conecta cele 5 camere, si un HDD destul de mare pentru a putea stoca o saptamana de inregistrari in format HD, (720p) de la toate cele 5 camere.
Camerele sunt rezistente la vandalizare (in limite rezonabile), carcasa fiind din aluminiu, nu din plastic. Camera nr.1 este in cabina vatmanului si e orientata astfel incat sa se vada ce face acesta in timpul condusului. La pozitionare, s-a pus accent pe supravegherea usilor, la recomandarea politiei.
Cablarea (destul de problematica in zona articulatiei) a fost facuta de electricienii nostri. Montarea camerelor si a achipamentelor am facut-o eu ajutat de colegul Adi T.
7

#2593 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 martie 2016 - 12:15

Felicitari! Este de admirat gestul si (conform proverbului-zicalei) "mai bine mai tarziu decat niciodata"!


Este deasemenea de admirat colaborarea intre politie si RATT! Daca este una serioasa si nu doar de fatada!...
0

#2594 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 martie 2016 - 12:38

E colaborare dar cu mare intarziere. Ori reclamagii sunt prea lenti, ori poltia. Ne tot vin solicitari sa le dam inregistrari dar dupa 10 zile - doua saptamani, crezand ca mediul de stocare din vehicule e infinit. :Facepalm_emote_gif:
Nu inteleg de ce o astfel de solicitare sa ajunga la noi atat de tarziu. (au fost deja doua cazuri de cereri pentru Armonia si ambele dupa 10 zile de la eveniment)
Cat despre gest, sa vedem daca primaria va fi de acord sa plateasca echiparea vagoanelor (ei s-au laudat cu asta), tinand cont ca doar materialele pentru un vagon costa aprox. 1000€, fara a mai include aici si manopera, care nu e una tocmai simpla sau de scurta durata. (in plus, e custom pentru fiecare vagon, aproape nici unul nefiind identic cu celalalt la detalii ca prinderea paturilor de cabluri, tipul acestora, etc)
1

#2595 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 martie 2016 - 12:58

Legat de viteza de reactie redusa a politiei, s-ar putea sa fie una intentionata stiind ca nu au ce primi dupa 10 zile si astfel au mai putin de lucru!... :D
0

#2596 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 06 martie 2016 - 22:35

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 04 martie 2016 - 21:39, a spus:

Capturi mai detaliate nu postez, nici o poza din care sa reiese clar (pentru cei ce nu cunosc vagonul, desigur) amplasarea echipamentului de inregistrare.
DVR-ul are 8 porturi, pentru a putea conecta cele 5 camere, si un HDD destul de mare pentru a putea stoca o saptamana de inregistrari in format HD, (720p) de la toate cele 5 camere.

Un HDD nu va rezista mult timp din cauza vibratiilor garniturilor. Trebuia prevazut mai degraba cu un SSD sau ceva similar.
0

#2597 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 martie 2016 - 22:55

Pai G-urile au tot HDD si troleibuzele la fel si chiar noile Armonia. Nici SSD-urile nu sunt prea grozave si in plus, costa cam mult. Am luat HDD-uri speciale pentru supraveghere, modelul WD Purple Surveillance. Daca se vor defecta, le vom inlocui.
0

#2598 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 09 martie 2016 - 22:26

Am asa o intrebare Imagine postata: De ce linia 7 nu o ia pe traseul albastru si o lungeste pe traseul rosu? Mie mi s-ar parea mai logic sa o ia pe traseul albastru.

Imagine atasata: linia 7...jpg

0

#2599 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 martie 2016 - 23:04

Probabil pentru a se schimba un macaz in minus :) .
-1

#2600 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 10 martie 2016 - 07:33

Imagine postata pai pe traseul rosu sunt trei macaze, ce-i drept, unele se schimba rar pe zi, dar tot prinzi tramvaiul oprindu-se de trei ori, de cateva ori pe zi. Cel albastru n-are decat un macaz.
1

Arata acest topic


  • (153 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi