ŞTIRI
#321
Postat 06 decembrie 2012 - 18:37
#322
Postat 06 decembrie 2012 - 19:03
Ce cred eu mai in detaliu este ca: DB va tine transportul de calatori asa ca acuma, va baga marfare pe unde nu putea inainte ca sa isi satisfaca clientii mai bine si sa isi eficientizeze transportul de bunuri. Daca cei de la HQ din Germania observa ca incasarile nu prea vin pe ramura de calatori atunci o sa faca controale amanuntite, daca observa ca nu se schimba nimic dupa controale o sa tot taie din trenurile zilnice pana ramane ceea ce ramane si cu asta basta. Asa se fac afacerile nu sta nimeni dupa curu tau (scuzati expresia) sa te intrebe, "vai da hai cumpara bilet, de ce nu cumperi bilet?!, na hai ca azi te iertam da maine te rugam sa cumperi". Probabil au facut ei un studiu de piata inainte sa se bage in afacerea asta, sa vada cam ce clientii ar avea (calatori), care este gradul de civilizatie si cam ce ar putea schimba, dar cu siguranta daca datele nu le comvin vor face ca orice companie de talie inalta, nu vor investii in salbatici doar ca sa avem si noi lux pe care sa il stricam.
#323
Postat 07 decembrie 2012 - 23:54
Gygyman6, la 06 decembrie 2012 - 17:44, a spus:
Asta depinde de cultura instituţională din fiecare loc în parte. Ştiu o fabrică cu acţionariat majoritar elen, care la început primea vizite chiar foarte dese de la diverşi "sus-puşi" în ierarhia internă. De fapt, dacă vrei să-ţi urmăreşti interesul, îţi pui şi un număr de oameni-cheie în poziţie de decizie, cât să te asiguri că nu te fură proprii angajaţi pe la spate. Dacă-s nemţii prea gentlemeni, nu vor face asta.
Cât despre îmbunătăţiri, da, subscriu - nu vă aşteptaţi la minuni din prima zi. Nemţii exploatează orice pe cât de mult este posibil.
#324
Postat 10 decembrie 2012 - 12:44
E adevărat ?
Citeaza
#325
Postat 10 decembrie 2012 - 13:12

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 10 decembrie 2012 - 13:12
#327
Postat 11 decembrie 2012 - 08:03
Aceasta postare a fost editata de dante: 11 decembrie 2012 - 08:04
#328
Postat 11 decembrie 2012 - 08:52
La începutul acestui interval, în Banat va începe să ningă consistent. Conform meteorologilor, cantităţile de precipitaţii vor depăși local 15-20 l/mp şi izolat, în sud-est 25-30 l/mp. Vântul va avea intensificări mai ales spre seară şi noaptea, depăşind temporar la rafală 50-60 km/h, viscolind zăpada.


#329
Postat 12 decembrie 2012 - 13:18
Gygyman6, la 12 decembrie 2012 - 13:18, a spus:
sursa: curierulnational.ro
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 12 decembrie 2012 - 13:19
#331
Postat 15 decembrie 2012 - 21:03
#332
Postat 15 decembrie 2012 - 21:29
#333
Postat 15 decembrie 2012 - 21:45

Asta e si nu putem comenta atat timp cat regia isi primeste banii.
Eu, de exemplu, imi doresc sa parchez oriunde gratuit, asta datorita faptului ca multa vreme am fost obisnuit asa (conduc din '84), dar pe de alta parte, transportul in comun nu a fost niciodata gratuit, deci nu vad de unde ideea asta.

