A3 - Autostrada Transilvania (Bucuresti - Brasov - Cluj - Bors) 431.1 km
#83
Postat 23 aprilie 2012 - 07:49
CNADNR a publicat, zilele trecute, si anuntul de intentie privind scoaterea la licitatie a contractului pentru revizuirea studiului de fezabilitate in cazul unei alte autostrazi „vedeta” doar pe hartie: Comarnic – Brasov. Potrivit anuntului, costurile estimate pentru acest contract se ridica la 17,126 milioane de lei, fara TVA, echivalentul a aproape 4 milioane de euro, aceasta fiind cea de-a doua revizuire a studiului in cauza.
Studiul de fezabilitate propriu-zis a fost realizat in urma cu vreo 10 ani, de Search Corporation, pentru intreaga autostrada cuprinsa intre Bucuresti si Brasov, si a costat in jur de 3 milioane de euro. La tentativa de concesionare a constructiei si exploatarii autostrazii Comarnic – Brasov, din 2008-2010, studiul a trebuit revizuit, tot de Search Corporation, pentru inca vreo 5 milioane de euro.
Sursa: finantistii.ro
#84
Postat 23 aprilie 2012 - 20:18
CNADNR: Se amana din nou, cu aproximativ 3 saptamani, termenul de deschidere a ofertelor pe A3 Gilau-Nadaselu (8,7 km), termen care devine 14.05.2012.
#85
Postat 28 aprilie 2012 - 12:28
poze din 23 Martie viaductul de la Splac
Aceasta postare a fost editata de udar: 28 aprilie 2012 - 12:45
#86
Postat 28 aprilie 2012 - 12:29
asa ca pozele sunt de pe locatile de luna trecuta la care au sau au avut activitate in luna care a trecut de la ultima vizita a mea pe locatii................
acum o luna
miercuri
joi
Aceasta postare a fost editata de udar: 28 aprilie 2012 - 12:31
#87
Postat 28 aprilie 2012 - 12:32
acum o luna
joi
:cheers:
#89
Postat 28 aprilie 2012 - 12:35
aici acum o luna cand am trecut eu erau stationate mai multe utilaje
joi
linga activitate
putin mai in dreapta catre Oradea
:cheers:
#90
Postat 28 aprilie 2012 - 12:37
:cheers:
#91
Postat 28 aprilie 2012 - 12:38
mai este mult de munca la acest tronson desi sunt multe lucrari din el executate partial, terasamente,poduri,podete,etc , dar in zona sondelor inca nu au intrat si in oras unde trebuie facute pasaje viaducte, asa ca eu zic ca de la Bechtel nu ne putem astepta la lucruri bune in curand , mersul melcului pana strategia lor da raode (care strategie o fi !?)............
poate peste o luna mai merg in zona sa vad ce se mai intampla , dar poate apare pe forum cineva din zona si ne tine la curent mai des
:cheers:
#92
Postat 28 aprilie 2012 - 12:47
poze in apropierea viaductului
#93
Postat 28 aprilie 2012 - 12:49
pentru ca viaductul sa aibe continuare este nevoie de dispara acest pamat si facut un pasaj peste autostrada la strada Zarandului http://maps.google.c...t=h&mra=ls&z=16
viaduct
rotire 180 grade
viaduct
rotire 180 grade
catre strada Zarandului
pe aici trebuie continuata autostrada
Aceasta postare a fost editata de udar: 28 aprilie 2012 - 12:50
#94
Postat 28 aprilie 2012 - 12:52
continuam cu un alt viaduct care la fel este si el parasit
locatia aici
vedere dreapta borna BN13
vedere stanga borna BN13
#95
Postat 28 aprilie 2012 - 12:54
alte poze de la un pasaj peste autostrada in aceasta zona intersectia A3 cu 190E
Aceasta postare a fost editata de udar: 28 aprilie 2012 - 12:55
#96
Postat 28 aprilie 2012 - 12:56
acum poze de la alta locatie cele 2 pasaje peste A3 unul este abandonat de foarte multa vreme iar altul este la inceput si este activitate la el
poze facute de pe 767A unde era si ceva activitate
in departare pasajul de mai sus
Aceasta postare a fost editata de udar: 28 aprilie 2012 - 12:57
#97
Postat 28 aprilie 2012 - 13:07
#99
Postat 03 mai 2012 - 08:37
Lucrarea este in stadiu avansat si arata foarte bine.
Are si un trotuar foarte bine protejat de parapeti.
Dar cel mai important, privind de aici spre podul peste Prahova, planul este clar: daca-i musai, cel putin pe acest tronson, A3 se va deschide doar pe un singur fir! Respectiv Ploiesti => Bucuresti.
Spre Bucuresti se vad in ordine podurile DJ100B si respectiv DJ101D. Undeva intre ele este si un spatiu de servicii, care insa nu se vede in poza. Oricum, spatiile de servicii sunt total neamenajate.
Pe firul Bucuresti => Ploiesti se lucreaza la canalul de dren.
E drept ca nici pe sensul spre Bucuresti canalul nu e gata, dar n-o sa ne mai luam de la atata lucru Apropo, cine vede muntii in poza de mai jos? Nu dealurile de dupa padure, muntii...
Acum se vad mai bine?!
Si la aceasta traversare exista drumuri de acces de urgenta pe ambele sensuri. Cu putin efort, unele dintre aceste traversari in viitor pot deveni noduri pe autostrada, macar pe un sens.
Si la final un drive-teasing Spre Bucuresti:
Si spre Ploiesti, e drept ca pe contrasens
Asadar, privind de aici, inaugurarea pare aproape. Dar cert, in prima faza, va fi doar pe un sens. Extrapoland evolutia podului peste Prahova dintre 6 aprilie si 2 mai, deschiderea integrala "la gata" pe ambele sensuri ar fi cel mai devreme la sfarsitul lui iunie.
Baiazid - forum SSC
#100
Postat 07 mai 2012 - 13:33