STP Timișoara Forum: Oradea - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Oradea

#221 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 07 iunie 2018 - 23:11

OTL ÎNCEPE ÎN ACEST AN EXTINDEREA LINIEI DE TRAMVAI ȘI ÎȘI MODERNIZEAZĂ PARCUL

Citeaza

Conducerea OTL a prezentat azi, 5 iunie 2018, într-o conferință de presă, proiectele care urmează a fi realizate în acest an. În cadrul conferinței a avut loc și festivitatea de premiere a elevilor cu ale căror desene a fost decorat un autobuz pentru a sărbători Ziua Internațională a Copilului.

Extinderea liniei de tramvai

Directorul tehnic Adrian Revnic a prezentat investiția „Realizare legătură pe cele trei direcții a liniilor tramvai în intersecția între străzile Primăriei - Decebal - Calea Aradului și extindere linie nouă de tramvai pe traseul Calea Aradului - str. Făgărașului - str. Atelierelor (cu acces depou OTL) și legătura pe toate direcțiile cu str. D. Cantemir".

„Este o investiție care luna aceasta va fi atribuită și se va semna contractul în următoarele 10-15 zile - o investiție de 69 de milioane de lei", a precizat directorul tehnic.

Lucrările vor începe în această toamnă de la intersecția de la Biserica Emanuel și vor dura 24 de luni, fiind executate de asocierea de firme Mari-Vila COM SRL, Abed Nego și SC Aquacons SRL.

Finanțarea investiției este realizată din fonduri europene nerambursabile, disponibile în cadrul Programului Operațional Regional 2014 - 2020, Axa prioritară 4 - Sprijinirea dezvoltării urbane durabile, Prioritatea de investiție 4.1 - Mobilitate urbană durabilă, accesate prin mecanismul rambursării cheltuielilor efectuate de beneficiar din surse proprii/alte surse.

Modernizarea parcului de tramvaie

Un alt proiect prezentat, în curs de derulare în această lună, este modernizarea parcului de tramvaie în două etape, proiect derulat în parteneriat cu Primăria Oradea, în cadrul căruia numărul tramvaielor achiziționate va fi suplimentat de la zece la douăzeci. Valoarea totală a celor douăzeci de tramvaie care vor fi achiziționate este de 176 milioane de lei.

„Săptămâna trecută am adus cinci tramvaie din cele douăzeci de la Berlin, iar în data de 11 iunie mai vin cinci, astfel încât până la sfârșitul lunii vom avea toate cele douăzeci de tramvaie în curtea noastră", a spus Pop Viorel, directorul general OTL.

Finanțarea acestui proiect este realizată prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, obiectivul specific 4.1 - Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reședință de județ prin investiții bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă.

Automate de bilete noi pentru plata cu cardul în mijloacele de transport

Directorul Economic Romeo Nica a prezentat noile automate de bilete care permit plata biletului de călătorie folosind un card bancar contactless Visa sau Mastercard. În aproximativ 30-45 de zile, aceste aparate vor fi montate pe toate mijloacele de transport din Oradea. Biletele cumpărate de la aceste automate sunt valabile timp de o oră pe mijlocul de transport respectiv, aparatul eliberând o recipisă cu toate datele tranzacției, inclusiv ultimele patru cifre ale cardului bancar cu care a fost achiziționat biletul, iar în cazul unui control, se va prezenta și cardul bancar.

„Ele au un sistem similar POS-ului, au o imprimantă, sunt legate tot timpul la internet, deci sunt online. Validarea se face în momentul achiziției biletului", a precizat directorul economic.

Acest sistem completează sistemele existente ale canalelor de vânzare a biletelor.

OTL are de asemenea în vedere realizarea transportului local public cu Biharia, Sîntandrei și Ineu, sens în care poartă discuții cu primăriile acestor localități.

Conducerea a făcut un apel către cetățenii orașului care au păstrat amintiri despre transportul în comun din Oradea: poze, reviste, relicve, obiecte care au legătură cu transportul public să le ofere muzeului transportului public local.

