
Ca fapte diverse, 3468, 3529 si 3509 pe 4, 3554 pe 5 si 166 pe 10.
Cat despre 3529...e putin ciudata vatmanita de pe el. La 2 statii a oprit cu aproape toata lungimea primului vagon dupa statie, la Favorit am stat 5 minute dupa ea sa isi umple bidoanele cu apa...

Remorca sa, 3742, pe langa vechile lovituri, pe prima usa scria mare cu markerul "defect" (cu toate ca mergea fara nicio problema), boghiurile scoteau un zgomot infernal, lipseau o groaza de bare, asta ca sa nu mai zic de mizeria si de mazgaliturile exagerat de numeroase...Ce a fost si ce a ajuns un vagon primit acum mai putin de un an si dat in folosinta de circa jumatate de an...

O intrebare: de ce se dau jos majoritatea barilor de pe burduful vagoanelor (in special Wegmann-uri)? Cele care pleaca din podea si merg pana in tavan, aflate pe placa aceea metalica de la jumatatea vagoanelor.