STP Timișoara Forum: Despre tramvaie in general - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (153 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Despre tramvaie in general Evaluare topic: ***** 4 Voturi

#1461 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30210
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 octombrie 2011 - 21:27

Daca s-ar scurta mult timpii necesari unei semiture ar fi nevoie de mai multe trenuri, trenuri de care nu dispunem. In caz contrar ar creste timpii de asteptare in statie... :eusa_think:
0

#1462 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 06 octombrie 2011 - 22:19

Vezi postareabreky, la 06 octombrie 2011 - 19:14, a spus:

si 3447 este solo deocamdata

Si 3529 a ramas solo, astazi fiind pe linia 6.
0

#1463 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2379
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 06 octombrie 2011 - 22:19

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 06 octombrie 2011 - 21:27, a spus:

Daca s-ar scurta mult timpii necesari unei semiture ar fi nevoie de mai multe trenuri, trenuri de care nu dispunem. In caz contrar ar creste timpii de asteptare in statie... :nervos:


Am inteles acum.. :eusa_think: inseamna ca din lipsa de vehicule NU SE VREA scurtarea acestor timpi..Dar cu timpi lungi de asteptare nu poti avea calatori multi..decat daca dai gratuitati..e un fel de strategie..inversa..
0

#1464 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 octombrie 2011 - 22:22

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 06 octombrie 2011 - 21:27, a spus:

Daca s-ar scurta mult timpii necesari unei semiture ar fi nevoie de mai multe trenuri, trenuri de care nu dispunem. In caz contrar ar creste timpii de asteptare in statie... :eusa_think:


Dar s-a dispus de multe trenuri in trecut, iar timpul de asteptare era 10 minute fara unele semafoare, acum a crescut la 15 si in unele cazuri e si mai mult (pe 1 odata am vazut 28). La noi se practica acum "reinventatul rotii", in loc sa se fi dus pana la capat investitia la tramvaie, s-au dat bani pe autobuze si s-a extins reteaua acestora fara studii care sa arate ca e nevoie de mai multe linii si daca ar fi o investitie buna pe termen lung, mostenim Bucurestiul. Intr-un timp parca erau mai multe linii de tramvai daca nu ma insel.

Sa fim seriosi, am avut unul dintre cele mai bune retele de tramvai din tara, calatori au fost o gramada (inca sunt, doar trebuie stimulati sa vina inapoi), situatia se schimba cand nu se spune adevarul, nu se specifica situatia reala si se tot taie cu nesimtire serviciile oferite fara nici o explicatie. Acum ne este dat un motiv, dar economia la curent este ceva irelevant, ceva care poate fii transpus populatiei numai in caz de ratii, in caz de razboi sau calamitate care perturba fluxul energiei electrice, asa ceva nu e un motiv, ce ar fi sa nu mai plateasca nimeni taxele pe motiv de economie la bani?!
0

#1465 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2379
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 07 octombrie 2011 - 00:08

Inteleg situatia financiara precara a regiei si dependenta ei de subventia primariei . Dar..cand e criza..nu dai gratuitati in nesimtire..nici subventii de MILIOANE de euro echipei de fotbal...inca o data..stiu ca nu e vina regiei..ci a dragilor si stimatilor nostri "alesi"..pte care ii doare in...spate..pt ca merg cu jeep-uri al caror leasing este platit tot de...surpriza...regia de transport...adica de fraierii care platesc abonamente...scuze pt off-topic
0

#1466 Useril este offline   breky 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 89
  • Inregistrat: 01 februarie 10
  • Sexul:masculin

Postat 07 octombrie 2011 - 12:31

3531 este solo
0

#1467 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 07 octombrie 2011 - 15:38

