Oradea
#322
Postat 04 august 2019 - 21:29


Dacă nu aș cunoaște realitatea, aș putea spune că defapt Oradea se pregătește să devină Capitala Europeană a Culturii în 2021, nu Timișoara!

Aceasta postare a fost editata de Logorius2: 04 august 2019 - 21:40
#324
Postat 04 octombrie 2019 - 22:58
Foto: Adi C. via skyscrapercity.








#326
Postat 04 octombrie 2019 - 23:07
Foto: danla via Skyscrapercity.


Prezent vs proiect. Va fi refacut cu aceasta ocazie si acoperisul in forma originala, distrus prin anii '40.

Aceasta postare a fost editata de Raven: 04 octombrie 2019 - 23:07
#328
Postat 04 octombrie 2019 - 23:12
Citeaza
Ca urmare, putem începe lucrările la acest pasaj important, care va asigura o circulație fluentă pe centură și care va crește siguranța circulației în zonă. Lucrările la pasaj vor fi efectuate de către firma Porr și vor începe luni, 14 octombrie. Pasajul va fi asemănător cu cel de pe Calea Aradului.
I. Bolojan via Facebook.
Organizarea de santier e facuta, luni, 14 octombrie vor incepe efectiv lucrarile, va avea 4 benzi (2X2), si va supratraversa actualul sens giratoriu cu strada Universitatii.
Aceasta postare a fost editata de Raven: 04 octombrie 2019 - 23:13
#329
Postat 04 octombrie 2019 - 23:18
[url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/wBjDxMfc/tx-logistik.jpg[/url][/IMG]
Citeaza
Citeaza
Deschiderea noii legături de la Oradea constituie o extindere a afacerii din România, în condiţiile în care TX Logistic operează încă din primăvara anului trecut conexiuni feroviare către Germania prin terminalul intermodal de la Curtici.
Avantajele noului sistem sunt incontestabile. Pentru transportul a 2.000 tone de marfă cu TIR-ul din Oradea în Rin-Ruhr (Germania), de exemplu, ar fi necesar, în mod normal, 80 de șoferi. Or, acum, această cantitate poate fi livrată cu trenul, cu doar doi conductori. În plus, durata de livrare scade de la 60 la 48 de ore.
Angajaţii companiei au făcut o demonstraţie cu privire la modul uşor şi sigur în care pot fi încărcate pe linia ferată, în doar câteva minute, două capete de TIR, grele fiecare de câte 8 tone, cu ajutorul unei macarale speciale şi a platformei proprii Nikrasa lansată în 2014 şi aflată acum la a doua generaţie.
Platforma mai poate încărca rapid şi transporta pe calea ferată în condiţii de siguranţă remorci pe roţi, până de curând nemacarabile, lucru demonstrat în faţa audienţei, dar şi dube sau orice alte autovehicule de transportat marfă. Sistemul este gândit astfel încât transbordarea şi transportul flotei nu necesită investiţii adiţionale şi nici modificări ale maşinilor de marfă.

Aceasta postare a fost editata de Raven: 04 octombrie 2019 - 23:18
#332
Postat 04 noiembrie 2019 - 19:46
Pregatiri pentru redimensionarea aductiunii paraului (subteran) Paris si forarea celor 374 de piloti.



Lucrari la pod Dacia





Foto: danla via Skyscrapercity.
Aceasta postare a fost editata de Raven: 04 noiembrie 2019 - 19:47
#335
Postat 04 noiembrie 2019 - 20:10
Citeaza
Marți, 29 octombrie, au fost montate primele grinzi ale viaductului drumului de legătură care va prelungi drumul expres până la DN19 spre Satu Mare.
Drumul dintre strada Suișului și Calea Bihorului face legătura între sensul giratoriu de la Real Episcopia și actualul drum expres. Ordinul de începere a lucrărilor a fost emis în data de 03.07.2018, durata de execuţie fiind de 13 luni. Termenul estimat pentru finalizarea lucrărilor este 31 noiembrie 2019.
Drumul are o lungime de 2.823 de metri, din care un viaduct de 246 metri. Au fost forați 92 de piloți la cel puțin 20 de metri adâncime în pământ, pentru a susține cele 9 pile și cele două culei. "În total avem nevoie de 120 grinzi pentru construcţia viaductului. Lucrările sunt gata în proporţie de 75% şi în funcţie de condiţiile meteo vor fi finalizate în primăvara anului viitor", a spus Florin Birta, viceprimarul municipiului Oradea.
Aproape pe toată lungimea drumului a fost excavat stratul vegetal, s-a pus balast pentru a fi compactat, s-au pus bordurile, s-a montat stratul de piatră spartă și stratul de mixtură asfaltică pe o lungime de 1840 m și au început montarea bordurilor la trotuar. Drumul va avea două benzi de circulație de câte 3,5 metri, trotuar, pistă pentru biciclete și iluminat public.
În ceea ce privește lucrările la viaduct, la culeea C1 s-a realizat finalizarea radierului, finalizare stâlpi elevații, hidroizolare radier, finalizare riglă și cuzineți. Aceleași lucrări, respective finalizare radier, finalizare elevații, hidroizolație radier, finalizare riglă și cuzineți s-au executat și la pila 1 și la Pila 2. Urmează aprovizionarea și montarea altor 12 bucăți de grinzi prefabricate dintre Pila 1 și Culeea 1. Va urma apoi turnare beton riglă și cuzineți Pila 3, cofrare și turnare beton riglă și cuzineți Pila 4, finalizare eșafodaj susținere riglă Pila 5.
Totodată, au fost realizate mai multe lucrări la rețelele electrice și la rețelele de canalizare pluvială.
De asemenea, se vor executa la podul peste Crișul Mic montarea grinzilor prefabricate, e vorba de 25 de bucăți de 8 m fiecare.
"Această legătură va descongestiona traficul din zona centrală și din Episcopia, toți cei care vor veni din centru sau dinspre Cluj, vorbim de traficul ușor, vor putea folosi această legătură, pentru a nu mai circula și a nu aglomera zona cartierului Episcopia. Când și acest drum va fi finalizat, împreună cu strada Bihorului, vom finaliza și legătura dintre Oșorhei și Oradea și atunci vom avea un drum care va ocoli orașul prin această parte. Totodată, în viitor, tot pe aici se va face legătura cu viitoarea autostradă, cei care vor dori să ajungă la autostradă vor putea astfel folosi acest drum pentru a nu mai intra prin oraș", a menționat viceprimarul Florin Birta.

#336
Postat 04 noiembrie 2019 - 20:14
Citeaza
Primarul Ilie Bolojan a prezentat în cadrul conferinței de presă de luni, 28 octombrie, soluția de trafic constând într-un pasaj subteran, care va asigura accesul la drumul de legătură spre viitoarea Autostradă Transilvania.
Pasajul va porni de pe str. Meșteșugarilor către șoseaua de centură și va subtraversa str. Densusianu și calea ferată Oradea-Arad. Totodată, acest pasaj va face legătura și cu noul drum spre Sîntandrei.
Drumul de legătură dintre Oradea și Autostrada Transilvania va avea 19 km și va fi realizat de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
Citeaza
Pasajul subteran va avea o lățime de cca 10 m dintr-o parte în alta, din care carosabilul reprezintă cca. 7,80 m, iar cele două trotuare de 1,10 m fiecare. În ceea ce privește înălțimea pasajului, aceasta va fi de cel puțin 5 m, tocmai pentru a putea prelua și traficul greu. Dintre cele patru benzi ale străzii Meșteșugarilor, cele din mijloc vor fi afectate pentru rampele pasajului iar cele laterale pentru accesul din și spre centură. Realizarea acestui pasaj nu presupune exproprieri.
Pista de biciclete va rămâne pe traseul vechi înspre Criș.
Cu privire la stadiul proiectului, primarul Ilie Bolojan a precizat: "Cel mai probabil va mai dura două luni obținerea avizelor de la Compania de Drumuri și de la CFR, dar sperăm că cel mai târziu la 1 martie 2020 vom putea să aprobăm acest proiect, urmând ca lucrările să înceapă în anul 2021, în paralel cu lucrarea la drumul de legătură Oradea - Autostrada Transilvania".
#338
Postat 10 noiembrie 2019 - 16:55

L.E. Albastru inchis e finalizata calea de rulare plus stalpi, fara catenare, albastru deschis este in lucru momentan, se lucreaza la terasament.
Obiectiv 1,este finalizat, din 15 noiembrie pe acolo va fi introdusa noua linie 8 de tramvai (Rogerius - Iosia).
Verde este portiunea neatacata.
PS: Am scris mai tarziu legenda, pentru ca nu mi se incarca postul.
Aceasta postare a fost editata de Raven: 10 noiembrie 2019 - 19:29
#339
Postat 10 noiembrie 2019 - 17:21