Intersectia din Piata Balcescu devine sens giratoriu (finalizat) - Constructor: PORR
#181
Postat 09 septembrie 2013 - 20:40
In privinta marcajului obligatoriu la dreapta de pe banda a doua, cred ca ar fi o mare prostie sa fie cel definitiv, desi nu e greu sa mai adauge ulterior un varf de sageata inainte.
Cutia macazului o asteptam sa fie montata de catre baietii de la RATT cat mai repede, cablurile si conductele sunt trase si la locul lor... Am vazut cum manevreaza vatmanii macazul printre masini; o adevarata aventura...
#182
Postat 09 septembrie 2013 - 21:32
Si ma refer acel spatiu unde sunt cei doi stalpii care inainte era spatiul VERDE dar acum sa nu il mai lasam sa fie VERDE.
PACAT.

#183
Postat 09 septembrie 2013 - 21:42
Abia astept sa fie adusa statuia, de mai mult de 80 ani sta ascunsa fata de timisoreni. Din punctul asta de vedere, un mare plus pentru Robu.
#184
Postat 09 septembrie 2013 - 21:53
#186
Postat 10 septembrie 2013 - 14:59
#188
Postat 10 septembrie 2013 - 20:19


#189
Postat 11 septembrie 2013 - 09:47
In privinta zebrei care va duce la parculetul de pe "insula", va pot spune ca in precedentul parculet, fostele banci erau ocupate de dimineata pana-n seara de rrrromii din zona care taiau frunze la caini si spargeau seminte, facand, bineinteles, mizerie cat cuprinde si de drojdierii din zona...Rar vedeai pe altcineva pe acele bancute...Nu cred ca lucrurile se vor schimba in viitorul parculet, poate doar monumentul, daca va fi adus aici, si eu sper sa fie, sa influenteze aceste stari negative precedente...Sper!...
Imi displace aliniamentul bordurilor din poza 22. Bordurile dinspre sine trebuiau sa urmareasca exact traseul sinelor, in curba si nu rectiliniu....Este o chestiune de estetica elementara....
La fel si bordurile carosabilului din dreptul parcarii mari care sunt asezate tot rectiliniu in loc sa urmareasca curba drumului (poza 26, penultima)...Mi se pare ciudata aceasta alegere, desi in schita aceste borduri apar postate curbat...
Iarasi se pare ca inspectorul din partea primariei n-a vizitat santierul sau l-a vizitat exact degeaba...
Si toate astea vor ramane definitiv asa pentru multi ani deacum incolo...Avem probleme mari cu DETALIILE!
In schimb vom avea (si) o problema cu o eventuala linie de tramvai care va veni dinspre Olimpia catre Independentei-Drubeta, pentru ca va merge in contrasens cu masinile....
#190
Postat 11 septembrie 2013 - 13:58
mile, la 11 septembrie 2013 - 09:47, a spus:
...
In schimb vom avea (si) o problema cu o eventuala linie de tramvai care va veni dinspre Olimpia catre Independentei-Drubeta, pentru ca va merge in contrasens cu masinile....
Chiar sunt curios daca o sa uite ori nu sa vopseasca varful acela de sageta...
Cat despre linia de tramvai... acesta e momentul in care stim sigur ca nu va circula niciodata tramvai pe acolo.
#193
Postat 11 septembrie 2013 - 18:53
Citeaza
Se lucrează mai mult și mai intens acum când a venit lumea din concediu, când sunt mai multe mașini. Toată vara au păzit ce au păzit. Se strânge circulația spre intersecție și o să se formeze din nou cozi, spune un șofer.
Măcar de ar termina până începe școala, dar nu cred. Eu îmi duc copilul la școală în zonă și nici nu vreau să mă gândesc ce greu va fi, spune o doamnă aflată la volan.
În Piața Bălcescu vor amenaja benzi care permit întoarcerea în intersecţie la capătul nord – estic şi sud – vestic. Intersecţia va funcţiona pe principiul cedează trecerea la toate intrările în intersecţie. În dreptul liniilor de tramvai se vor monta indicatoare ce reglementează prioritatea circulaţiei tramvaielor. În dreptul Liceului Grigore Moisil (Şc. Gen. nr.22) şi a bisericii se vor amenaja 41 de locuri de parcare. Se vor amenaja staţii de taximetre pe str. C. Porumbescu şi alveole pentru transportul în comun pe bd. Mihai Viteazul pentru staţiile de autobuz. Pentru circulaţia pietonală se prevăd trotuare şi platforme pietonale amplasate în funcţie de limitele de proprietate existente. Pentru circulaţia bicicliştilor se vor realiza piste de biciclete care să asigure circulaţia fluentă între Bulevardul Mihai Viteazul şi strada Ciprian Porumbescu.
Reamenajarea intersecţiei Piaţa Bălcescu se va realiza prin utilizarea, în mare măsură, a carosabilului existent, precum şi realizarea unui carosabil nou. Pentru carosabilul existent se va înlocui stratul de asfalt, iar carosabilul nou va avea următoarea structură rutieră: strat de nisisp 7 cm, fundaţie de balast 30 cm, strat de piatră spartă 30 cm şi îmbrăcăminte bituminoasă în 2 straturi. Trotuarele se vor realiza din pavaj de beton iar parcările cu îmbrăcăminte din beton asfaltic. La marginea părţii carosabile se vor realiza rigole carosabile din beton pentru asigurarea colectării apelor meteorice şi dirijarea lor spre gurile de scurgere, carosabilul va fi încadrat de borduri de beton. Datorită reamenajării intersecţiei vor fi necesare reglementări şi mutări de stâlpi atât pentru iluminatul public, cât şi pentru reglementarea reţelei de susţinere a firului de contact pentru transportul în comun. O parte dintre stâlpi se vor muta şi se vor monta şi stâlpi noi. Lucrările vor fi urgentate astfel încât, până la începerea anului şcolar acestea să fie finalizate, promiteau autoritățile locale la începerea lucrărilor. Valoarea lucrării este de 1.114.959 lei, iar acestea sunt realizate de către SC PORR CONSTRUCT SRL.
L.E. Deci se mută staţiile pe Mihai Viteazul; mai exact unde ?
Aceasta postare a fost editata de Andy: 11 septembrie 2013 - 18:55
#195
Postat 11 septembrie 2013 - 23:54

#198
Postat 12 septembrie 2013 - 12:30
Citeaza
Asadar, la fiecare schimbare de macaz, vatmanul care vine de pe strada Doja opreste garnitura taman pe noul sens de mers dinspre Mihai Viteazu spre Porumbescu, se da jos, muta liniile cu ranga, apoi se reintoarce la maneta si isi vede de drum.
Fiecare astfel de oprire “in mijlocul drumului nou facut” inseamna blocarea circulatiei.
http://www.opiniatim...acaz-trafic.jpg
Aceasta postare a fost editata de sbogdan: 12 septembrie 2013 - 12:31
#199
Postat 12 septembrie 2013 - 14:46
Chagall, la 12 septembrie 2013 - 12:22, a spus:
Ok prima parte este clara, eu sunt insa curios daca se va contura si cea de a II-a parte in asa fel cum arata pe plan. De partea a III-a nici numai vorbesc (adica parcul si statuia)... In rest, sincer sunt multumit de viteza cu care se lucreaza. Asta fata de celalat santier...