STP Timișoara Forum: Oradea - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Oradea

#121 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 02 octombrie 2016 - 10:14

Vezi postareaRaven, la 30 septembrie 2016 - 20:06, a spus:

Ai aici harta retailului din Oradea.

https://www.google.c...uI8veqh223STgnM

4 Hypermarketuri (2 Carrefour, 1 Auchan, 1 Real), la care se adauga 3 Kaufland, 1 Selgros si 1 Metro. Bricolaje (cate 1): Dedeman, Brico Depot, Praktiker, Arabesque si 1 Jumbo (fost OBI, jucarii & articole copii).

Tesco nu aveti?
1

#122 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 02 octombrie 2016 - 23:54

Nu este Tesco la Oradea, si nu stiu sa fie nici in Romania...
0

#123 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 octombrie 2016 - 09:30

Mai ales acum cu iesirea din comunitate, nici nu cred sa se mai puna problema. Au inchis si in Ungaria vreo 13 magazine.
0

#124 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 05 octombrie 2016 - 19:47

Cateva cladiri emblematice din Oradea in reabilitare, inafara de ultima, celelalte sunt pe Republicii.

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata


image hosting over 5mb

Aceasta postare a fost editata de Raven: 05 octombrie 2016 - 19:51

1

#125 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 05 octombrie 2016 - 19:54

Pasaj strada Nojoridului (foto: Cristi oradeanul via SSC). Luna aceasta se va inaugura.

Imagine postata

Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Raven: 05 octombrie 2016 - 19:54

1

#126 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 05 octombrie 2016 - 19:57

Se revopsesc si se repara doua dintre cele 4 poduri CF din oras peste Crisul Repede (M300).

Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Raven: 05 octombrie 2016 - 19:59

2

#127 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 05 octombrie 2016 - 20:00

Pasajul din Nufarul, noaptea, va urma sa fie iluminat si cel din C. Aradului.

Imagine postata
3

#128 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 05 octombrie 2016 - 20:03

Pasaj Ciheiului. In acelasi stadiu cu cel de pe str. Nojoridului, deschidere luna aceasta. (Foto: MTI, 3 septembrie).

Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Raven: 05 octombrie 2016 - 20:04

2

#129 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 05 octombrie 2016 - 20:08

Pista veche a aeroportului a fost demolata, si au construit alta noua in locul ei. A fost finalizata anul trecut.
Noua pista (2100x45; PCN 55).

Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Raven: 05 octombrie 2016 - 20:09

4

#130 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 05 octombrie 2016 - 20:16

Tribunalul din Oradea dupa reabilitare.

Imagine postataimage url upload

Si cetatea.

Imagine postata

FOTO: Ovi D. Pop.

Aceasta postare a fost editata de Raven: 05 octombrie 2016 - 20:20

5

#131 Useril este offline   minny 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 29
  • Inregistrat: 02 octombrie 15

Postat 06 octombrie 2016 - 11:09

http://monitorizari....sporturilor.htm

La Oradea e deja o practica curenta, s-a facut la fel cu pasajele peste centura: studii platite de primarie si apoi executie CNADNR dupa preluraea documentatiei. Nu stiu de ce numai la Oradea se poate ?
0

#132 Useril este offline   colinb73 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 93
  • Inregistrat: 22 septembrie 13
  • Sexul:masculin

Postat 06 octombrie 2016 - 12:39

Vezi postareaminny, la 06 octombrie 2016 - 11:09, a spus:

http://monitorizari....sporturilor.htm

La Oradea e deja o practica curenta, s-a facut la fel cu pasajele peste centura: studii platite de primarie si apoi executie CNADNR dupa preluraea documentatiei. Nu stiu de ce numai la Oradea se poate ?

Foarte simplu de ce pentru ca CNADNR a preluat numai ce a vrut sa preia.
0

#133 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 07 octombrie 2016 - 00:21

In proiectele unei administratii locale cu cofinantare UE și de la guvern, guvernul este obligat să-și asigure partea de cofinantare, exact ceea ce a făcut Bolojan. Pasajele respective au fost preluate de la CNADNR și au început să fie construite prin proiecte europene de către administrația locală, guvernul fiind obligat să-și finanteze partea.