3

#222 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2364
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 08 iunie 2018 - 06:12

Felicitari pentru Oradea! Ma bucur ca macar un oras din vest respecta si dezvolta transportul in comun, asa cum ma bucur ca la Arad se pastreaza traditia constructiei de vehicule feroviare..tramvaie si vagoane... Iata ca se pot accesa si fonduri europene...se pot face si licitatii cu rezultat pozitiv in extinderea transportului in comun...totul e sa se vrea cu adevarat. Se dovedeste ca omul sfinteste locul. Desi primarul lor e tot din pnl...alta e abordarea. Eh...el nu face sondaje pe facebook...e de moda veche...cel mult o conferinta de presa si rezultate concrete..fara trompete vuvuzele si samnpanie. Felicitari inca o data oradenilor!
3

#223 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2364
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 14 iunie 2018 - 21:50

14,3 milioane euro: Oradea a atras anul trecut mai multe fonduri europene decât toate reşedinţele de judeţ la un loc

Municipalitatea orădeană este campioană absolută la atragerea de fonduri europene. În 2017, Oradea a atras 14,3 milioane euro din fonduri comunitare, reprezentând 86% din suma netă de 16,7 milioane euro încasată în total de cele 41 de primării reşedinţă de judeţ, inclusiv Capitala.

Datele au fost furnizate de Direcţia pentru Politici Fiscale şi Bugetare Locale din cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Bugetare Locale către pagina analizeeconomice.ro

Oradea este urmată la mare distanţă de Giurgiu cu 0,82 milioane euro, Constanţa (0,80 milioane euro), Alba Iulia (0,55 milioane euro) şi Baia Mare (0,51 milioane euro).

31,3 milioane euro pentru Bihor

Volumul mare de fonduri europene încasat de municipalitatea orădeană a influenţat şi topul pe judeţe. Astfel, din totalul sumei de 439,9 milioane euro primite de la UE de către administraţiile locale pe parcursul anului trecut, Consiliul Judeţean Bihor şi primăriile din judeţ au atras cea mai mare sumă: 31,3 milioane euro.

Topul celor mai active judeţe este completat de Maramureş cu 28,9 milioane euro, Mureş (20,7 milioane euro), Timiş (20,3 milioane euro) şi Iaşi (20 milioane euro).

La polul opus, cele mai mici sume le-au revenit administraţiilor locale din Brăila (0,95 milioane euro), Ilfov (0,55 milioane euro) şi Bucureşti (0,2 milioane euro).

Administraţiile sărace nu cer bani europeni

Suma de 439,9 milioane euro atrasă de administraţiile locale din România anul trecut este mai mare decât cea atrasă în anul 2016 (398,7 milioane euro), dar mai mică decât cea din 2015 (1,2 milioane euro).

Conform datelor Direcţiei pentru Politici Fiscale şi Bugetare Locale, administraţiile care înregistrează cel mai mic grad de absorbţie a fondurilor europene sunt în acelaşi timp şi cele care gestionează cele mai sărace judeţe mulţumindu-se cu subvenţiile alocate de la bugetul central.

sursa: www.ebihoreanul.ro

Uite ca la ei se poate...Se confirma ce spunea un alt coleg al nostru de forum..la clasamentul pe judete macar Timisul sta mai binisor decat la cel pe municipii resedinta de judet.. Se pare ca dezvoltarea in forta nu prinde la partea cu bani europeni..sau la cat de contestate si respinse prin instanta sunt proiectele propuse si pentru licitatii publice locale in Timisoara, specialistii din CD Loga nu se mai obosesc nici sa incerce ceva cu bani europeni...
Stiu ca acum o sa auzim poezia aia cu "nu s-a deschis finantarea pentru exercitiul financiar 2014-2020"...dar actuala conducere e la butoane din 2012..si concret nu am auzit de nici un proiect conceput si propus la finantare europeana in acesti 8 ani...
0

#224 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 14 iulie 2018 - 10:38

DOUĂ PASAJE SUBTERANE CU PATRU BENZI VOR ASIGURA FLUIDIZAREA TRAFICULUI RUTIER ÎN ZONA CENTRULUI CIVIC

Citeaza

Primarul Ilie Bolojan a susținut azi, 13 iulie 2018, o conferință de presă cu privire la două proiecte de investiții viitoare pe fonduri europene, pe care municipiul le are în vedere. La conferință a fost prezent și europarlamentarul Daniel Buda.

