STP Timișoara Forum: ŞTIRI - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (36 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

ŞTIRI

#541 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 02 octombrie 2013 - 14:05

Un clip pe care l-a afisat youtube pe pagina principala (bigbrother a stiut ca am cautat clipuri cu ultracondensatoare cu toate ca nu sint logat la google :censored: ):



Probabil asa ceva au in vedere Boc si Robu pt transportul in comun din cele 2 orase.
1

#542 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 octombrie 2013 - 14:11

Greu de crezut... Daca incarci un condensator in 20-30 de secunde, tot atat de repede il si descarci. (chiar mai repede) A, ca sistem ajutator la baterii, poate, dar cu rezultate minime.
0

#543 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 octombrie 2013 - 14:12

Vezi postareaBobby, la 01 octombrie 2013 - 23:51, a spus:

Primaria Timisoara vrea o noua linie de tramvai, pe Republicii, si desfiintarea celei de la Catedrala ...

Articolul complect pe Tion.


Evident, ca pe la Catedrala circula doar linia 1... "Acestia" nu au ce face in timpul liber decat sa promita aberatii, lasand la o parte faptul ca s-ar marii considerabil traseele liniilor 2,5 si 6 trebuie sa ne gandim si cam unde ar incapea o astfel de linie? drumul existent de 4 benzi e si asa aglomerat daca mai bagam si tramvaiul pe acolo iese un ghiveci. sau il fac pe estacada langa calea ferata? :naughty1: :rad_masa: .

Parerea mea, probabil dupa stirea cu microbuzele a venit si un val de injuraturi si iata ca acuma apare o stire ca sa mai calmeze spiritele si se pomeneste de tramvaie noi intr-un context mai favorabil.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 02 octombrie 2013 - 14:16

0

#544 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 octombrie 2013 - 21:27

Tramvaiul va folosi linia CF dupa metoda Line Sharing :crazy:

Glumesc, desigur. Nici eu nu prea vad pe unde ai putea baga acolo o linie cale dubla.
1

#545 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 02 octombrie 2013 - 21:43

Sefu' e "nebun" indeajus, (hai sa zicem in sensul bun de data aceasta), sa o vedem si pe asta. Ideea nu trebuie ingropata din prima... Bulevard paralel cu trolee si tramvaie nu avem inca... ideea suna bine, parerea mea. Astfel s-ar putea realiza ceva interesant cu intersectia de acolo.
1

#546 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 octombrie 2013 - 21:47

A, desigur ca ideea suna bine. Idei bune am vazut destul de multe si proiecte/desene realizate pe PC o gramada. Cu practica stam mai prost. -_-
0

#547 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 octombrie 2013 - 17:40

Vezi postareacseh_17, la 02 octombrie 2013 - 21:43, a spus:

Bulevard paralel cu trolee si tramvaie nu avem inca...



Dar am avut! Nu chiar in adevaratul sens dar pe aproape...Si eram tare mandru de acel lucru!...

Este vorba de portiunea dintre Nemoianu si intersectia Gh. Dima - Sf Ioan, pe Coriolan Brediceanu, in zona Pietei 700,...Firobuzele veneau o perioada de la Spitalul de Copii pe Nemoianu apoi pe Brediceanu si apoi pe Gh. Dima catre intersectia cu Gh. Lazar...Celalalt sens fiind pe la Materna, pe Republicii catre Gara...Ehe, ce vremuri! :lol:
3

#548 Useril este offline   playboy 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 707
  • Inregistrat: 02 iunie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:transportul public din timisoara

Postat 03 octombrie 2013 - 17:47

Vezi postareamile, la 03 octombrie 2013 - 17:40, a spus:

Dar am avut! Nu chiar in adevaratul sens dar pe aproape...Si eram tare mandru de acel lucru!...

Este vorba de portiunea dintre Nemoianu si intersectia Gh. Dima - Sf Ioan, pe Coriolan Brediceanu, in zona Pietei 700,...Firobuzele veneau o perioada de la Spitalul de Copii pe Nemoianu apoi pe Brediceanu si apoi pe Gh. Dima catre intersectia cu Gh. Lazar...Celalalt sens fiind pe la Materna, pe Republicii catre Gara...Ehe, ce vremuri! :lol:

Da Dl Mile ce vremuri
0

#549 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 octombrie 2013 - 21:52

Citeaza

Ideea nu trebuie ingropata din prima...