Exemplu, pasajul din C. Aradului:
Valoarea totală: 25.520.000 lei.
Contribuția UE: 16.574.000 lei.
Contribuția beneficiarului (Primăria Oradea): 5.310.000 lei.
Contribuția Guvernului Romaniei: 3.640.000 lei.

Aceasta postare a fost editata de Raven: 07 octombrie 2016 - 00:46

0

#134 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 07 octombrie 2016 - 05:29

Terenul pe care a fost construit respectivul pasaj în proprietatea cărei instituții sau UAT se afla înainte de începerea proiectului?
0

#135 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 07 octombrie 2016 - 23:50

CNADNR.
1

#136 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 22 octombrie 2016 - 00:25

Cele doua pasaje care supratraverseaza centura au fost deschise circulatiei (Nojoridului Miercuri si Ciheiului Vineri).

Aceasta postare a fost editata de Raven: 22 octombrie 2016 - 00:26

1

#137 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 22 octombrie 2016 - 02:40

Imi place ce se intampla la Oradea.
1

#138 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 29 noiembrie 2016 - 13:34

http://www.oradea.ro...-de-cale-ferata
0

#139 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 24 ianuarie 2017 - 09:56

Citeaza

Extindere linii de tramvai
Lucrarea va avea doua obiective:
-Obiectiv 1: legatura pe cele trei directii a liniilor de tramvai in intersectia intre strazile Primariei-Decebal-Calea Aradului
-Obiectiv 2: extindere linie noua pe traseul Calea Aradului-Fagarasului-Atelierelor(cu acces la depou) si legatura pe toate directiile cu strada Cantemir

Finantarea se va face prin POR 2014-2020, valoarea totala a investitiei fiind de 53,4 milioane lei (11,9 mil euro).
Durata prognozata de realizare a investitiei: 30 luni
La ambele obiective calea de tramvai va fi dubla.
Cale dubla: 3.840m
Cale simpla noua: 8.453m
Latimea platformei liniilor: 6,5m
Intersectii reamenajate si semaforizate: 8
Retea de contact: 600V c.c.
Substatii de redresare 20kV c.a./600V c.c.: 2
Iluminat public: 4km

Obiectiv 1:
- intersectia va fi semaforizata din actiunea unor senzori care va sesiza apropierea tramvaiului de intersectie astfel incat acesta sa aiba verde din mers
- platforma va fi umpluta cu piatra sparta, geotextil si pamant vegetal (inclusiv sistem de irigare)

Obiectiv 2:
-cele doua racorduri ale obiectivului vor fi la intersectia Caii Aradului cu Aviatorilor respectiv in Cantemir in actuala racordare
-doua fire de tramvai, cate unul pentru fiecare sens
-lungimea traseului este de 3.840 m pe firul 1 si 3.820 m pe firul 2
-8 tronsoane

Tronson Aviatorilor-Peta DN79
-primul tronson, pe Calea Aradului, va fi pe axa drumului, unde in prezent exista o zona verde
-va disparea banda a doua (a treia cu banda ocupata de parcari) de pe fiecare sens si se vor desfiinta parcarile longitudinale
-tronsonul va fi acoperit cu humus inierbat, mai putin cele trei sensuri giratorii si traversarea DN79 care vor fi asfaltate
-semafoare la capetele tronsonului
-doua statii pe fiecare sens, la intersectia cu Goga si Calinului, inierbate
-se va interveni la suprastructura actualului pod peste Peta

Tronson Peta DN79-intersectie Blajovoci
-calea de tramvai va avea platforma proprie, urmand malul drept al paraului Petei, inierbata
-o statie in dreptul actualei pasarele din spatele complexelor comerciale
-podet cu deschidere de 5m peste un canal de desecare ce porneste din cimitar pana in spatele spatiilor comerciale