Domnul Daniel Buda i-a înmânat primarului Ilie Bolojan o diplomă din partea Grupului Partidului Popular din Parlamentul European, în semn de apreciere pentru activitatea depusă în ceea ce privește atragerea de fonduri europene, acesta fiind primul eveniment de acest fel.


Citeaza

Cele două proiecte prezentate în conferința de presă se referă la coridorul de mobilitate pe direcția Nufărul-Gară.

Primul proiect este cel intitulat "Coridor de mobilitate urbană durabilă în Piața Emanuil Gojdu din Oradea - Etapa I", care vizează reorganizarea traficului în zona Pieței Emanuil Gojdu și Parcului 1 Decembrie, prin realizarea unui pasaj subteran de patru benzi.

Amenajarea începe de la coborârea de pe Podul Dacia înspre B-dul Dimitrie Cantemir și are ca obiectiv crearea unui coridor de mobilitate urbană prin traversarea Căii A. Averescu pe sub bulevardul din piața E. Gojdu și liniile de tramvai, printr-un pasaj subteran și coborârea traficului auto de pe B-dul din piața E. Gojdu prin pasaje subterane pe o lungime de aproximativ 240 m. Prin coborârea traficului în pasajul subteran se va putea asigura continuitatea spațiului pietonal în prelungirea Parcului 1 Decembrie, astfel încât să permită o amenajare peisagistică unitară dinspre Parcul 1 Decembrie înspre Cetatea Oradea, înglobând Catedrala Ortodoxă.

Valoarea acestei investiții este de aproximativ 18 milioane de euro.

Al doilea proiect prezentat poartă titlul „Coridor de mobilitate urbană durabilă în Piața Emanuil Gojdu din Oradea - Etapa II" și vizează reorganizarea traficului în zona girației de la Piața Agroalimentară Cetate.

Amenajarea începe de la str. Griviței până la str. Gheorghe Costaforu și are ca obiectiv crearea unui coridor de mobilitate urbană prin reorganizarea traficului în zona intersecției B-dului Dimitrie Cantemir cu str. Sucevei prin amenajarea unui pasaj subteran de cca 72 m care să asigure traversarea subterană a intersecției de către B-dul D. Cantemir.

Valoarea acestei investiții este de aproximativ 6 milioane de euro.

Studiul de fezabilitate este realizat de compania EGIS. Valoarea estimată a celor două proiecte este de 24 de milioane de euro. La sfârșitul lunii august va fi aprobat studiul de fezabilitate și va fi depusă cererea de finanțare prin fonduri europene (axa de finanțare pe mobilitate urbană). Dacă proiectul va fi câștigat, urmează să fie semnat contractul de finanțare în această toamnă, spre finalul anului. În paralel cu semnarea contractului se va derula procedura de licitație privind proiectarea și execuția, iar la primăvară vor putea fi începute lucrările, care vor dura aproximativ doi ani și jumătate.

1

#225 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 14 iulie 2018 - 10:41

Imagine postata
0

#226 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 14 iulie 2018 - 12:06

Bihor onlineImagine postata

Aceasta postare a fost editata de Andy: 14 iulie 2018 - 12:07

3

#227 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2364
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 14 iulie 2018 - 15:16

Sa nu fim hater i! Ce, noi nu asfaltam drumul boilor spre Mosnita? Asta fluidizare rutiera in forta... :rad_masa: :rad_masa: :rad_masa:
2

#228 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 14 august 2018 - 22:26

PRIMARUL ILIE BOLOJAN A FĂCUT O TRECERE ÎN REVISTĂ A PROIECTELOR LA CARE PRIMĂRIA ORADEA LUCREAZĂ ÎN ACEST MOMENT

Citeaza

Prelungirea drumului expres

"Lucrările au fost licitate, s-a realizat organizarea de șantier. Lucrările efective au început dinspre zona Episcopia, în a doua jumătate a lunii septembrie urmând să înceapă și lucrările la pasajul din zona respectivă, care va asigura conectarea zonei înălțate, dealurile din Episcopia la zona de jos. Lucrările ar urma să se desfășoare pe parcursul următoarelor 13 luni, în așa fel încât în toamna anului viitor să fie finalizate. În paralel vom derula și lucrările de reabilitare a străzii Bihorului și de asfaltare a străzilor care coboară de pe deal pe strada Bihorului".


