Despre tramvaie in general
#2502
Postat 17 septembrie 2015 - 21:59
Florin.B RATT, la 17 septembrie 2015 - 21:38, a spus:
Pe 2505 (daca asta o fi) lam vazut & circulat cu el fix cand i-au fost scoase toate reclamele.O data pe 5 si de 2 ori pe 6.
+ ca ar putea fi mai multe cu OBC-ul la zi daca nu ar exista 2 cuvinte: LENE si NEPASARE.
P.S.:Scuzati-ma daca cuiva nu-i comvine ce-am relatat, stiu ca adevarul doare.
Aceasta postare a fost editata de dan.s: 17 septembrie 2015 - 22:04
#2503
Postat 17 septembrie 2015 - 22:40
P.S. Parca discut cu cineva numit Robert... Il cunosti cumva?

#2504
Postat 18 septembrie 2015 - 08:57
Aceasta postare a fost editata de dan.s: 20 octombrie 2015 - 19:06
#2505
Postat 19 septembrie 2015 - 17:18
dan.s, la 17 septembrie 2015 - 18:36, a spus:
Scuzati, dar ma incurc la numerele duwag-urilor.
Asemanator lui 109, nu lui 2502.
dan.s, la 17 septembrie 2015 - 18:36, a spus:
109 e tripluarticulat, si mai era unul tot asa, cu care am circulat cand am precizat adineauri.
2502 e dubluarticulat, si nu se pottrivea spuselor mele (2/2).
Aceasta postare a fost editata de dan.s: 19 septembrie 2015 - 17:20
#2506
Postat 19 septembrie 2015 - 20:37
dan.s, la 19 septembrie 2015 - 17:18, a spus:
2502 e dubluarticulat, si nu se pottrivea spuselor mele (2/2).
109 este dublu articulat. Pentru ca are 2 burdufuri. Are trei compartimente deci este tricompartimentat. 2502 este simplu articulat si bicompartimentat.
#2507
Postat 19 septembrie 2015 - 23:50
#2508
Postat 20 septembrie 2015 - 16:34
Astea cu articulat si biarticulat e o definitie mai neprofesionala si care poate induce in confuz, fiecare intelegand altceva. Mai mult atat Hansele cat si Düwag-urile sunt articulate, cu toate ca vorbim odata de GT4 si odata de GT6, ceea ce contand defapt fiind numarul de osii.
Anyways, din ultimii ani pot revoca urmatoarele:
GT6: #163 (care nu a mai circulat demult) #170, #171, #172 #2418 (care iar parca e casat) #2502 #2518 si inca 2 ale caror numar sincer acum nu mi le mai amintesc. Oricum, din ultima serie de Düwag-uri am avut 5, din care unul s-a dus repede intr-un accident.
GT8: #109 (ultimul mohican), #825, #827(dus din nou foarte repede), #830, #167 si #174. Ceea ce e de mentionat este faptul ca cele din Frankfurt s-au 'consumat' totusi prea prematur, zic eu.
#2509
Postat 26 septembrie 2015 - 18:22
cseh_17, la 20 septembrie 2015 - 16:34, a spus:
Astea cu articulat si biarticulat e o definitie mai neprofesionala si care poate induce in confuz, fiecare intelegand altceva.
Doar cei care n-au trecut prin scoala pot face confuzii!...Altfel nu-i nimic greu de inteles. Are dreptate Fantoma Tramvaiului 3!
#2511
Postat 07 octombrie 2015 - 18:42
#2512
Postat 07 octombrie 2015 - 19:58

#2513
Postat 07 octombrie 2015 - 20:01
#2514
Postat 08 octombrie 2015 - 07:06
#2516
Postat 09 octombrie 2015 - 19:31
Chiar asa greu este sa pui cateva suruburi?
Sursa: pressalert
#2517
Postat 09 octombrie 2015 - 21:29
Aceasta postare a fost editata de dan.s: 09 octombrie 2015 - 21:34
#2518
Postat 09 octombrie 2015 - 21:30
#2519
Postat 09 octombrie 2015 - 22:06
@dan s
Nu e Duwag. E Rathgèber.
#2520
Postat 09 octombrie 2015 - 22:18