Tronson Blajovici-Universitatii
-calea de tramvai va fi in axul actualei strazi Fagarasului, pe platforma proprie delimitata de borduri
-strada Fagarasului se va reloca cu 7,5m spre Universitate
-tot tronsonul va fi inierbat
-intersectiile cu Blajovici si Univeritatii semaforizate
-doua statii la intersectiile de mai sus
-pod peste Peta(posibil o intubare pe cativa zeci de m) in dreptul rectoratului unde strada este ingusta si nu se poate reloca

Tronson Universitatii-Cartier Ceyrat
-se va situa pe partea dreapta a strazii Fagarasului pe platforma proprie, delimitata de borduri
-strada Fagarasului se mentine pe pozitia actuala urmand sa fie modernizata ulterior
-platforma se va situa in incinta Jandarmeriei, care se va reloca pe alt amplasament
-se vor demola ceva anexe ale Jandarmeriei
-tronson inierbat,fara statii

Tronson Cartier Ceyrat-intersectie Fagarasului cu Ronald Reagan
-platforma proprie inierbata pe teren virgin, urmand sinuozitatile Petei
-semafor la intersectia cu Ronald Reagan
-doua statii, cate una pe fiecare sens, care leaga cartierul cu Feldioarei

Tronson intersectie Fagarasului cu Ronald Reagan-strada Thurzo Sandor
-platforma proprie, delimitata de borduri, pe partea stanga a strazii Ceyrat
-strada Ceyrat ramane neatinsa, inclusiv trotuarul
-tronson inierbat,fara statii

Tronson Thurzo Sandor-Aleea Salca (pe strada Atelierelor)
-de o parte si de alta a strazii Atelierelor
-firul 1 traverseaza, dreapta, strada Atelierelor si va ocupa actualele spatii de parcare din dreptul imobilelor existente, iar la capatul tronsonului din nou traverseaza Atelierelor, stanga
-ambele traversari semaforizate
-firul 2 ramane pe partea depoului, unde se vor ingropa doua conducte de termoficare
-doua statii, cate una pe fiecare sens, intersectie Thuro respectiv platforma OTL
-cele doua fire vor fi racordate la linia perimetrala din depou-acces in si din depou
-tronson inierbat, unde permite

Tronson Atelierelor-Cantemir(Aleea Salca)
-platforma comuna cu carosabil
-pe prima portiune se vor realiza linii noi, in exteriorul depoului, dupa care liniile se racordeaza la cele existente, inainte de traversarea paraului Adona
-traficul auto va fi permis doar rezidentilor
-se va moderniza tot racordul de sine din Cantemir
-doua statii pe fiecare fir decalate, la capetele tronsonului


Via Danla on SSC. http://www.skyscrape...1649891&page=19
3

#140 Useril este offline   Raven 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 18 octombrie 15

Postat 28 ianuarie 2017 - 16:03

Primarul Ilie Bolojan a prezentat prioritățile administrației locale pe anul 2017

Citeaza

Finalizarea documentației proiectelor majore ce ar urma să fie finanțate din fonduri europene

O a doua prioritate pentru administrația locală presupune finalizarea documentației proiectelor majore ce ar urma să fie finanțate din fonduri europene. Primarul a enumerat câteva obiective mai importante pe care administrația locală dorește să le înceapă încă din anul acesta:

- Construirea unui pod rutier peste Crișul Repede în zona pasarelei de lângă Informatica S.A. - lucrarea va ține aproximativ 2 ani, cu o valoare de aproximativ 3 milioane de euro.

- Extinderea liniilor de tramvai în zona Universității, proiect în stare avansată; urmează să se aprobe indicatorii tehnico-economici și să se demareze procedura de licitație pentru execuție a lucrărilor, proiectul se va realiza în decurs de doi ani, valoarea lui fiind estimată la 8 milioane euro.

