Probabil asa ceva au in vedere Boc si Robu pt transportul in comun din cele 2 orase.
ŞTIRI
#541
Postat 02 octombrie 2013 - 14:05
Probabil asa ceva au in vedere Boc si Robu pt transportul in comun din cele 2 orase.
#542
Postat 02 octombrie 2013 - 14:11
#543
Postat 02 octombrie 2013 - 14:12
Bobby, la 01 octombrie 2013 - 23:51, a spus:
Articolul complect pe Tion.
Evident, ca pe la Catedrala circula doar linia 1... "Acestia" nu au ce face in timpul liber decat sa promita aberatii, lasand la o parte faptul ca s-ar marii considerabil traseele liniilor 2,5 si 6 trebuie sa ne gandim si cam unde ar incapea o astfel de linie? drumul existent de 4 benzi e si asa aglomerat daca mai bagam si tramvaiul pe acolo iese un ghiveci. sau il fac pe estacada langa calea ferata?
Parerea mea, probabil dupa stirea cu microbuzele a venit si un val de injuraturi si iata ca acuma apare o stire ca sa mai calmeze spiritele si se pomeneste de tramvaie noi intr-un context mai favorabil.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 02 octombrie 2013 - 14:16
#544
Postat 02 octombrie 2013 - 21:27
Glumesc, desigur. Nici eu nu prea vad pe unde ai putea baga acolo o linie cale dubla.
#545
Postat 02 octombrie 2013 - 21:43
#546
Postat 02 octombrie 2013 - 21:47
#547
Postat 03 octombrie 2013 - 17:40
cseh_17, la 02 octombrie 2013 - 21:43, a spus:
Dar am avut! Nu chiar in adevaratul sens dar pe aproape...Si eram tare mandru de acel lucru!...
Este vorba de portiunea dintre Nemoianu si intersectia Gh. Dima - Sf Ioan, pe Coriolan Brediceanu, in zona Pietei 700,...Firobuzele veneau o perioada de la Spitalul de Copii pe Nemoianu apoi pe Brediceanu si apoi pe Gh. Dima catre intersectia cu Gh. Lazar...Celalalt sens fiind pe la Materna, pe Republicii catre Gara...Ehe, ce vremuri!
#548
Postat 03 octombrie 2013 - 17:47
mile, la 03 octombrie 2013 - 17:40, a spus:
Este vorba de portiunea dintre Nemoianu si intersectia Gh. Dima - Sf Ioan, pe Coriolan Brediceanu, in zona Pietei 700,...Firobuzele veneau o perioada de la Spitalul de Copii pe Nemoianu apoi pe Brediceanu si apoi pe Gh. Dima catre intersectia cu Gh. Lazar...Celalalt sens fiind pe la Materna, pe Republicii catre Gara...Ehe, ce vremuri!
Da Dl Mile ce vremuri
#549
Postat 03 octombrie 2013 - 21:52
Citeaza
Da, asa este...
Daca ne uitam pe harta, vom constata ca tramvaiul ocoleste foarte mult din zona centrala catre gara. Iata ce "spune" harta...
De la Spitalul de Copii aproape ca poti vedea gara in linie dreapta insa pana ajungi la ea cu tramvaiul dureaza ceva timp...Ori aceasta scurtatura pe Republicii ar fi bine venita...
Urmatoarea intrebare care obligatoriu s-ar pune este daca Bul. Republicii este destul de lat ca sa primeasca si o linie dubla de tramvai? Probabil ca nu! Si atunci ce-i de facut? Trebuie bagat in supteran incepand de la Statia MOL pana la Gara si apoi sa iasa pe Dragalina catre podul Stefan cel Mare...Astfel tramvaiul ar fi scos total din fata garii de la nivelul solului...
Dar pe Republicii din cate stiu avem marele canal colector din nordul orasului. Tehnic, introducerea tramvaiului in subteran se poate face chiar si in aceste conditii insa nu la noi si nu in perioada urmatoare...
Urmatoarea intrebare ce trebuie pusa este daca Gara de Nord va ramane cel putin in urmatorii 50 de ani in aceasta locatie sau va fi mutata ori i se va intoarce fatada principala catre oras, respectiv catre Pasajul Jiul, lucru cel mai la indemana de realizat...Daca se va muta gara sau se va intoarce fatada, atunci aceasta investitie nu-si maiare rostul...
Dar de dragul discutiilor vin cu o propunere, o contra-propunere la propunerea lui Robu-Voievodu'...
Citeaza
Linia respectiva trebuie sa ramana si sa fie folosita in continuare de liniile 2,5 si 6, ultimele doua in contrasens ca si acum...
La gara, peroanele statiilor pot fi pozitionate exact sub liniile de tren, astfel ca dupa coborarea din tren se coboara direct in statiile de tramvai...
Numai ca am ajuns deja in SF...
Pana la urma cred in parerea lui Gygyman6, ca Robu vrea s-o mai scalde dupa atatea microbuze, midibuze si autobuze electrice chinezesti...Este vorba de gargara...
#550
Postat 04 octombrie 2013 - 10:07
mile, la 03 octombrie 2013 - 17:40, a spus:
Este vorba de portiunea dintre Nemoianu si intersectia Gh. Dima - Sf Ioan, pe Coriolan Brediceanu, in zona Pietei 700,...Firobuzele veneau o perioada de la Spitalul de Copii pe Nemoianu apoi pe Brediceanu si apoi pe Gh. Dima catre intersectia cu Gh. Lazar...Celalalt sens fiind pe la Materna, pe Republicii catre Gara...Ehe, ce vremuri!
- OFF-TOPIC -
Cu dedicatie pentru dvs!
Anul 1985 - crop dintr-o fotografie mai mare si micsorata mult, pentru ca nu am acordul sa o public.
Autor: Alan Murray-Rust, lucrarea Temesvár kötöttpályás közlekedése, Nemeth Adam Zoltan.
Poza a fost stearsa.
#551
