Lucrări de infrastructură în lume
#81
Postat 10 iulie 2013 - 15:29
Croația
In data de 8 Iulie a fost deschis circulatiei tunelul Sveti Ilija, in lungime de 4248 metri, intre Baska Voda si Zagvozd:
sursa
Filmare dinainte de deschidere:
PS: noi ne c*cam pe noi in continuare, multumita expertilor din CNADNR, in timp ce in Croatia acesta este al n-spelea tunel cu lungimea de peste 4 Km!
In data de 8 Iulie a fost deschis circulatiei tunelul Sveti Ilija, in lungime de 4248 metri, intre Baska Voda si Zagvozd:
sursa
Filmare dinainte de deschidere:
PS: noi ne c*cam pe noi in continuare, multumita expertilor din CNADNR, in timp ce in Croatia acesta este al n-spelea tunel cu lungimea de peste 4 Km!
#82
Postat 10 iulie 2013 - 17:47
MHN, la 03 iulie 2013 - 00:41, a spus:
Belgrad
Filmare aeriana cu autostrada urbana si unele cladiri adiacente:
Filmare aeriana cu autostrada urbana si unele cladiri adiacente:
In cladirea pe care se insista cel mai mult (probabil la parterul ei) exista o cafenea a lui Novak Gjokovic, care Duminica a pierdut in finala de la Wimbledon in fata lui Andy Murray...
MHN, la 10 iulie 2013 - 15:29, a spus:
Croatia
In data de 8 Iulie a fost deschis circulatiei tunelul Sveti Ilija, in lungime de 4248 metri, intre Baska Voda si Zagvozd:
PS: noi ne c*cam pe noi in continuare, multumita expertilor din CNADNR
In data de 8 Iulie a fost deschis circulatiei tunelul Sveti Ilija, in lungime de 4248 metri, intre Baska Voda si Zagvozd:
PS: noi ne c*cam pe noi in continuare, multumita expertilor din CNADNR
Pai cum asa? Avem doua TUNELE (cut & cover ) la Sibiu care acusi vor fi gata...si despre care am "vorbit" la topicul dedicat...
#83
Postat 11 iulie 2013 - 09:51
PS-ul meu se refera la frica de tuneluri a decidentilor din CNADNR si minister.
Pana la urma vor fi construite unul sau doua pe Orastie - Sibiu, probabil unul sau doua pe Lugoj - Deva si mai multe pe Sibiu - Pitesti si Comarnic - Brasov.
Insa daca ar putea, ei (decidentii) ar alege variante cu serpentine.
Pana la urma vor fi construite unul sau doua pe Orastie - Sibiu, probabil unul sau doua pe Lugoj - Deva si mai multe pe Sibiu - Pitesti si Comarnic - Brasov.
Insa daca ar putea, ei (decidentii) ar alege variante cu serpentine.
#86
Postat 30 iulie 2013 - 23:19
Iata inca o dovada despre cat de importante sunt podurile in general. Si in cazul de mai sus vorbim de poduri peste Dunare.
In schimb pe Bega noastra n-a fost facut un pod nou in locatie noua de peste 40 de ani. Nici macar o pasarela pietonala...Si vorbim de BEGA, nu de Dunare!...
In schimb pe Bega noastra n-a fost facut un pod nou in locatie noua de peste 40 de ani. Nici macar o pasarela pietonala...Si vorbim de BEGA, nu de Dunare!...
#90
Postat 28 martie 2014 - 07:51
Bosnia și Hertegovina
Animatie 3D cu sectiunea de autostrada Banja Luka - Doboj, aflata in cosntructie:
Animatie 3D cu sectiunea de autostrada Banja Luka - Doboj, aflata in cosntructie:
#91
Postat 09 aprilie 2014 - 10:05
Australia
Time-lapse cu lucrarile de constructie la dublarea podului Alfords Point:
Lucrarile au durat 18 luni!
In ceea ce ne priveste, mai e mult pana departe.
Time-lapse cu lucrarile de constructie la dublarea podului Alfords Point:
Lucrarile au durat 18 luni!
In ceea ce ne priveste, mai e mult pana departe.
#93
Postat 11 mai 2014 - 07:57
Danemarca și Germania
Simulare video a proiectului Fehmarn Belt Fixed Link, tunel subacvatic combinat (feroviar si rutier), propus a fi construit in lungime de 17.6 Km si la o adancime de 40 m de luciul apei, intre anii 2015 - 2021, pentru a conecta insula germana Fehmarn de insula daneza Lolland:
Simulare video a proiectului Fehmarn Belt Fixed Link, tunel subacvatic combinat (feroviar si rutier), propus a fi construit in lungime de 17.6 Km si la o adancime de 40 m de luciul apei, intre anii 2015 - 2021, pentru a conecta insula germana Fehmarn de insula daneza Lolland:
#96
Postat 27 mai 2014 - 05:54
Qatar | Doha
Sharq Crossing sau Doha Bay Crossing (denumirea veche), proiect al remarcabilului arhitect spaniol Santiago Calatrava:
Incredibil ce le mai "fata" mintea astora, in comparatie cu frica noastra de tuneluri!
Sharq Crossing sau Doha Bay Crossing (denumirea veche), proiect al remarcabilului arhitect spaniol Santiago Calatrava:
Incredibil ce le mai "fata" mintea astora, in comparatie cu frica noastra de tuneluri!
#100
Postat 08 iunie 2014 - 05:58
Și încă ce de tuneluri! Și nu scurte!
Probabil decidenții din CNADNR-ul lor au o mentalitate normală pentru secolul XXI, atât din punctul de vedere a protecției mediului înconjurător, cât și din punctul de vedere al beneficiarilor!
Probabil decidenții din CNADNR-ul lor au o mentalitate normală pentru secolul XXI, atât din punctul de vedere a protecției mediului înconjurător, cât și din punctul de vedere al beneficiarilor!