- Realizarea legăturii dintre zona străzii Bihorului și girația de la magazinul Real din Episcopia, în așa fel încât să existe o legătură din zona Nufărul-Velența, de la podul Mareșal Prezan și până în zona de nord a orașului, durata lucrărilor la acest proiect fiind de 18 luni.

- Extinderea și reabilitarea zonelor pietonale în centru prin reabilitarea și extinderea pietonalei pe str. V. Alecsandri și Pieței Ferdinand, astfel încât zona centrală să devină preponderent o zonă pietonală.

"Aceste lucrări ar urma să fie începute în avans, urmând să fie finanțate din banii europeni. Tot din banii europeni avem intenția să finalizăm documentațiile în acest an, urmând ca lucrările să fie începute în anii următori. Vorbim de îmbunătățirea circulației auto în zona Centrului Civic, reabilitarea rețelelor de termoficare - etapa a III-a, construcția parcărilor supraterane în zona centrală, amenajarea acceselor și spațiilor de parcare la noua sală de sport precum și realizarea unui pasaj suprateran peste girația de pe centură în zona Universității, precum și începerea lucrărilor la Campusul Universitar integrat", a menționat primarul.

Stări de fapt a căror rezolvare constituie o prioritate pentru administrația locală

Conform detaliilor date de către primar, aceste stări de fapt presupun niște probleme generate de unele situații neprevăzute sau unele aspecte care vin din trecut sau au impact social important. Astfel, pot fi menționate în categoria acestor obiective continuarea lucrărilor în sistemul de termoficare - reabilitarea cât mai rapidă a rețelelor de termoficare în vederea creșterii calității serviciilor și funcționării eficiente, începerea lucrărilor de consolidare în zona alunecării de teren de pe dealul Ciuperca și refacerea lucrărilor, realizarea legăturii directe dintre strada E. Teodoroiu și strada Bihorului pe drumul expres, relocarea pieței Obor pe noul amplasament din cauza construirii noii săli de sport polivalente, precum și îmbunătățirea colectării deșeurilor în oraș în vederea creșterii curățeniei și a reducerii impactului taxei de depozitare.

Alte priorități pentru administrația locală

O altă direcție presupune faptul ca Oradea să rămână un oraș competitiv, un oraș care să se mențină în topul orașelor în care merită să investești. În acest sens, va fi important pentru administrația locală ca în anul 2017 să continue lucrările în Parcul Industrial II, să atragă investitori, colaborarea cu firmele din Oradea, realizarea de parteneriate publice-private, punerea în valoare a tuturor oportunităților pe care orașul oferă.

De asemenea, o prioritate o constituie adaptarea învățământului orădean la realitatea economică. De exemplu, se va pune la punct integral internatul de la Eurobusiness Parc, astfel încât cei care provin din mediul rural și care vor să învețe o meserie să se poate caza în condiții bune în Oradea.

Primarul Ilie Bolojan a subliniat şi importanţa continuării reabilitării centrului istoric al oraşului. În anul 2017, administrația locală va începe reabilitarea mai multor clădiri monument din centru, precum casa Adorjan, a tuturor clădirilor din Piața Ferdinand; practic toate clădirile importante de pe pietonal vor fi reabilitate în anul 2017 și în cursul anului viitor.

Municipalitatea are în vedere şi organizarea unor evenimente culturale în municipiu. Se are în vedere organizarea unor evenimente constante, unele prin colaborare cu instituţiile aflate în subordinea Consiliului Judeţean - teatrul, filarmonica etc.

O prioritate o constituie şi îmbunătățirea în continuare a serviciilor publice din municipiu. Acest lucru presupune, spre exemplu, investiții în sănătate (mutări de secții între Spitalul Județean și Spitalul Municipal, extinderea clădirii de primire urgențe la parter cu etajul I format din laborator, sterilizare și farmacie, iar spațiile eliberate să fie puse la dispoziția spitalului pentru secții), îmbunătăţirea calităţii apei pe malul stâng al Crişului, extinderea spaţiilor verzi şi altele.

0

Arata acest topic


  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi