Intersectia din Piata Balcescu devine sens giratoriu (finalizat) - Constructor: PORR
#261
Postat 27 septembrie 2013 - 21:26
#263
Postat 28 septembrie 2013 - 09:34
La banii astia se putea face un pasaj pietonal, care intr-adevar ar fi contribuit la fluidizarea traficului, trecerile de pietoni fiind singurul factor care influenteaza serios fluenta traficului din intreaga intersectie.
#264
Postat 28 septembrie 2013 - 11:30
Gygyman6, la 27 septembrie 2013 - 21:26, a spus:
De cand cu lucrarile au mai modificat configuratia stalpilor, iar o parte din lampi nu mai functioneaza. Sper sa rezolve problema pentru ca am observat o echipa care trageau cabluri intre stalpii de iluminat.
#265
Postat 28 septembrie 2013 - 11:33
Andy, la 27 septembrie 2013 - 22:02, a spus:


În noua configuratie nu se mai încurcă:

NU, NU, NU din contra ii incurcau pe cei care mergeau pe linia albastra pentru ca nu putea sa intre din cauza celor care se bagau de pe linia neagra, pe cei de pe linia rosie nu ii incurcau nimeni
#266
Postat 28 septembrie 2013 - 11:42
Florin.B RATT, la 27 septembrie 2013 - 19:17, a spus:

Nici macar asta nu un castig, deoarece in actuala configuratie numarul de locuri de parcare din intreaga piata este aproximatix identic cu ce a fost inainte, cu deosebirea ca le-au concentrat doar in parcarea din fata bisericii. Eu vad in schimb un dezavantaj faptul ca nu se mai poate intra in piata dinspre strada protopop Gheorghe Dragomir, iar statia de autobuz au mutat-o pe Mihai Viteazu, cred ca mult prea aproape de cea de la Facultatea de Mecanica.
#268
Postat 28 septembrie 2013 - 12:51

Consider ca aceasta investitie nu era absolut necesara si prioritara insa in contextul aducerii monumentului "ingropat" in cimitirul din Lipovei, aceste modificari erau oarecum necesare.
Sunt sigur ca dupa ce va fi adus monumentul, daca domnul Halasz va binevoi sa accepte si sa aprobe acest demers, si toate lucrarile din piata vor fi gatate, lucrurile vor arata incomparabil mai bine decat inainte...
Problema mea ramane cea cu tramvaiul care ar putea veni intr-o buna zi(!) dinspre Olimpia catre Drubeta si ar fi pe contrasens cu masinile. Unul din principalele argumente de neinfiintare a unei asemenea linii ar fi si acesta!...Mai sti!

#275
Postat 29 septembrie 2013 - 14:31
#276
Postat 30 septembrie 2013 - 08:00
cseh_17, la 29 septembrie 2013 - 14:31, a spus:
Situatia e putin incurcata, in sensul ca statiile de autobuz functioneaza inca in vechiile locatii si, desi o statie de autobuz este terminata, taximetristii sunt obligati sa o foloseasca pe aceasta pentru ca nu au alta solutie.
#277
Postat 01 octombrie 2013 - 17:39
Citeaza
al grupului "Impreuna pentru Timisoara"
TEMA: MUTAREA COLOANEI FIDELITATII DIN CIMITIR
IN P-TA BALCESCU
Total votanti: 852
1. Voturi pt mutarea monumentului Coloana Fidelitatii din cimitirul Calea Lipovei in P-ta Balcescu:
763, adica: 90%
2. Voturi impotriva mutarii monumentului Coloana Fidelitatii din cimitirul Calea Lipovei in P-ta Balcescu:
89, adica: 10%
Dintre cei 89 de cetateni care s-au pronuntat impotriva mutarii,
67 adica 7.86% au invocat motive pur estetice, 6 adica 0.71% au invocat faptul ca Franz Joseph a fost un monarh absolut si 16 adica 1.88% si-au motivat pozitia prin grija de a nu-i leza pe maghiari.
Va multumesc tuturor pentru implicare si va astept la sondajul nr. 5.

#278
Postat 04 octombrie 2013 - 13:07
#279
Postat 04 octombrie 2013 - 13:26

Si cand ma refer la logica, nu vreau sa aud gargara de genul: copac batran si copac periculos...