#334
Postat 17 decembrie 2012 - 19:24
Citeaza
Din 22 decembrie 2012 până în 13 ianuarie 2013, mijloacele de transport în comun vor circula în regim de vacanţă.
Pe toate liniile R.A.T.T. se va circula, în zilele de 25 şi 26 decembrie şi 1 şi 2 ianuarie, cu program de duminică.
De asemenea, în zilele de 25 decembrie 2012 şi 1 ianuarie 2013 autobuzele de pe linia 33 barat nu vor circula.
Orarul mijloacelor de transport în comun de pe toate liniile poate fi găsit în staţii şi pe site-ul nostru oficial www.ratt.ro.
#335
Postat 18 decembrie 2012 - 20:20
Citeaza
Gresit spus pentru toate liniile. Doar pentru autobuze...
#336
Postat 19 decembrie 2012 - 20:32
Citeaza
Pensionarii, cetăţenii români cu domiciliul stabil în Municipiul Timişoara care au împlinit 70 de ani şi beneficiarii legilor 341/2004, 44/1994 şi 309/2002 care au deja cardul RATT nu vor mai trebui să se prezinte la chioşcurile RATT pentru activarea abonamentului. Abonamentul va fi prelungit automat şi îi va garanta posesorului gratuitate pe viaţă.
Pensionarii care nu au card de transport RATT sunt aşteptaţi la toate cele 15 puncte de vânzare RATT pentru a primi cardul. Trebuie să aducă în original cartea de identitate, cuponul de pensie de pe ultima lună (sau adeverinţă de la Casa de Pensii), decizie, după caz.
Elevii din clasele I-XII sunt invitaţi la chioşcurile RATT cu buletinul de identitate (dacă au) şi carnetul de elev vizat pentru anul şcolar în curs pentru a-şi activa abonamentul pentru anul 2013. Gratuitatea se menţine până la pierderea calităţii de elev şi este valabilă şi în perioada vacanţelor şcolare. Facilitatea se acordă elevilor până la vârsta de 19 ani.
Angajaţii asociaţiilor de la literele h) – v) îşi vor activa abonamentele pentru anul 2013 la Centrul de Gratuităţi RATT de pe strada Intrarea Doinei, nr.2 pe baza listelor transmise de asociaţii şi a buletinului de identitate.
Beneficiarii din secţiunea reduceri a protocolului îşi vor încărca abonamentele lunar sau la nevoie pe baza documentelor specifice.
Toţi călătorii care au facilităţi la transportul în comun şi sunt cuprinşi în protocol trebui să aibă asupra lor după caz documentele doveditoare: buletin, cupon de pensie, decizie, carnet de elev vizat la zi pe care le vor prezenta la solicitarea echipelor de control.
#337
Postat 19 decembrie 2012 - 22:31
#338
Postat 19 decembrie 2012 - 23:12
#339
Postat 11 ianuarie 2013 - 11:57
SUSPENDATĂ TEMPORAR. PÂNĂ LA APROBAREA ÎN COMISIA DE CIRCULAŢIE A UNEI NOI
RUTE, AUTOBUZUL 21 CIRCULĂ PE VECHIUL TRASEU: DE LA STAŢIA MARTIR CORNEL
POPESCU VA OPRI LA ŞCOALA GENERALĂ PLOPI.
#340
Postat 16 ianuarie 2013 - 14:25
Citeaza
ABONAMENTELE DE TRANSPORT CU REDUCERE DE 100% PENTRU STUDENTII DE LA UNIVERSITATEA POLITEHNICA TIMISOARA SE ACORDA PE BAZA URMATOARELOR DOCUMENTE:
- BULETIN/CARTE DE IDENTITATE
- CARNET DE STUDENT VIZAT PE ANUL ACESTA UNIVERSITAR
- CARD STUDENTESC SECURIZAT (STUDCARD, EURO26, OMNIPASS SAU PROTIMISOARA)
- LEGITIMATIE DE TRANSPORT ELIBERATA DE M.E.C.T.S.* (SE RIDICA DE LA FACULTATEA DE CARE APARTINETI)
Conditiile sunt cuprinse în contractul incheiat intre UPT si RATT conform prevederilor din Sectiunea 2-Reduceri, art.1, lit. c) din Protocolul de acordarea a facilitatilor la transportul in comun. Protocolul poate fi consultat la rubrica Linkuri utile/Documente.
Solicitarea legitimatiei de transport este decizia Universitatii Politehnica Timisoara.