
Despre tramvaie in general
#1402
Postat 15 iunie 2011 - 18:56

#1403
Postat 16 iunie 2011 - 00:03
Alea din spate nu sunt semnaturi. Sunt doar niste mazgaleli aiurea .
#1404
Postat 05 iulie 2011 - 20:53
3547-le si 3540-ul sunt groaznice! Sa nu mai enumar si Hansa-urile cu problema asta!
Trebuie sa urli ca sa poti intretine o conversatie, cand esti in interior, respectiv sa te opresti de tot cand esti in exterior si trece unul din ele pe langa tine! Este incredibil cum de circula tramvaiele in asemenea hal intr-un oras ca Timisoara, in anul 2011 !
Chiar asa dificil e cu strunjitul rotilor ???
#1405
Postat 05 iulie 2011 - 20:56

#1406
Postat 05 iulie 2011 - 21:19
Maine poimaine se dezmembreaza!
Cu licitatia pt tramvaiele noi si scumpe ce se mai aude?
#1407
Postat 05 iulie 2011 - 21:46
sorin_vd4ratt, la 05 iulie 2011 - 21:19, a spus:
Cu licitatia pt tramvaiele noi si scumpe ce se mai aude?
Nu se mai aude nimic nou...suntem tot in stadiul de gogosi electorale...vom face..vom drege..vom lua masuri...oricum vine an electoral deci va ploua cu promisiuni. Dar in conditiile in care bugetul local nu gaseste finantare nici pentru constructia unei parcari subterane din fonduri proprii ma indoiesc ca va gasi pentru tramvaie noi. Si sa nu uitam problema esentiala: FARA SA REABILITAM RESTUL DE LINII SI FARA SA CONSTRUIM UN DEPOU ADECVAT sunt BANI ARUNCATI DE POMANA.
#1408
Postat 06 iulie 2011 - 00:08
BogdanTm, la 05 iulie 2011 - 21:46, a spus:
C O R E C T !
#1411
Postat 12 iulie 2011 - 19:48
In schimb azi a trecut un alt Wegmann cu aceeasi problema, insa nu am fost inspirat sa ma intorc la timp dupa el sa-i vad nr.
Cred ca e 3550, dar nu sunt sigur - e cel cu urme de la o fosta reclama Praktiker pe el, si circula des pe 8.
#1413
Postat 13 iulie 2011 - 00:55
Wegmann-urile sunt singurele tramvaie care troncane intr-un hal fara de hal mai rau ca orice tren pe cea mai varza linie de tren posibila .
Hansa - troncane dar nu foarte mult si problema nu este intalnita asa des , mai degraba sunetul motoarelor care este asurzitor ( ex 3478 ) sau zgartiatul remorcii la franare ( 3474 ) .
Duewag - Mi se par cele mai solide tramvaie , nu am auzit niciundul sa troncane si nici motoarele sa scoate cine stie ce " urlete " iar la sprint sunt de neegalat .
In final , Rathgeber , aici nu ma pot pronunta deoarece ele sunt doar pe liniile 4 si 5 si nu circul decat foarte foarte rar ( cateva ori pe an ) cu aceste tramvaie .
#1414
Postat 13 iulie 2011 - 16:12


#1415
Postat 19 iulie 2011 - 23:04
Se poate un pic atrasa atentia asupra acesteia, Florine?
#1417
Postat 19 iulie 2011 - 23:11
#1419
Postat 25 iulie 2011 - 15:24
Citeaza
Scris de Diana Lupulescu / diana.lupulescu @ oradetimis.ro la 24 Iul. ora 10:53 anul?
După ce proiectul va fi pus în practică, Primăria Timișoara va renunța la autobuzele care leagă acum orașul de Moșnița și care a fost introdus în cadrul zonei metropolitane.
Pai din cate stiu eu (noi) Primaria Timisoara a renuntat de mult la autobuzele RATT-ului care legau orasul de Mosnita numai ziarista n-a aflat inca. Pai sa se informeze de pe FORUM-ul RATT-ului daca alta sursa n-are.
#1420
Postat 28 iulie 2011 - 22:46
Frumos este si felul in care a fost reconditionat unul din panourile despartitoare intre cabina si cupeu.
Nu mai zic de coloratura exterioara.