Da, asa este...

Daca ne uitam pe harta, vom constata ca tramvaiul ocoleste foarte mult din zona centrala catre gara. Iata ce "spune" harta...


Atasament tramvai pe republicii 02.JPG


De la Spitalul de Copii aproape ca poti vedea gara in linie dreapta insa pana ajungi la ea cu tramvaiul dureaza ceva timp...Ori aceasta scurtatura pe Republicii ar fi bine venita...

Urmatoarea intrebare care obligatoriu s-ar pune este daca Bul. Republicii este destul de lat ca sa primeasca si o linie dubla de tramvai? Probabil ca nu! Si atunci ce-i de facut? Trebuie bagat in supteran incepand de la Statia MOL pana la Gara si apoi sa iasa pe Dragalina catre podul Stefan cel Mare...Astfel tramvaiul ar fi scos total din fata garii de la nivelul solului...

Dar pe Republicii din cate stiu avem marele canal colector din nordul orasului. Tehnic, introducerea tramvaiului in subteran se poate face chiar si in aceste conditii insa nu la noi si nu in perioada urmatoare...

Urmatoarea intrebare ce trebuie pusa este daca Gara de Nord va ramane cel putin in urmatorii 50 de ani in aceasta locatie sau va fi mutata ori i se va intoarce fatada principala catre oras, respectiv catre Pasajul Jiul, lucru cel mai la indemana de realizat...Daca se va muta gara sau se va intoarce fatada, atunci aceasta investitie nu-si maiare rostul...


Dar de dragul discutiilor vin cu o propunere, o contra-propunere la propunerea lui Robu-Voievodu'...


Citeaza

„Tramvaiul 1 va veni pe noua rută, până la Spitalul de Copii, și de acolo va merge pe traseul actual. Tramvaiul 8 va merge pe ruta veche până în Maria și de acolo o va lua pe Gheorghe Doja. Un alt avantaj al soluției este și acela că nu vor mai circula tramvaiele prin zona centrală, prin vecinătatea Catedralei (…) Această linie nu s-ar mai justifica, pentru că de la Maria până la Spitalul de Copii nu există un interes deosebit, distanţa este mică. Tramvaiul 2 o va lua, la gară, pe Dragalina și de acolo pe Republicii. Linia aceasta, de la Maria şi până la Spitalul de Copii, nu va mai fi necesară. Sigur că noi nu o îndepărtăm, rămâne acolo, dar nu-şi va mai avea utilitatea, deocamdată cel puţin”, a mai declarat primarul. Robu estimează că noua linie de tramvai ar putea fi realizată până în 2016-2017.



Linia respectiva trebuie sa ramana si sa fie folosita in continuare de liniile 2,5 si 6, ultimele doua in contrasens ca si acum...



Imagine atasata: tramvai pe republicii 03.JPG


La gara, peroanele statiilor pot fi pozitionate exact sub liniile de tren, astfel ca dupa coborarea din tren se coboara direct in statiile de tramvai...

Numai ca am ajuns deja in SF...


Pana la urma cred in parerea lui Gygyman6, ca Robu vrea s-o mai scalde dupa atatea microbuze, midibuze si autobuze electrice chinezesti...Este vorba de gargara...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: tramvai pe republicii 02.JPG

1

#550 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 04 octombrie 2013 - 10:07

Vezi postareamile, la 03 octombrie 2013 - 17:40, a spus:

Dar am avut! Nu chiar in adevaratul sens dar pe aproape...Si eram tare mandru de acel lucru!...

Este vorba de portiunea dintre Nemoianu si intersectia Gh. Dima - Sf Ioan, pe Coriolan Brediceanu, in zona Pietei 700,...Firobuzele veneau o perioada de la Spitalul de Copii pe Nemoianu apoi pe Brediceanu si apoi pe Gh. Dima catre intersectia cu Gh. Lazar...Celalalt sens fiind pe la Materna, pe Republicii catre Gara...Ehe, ce vremuri! :lol:


- OFF-TOPIC -
Cu dedicatie pentru dvs!
Anul 1985 - crop dintr-o fotografie mai mare si micsorata mult, pentru ca nu am acordul sa o public. :( Fotografia face parte dintr-un set de mai multe poze pe care nu vi le pot arata, pentru ca nu dau de autor. :(
Autor: Alan Murray-Rust, lucrarea Temesvár kötöttpályás közlekedése, Nemeth Adam Zoltan.

Poza a fost stearsa.
3

#551 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 04 octombrie 2013 - 18:57

Da, merci mult. Este bine ca macar exista asemenea "dovezi" chiar daca ele nu pot inca publice...

Si mai ales ca avem de-a face cu un ROMAN...Nici nu va puteti inchipui ce frumoase erau aceste firobuze cand au sosit in Timisoara. Nu doar pentru faptul ca erau noi ci pentru ca erau foarte reusite atat ca design exterior-interior, cu mult bun gust, cat si faptul ca detaliile de tot felul erau atractive si bine realizate, bine montate...Apoi bazaitul caracteristic firobuzelor era unul placut la ureche, ca si o pisica cand toarce. Normal ca in timp acest bazait s-a mai schimbat...

Acelasi lucru pot spune si despre autobuzele Roman, cele urbane, cu trei usi, aidoma firobuzului din poza de mai sus. Ele au fost aduse cu un an-doi mai devreme decat firobuzele. Mi-aduc aminte de mirosul lor caracteristic, a cauciuc nou provenit de la chedere si de la podea care era acoperita cu un covor cauciucat dungat in relief. Schimbarea vitezelor aproape ca nici nu se simtea, ata de usor se schimbau...

Apoi au venit DAC-urile noi, atat autobuze cat si firobuze dar nici pe departe nu m-au impresionat ca si Roman-urile. DAC-urile erau prea colturoase ata la exterior cat si la interior...


Apropo, iata o observatie interesanta, zic eu...


Autobuzele si firobuzele TV2 si TV2E aveau toata caroseria rotunjita, apoi au aparut TV20 si TV20E usor colturoase sau mai colturoase decat generatia precedenta de TV-uri.
Dupa acestea au aparut ROMAN-uri care iarasi erau mai rotunjioare decat TV20 urmate de DAC-uri colturoase...Mi se pare interesanta aceasta alternanta...O fi fost o pura intamplare sau fapte intentionate, adica sa avem de-a face cu schimbari mai radicale si nu cosmetizari ... cum am avut multa vreme la Dacia 1300...Nu vom afla niciodata aceste aspecte!...
2

#552 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 octombrie 2013 - 20:06

Mile, sa sti ca si de desenat sunt mai simplu, cele patrate, daramite de realizat... :rad_masa:
0

#553 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 05 octombrie 2013 - 00:49

Erau mai ieftine. Era deja perioada cand sistemul incepea sa intre in colaps.
0

#554 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 05 octombrie 2013 - 13:42

Vezi postareamile, la 04 octombrie 2013 - 18:57, a spus:



Autobuzele si firobuzele TV2 si TV2E aveau toata caroseria rotunjita, apoi au aparut TV20 si TV20E usor colturoase sau mai colturoase decat generatia precedenta de TV-uri.
Dupa acestea au aparut ROMAN-uri care iarasi erau mai rotunjioare decat TV20 urmate de DAC-uri colturoase...Mi se pare interesanta aceasta alternanta...O fi fost o pura intamplare sau fapte intentionate, adica sa avem de-a face cu schimbari mai radicale si nu cosmetizari ... cum am avut multa vreme la Dacia 1300...Nu vom afla niciodata aceste aspecte!...




Si intamplarile nu se opresc aici! In '95 au venit mai apoi Saurer-urile din Elvetia. Apoi Ikarusurile patratoase. Graff & Stiff din nou rotunjite. Mai apoi Berliet, patratos, si cele din urma Skodele, care am putea zice ca sunt mai rotunjite.
0

#555 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 octombrie 2013 - 14:21

