Despre tramvaie in general
#1261
Postat 14 noiembrie 2010 - 22:12
Ce vor pune pe ele ?
#1262
Postat 14 noiembrie 2010 - 22:48
Probabil ca vor primi o noua reclama, ca alt motiv nu vad pentru ce ar fi dat jos reclamele nemtesti.
#1263
Postat 14 noiembrie 2010 - 23:28
Si cum a spus si Visor, cele din seria 11x aveau farurile patrate, posibil sa fie si 109, deci Vali asteptam raspunsul !
#1265
Postat 15 noiembrie 2010 - 12:30
Viktor, la 15 noiembrie 2010 - 00:08, a spus:
Ei, alecs nu este chiar asa cum zice Visor, pentru ca el a ratat un vagon


Nu l-am ratat, nu l-am pomenit pentru ca:
- el a fost casat in anul acela, fiind retras in perioada in care a fost facuta poza, el circuland doar pe 3 atunci, apartinea de Dambovita
- nu era vopsit in galben, ci cu o nuanta portcalie si avea reclama la <Casa Noastra>
- avea placuta de inmatriculare, iar dedesubt nr. de parc (in poza lui vali era nr. de parc, dedesubt placuta)
La 109, la fel, nr de parc e mai in stanga si dedesubt fata de placuta de inregistrare si apartinea de Dambovita.

#1267
Postat 16 noiembrie 2010 - 20:43
#1268
Postat 20 noiembrie 2010 - 23:17
Linia 1. Linie care de saptamana viitoare va fi obligata sa circule numai cu tramvaiecu remorca. In viziunea mea o linie care merge la gara, insemana calatori multi, bagaje, adica Wegmann+remorca. Iata tramvaiele la care m-am gandit eu:
Tren 1 iesire ~ 6:10 intrare ~ 23:55
3511+3707
Tren 2 iesire ~ 5:15 intrare ~ 23:55
3515+3714
Tren 3 iesire ~ 5:30 intrare ~ 0:10
3554+3717
Tren 4 iesire ~ 5:35 intrare ~ 23:35
3512+3709
Tren 5 iesire ~ 5:45 intrare ~ 21:20
3513+3710
Varf 1 iesire ~ 4:55 intrare ~ 9:40
3551+3729
Linia 2. O linie secundara, subordonata sa o ajute pe linia 1. Asta inseamna Hansa+remorca:
Tren 1 iesire ~ 5:55 intrare ~ 0:30
3452+3638
Tren 2 iesire ~ 4:55 intrare ~ 23:50
3455+3621
Tren 3 iesire ~ 6:15 intrare ~ 20:25
3448+3645
Tren 4 iesire ~ 5:15 intrare ~ 0:10
3468+3624
Tren 5 iesire ~ 5:20 intrare ~ 0:10
3471+3609
Tren 6 iesire ~ 5:35 intrare ~ 21:00
3472+3623
Varf 1 iesire ~ 4:35 intrare ~ 9:25
3457+3648
Linia 4. Cea mai importanta linie de tramvai din oras. Clar Wegmann+remorca
Tren 1 iesire ~ 5:30 intrare ~ 20:50
3514+3716
Tren 2 iesire ~ 5:00 intrare ~ 0:15
3510+3704
Tren 3 iesire ~ 5:45 intrare ~ 0:10
3509+3755
Tren 4 iesire ~ 4:50 intrare ~ 0:05
3539+3739
Tren 5 iesire ~ 5:00 intrare ~ 21:35
3529+3742
Tren 6 iesire ~ 5:10 intrare ~ 23:55
3521+3721
Varf 1 iesire ~ 4:40 intrare ~ 9:20
3540+3725
Varf 2 iesire ~ 4:40 intrare ~ 10:00
3547+3730
Linia 5. O linie marginasa,mai vine omu cu o sacosa ceva deci Rathgeberg:
Tren 1 iesire ~ 4:45 intrare ~ 18:25
2030
Tren 2 iesire ~ 5:00 intrare ~ 23:55
2039
Tren 3 iesire ~ 5:15 intrare ~ 0:05
2041
Tren 4 iesire ~ 4:55 intrare ~ 0:00
2044
Linia 6. Intoarsa, sucita, ramanem la Rathgeberg cu si fara remorca!
Tren 1 iesire ~ 6:20 intrare ~ 23:55
2013
Tren 2 iesire ~ 5:10 intrare ~ 0:05
2034
Tren 3 iesire ~ 5:30 intrare ~ 23:35
2044
Varf 1 iesire ~ 4:50 intrare ~ 9:45
2042+3021
Linia 7. Sensul A (Dambovita - Aurora). O linie categorica pentru Duewag:
Tren 1 iesire ~ 4:55 intrare ~ 23:45
168
Tren 2 iesire ~ 6:45 intrare ~ 23:25
170
Varf 1 iesire ~ 4:35 intrare ~ 8:50
109
Linia 7. Sensul B (Dambovita - Sinaia). La fel Duewag:
Tren 1 iesire ~ 5:05 intrare ~ 23:55
172
Tren 2 iesire ~ 6:55 intrare ~ 23:55
171
Varf 1 iesire ~ 4:50 intrare ~ 9:00
167
Linia 8. Gara, deci Wegmann+remorca
Tren 1 iesire ~ 5:00 intrare ~ 0:10
3519+3753
Tren 2 iesire ~ 5:20 intrare ~ 0:05
3546+3552
Tren 3 iesire ~ 6:20 intrare ~ 19:20
3550+3732
Tren 4 iesire ~ 5:30 intrare ~ 23:55
3543+3737
Varf 1 iesire ~ 5:05 intrare ~ 8:50
3552+3722
Linia 9, ultima, care zic eu, ca prinde bine cu Hansa. De ce? Simplu Wegmann-urile sunt mai importante pentru alte linii!
Tren 1 iesire ~ 5:00 intrare ~ 0:10
3447+3631
Tren 2 iesire ~ 5:20 intrare ~ 0:10
3553+3622
Tren 3 iesire ~ 6:20 intrare ~ 19:20
3477+3620
Tren 4 iesire ~ 5:30 intrare ~ 0:00
3474+3637
Varf 1 iesire ~ 5:30 intrare ~ 23:55
3478+3627
Asta ar fi imparteala mea. Nu am luat in considerare vatmanii (si unele mofturi), si unele tramvaie ar trebui reparate, + remorci, insa am incercat sa folosesc ceea ce avem mai functional! Viktor, daca te rog! te abtii, si tu nu zici nimic?



#1269
Postat 21 noiembrie 2010 - 15:57
Pe linia 7 as scoate din Duewag-uri si as introduce Hansele fara remorca (3420, 342? (cel cu reclama la Samsung), 3432, 3434, 3435, 3450, 3461).
Au mai ramas Rathgeber-uri cu remorca. Le-as pastra pentru linia 1, 8. In orice caz, nu le-as lua remorcile si le-as arunca pe linia 5.
Au mai ramas tramvaie ca 3517, 3523, 3525, 3527, 3531, 3536, 3553, 3559. Ar putea ca cele care au remorca sa fie rezervele Hanselor de pe 2 si 9 (ca nu o mai duc mult Hansele), iar restul sa intre pe liniile 5 si 6.
In concluzie, avem destule tramvaie, ca jumatate sunt puse pe butuci, e alta treaba...

#1270
Postat 22 noiembrie 2010 - 22:04
Citeaza
@adevarul TM
Credeti ca se potrivea mai bine la vandalizare ? Daca da , rog un moderator sa se ocupe de asta .
#1271
Postat 22 noiembrie 2010 - 22:35

#1272
Postat 24 noiembrie 2010 - 13:46
Raoul94, la 22 noiembrie 2010 - 22:04, a spus:
Credeti ca se potrivea mai bine la vandalizare ? Daca da , rog un moderator sa se ocupe de asta .
Simplu, controlorii ramasi si comunitarii, daca ei nu isi fac treaba sa ia Primaria masuri, dar vad ca nu deranjeaza pe nimeni din moment ce nimeni nu se plange decat cand li se ia interviuri. Toate mazgalelile si mizeria sunt facute dupamasa si seara si mai ales in weekend cand e pustiu. Cat despre barile de sustinere, cred ca aia tine de cei care repara tramvaiele, nu vad pe cineva sa rupa o teava din aceea cu mainile goale.
#1273
Postat 24 noiembrie 2010 - 14:55
#1274
Postat 24 noiembrie 2010 - 19:23
170 a primit si el 2 grafitti e partea stanga

#1275
Postat 24 noiembrie 2010 - 21:46
2502 a primit gafitti pe ambele parti.
#1276
Postat 25 noiembrie 2010 - 19:30
Oricum, reclama arata foarte "germana"

3478 a circulat pana acum?
#1277
Postat 25 noiembrie 2010 - 20:53
NDY, la 25 noiembrie 2010 - 19:30, a spus:
Oricum, reclama arata foarte "germana"

3478 a circulat pana acum?
Da ce critic ai devenit in ultima perioada...


#1278
Postat 03 decembrie 2010 - 14:02
#1279
Postat 03 decembrie 2010 - 19:19
Pe traseu
Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 03 decembrie 2010 - 20:21
Motiv editare: Raspuns
#1280
Postat 03 decembrie 2010 - 23:19
cseh_17, la 25 noiembrie 2010 - 20:53, a spus:


Nu stiu cine l-a vopsit, dar avem doar 2 cazuri:
1. Vopsit de nemti => specialistii nostri depouari l-au mesterit pana la nivelul la care apei i s-a permis sa intre pe dedesubt;
2. Vopsit de romani => restul se subintelege
Aceasta postare a fost editata de sorin_vd4ratt: 03 decembrie 2010 - 23:20