Shopping City Timisoara & Dedeman 2 (finalizat)
#721
Postat 04 decembrie 2015 - 20:55
Asa scriu cei de la primarie sau asa o fi trecut in autorizatie?
1780/25.11.2015 SC NEPI SEVEN BUSINESS MANAGEMENT SRL CALEA SAGULUI nr.100 Lucrari de tip h)-Constructii cu caracter provizoriu-Amplasare firme luminoase, reclame si totemuri la Centrul Comercial Dermatina.
http://www.primariatm.ro/du.php?t=ac
#722
Postat 04 decembrie 2015 - 23:12
De exemplu in cazul lui Iulius Mall:
Citeaza
S.C. Iulius Mall Timișoara S.R.L., Municipiul Timișoara, strada Aristide Demetriade, nr. 1, STP 10, Județul Timiș, J35/2639/2005, RO 17858395, Capital social 13.701.000 RON
iuliusmall.com
#724
Postat 06 decembrie 2015 - 17:33
#726
Postat 07 decembrie 2015 - 10:49
#728
Postat 07 decembrie 2015 - 19:28
Dar in ziua de azi, putini oameni mai circula cu trenul (probabil peste vreo 20 de ani deloc), iar daca faceau mall-ul cu fata la sinele de tren, era cu spatele la sosea, unde circula mai multi.
#729
Postat 07 decembrie 2015 - 20:43
Asta este situatia din RO. In DE numarul calatorilor creste de la an la an. Dar asta se datoreaza si calitatii serviciilor prestate si tot tacamul...
Oricum, faptul ca nu este cu fata la calea ferata, ma intereseaza cel mai putin, chiar deloc. Mi s-ar parea absolut stupid, sa ai ditamai bulevardul (de unde iti vin clientii) si tu sa pui intrarea catre CF, unde defapt lumea e doar prin trecere. Asta nu se practica NICIUNDE! (cel putin pe unde am vazut eu)
#730
Postat 07 decembrie 2015 - 21:21
mile, la 07 decembrie 2015 - 10:49, a spus:
Mie mi se pare ca, cel putin momentan, asta e valabil din orice unghi pentru SCT. Si din pacate, nu vad prea mult loc de imbunatatire.
Nu consider ca am un ochi format in materie de arhitectura, dar ma uitam zilele trecute la Iulius Mall si mi se pare ca atentia la aspectul exterior (chiar si in zona de aprovizionare) a existat. O fi o coincidenta sau nu potrivirea intre aspectul celor doua centre comerciale si cotatiile proprietatilor imobiliare din cele doua zone ale orasului (nord vs sud).
#732
Postat 07 decembrie 2015 - 21:51
Aceasta postare a fost editata de InF3rNO0o: 07 decembrie 2015 - 21:52
#734
Postat 09 decembrie 2015 - 12:54
cseh_17, la 07 decembrie 2015 - 20:43, a spus:
Nu inteleg de ce daca ar fi (si) cu fata spre CF, trebuie in mod obligatoriu sa fie cu spatele spre "ditamai" bulevardul?
Putea fi cu spatele spre cele cateva cocioabe, respectiv spre zone unde nu sunt cai de acces. Iar fatadele principale spre ditamai bulevardul si spre calea ferata unde candva ar putea fi si o statie de tren urban (sau metrou usor...Mi se pare mult mai inteleapta aceasta varianta din mai multe puncte de vedere...
Apoi, n-am fost niciodata in Germania insa din sutele de filmulete vazute pe Youtube am dedus ca pe acolo sunt chiar multe edificii de interes public intoarse catre CF. Nu neaparat cu fatada principala, poate cu vreuna laterala sau ... acele cladiri sunt facute cu fatade atractive pe toate partile, nu cum este cladirea finatelor din 700...de exemplu.
#736
Postat 09 decembrie 2015 - 21:45
Gygyman6, la 07 decembrie 2015 - 22:18, a spus:

Linia e de 60 km/h in zona iar ce merge spre / dinspre Buzias circula cu 30... (se intra in / iese din statie in abatere ). Iar trenurile RegioTrans au statie in TM Sud iar AM lor nu au viteza prea mare acolo...
#740
Postat 18 decembrie 2015 - 02:22

Ce sa fie? Deja?
Citeaza
SC NEPI SEVEN BUSINESS MANAGEMENT SRL prin Vincentiu Tion
CALEA SAGULUI nr.100
obtinere AC-Lucrari de tip a)-Modificari lucrari autorizate prin AC Nr.1651/2014 prin extinderea Centrului Comercial Dermatina
tion