Citeaza

Drum nou de legătură între Oradea și Oșorhei

"Astăzi, comisia de recepție a recepționat proiectul tehnic. Conform acestuia, valoarea lucrărilor este de 4,49 milioane de lei plus TVA. Săptâmâna viitoare se va da ordinul de începere a lucrărilor, iar cel târziu la jumătatea lunii septembrie, lucrările vor începe efectiv, în așa fel încât toate aceste lucrări să fie finalizate în următoarele zece luni. Astfel, estimăm că la finalul verii viitoare acest drum va fi gata. În paralel derulăm o licitație cu valoare mai mică pentru a colecta apele pluviale din zona de dealuri Podgoria, dar și pentru a realiza cateva trotuare în această zonă", a completat primarul.


Citeaza

Pasajul peste girația de la centură în zona străzii Ogorului intersecție cu Universității

Până în acest moment s-a derulat procedura de licitație, fiind depuse 6 oferte. Momentan acestea sunt în evaluare tehnică și financiară.

"Cel mai probabil în acestă toamnă va putea începe partea de proiectare, iar cel mai târziu la primăvară vor putea începe lucrările efective, în așa fel încât în primăvara anului 2020, acest pasaj care va asigura un tranzit mai bun pe Centura Oradea atât pentru orădeni, căt și pentru cei care traversează orașul, să fie finalizat", a precizat primarul.

Momentan municipalitatea se află într-o fază avansată de preluare a terenului, fiind inițiat un proiect de Hotârâre de Guvern pentru preluarea terenului necesar construirii pasajului, pentru că acest drum se află în administarea Companiei Naționale de Drumuri și Autostrăzi. Deja sunt obținute avizele de la două Ministere, estimându-se că dacă totul decurge normal, în luna septembrie se va putea prelua terenul în administrare.


Citeaza

Parking Voința va asigura aproximativ 400 de locuri de parcare

Parcarea Voința care urmează să se construiască pe strada George Braițiu va avea cca 400 de locuri de parcare și va prelua mașinile care nu vor mai avea spații de parcare în zona Pieței Ferdinand și pe alte câteva străzi pietonale din zona centrală.

Urmează ca săptâmâna viitoare să se publice anunțul pentru selectarea unui constructor în vederea realizării acestei parcări. Construcția acestei parcări se va face printr-un credit furnizor, respectiv se va plăti această lucrare timp de 5 ani de zile în 60 de rate egale.


Citeaza

Reabilitarea Clădirii Primăriei Oradea

La ședința Consiliului Local din 9 august au fost aprobați indicatorii tehnico-economici pentru reabilitarea clădirii Primăriei Oradea. Procedura de licitație este pregătită pentru sfârșitul acestei luni.


Citeaza

Realizarea unui pod pietonal peste Crișul Repede

Un proiect important care face parte din proiectul de reabilitare urbană este proiectul privind realizarea unui pod pietonal peste Crișul Repede, care ar urma să fie amplasat la jumătatea distanței dintre Podul Dacia, în amonte de acest pod și Podul Mareșal Prezan, în zona Hotelului Hilton de pe malul drept al Crișului Repede.

În etapa a II-a a acestui proiect se prevede și prelungirea străzii Redutei în așa fel încât să se realizeze un circuit pietonal și de biciclete, care să plece din zona verde sitută în Parcul Brătianu, zona Aquapark și zona hotelieră, care apoi să intre în Cetatea Oradea prin poarta din spate care astăzi este mai puțin folosită, zonă în care municipalitatea dorește realizarea unei parcări pentru autobuze, iar apoi traseul să se îndrepte spre Catedrală și spre Parcul 1 Decembrie, de unde se va ajunge foarte ușor în orice punct din zona centrală a orașului.


Citeaza

Proiecte de regenerare urbană a cartierelor de blocuri

Prin proiectele de regenerare urbană, municipalitatea are în vedere reamenajarea zonelor unde s-a constatat un grad accentuat de degradare, fie prin demolarea unor clădiri dezafectate, fie prin preluarea unor terenuri și regândirea întregului spațiu ca o zonă utilă și plăcută pentru locuitorii zonei.

Până în prezent Primăria Oradea a lucrat în cartierele de blocuri în principal pe câteva componente, cum ar fi amenajarea a aproximativ 2000 de spații de parcare noi în Municipiul Oradea în fiecare an, amenajarea de spații verzi și îngrijirea acestora prin parteneriate cu asociațiile de proprietari și închiderea containerelor de gunoi în incinte.

„Am identificat două zone în care vom aplica acest concept de regenerare urbană prin co-urbanizare: în zona fostei piețe Velența, strada Eftimie Murgu, care nu arată bine, și în zona Sovata-Carpați, mai exact în zona străzii Fagului, unde există construcții înghesuite în cartierul de blocuri, pe care, în urma unei proceduri de expropriere pentru regenerare urbană urmează să le preia primăria, iar zonele respective să fie complet amenajate", a explicat primarul Oradiei.

O noutate în ceea ce privește realizarea acestor proiecte de regenerare urbană este faptul că ele vor fi prezentate comunității locale la întâlnirile care vor avea loc cu locatarii din zonă, fiind definitivate după consultarea acestora.

0

#229 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 14 august 2018 - 23:01

Investiţie de 8 milioane euro pentru dublarea vitezei de rulare a tramvaielor, la 30 kilometri pe oră

Citeaza

Primăria vrea să accelereze viteza de deplasare a tramvaielor printr-un proiect cu finanţare europeană.


"Proiectul pentru creşterea mobilităţii urbane în zona Cantemir – Nufărul vizează decongestionarea traficului şi reducerea timpului de transport prin mărirea vitezelor de circulaţie. Acum, viteza viteza de deplasare este de 15 – 17 kilometri pe oră. Noi vrem ca aceasta să crească la 30 kilometri pe oră, astfel încât să convingem cât mai mulţi locuitori să folosească mijloacele de transport în comun", a declarat viceprimarul Florin Birta, joi, în cadrul unei conferinţe de presă.

Piste pentru biciclişti şi trotuare în loc de parcări

Proiectul municipalităţii este estimat la 8 milioane euro şi urmează să fie depus spre finanţare la sfârşitul lunii august.

Investiţia vizează, pe lângă reabilitarea carosabilului şi înlocuirea sistemului de iluminat public cu becuri economice de tip LED, mai multe măsuri care să permită creşterea vitezei de deplasare a tramvaielor concomitent cu cea a siguranţei transportului şi reducerea poluării.

"Se vor elimina toate căile de acces laterale la platforma tramvaiului începând de la strada Arieşului, care se va închide, iar locurile de parcare situate de-a lungul liniei vor fi eliminate şi mutate în spatele blocurilor", a spus Birta.

Investiţia mai vizează lărgirea trotuarelor de ambele părţi ale străzilor Cantemir şi Nufărul, precum şi amenajarea unei piste pentru biciclişti de-a lungul liniei de tramvai. "Este vorba de 2.611 metri de carosabil, 6.000 metri de trotuare şi 2.480 metri de piste pentru biciclişti", a anunţat Birta.

Viceprimarul a mai spus că pentru a căpăta un aspect mult mai bun liniile de tramvai vor fi înierbate.

Aceasta postare a fost editata de Raven: 14 august 2018 - 23:05

0

#230 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 14 august 2018 - 23:02

^^Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Florin Birta on Facebook (Viceprimar Oradea)

https://www.facebook...lorinalinbirta/
0

#231 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 14 august 2018 - 23:18

Drumul nou intre Oradea si Santandrei, a avansat destul de mult (in zona se va infiinta un nou parc industrial).

Imagine postata

Imagine postata

Podul peste Peta, de pe str. Universitatii a fost daramat, se va construi altul nou (poze: polooradea via Skyscrapercity).

Imagine postata

Imagine postata

Lucrarile la malul stang al Crisului, avanseaza (foto: danla via Skyscrapercity).

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Raven: 14 august 2018 - 23:20

4

#232 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 10 septembrie 2018 - 22:24

Imagine postata

ABA a terminat lucrarile la malul stang al Crisului, finisajele le va face primaria, in urmatoarea perioada.

Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Raven: 10 septembrie 2018 - 22:24

6

#233 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 septembrie 2018 - 13:23

Na, asa da! Asta inseamna reabilitare a malurilor... Nu bataia de joc marca Robu, din TM.
3

#234 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 18 septembrie 2018 - 23:23

Apropo de 2 randuri de stalpi:

Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-166.jpg Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-167.jpg Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-168.jpg Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-209.jpg

Diverse din Oradea:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-014.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-015.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-025.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-041.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-042.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-043.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-044.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-045.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-046.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-047.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-048.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-049.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-050.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-051.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-052.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-053.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-054.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-060.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-061.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-062.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-063.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-064.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-065.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-066.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-067.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-068.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-069.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-070.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-071.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-072.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-075.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-085.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-086.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-087.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-088.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-089.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-090.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-091.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-092.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-093.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-094.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-095.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-127.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-128.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-129.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-130.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-131.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-132.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-133.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-134.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-135.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-136.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-137.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-138.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-139.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-140.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-142.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-145.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-146.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-147.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-148.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-149.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-150.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-151.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-152.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-153.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-154.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-155.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-157.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-158.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-159.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-160.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-161.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-162.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-163.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-164.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-165.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-197.jpg
  • Imagine atasata: oradea-18.Sept.2018-198.jpg

5

#235 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 19 septembrie 2018 - 10:26

la ei chiar se modernizeaza in forta, si mult pe bani europeni
3

#236 Useril este offline   Tihomir 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 11 iulie 14

Postat 13 octombrie 2018 - 22:33

Vă rog să nu mai postați ce fac orădenii că mor aici când compar cu petele trase pe asfalt de robu și modernizarea în forță făcută de el, adică 2 benzi în plus pentru 200 de metri
0

#237 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 14 octombrie 2018 - 00:23

Si cand te gandesti la proiectul nostru (idiot) de modernizare a malurilor Begai...si la impadurirea lor...Imagine postata


Ce "misto" ar fi niste pomi pomi mari pe malul Crisului in fata hotelului si a aqua-parcului ...
-1

#238 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30183
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 octombrie 2018 - 09:09

Vezi postareaTihomir, la 13 octombrie 2018 - 22:33, a spus:

Vă rog să nu mai postați ce fac orădenii că mor aici...

Nu stiu de ce te superi... Si ai nostri au facut niste ...randari, care de care mai spectaculoase. :rad_masa:
0

#239 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 26 octombrie 2018 - 13:00

http://www.economica...oca_160267.html

Citeaza

Austriecii de la ÖBB intră pe piaţa de transport călători din Romania, cu trenuri pe ruta Viena – Cluj Napoca

Compania austriacă de stat ÖBB intră pe piaţa transportului feroviar de călători din România. În mersul trenurilor din 2019 al companiei apar destinaţii din România: Oradea şi Cluj-Napoca.

ÖBB (Österreichische Bundesbahnen) a inclus în premieră destinaţii din România în programul său de transport călători din 2019, când va fi liberalizată şi piaţa de transport persoane pe calea ferată din România.

Astfel, anul viitor compania va introduce trenuri pe ruta Viena – Budapesta – Oradea – Cluj Napoca.

Programul de circulaţie va fi următorul:

Viena (10:42) - Budapesta (13:19) - Cluj-Napoca (22:25);
Cluj-Napoca (07:40) - Budapesta (14:40) - Viena (17:21)

Ministrul Transporturilor, Lucian Șova, a declarat în această lună că pregătește un ordin pentru liberalizarea transportului de călători pe calea ferată. "Începând de la 1 iulie 2019 vor găsi consumatorii români o ofertă mai largă de transport și pe calea ferată din partea și a altor operatori decât cei care sunt astăzi, fie că e vorba de compania națională și cei câțiva operatori privați", a spus ministrul Transporturilor Lucian Șova.


Imagine postata
3

#240 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 05 noiembrie 2018 - 10:20

Drumul de legătură Calea Bihorului - Real (continuare "Drum Express).
Foto: Cristi Oradeanul via Skyscrapercity.

Imagini de pe traseu, dinspre zona Căii Bihorului către zona străzii Suișului, până în locul unde va fi construit viaductul.

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Aici va fi viaductul.

Imagine postata

Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Raven: 05 noiembrie 2018 - 10:23

3

Arata acest topic


  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi