Parța
#81
Postat 24 aprilie 2014 - 19:23
Dumbravita a expropriat din fiecare parcela o suprafata (stiu caz concret, nu povesti sau din auzite) pentru drumuri si chiar a facut drumuri asfaltate ulterior. De ce acolo s-a putut si aici nu?
#82
Postat 24 aprilie 2014 - 22:59
In Sag drumurile din zona Manastire nu au fost preluate (deocamdata) pentru ca evident nu respecta PUZ-ul ca latime a partii pietruite.
Dumbravita are alt buget pentru ca multe firme mari au sediu pe teritoriul comunei.
Dumbravita are alt buget pentru ca multe firme mari au sediu pe teritoriul comunei.
#83
Postat 25 aprilie 2014 - 07:06
Ok. Sa nu credeti ca ma preocupa in mod deosebit soarta celor din vilele respective, doar faceam o comparatie.

#94
Postat 12 aprilie 2015 - 15:06
Daca Timisul s-ar fi aflat in vestul Europei, era demult navigabil...
#96
Postat 12 aprilie 2015 - 21:04
Pai trebuie ajutat cu cateva ecluze si stavilare pentru pastrarea unor nivele constante, apoi serpuirea trebuie "indreptata", etc.,...deci ar fi fost necesare niste lucrari in acest sens...Nici in apusul Europei nu toate raurile au fost navigabile de la natura ci a intervenit omul acolo unde natura nu si-a desavarsit lucrarea...
Nici Bega n-ar fi fost navigabila daca nu veneau germanicii s-o faca...
Citeste pe net "istoria" construirii pe la 1600 a canalului Canal du Midi din Franta si vei ramane uimit de lucrarile care s-au facut atunci si de problemele ivite in timpul constructiei..
Nici Bega n-ar fi fost navigabila daca nu veneau germanicii s-o faca...
Citeste pe net "istoria" construirii pe la 1600 a canalului Canal du Midi din Franta si vei ramane uimit de lucrarile care s-au facut atunci si de problemele ivite in timpul constructiei..
#99
Postat 22 iulie 2015 - 21:12
E super, exceptand zilele libere cand nici nu ma gandesc sa ma duc acolo.