Postat 04 octombrie 2013 - 18:57
Si mai ales ca avem de-a face cu un ROMAN...Nici nu va puteti inchipui ce frumoase erau aceste firobuze cand au sosit in Timisoara. Nu doar pentru faptul ca erau noi ci pentru ca erau foarte reusite atat ca design exterior-interior, cu mult bun gust, cat si faptul ca detaliile de tot felul erau atractive si bine realizate, bine montate...Apoi bazaitul caracteristic firobuzelor era unul placut la ureche, ca si o pisica cand toarce. Normal ca in timp acest bazait s-a mai schimbat...
Acelasi lucru pot spune si despre autobuzele Roman, cele urbane, cu trei usi, aidoma firobuzului din poza de mai sus. Ele au fost aduse cu un an-doi mai devreme decat firobuzele. Mi-aduc aminte de mirosul lor caracteristic, a cauciuc nou provenit de la chedere si de la podea care era acoperita cu un covor cauciucat dungat in relief. Schimbarea vitezelor aproape ca nici nu se simtea, ata de usor se schimbau...
Apoi au venit DAC-urile noi, atat autobuze cat si firobuze dar nici pe departe nu m-au impresionat ca si Roman-urile. DAC-urile erau prea colturoase ata la exterior cat si la interior...
Apropo, iata o observatie interesanta, zic eu...
Autobuzele si firobuzele TV2 si TV2E aveau toata caroseria rotunjita, apoi au aparut TV20 si TV20E usor colturoase sau mai colturoase decat generatia precedenta de TV-uri.
Dupa acestea au aparut ROMAN-uri care iarasi erau mai rotunjioare decat TV20 urmate de DAC-uri colturoase...Mi se pare interesanta aceasta alternanta...O fi fost o pura intamplare sau fapte intentionate, adica sa avem de-a face cu schimbari mai radicale si nu cosmetizari ... cum am avut multa vreme la Dacia 1300...Nu vom afla niciodata aceste aspecte!...
#552
Postat 04 octombrie 2013 - 20:06
#553
Postat 05 octombrie 2013 - 00:49
#554
Postat 05 octombrie 2013 - 13:42
mile, la 04 octombrie 2013 - 18:57, a spus:
Autobuzele si firobuzele TV2 si TV2E aveau toata caroseria rotunjita, apoi au aparut TV20 si TV20E usor colturoase sau mai colturoase decat generatia precedenta de TV-uri.
Dupa acestea au aparut ROMAN-uri care iarasi erau mai rotunjioare decat TV20 urmate de DAC-uri colturoase...Mi se pare interesanta aceasta alternanta...O fi fost o pura intamplare sau fapte intentionate, adica sa avem de-a face cu schimbari mai radicale si nu cosmetizari ... cum am avut multa vreme la Dacia 1300...Nu vom afla niciodata aceste aspecte!...
Si intamplarile nu se opresc aici! In '95 au venit mai apoi Saurer-urile din Elvetia. Apoi Ikarusurile patratoase. Graff & Stiff din nou rotunjite. Mai apoi Berliet, patratos, si cele din urma Skodele, care am putea zice ca sunt mai rotunjite.
#555
Postat 05 octombrie 2013 - 14:21
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 05 octombrie 2013 - 18:21
#556
Postat 06 octombrie 2013 - 18:34
#557
Postat 06 octombrie 2013 - 19:01
Anton Kovacs a spus:
In zona centrala (liniile 1-2-6) as pune tramvaie cu un design de epoca, nu stiu daca in depou mai sunt vechile tramvaie cu platforma care ar putea fi reconditionate. Acestea s-ar potrivi mult mai bine cu arhitectura zonelor strabatute si ar fi mult mai atractive pentru turisti, iar pe liniile catre cartierele periferice sau zonele periurbane as pune tramvaie noi, rapide, de exemplu cele pe care domnul primar vrea sa le modernizeze.
Si daca tot am vorbit despre liniile de tren, crearea pasajului Solventuil ar trebui sa fie prima prioritate deoarece, pe langa ca ar permite completarea inelului format de strazile/bulevardele Gr. Alexandrescu-Bogdanestilor-Dambovita-Liviu Rebreanu-Stan Vidrighin-Dorobantilor, eliminand astfel o mare parte din traficul existent in zona centrala, ar duce si la dezvoltarea zonei din ambele parti ale acestui pasaj.
Ar mai fi multe dar deocamdata ajunge si atat, dupa ce le realizam pe astea voi mai propune si altele.
#558
Postat 11 octombrie 2013 - 13:33
Citeaza

În premieră națională, pe străzile Timișoarei vor circula primele autobuze cu motor electric. El va efectua prima cursă pe 24octombrie. O companie a pus gratuit la dispoziția RATT, două autobuze cu motor electric. Acestea vor deservi două dintre cele mai circulate trasee din oraș. Dacă lumea va reacționa pozitiv la noile mijloace de transport în comun, edilii se gândesc să cumpere mai multe. ”Viitorul va aparține autobuzelor cu motoare electrice, de aceea ne-am și gândit să achiziționăm 15 minibusuri de acest tip”, a declarat vineri primarul Nicolae Robu, cu ocazia semnării unui protocol cu compania producătoare a autobuzelor ecologice. Autobuzele sunt dotate cu cea mai nouă tehnologie nepoluantă, au motoare cu acumulatori pe bază de fier, total reciclabili, care asigură parcurgerea 250 de kilometri. Acumulatorii se vor încărca pe timpul nopții.
#560
Postat 11 octombrie 2013 - 17:15

Ajutor

Acest topic e inchis

