M-am intrebat de o vreme incoace cum de nu se ia o asemenea masura adica decuplarea remorcilor de vagoanele tractoare. Eh, iata ca a venit si ziua aceasta. Eu cred ca in esenta este o masura buna numai ca ar trebui dublata cu scurtarea timpilor, respectiv cu marirea numarului trenurilor cat si a faptului ca trebuie umblat la sincronizarea semafoarelor, ori ultimele doua masuri lipsesc cu desavarsire.
Pe de alta parte, cu timpi lungi nu (prea) vei atrage potentialii calatori catre MTC-uri, in speta catre tramvaie. Timisoara, fiind un oras rotund, il poti strabate relativ usor luand-o pe "scurtaturi". Asta daca esti mai tanar. Daca esti mai in varsta si ai si gratuitate, vei astepta si 15 min ca sa mergi doua statii cu tramvaiul.
S-ar putea ca si tarifarea pe statii sa fie binevenita in sensul ca nu multa lume este dispusa sa dea 1,75 lei pe doua - trei statii iar aceste persoane daca s-au dezobisnuit sa mai circule cu tramvaiul, cu greu vor mai fi aduse inapoi.

Mai sunt multe de spus ...

Sunt curios sa stiu cu cat se reduce consumul de curent electric prin dezlegarea remorcilor?
...cu 25%?...cu 33%?...sau?.../unitate... Are cineva un raspuns la aceasta intrebare?...
0

#1468 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 octombrie 2011 - 15:44

O informatie: Linia 2 si 4 nu isi vor pierde remorcile DELOC!


mile Domnul Florin are un raspuns! Vede consumul la tramvaiul X inainte si dupa decuplare, si facem un calcul...
0

#1469 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30210
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 octombrie 2011 - 19:24

Din pacate o gramada de contoare sunt la reparat, doar pe cele care-l au montat pot vedea consumul.
0

#1470 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 08 octombrie 2011 - 15:21

Vezi postareamile, la 07 octombrie 2011 - 15:38, a spus:

Sunt curios sa stiu cu cat se reduce consumul de curent electric prin dezlegarea remorcilor?
...cu 25%?...cu 33%?...sau?.../unitate... Are cineva un raspuns la aceasta intrebare?...

Fără să mă pricep, şi fără să am la îndemână datele necesare, mă aventurez la un 20-25%.
0

#1471 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 octombrie 2011 - 15:49

Si 2039 mi se pare ca e solo, poate numai weekendul asta sper!
0

#1472 Useril este offline   breky 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 89
  • Inregistrat: 01 februarie 10
  • Sexul:masculin

Postat 09 octombrie 2011 - 11:23

cred ca pana la urma raman toate solo daca si 3474 a ramas fara remorca fiind un tramvai de linia 2
0

#1473 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 octombrie 2011 - 13:04

Da, de azi putem numara tramvaiele cu remorca pe degete, aproape ca nici nu mai sunt la cat de putine au ramas. Ma gandeam ca macar tramvaiele mari le lase cu remorca, dar inafra de cateva hanse restul sunt solo. Ne prindeau bine acum niste tramvaie gen gt8, apropo de asta mazare mai are inca V3A-urile la oferta, nu sunt taiate toate, deci...
0

#1474 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 11 octombrie 2011 - 10:21

Si Bremen mai are cateva. Insa RATT se pare ca n-are bani nici pentru transportul lor. Deci, povestea cu tramvaiele noi cred ca exact asta ramane. Poveste.
P.S.: Nici nu-mi doresc sa ajunga in TM. Am vazut cum s-a procedat cu celelalte. Cu o investitie de cateva zeci de mii de Euro ar mai putea circula cativa ani buni in oras. Insa mentalitatea a fost "is pe gratis si vor tot veni altele". Ei, multe nu mai vin! Dupa aia urmeaza mersul pe jos.
0

#1475 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 11 octombrie 2011 - 16:55

Decat sa ramana linia 2 cu remorci, mai bine le-ar pune la L4, sa ramana singura linie cu remorci, ori GT8-uri. E teroare pe L4! Numai un tren am vazut astazi cu remorca. In timp ce pe L2 mergeau cam goale... dat fiind faptului ca 90% din traseu e comun cu L1.
0

#1476 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 11 octombrie 2011 - 22:47

Vezi postareamile, la 07 octombrie 2011 - 15:38, a spus:

Sunt curios sa stiu cu cat se reduce consumul de curent electric prin dezlegarea remorcilor?
...cu 25%?...cu 33%?...sau?.../unitate... Are cineva un raspuns la aceasta intrebare?...


Nu ar trebui raportat consumul de curent la numărul de călători, adică cât plăteşte Regia ca să care un călător? Că, din câte ştiu, un tramvai cu remorcă e mai eficent economic decât 2 solo, cu condiţia să meargă încărcat într-un anume procent.

O altă treabă pe care nu o înţeleg:

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 06 octombrie 2011 - 21:27, a spus:

Daca s-ar scurta mult timpii necesari unei semiture ar fi nevoie de mai multe trenuri, trenuri de care nu dispunem. In caz contrar ar creste timpii de asteptare in statie... :)


Dacă scurtezi timpul unei semiture, nu înseamnă că o parcurgi mai repede. Dacă ne raportăm la o cursă completă (tur şi retur) care în loc de 60 de minute va dure 45 de minute, ca să asigurăm un interval de 15 minute deja ne iese un tramvai în minus, nicidecum unul în plus. Chiar dacă presupunem (prin absurd, sper) că semicursa se scurtează şi se măreşte staţionarea la capăt, rămân tot 60 de minute pentru 4 tramvaie, deci tot 15 minute între ele.
Evident, exeplul pe care l-am dat e pur teoretic.
0

#1477 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30210
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 octombrie 2011 - 22:59

Cand spuneam ca reduci timpul necesar unei semiture ma refeream la cresterea vitezei medii cu care se parcurge aceasta, prin sincronizarea semafoarelor. Nu vad cum altfel s-ar putea scurta timpul necesar parcurgerii unei semiture fara a o scurta, a reduce numarul statiilor sau a elimina timpii de stationare la capete (care deja nu prea mai exista). :)
0

#1478 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 12 octombrie 2011 - 00:53

Vezi postareaDr2005, la 11 octombrie 2011 - 22:47, a spus:

Nu ar trebui raportat consumul de curent la numărul de călători, adică cât plăteşte Regia ca să care un călător? Că, din câte ştiu, un tramvai cu remorcă e mai eficent economic decât 2 solo, cu condiţia să meargă încărcat într-un anume procent.



Si asa se poate pune problema, insa, ca tramvaiele cu remorca sa fie pline, trebuie sa le raresti pana cand constati ca circula pline. Rarindu-le, s-ar putea sa-ti pierzi clientii (calatorii), care nu vor astepta 15 - 20 de minute tramvaiul si apoi sa stea si inghesuiti. Cei care merg de la un capat la celalalt, probabil ca vor astepta insa cei care merg doua-trei-patru statii o vor lua pe jos, Timisoara nefiind un oras foarte intins...
Este o chestie cu doua taisuri, castigi pe o parte, pierzi pe cealalta si invers...
Teoretic, lucrurile ar sta cam asa: avem nevoie de tramvaie scurte, usoare, cu consum redus de energie si sa circule des...la intervale de 5 - 10 minute, in functie de linie, ora, etc.,...

Aceasta postare a fost editata de mile: 12 octombrie 2011 - 00:54

0

#1479 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 octombrie 2011 - 08:03

Eu vreau sa zic doar atat pe tema asta cu remorcile :

Daca tot facem economie , presupun ca la Iarna o sa avem caldura cu nemiluita :)
0

#1480 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30210
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 octombrie 2011 - 08:06

Economia nu implica "caldura cu nemiluita". :)
0

Arata acest topic


  • (153 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi