
Lucrări de infrastructură în lume
#201
Postat 20 august 2019 - 12:01

#202
Postat 20 august 2019 - 12:13
#204
Postat 20 august 2019 - 13:15
Apoi pe traseul stabilit al AS se afla si un stejar vechi de 600 de ani iar "iubitorii" pomilor au sarit in apararea stejarului si au cerut ocolirea lui. Insa stejarul (cica avea o circumferinta de 7 metri) a fost taiat dovedindu-se ca nu ar fi stat inca mult timp in picioare fiind gol pe dinauntru...
Cei 63 km erau formati din 3 loturi, lotul din mijloc avand o lungime de 12 km. Acesta a fost terminat primul insa nu putea fi pus in exploatare din varii motive...Ulterior s-a dovedit ca avea si probleme de calitate la executie fiind executat de ceva firme sarbesti...El a fost refacut substantial de firma chuneza care a lucrat la celelalte doua loturi, primul si ultimul...
Intregul traseu de 63 km a costa 430 milioane euro din care lotul 1 + lotul 3 au costat 333 milioane euro...Insa aceste cifre ar putea suferii unele modificari dupa ce se trage linia finala...
Banii provin din credite de la Eximbank of China cu o dobanda de 2,5 % si o perioada de gratie de 5 ani. Creditul a fost contractat in 2013 cand actualul presedinte Aleksandar Vučić era prim-ministru...Cu alte cuvinte lui i se datoreaza executia si finalizarea lucrarilor...
La segmentul de 40 km (Ljig -
Čačak) demararea lucrarilor a avut loc in 2012 iar finalizarea in 2016...
#205
Postat 20 august 2019 - 16:23

#206
Postat 20 august 2019 - 17:15

#207
Postat 21 august 2019 - 13:18
#209
Postat 08 noiembrie 2019 - 18:58
Tronsonul acesta de 87 km trebuia inaugurat la sfarsitul lui august insa niste probleme de alunecari de teren in fata unui tunel au intarziat inaugurarea cu aproape 3 luni pentru lucrari suplimentare de intarire a terenului...
Deasemenea, un lot de vreo 22 km din acest tronson de 87 km a fost cumva inaugurat prim mai - iunie parca insa acum este gata intregul tronson...
Se va circula in mod gratuit pana la 1 decembrie dupa care incepe taxarea...
Mai multe maine...
#210
Postat 09 noiembrie 2019 - 13:28
Pe intregul tronson de 87 km sant construite 87 de poduri, 5 tunele si 5 incrucisari de drumuri...Circa 480 milioane € a costat acest tronson dar s-ar putea sa se mai adauge cateva milioane cand se trage linia...
Constructia tronsonului a inceput sporadic in 2010 si abia in ultimii 3-4 au fost accelerate lucrarile...
Segmentul inaugurat astazi de 22,5 km este compus dintr-o bucata de 9,4 km, apoi un tunel de 700 m si alta bucata de 12,4 km...
#212
Postat 20 aprilie 2020 - 13:56
Autostrada D1 - Centura Prešov Vest-Sud:
Randare 2017:
Status lucrări August 2019:
#213
Postat 20 aprilie 2020 - 15:49
#217
Postat 21 ianuarie 2021 - 02:32
#218
Postat 21 ianuarie 2021 - 14:40
#219
Postat 21 ianuarie 2021 - 17:10
Atunci mai bine rămâneau cu DN-uri și serpentine ?!
#220
Postat 21 ianuarie 2021 - 17:16
eu prefer dn-urile cu serpentine mai ales daca se muta tot traficul pe autostrada. (pentru ca motocicleta
