ŞTIRI
#301
Postat 23 noiembrie 2012 - 23:06
#302
Postat 24 noiembrie 2012 - 00:31
Florin.B RATT, la 23 noiembrie 2012 - 20:45, a spus:
Logica nu exista niciunde..si ca si parere personala, daca nu as iubi mtc-urile si daca nu as intelege rational ca decizia e pur electorala si nu a oamenilor care muncesc in RATT, as deveni BLATIST. Pentru ca prin decizia lor ma fac sa ma simt ultimul prost si oaia de tuns a turmei, si ne intoarcem la ideea de baza a comunismului "ai deci esti vinovat". Dupa ce muncesti din greu la banda sau in orice domeniu constati ca tu esti "prostul de serviciu" care suporti pe cei care nu fac nimic dar se plimba gratis....o discriminare constitutionala maxima care ma face sa ma simt "cetatean de gradul 2" si probabil va mari din plin numarul contravenientilor...pentru ca omul simplu asta gandeste....de ce sa platesc eu ca sunt mai prost cand altii merg pe gratis? (si practic plateste de 2 ori pentru ca si acele asa zise gratuitati tot din munca si impozitele lui sunt platite)
#304
Postat 24 noiembrie 2012 - 10:52
#305
Postat 24 noiembrie 2012 - 11:55
Relatii Publice RATT, la 23 noiembrie 2012 - 12:28, a spus:
R.A.T.T. anunţă înfiinţarea unui nou traseu experimental. Începând cu data de 26.11.2012, se înfiinţează linia 13 barat autobuze, care va avea următorul traseu: Balta Verde – Strada Zalău – Strada Alexandru Lăpuşneanu – Strada Grigore Alexandrescu – Strada Madona – Strada C.A. Rosetti – Stadionul de rugby Gheorghe Răşcanu – Strada Călimăneşti - Strada Livezilor – Strada Grigore Alexandrescu – Strada Macilor – Bulevardul Cetăţii, urmând să se întoarcă la Balta Verde, pentru efectuarea unei noi curse. Decizia înfiinţării traseului experimental a venit în urma mai multor solicitări prin care s-a subliniat faptul că timişorenii nu au un mijloc de transport în comun cu care să ajungă la stadionul de rugby Gheorghe Răşcan.
Abonamentele de pe linia 13 autobuze vor fi valabile şi pe noua linie 13 barat. Orarul noului traseu va fi disponibil în staţii şi pe site-ul www.ratt.ro.
Cred ca asta-i o gluma...
Cum sa faci aceeasi prostie de 2 ori?!?! Mai lasati-oin fras... In 2005-2006, cat era bine ca s-au putut folosii numere gen 45, 46 etc... Deci eu vad 2 probleme.
1. personajul care da numerele liniilor, ori stie sa numere pana la 46, si acolo STOP
2. ori simte o galdura in suflet cand pune o / peste numerele vechi de linii...
Si hai sa fim seriosi... Cat din noul 13 "\" este comun cu 13?
E ca si cum ai redenumi 33 in 40 "\"
Cat despre ce a spus Gygyman, tu esti cam optimist... Eu pana nu vad stalpii de la Piata de Gros pana la bucla, raman in dilema.
#306
Postat 24 noiembrie 2012 - 11:59
Citeaza
Din când în când (ca azi) mă prinde weekend-ul cu multe drumuri de făcut, și imposibil să cumpăr abonament de-o zi.
Ar fi interesant de abordat problema și în Timișoara.
Aceasta postare a fost editata de dante: 24 noiembrie 2012 - 12:01
#307
Postat 29 noiembrie 2012 - 11:27
Citeaza
Tramvaiele de pe liniile 4 şi 5, care vin de la Balta Verde, nu vor mai înainta prin Piaţa 700 spre Prefectură, ci vor vira la dreapta spre Catedrală, ambele având capăt de linie la A.E.M.
Tramvaiele care circulă pe linia 6 vor avea capăt de linie la Gara de Est şi nu vor mai înainta din Piaţa Traian spre Prefectură, acestea urmând să se îndrepte spre Banatul.
Autobuzele de pe linia 40 vor întoarce la Bastion, nu la Poşta Mare. Pe linia Expres 2, de la Mall, autobuzele vor circula spre Piaţa Timişoara 700 – Spitalul de Copii Louis Ţurcanu – Catedrala Mitropolitană – Bulevardul Vasile Pârvan – Complex Studenţesc, după care vor intra pe traseul obişnuit.
Devierea mijloacelor de transport va avea loc în intervalul orar 08:30 – 12:30 doar în ziua de sâmbătă.
Vineri şi sâmbătă se va circula după programul de duminică pe toate liniile R.A.T.T. Tot vineri, 30.11.20012, chioşcurile R.A.T.T. vor fi închise.
#308
Postat 29 noiembrie 2012 - 12:05
#309
Postat 29 noiembrie 2012 - 15:32
#311
Postat 30 noiembrie 2012 - 19:35
Sa vedem mai intai protocolul primarie-RATT si de acolo vom vedea ce si cum.
#313
Postat 03 decembrie 2012 - 12:03
Clujul in schimb imi atrage atentia deoarece desi au cu 5000 de locuitori peste Timisoara, bugetul este mai mare cu 38 milioane de euro (cu 20% aproximativ mai mare). De aici deduc ca afacerile sunt mai in floare in Cluj decat la noi, colectarea fondurilor (taxe si impozite) este mai buna si nu in ultimul rand corectitudinea cetatenilor fata de stat, fie la nivel local, fie national, sunt mai sinceri in declaratiile de venit.
Iata o dovada clara ca daca fentam statul, ne fentam noi pe noi. Asta cu conditia ca si statul sa fie unul serios si nu sa risipeasca fondurile aiurea,...prin buzunarele unora sau altora, si prin investitii si proiecte proaste....
#314
Postat 05 decembrie 2012 - 21:16
Bh
590,85
Dj
589,912
Tm
585,285
Timişul se află deci în mod meritat sub Bihor sau Dolj.
Citeaza
Asta depinde de fiecare administraţie locală în parte, deci şi topul de faţă nu este decât parţial relevant. Un oraş aflat mai jos pe listă, dar care lucrează cu firme mai cinstite şi la preţuri mai mici, va obţine rezultate mai bune decât un oraş care teoretic cheltuie mai mult.
În fond, nu toate cheltuielile se fac complet în interesul cetăţeanului
#315
Postat 05 decembrie 2012 - 21:52
#316
Postat 06 decembrie 2012 - 09:17
Deutsche Bahn, cea mai mare companie feroviara din Europa, se va extinde pe piata romaneasca prin preluarea unui pachet de 70% din operatorul de transport de calatori Regiotrans Brasov, pentru 67 milioane euro, relateaza Mediafax.
Grupul german are optiunea de a prelua, mai tarziu, si restul actiunilor companiei romanesti, potrivit unor surse apropiate tranzactiei, scrie Handelsblatt, care citeaza Reuters.
Reprezentantii Deutsche Bahn au refuzat sa comenteze informatiile.
Regiotrans, cu 760 de angajati, a avut anul trecut o cifra de afaceri de 225,5 milioane lei, in urcare cu 28,4% fata de 2010, iar profitul companiei s-a dublat, la 8,66 milioane lei, potrivit datelor raportate catre Ministerul Finantelor.
Compania, infiintata in 2005, are doi asociati, Costel Comana si Iorgu Ganea, fiecare cu 50% din partile sociale, si opereaza linii feroviare de transport de calatori in baza unor contracte incheiate cu CFR.
Deutsche Bahn a preluat in 2008, prin subsidiara DB Schenker, compania de transport feroviar de marfa Romtrans.
sursa: hotnews.ro
#317
Postat 06 decembrie 2012 - 16:22
Sa bata oare winds of change?
#319
Postat 06 decembrie 2012 - 17:44
DB vine doar sa ieie incasarile si sa isi usureze munca in Romania fara sa mai faca parteneriat cu statul roman sau alte chestii care cu siguranta iar incetinii, avand acum o arie mai mare de operare pentru marfarele sale actuale.
Nu va asteptati la minuni gen gari moderne, linii reparate peste noapte, trenuri de pasageri foarte luxuase, astea poate vor fii dar cu siguranta foarte foarte putine, nu ar merita investitia intr-o tara in care calatorul de rand face mofturi la plata unui bilet, nu exista puncte de vanzare bilete in fiecare statie, si sa nu mai zic de infrastructura.
Cu alte cuvinte nemtii stiu sa isi conduca trenurile, daca noi nu vom stii sa ii facem sa si le opreasca si la noi vom ajunge doar un punct de tranzit in care nu opreste nimica.

Ajutor

Acest topic e inchis
