Daca va uitati cu atentie deja din anii 70' incep sa se schimbe absolut totul in societate, apar trenduri noi cum ar fi: gastile de cartier, "minunatele" graffiti, lumea nu ma umbla asa de aranjata ca in decenile precedente, costructiile arata diferit si desigur si industria auto se schimba. Apar masini tot mai urate, cu colturi si se renunta complet la ideea de "streamlining". Absolut totul capata colturi in acest deceniu, mai putin ce tine de aeronautica. Desigur ca totul e rezultatul schimbarilor in economia mondiala, la fel ca si azi, chiar mai demult a fost o emisiune in care designeri din industria auto spuneau, ca daca ar fi lasati ei sa proiecteze masinile si sa nu fie restransi, s-ar schimba absolut toata filozifia si gandirea despre automobil, nu ar mai fii nimic la fel.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 05 octombrie 2013 - 18:21

2

#556 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 06 octombrie 2013 - 18:34

Bine, acuma daca ne uitam la Mercdesurile articulate, nici alea nu-s chiar o grozavie estetica.
0

#557 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 06 octombrie 2013 - 19:01

În legătură cu noua linie pe Republici, îmi place un comentariu:

Anton Kovacs a spus:

[...]Viziunea mea este ca Gara de Nord sa ramana acolo unde este, dar linia spre Bucuresti sa ocoleasca orasul prin partea de vest, si apoi prin nord. In acest fel, pastrand gara unde este s-ar elimina acea linie de tren care practic taie orasul in doua felii si s-ar elimina problemele create de pasajele Jiul si Popa Sapca. Eventual, pe spatiul recuperat prin eliminarea liniei ferate, chiar pe acel rambleu, s-ar putea face intradevar o linie de tramvai rapida care sa porneasca de la Gara de Nord si sa ajunga la aeroport.

In zona centrala (liniile 1-2-6) as pune tramvaie cu un design de epoca, nu stiu daca in depou mai sunt vechile tramvaie cu platforma care ar putea fi reconditionate. Acestea s-ar potrivi mult mai bine cu arhitectura zonelor strabatute si ar fi mult mai atractive pentru turisti, iar pe liniile catre cartierele periferice sau zonele periurbane as pune tramvaie noi, rapide, de exemplu cele pe care domnul primar vrea sa le modernizeze.

Si daca tot am vorbit despre liniile de tren, crearea pasajului Solventuil ar trebui sa fie prima prioritate deoarece, pe langa ca ar permite completarea inelului format de strazile/bulevardele Gr. Alexandrescu-Bogdanestilor-Dambovita-Liviu Rebreanu-Stan Vidrighin-Dorobantilor, eliminand astfel o mare parte din traficul existent in zona centrala, ar duce si la dezvoltarea zonei din ambele parti ale acestui pasaj.

Ar mai fi multe dar deocamdata ajunge si atat, dupa ce le realizam pe astea voi mai propune si altele.
Facebook
2

#558 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 11 octombrie 2013 - 13:33

Autobuzul electric cu acumulatori soseste la Timisoara (in "vizita"):

Citeaza

Imagine postata
În premieră națională, pe străzile Timișoarei vor circula primele autobuze cu motor electric. El va efectua prima cursă pe 24octombrie. O companie a pus gratuit la dispoziția RATT, două autobuze cu motor electric. Acestea vor deservi două dintre cele mai circulate trasee din oraș. Dacă lumea va reacționa pozitiv la noile mijloace de transport în comun, edilii se gândesc să cumpere mai multe. ”Viitorul va aparține autobuzelor cu motoare electrice, de aceea ne-am și gândit să achiziționăm 15 minibusuri de acest tip”, a declarat vineri primarul Nicolae Robu, cu ocazia semnării unui protocol cu compania producătoare a autobuzelor ecologice.

Autobuzele sunt dotate cu cea mai nouă tehnologie nepoluantă, au motoare cu acumulatori pe bază de fier, total reciclabili, care asigură parcurgerea 250 de kilometri.
 Acumulatorii se vor încărca pe timpul nopții.
evz

0

#559 Useril este offline   playboy 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 707
  • Inregistrat: 02 iunie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:transportul public din timisoara

Postat 11 octombrie 2013 - 16:06

http://www.tion.ro/t...isoarei/1342619
0

#560 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 octombrie 2013 - 17:15

Articol de doi bani pentru un eveniment nesemnificativ. Ca de obicei, comentariile sunt bestiale. :)
1

Arata acest topic


  • (36 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi