Aceasta postare a fost editata de emilut: 24 iunie 2012 - 10:24
ŞTIRI
#101
Postat 24 iunie 2012 - 10:24
#102
Postat 27 iunie 2012 - 17:02
Citeaza
http://www.ziuadeves...g-funciile.html
#103
Postat 27 iunie 2012 - 17:36
Vad ca timpul trece, "astia" se ocupa acum de ocuparea scaunelor goale, iar noi o sa ramanem fara tramvaie noi si anul asta si singura dintre multele promisiuni indeplinite probabil ca va fii redeschiderea lui 13 ca si linie de firobuz, in rest. Sper sa aiba iarna mila de noi ca daca nu va fii prapad.
#104
Postat 27 iunie 2012 - 20:37
#105
Postat 28 iunie 2012 - 14:52
Citeaza
Milionarul Sandor pariaza din nou pe birouri: Va bate recordul in Cluj?
Omul de afaceri Ovidiu Sandor, care a dezvoltat si, ulterior, vandut complexul City Business Centre din Timisoara, cel mai mare proiect de birouri din afara Capitalei, ar putea incepe o noua dezvoltare, de data aceasta in Cluj-Napoca, potrivit surselor Wall-Street.ro.
Sursa : wall-street.ro
Aceasta postare a fost editata de Antal: 28 iunie 2012 - 14:55
#107
Postat 01 iulie 2012 - 12:02
Acolo nu a fost vorba de un transport AGABARITIC. Asemenea dizlocări au loc în prezenţa unor ante-mergători care se asigură că transportul se efectuează în depline condiţii de siguranţă. Pe scurt, transportul nu cred să fi fost agabaritic. Atâta doar, că reţeaua RATT a coborât cu mai mulţi centimetri din cauza dilataţiei provocată de caniculă, decât ar fi fost permis. Nu e nici primul şi nici ultimul caz de acest gen.
Este adevărat întinderea firului de lucru presupune investiţii considerabile. În schimb, RATT putea asigura măcar întinderea (printr-un sistem grobian de contragreutăţi) a ancorelor care susţin plasa. A se vedea lucrătura firmei care a realizat sistemul existent la tramvaie.
#108
Postat 01 iulie 2012 - 16:43
emilut, la 01 iulie 2012 - 12:02, a spus:
Acolo nu a fost vorba de un transport AGABARITIC. Asemenea dizlocări au loc în prezenţa unor ante-mergători care se asigură că transportul se efectuează în depline condiţii de siguranţă. Pe scurt, transportul nu cred să fi fost agabaritic. Atâta doar, că reţeaua RATT a coborât cu mai mulţi centimetri din cauza dilataţiei provocată de caniculă, decât ar fi fost permis. Nu e nici primul şi nici ultimul caz de acest gen.
Este adevărat întinderea firului de lucru presupune investiţii considerabile. În schimb, RATT putea asigura măcar întinderea (printr-un sistem grobian de contragreutăţi) a ancorelor care susţin plasa. A se vedea lucrătura firmei care a realizat sistemul existent la tramvaie.
da reporterul cred ca nu a vazut bine tirul pare unul normal nu agabaritic si cred ca a agatat firele din cauza ca erau prea jos din cauza caniculei eu am trecul prin zona inainte de accident si erau cam lasate mai ales unde e crucea zona de intersectare a firului de intrare in bucla cu cel de iesire acolo a agatat firul tirul venea dinspre ghiroda
#109
Postat 02 iulie 2012 - 22:02
#110
Postat 04 iulie 2012 - 09:22
În serile 4-8 iulie în Timişoara va circula un autobuz în care se vor
desfăşura câteva piese scurte de teatru. Autobuzul va pleca din staţia
Traian Grozăvescu (din spate de la Poşta Mare) de la ora 18.00, 19.00, 20.00
şi 21.00. Traseul cuprinde zona centrală şi va trece prin Piaţa Mărăşti,
Piaţa 700, Piaţa Regina Maria, Catedrala Mitropolitană, Consulatul Germaniei, Piaţa Huniade,
Poşta Mare. Autobuzul nu va opri pe traseu. Îl veţi recunoaşte uşor,
deoarece va fi decorat pentru acest eveniment.
Transportul şi piesele de teatru sunt gratuite. Vă puteţi face rezervare
urmând instrucţiunile de aici http://experimentali...misoara/teatru/
Aceasta postare a fost editata de Relatii Publice RATT: 04 iulie 2012 - 09:24
#116
Postat 04 iulie 2012 - 17:16
#117
Postat 05 iulie 2012 - 15:43
Începând cu data de 05.07.2012, traseul liniei 13, din cauza lucrărilor care au loc pe strada Cloşca, este deviat pe străzile Horea şi Crişan. În aceste condiţii, pe tronsonul Bulevardul Cetăţii – Pasaj C.F. au fost înfiinţate cinci staţii.
În sensul Bulevardul Cetăţii – Pasaj C.F. cele trei staţii sunt pe bulevardul Cetăţii la intersecţia cu strada Cloşca, pe strada Horea la intersecţia cu strada Macilor şi pe strada Horea la intersecţia cu strada Vuk Karadzic.
În sensul Pasaj C.F. – Bulevardul Cetăţii sunt două staţii: pe strada Crişan la intersecţia cu strada Paroşeni şi pe strada Crişan la intersecţia cu strada Muntenia.
Revenirea la traseul iniţial se va face după terminarea lucrărilor de pe strada Cloşca.
Pentru detalii legate de această deviere puteţi obţine informaţii de la Biroul de Relaţii Publice al R.A.T.T., de luni până vineri între 8.00 şi 16.00.
Aceasta postare a fost editata de Relatii Publice RATT: 05 iulie 2012 - 15:47
#118
Postat 05 iulie 2012 - 16:06
cseh_17, la 04 iulie 2012 - 14:39, a spus:
playboy, la 04 iulie 2012 - 17:16, a spus:
Mulţumim frumos pentru că vă oferiţi, ne bucurăm că sunteţi alături de noi. Anul acesta, până la urmă am decis să marcăm această zi de 8 iulie mai lejer. Rămâne transportul gratuit, dar nu vom avea paradă. Mâine o să citiţi info completă în comunicatul pe care îl va posta Florin pe site.
#119
Postat 05 iulie 2012 - 21:50
Relatii Publice RATT, la 05 iulie 2012 - 15:43, a spus:
Din acest anunţ nu se deduce dacă se va circula pe str. Crişan doar până la P-ţa Avram Iancu, sau până la B-dul Cetăţii.
Îmi permit o observaţie. Cei care au decis acest traseu, ştiu oare cum arată str. Crişan în zilele de weekend, şi nu numai? Timişorenii care merg la piaţă îşi parchează maşinile pe ambele părţi ale străzii, astfel încât autobuzele vor fi blocate în acea porţiune cu orele.
Întrebare: - la grafic s-au adus modificări?